V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Safe and sound;;

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hiddlestoner

Hiddlestoner


Aantal berichten : 370
Dirua : 69
Registratiedatum : 27-04-12
Leeftijd : 25

Character
Real name: Jinte
Characters:
Objects:

Safe and sound;; Empty
BerichtOnderwerp: Safe and sound;;   Safe and sound;; Emptyvr mei 18, 2012 3:01 am

I remember tears streaming down your face
When I said, I'll never let you go
When all those shadows almost killed your light
I remember you said, Don't leave me here alone
But all that's dead and gone and passed tonight
Norah streek haar witte haren uit haar gezicht. De wind was straf en de lucht was grijs, ieder moment kon het gaan regenen. Maar Norah liep dapper over straat, ze was niet van suiker en kon wel tegen een drupje. Ze zuchtte even en haar blauwe, heldere ogen gingen naar de huizen langs de zijkant van de straat, alles was netjes, er lag geen vuiltje op de straat, alles was gewoon smetteloos. Ze glimlachtte bij de gedachte van het eeuwenoude verhaal van hoe de Shapeshifters waren ontstaan. Nu waren ze een gerespecteerd volk, een volk dat goed voor zijn eigen hachje kon zorgen. Ze was blij dat ze niet in de tijd van haar overgrootmoeder had geleefd, Shadow, ookal had ze haar niet gekend, ze wist dat het een dappere vrouw was geweest.
Just close your eyes
The sun is going down
ou'll be alright
No one can hurt you now
Come morning light
You and I'll be safe and sound
Ze draaide de deurknop om, de warmte van de open haard kwam haar tegemoed, samen met twee nieuwschierig glinsterende ogen. Haar zandkleurige puppy kwam wild op haar af en sprong tegen haar knieen aan. Norah lachtte, en krabde het hondje achter zijn oren.''Rustig maar Phidelle, baasje is thuis.'' Ze grijnsde en liep weer verder. De lucht begon haast nog donkerder te worden, en kleine spetters vielen tegen het raam aan. Ze pookte wat in het vuur en zette thee op. Buiten klonk gegil van kinderen, Phidelle rende opgewonden naar het raamkozijn om daar te gaan blaffen, zijn roze tong en hangoren vlogen op en neer.
Norah ploftte op de bank neer, in de verte begon het te rommelen, een niet al te fijn weer stond haar te wachten vanavond. Het was heerlijk om een open haard te hebben, vooral met een kop thee, zo kon je lekker blijven fantasereren.
Dont you dare look out your window
Darling, everything's on fire
The war outside our door keeps raging on
Hold onto this lullaby
Even when the music's gone
Gone

Zachtjes deinde haar hoofd mee op de rustige muziek. Haar thee was halff opgedronken en stond te dampen op tafel. Ze lag een beetje te dommelen, en haar ogen waren rustig gesloten. Haar borstkas ging regelmatig op en neer. De regen kwam nu hard neer vanuit de hemel. De deurbel klingelde vrolijk en Norah werd uit haar slaap gewekt. Ze streek wat haren weg, en stond even stram op. Phidelle lag rustig te slapen in zijn mand en ze keek even liefdevol naar hem. Ze opende snel de deur en keek in de ogen van een drijfnat persoon.''Jeej..'' Zei ze.''Kom snel binnen!'' Ze glimlachtte aardig.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

Safe and sound;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Safe and sound;;   Safe and sound;; Emptyza mei 19, 2012 12:26 am

Scarlett
The tears of a crowd of very old children I string them on a brown hair
I throw the wet chain into the air and wish that I had a real mother..
Scarlett rende door de regen op een ding ze was bang voor haar moeder geworden hoe kon ze nou zoiets doen. Scarlett had een hele bloed veeg op haar gezicht van de klappen die ze had gekregen. Terwijl ze ook viel door de regen.De kleine meid was streng maar ook zo jong ze had geen enkele twijfel de genen van haar moeder. Maar terwijl Scarlett weer probeerde op te staan viel ze weer om maar na de 4de keer ging het goed en rende ze nog sneller als net.

Scarlett huilde uit verdieten haar hanger begon opeens licht te geven de paarse licht was warm en zorzaam. Scarlett pakte het vast enen er kwam een liedje uit en toen zag ze dat ze het kon open maken. Scarlett makate het egrust open en toen kwam er ene foto van een man en vrouw die heel gelukkig samen waren en de vrouw was zwanger. Scarlett streelde over de foto en vroeg zich af wie het waren. Daar naast stond het muziek stuk van het liedje die afging. Scarlett hield haar ogen gefocust op de foto maar wist dat ze eerst ene droog huis moest vinden.

Snel rende ze weer door de regen toto dat ze ene huis zag waar warmte van af straalde. Scarlett keek nieuwsgierig door de raam en zag alleen ene vrouw zitten toen besloot ze om aan te bellen om te vragen of ze hier kon overnachten tegen de storm. Langzaam ging Scarlett met haar hand naar de deur bel en drukte aan. Toen de deur open ging zag ze ene aardige mevrouw die wat zei. ''Jeej..'' Zei ze de vrouw.''Kom snel binnen!'' Scarlett lachte toen en stapte binnen terwijl rustig waterig bloed op haar wang zat. Ze keek naar de vrouw en zei gerust haar naam en de reden waarom ze hier was. Ïk ben Scarlett Muzen mevrouw."Even twijfelde ze maar ging toen toch door. "Mag ik alsjeblieft hier over nachten ik wil niet meer terug ik wil naar me echte moeder." Scarlett kwam in tranen uit en omhelsde de middel van de vreemde vrouw terwijl ze door bleef snikken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddlestoner

