V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 From oblivion, into my dreams

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyzo mei 20, 2012 7:21 pm

Seth bewoog onrustig heen en weer in zijn slaap. Om het tweepersoons bed waar hij eenzaam in lag te woelen stond Selene en ze ging zitten.
~Seth keek met rode ogen naar de plaats waar de slachting was. Selene was naast hem gaan staan en zat door haar hurken. "Ze deed het voor jou." zei ze tegen Seth. Seth zweeg en zijn ogen brandde vol angst, haat en woede. Hij drukte zich uit het niets tegen Selene aan en barstte uit in tranen. "Ik haat haar! Ze had me geleerd te vechten! Waarom sterft ze dan.." snikte Seth. Selene sloeg haar armen om hem heen en hield hem dicht tegen haar aan en snikte. "Niet huilen, alsjeblieft. Niet doen." zei ze zacht met tranen in haar ogen. Seth was even stil ondanks de tranen, Selene huilde. "Waarom..huil je?" Vroeg Seth zacht. Selene keek met haar oranje ogen hem aan, "Setherian, ze was je... als je moeder voor je.. ze gaf haar leven voor je. Ik herken dat." zei Selene met een glimlachje. Seth zweeg, vergeten dat enkele uren geleden Valencia was overleden. Hij keek naar de plek waar het was gebeurd en knikte zachtjes. Hij huilde nog steeds, maar woede en angst gleden weg en sympathie voor Selene ontstond. "Selene... ik.. heb geen moeder meer... en jij geen.. kind. Wil je bij mij blijven in huis... tot.. ik wat ouder ben." zei Seth zachtjes. Selene keek hem in stilte aan. Ze veegde de tranen weg en glimlachte. Ze omhelsde Seth eventjes en pakte zijn hand vast en sloeg haar andere arm om zijn toen nog kleine schouders heen. "Kom... we gaan eerst... een memoriam maken." zei ze.~ Seth schrok wakker en zijn linkerarm knalde om hem heen, hij sloeg tegen de schaduwen uit het verleden en haalde uit naar de vijanden die er niet waren. Hij keek in 2 oranje ogen die hem geruststellend aankeken, bloed druppelde uit een grote wond over haar schouder... maar dat leek haar niet te deren. "Gaat het?" vroeg ze zacht aan hem. Seth keek voor zich uit en zweeg. Selene sloeg haar arm om Seth heen en plantte haar voorhoofd tegen zijn slaap. "Weer die nachtmerries?" vroeg ze fluisterend. Seth keek haar in stilte aan en knikte. "Valencia is tevreden met wat er is gebeurt. Ik heb geen doelwit meer voor wraak.... Alleen het stopt niet." zei Seth. Selene gaf hem een kop aan die ze al die tijd in haar andere hand had gehouden. "Ik hoorde het, je bleef maar schreeuwen en praten." zei Selene kalm en stond op. Precies op dat moment werd er op de deur geklopt en ging Selene er naartoe. "Ik doe wel open." zei ze. Overduidelijk had iemand de lawaai van net gehoord en kwamkijken of er iets was.

-OPEN VOOR IEDEREEN. Het liefst bekende of gerelateerden.-
Terug naar boven Ga naar beneden
BrokenSoul

BrokenSoul


Aantal berichten : 126
Dirua : 146
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : In your shadow...

Character
Real name: Ssssecret
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 3:46 am

Kaiadja zuchtte zacht. Stil had ze door de straten gezworven en was gaan zitten op een stenen muurtje. Ze rekte zich uit en gaapte daarbij. Ze liet zich achterover zakken tot ze geheel op het muurtje lag. Een aantal stenen prikten in haar rug, maar ze negeerde het. Zwijgend staarde ze naar de hemel. In het oosten kleurde de lucht van de opkomende zon. Wat mompellend ging ze op haar zij liggen. Kort had ze moeite met haar evenwicht, maar hervond die toen weer. Ze keek naar de nog donkere lucht in het westen. De sterren waren daar nog duidelijk net als de maan, die langzaam steeds verder naar beneden zakte. Ze had geen slaap al had ze al dagen geen ogen meer dicht gedaan. Ze had een tijdje stil in haar huis gezeten, maar dat werd haar al snel te klein. Ze was weer meer naar buiten getrokken en praatte of trainde af en toe voor de lol met een van haar summons. Ze hielden haar gezelschap, maar dat was het dan ook wel weer. Kreunend kwam ze overeind, toen ze er achter kwam, dat de muur helemaal niet lekker lag, al had ze er nog maar kort op gelegen. Plots trok iets haar aandacht waardoor ze helemaal recht ging zitten en haar hoofd richting het geluid draaide. Schreeuwen, maar niet zomaar gewoon. Ze liet zich van het muurtje glijden en kwam met een zachte plof op de grond neer. Even was het stil en ze hoorde het opnieuw. ‘Seth…?’ mompelde ze zacht. Een van haar summons keek haar aan vanuit de schaduw. ‘Denk je dat er wat gebeurd is?’ vroeg die zacht, maar ze schudde vrijwel meteen haar hoofd. ‘Nee, Seth schreeuwt niet zomaar.’ Zei ze met een lachje. Ze begon te lopen en luisterde af en toe stil. Misschien was het beter geweest als ze niet zo nieuwsgierig was geweest, al maakte ze zich ook deels zorgen. Na een tijdje stond ze voor zijn huis stil en zuchtte zacht. Kort had ze haar oor tegen de deur gelegd en daarna rond zich bekeken. Sorry, dacht ze zacht en bonsde toen op de deur. “Ik doe wel open.’ Hoorde ze iemand zeggen en gokte dat het Selene was. Kaiadja deed een stapje terug en glimlachte even licht, toen de deur geopend werd. ‘Sorry, als ik op dit moment stoor.’ Sprak ze kalm en haar glimlach werd iets breder. Ze besloot niet te gaan liegen en vertelde simpel en kort wat ze had gehoord en deed weer een klein stapje naar voren. ‘Zou ik bij deze dus gewoon even binnen mogen komen, tenzij ik stoor… dan zal ik jullie verder met rust laten.’ Ze hield haar hoofd wat schuin, met een glimlach en keek Selene kalm en deels afwachtend aan. Waarschijnlijk als het antwoord Nee zou zijn, zou ze als nog naar binnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 3:59 am

‘Sorry, als ik op dit moment stoor.’ Sprak Kaiadja kalm en haar glimlach werd iets breder. Ze vertelde simpel en kort wat ze had gehoord en deed weer een klein stapje naar voren. ‘Zou ik bij deze dus gewoon even binnen mogen komen, tenzij ik stoor… dan zal ik jullie verder met rust laten.’ Ze hield haar hoofd wat schuin, met een glimlach en keek Selene kalm en deels afwachtend aan. Selene deed de deur open toen Seth had geknitk naar haar. Toen hij Kaiadja zag ging er iets door hem heen. Als een infectie verlamde het enkele seconden en Seth zijn ogen werden zwart... iets wa tniet ongebruikelijk was als hij Demonheart gebruikte.. alleen dat deed hij niet. ~~Een grijns, een mond gevormd tot een grijns die leek te lachen. Een vrouwen mond, een zachte stem... Valencia. 'Het lastige aan doden.. is niet het doden.. het is het verdragen.' Diezelfde mond bewoog nogmaals in Seth's ogen. 'Verraad... Fel'dan zijn ... geen soldaten... ze zijn uniek.... niet om te worden... maar om te zijn... verraad..' klonk het alsof de woorden op andere manieren werden gezegd. Alsof een oude radio haperde... zo klonk het.~ Seth keek naar Kaiadja..... hij had enkele dingen door zijn gedachten zien flitsen... Mariah. Seth kwam overeind en keek naar Kaiadja. Hij kwam overeind en legde zijn hand op Selene haar schouders. Stuurde alles door wat hij had gezien en gehoord. Selene keek schokkend naar haar handen en begroef haar gezicht erin terwijl ze begon te snikken. Seth sloeg zijn arm snel om haar heen en ze versmolt met haar schaduw. Kaiadja hoefde het niet te zien. Hij keek haar aan.... zijn linkerhand was mismaakt... het zat in tussen twee vormen. De klauw en het zwaard... eigenlijk was het niet mismaakt. Uit de rug van zijn hand drom een kromme punt naar voren die glinsterde.... terwijl zijn hand leek op een gebogen klauw als een kruizing van die van een beer en een roofvogel. Hij keek naar Kaiadja met een ijzige blik, "Wat heb je gehoord?" vroeg Seth kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
BrokenSoul

BrokenSoul


Aantal berichten : 126
Dirua : 146
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : In your shadow...

Character
Real name: Ssssecret
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 4:59 am

Rustig stapte Kaiadja over de drempel heen, het huis binnen. Kort gunde ze haar ogen een paar seconden om even snel alles