Hiddlestoner


Aantal berichten : 370
Dirua : 69
Registratiedatum : 27-04-12
Leeftijd : 25

Character
Real name: Jinte
Characters:
Objects:

Safe and sound;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Safe and sound;;   Safe and sound;; Emptyza mei 19, 2012 1:08 am

Het kleine bruinharige meisje stapte snel naar binnen. Op haar wang was een afdruk van een rode bloedveeg te zien, maar deze was waterig door de harde stromende regen. Rustig deed Norah de deur achter zich dicht, die zacht in het slot klikte. Zachte onweersknallen klonken van veraf. ''Ik ben Scarlett Muzen mevrouw."Even leek het meisje te aarzelen, maar ze zette door, en Norah luisterde geintereseerd. "Mag ik alsjeblieft hier overnachten ik wil niet meer terug ik wil naar me echte moeder." Het meiesje, Scarlett vloog om Norah's middel en begon hevig te snikken. Norah was even verbaasd maar sloeg haar armen om het kleine meisje heen en knielde even. Ze glimlachtte, dit ging even te snel voor haar. Nieuwschierig was Phidelle opgestaan en kwam nu stel aangetrippelt om naar het meisje te kijken en haar te onderzoeken. Hij snuffelde wat, en Norah begon te spreken.''Laten we je eerst afdrogen Scarlett, je bent doorweekt.'' Ze liet haar los en liep naar de badkamer waar ze een warme handoek pakte en terug liep. Ondertussen was haar hondje weer vrolijk aan het blaffen en sprong om Scarlett heen.''Phidelle! rustig.'' Sprak ze op een strenge toon, maar bracht het aardig over. Ze knielde weer en begon met de handoek over Scarlett's natte haren te boenen.''Als je me eerst even rustig verteld wat er aan de hand is, kan ik pas beslissen wat ik zal doen.'' Sprak ze vriendelijk toen ze klaar was met het meisje af te drogen. Ze stond op en legde de handoek over een stang bij het vuur om hem te laten drogen. Ze liep snel en lichtvoetig naar de keuken en schonk voor zichzelf nog een kop thee in en voor de geschrokken Scarlett een kop chocolademelk in.''Ik hoop dat je dit lekker vind.'' Zei ze glimlachend toen ze weer de woonkamer inliep. Ze zette de mokken op de salontafel en ging zitten op de bank.''Phidelle kom eens.'' De puppy draaide zich razendsnel om en rende naar Norah om daar op haar schoot te springen en zich daar te nestelen. Norah lachtte vriendelijk.''Vertel nou eens vanaf het begin af aan Scarlett Muzen.'' Sprak ze, en ze klopte op de bank, uitnodigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

Safe and sound;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Safe and sound;;   Safe and sound;; Emptyma mei 21, 2012 8:07 pm

Scarlett
The tears of a crowd of very old children I string them on a brown hair
I throw the wet chain into the air and wish that I had a real mother..
De vrouw ging iets halen terwijl Scarlett door het huis keek. Ze vond het huis ene beetje vaag en keek er wel met nieuwsgierige ogen er goed door. Wat si dit voor huis? Vroeg ze zicht af maar zag wel opeens een huisdier die er scahttig uit zach. Het huis was wel warm en knus je kon je zo er thuis voelen. De vrouw kwam toen weer terug met een handdoek en keek lief naar ScaRLETT. Scarlett keek nieuwsgierignaar haar en maar voelde even aan haar wond die geirriteerd was. Toen kwam opeens snel het dier van haar en de vrouw zag dat en zei er meteen iets van.''Phidelle! rustig.'' Scarlett liet toen haar ogen weer op de vrouw hangen terwijl ze rustig nog verder afdroogde. ''Als je me eerst even rustig verteld wat er aan de hand is, kan ik pas beslissen wat ik zal doen.'' Sprak ze vriendelijk toen ze klaar was met het meisje af te drogen. Scarlett wou iets zeggen Maar voor je het wist was de vrouw alweer naar ed kamer gelopen. Scarlett volgde met haar ogen wara ed vrouw na toe ging en zag toen dat ze ene plaats aan boot met een warme kop thee.



Scarlett liep gerust naar de bank en pakte toen rustig de kop thee. Ze zuchte even en was best verlegen maar wist dat ze er over heen zou komen."Ik ben op gevoed door een vrouw die heet Dawn." Eeerst twijfelde Scarlett were maar wist dat ze door moest zetten."Ze was niet mijn echte moeder en heeft vreselijk haat aan mijn echte moeder en vader en mij." Scarlett keek gerust naar de vrouw en ging gerust verder."Ik verzette me tegen haar en omdat ze me ook al jaren voor loog over mijn moeder." Scarlett pakte toen gerust een ketting en maakte hem open en lied de foto zien die binnen in zat. "Dit zijn mijn echte vader en moeder alleen ze zitten nog in lost world." mScarlett zuchte. "Dawn vond dat ik de brutaal was en niks waard en wou niet meer voor em zorgen. Ik ben dus vanaccht weggelopen en moes even een plaats waar ik akn uit rusten om dan were verder te vertrekken." Zei Scarlett zachtjes maar lied ene traan vallen toen ze weer naar de foto keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Safe and sound;; Empty
BerichtOnderwerp: Re: Safe and sound;;   Safe and sound;; Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Safe and sound;;
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; City of the East-
Ga naar: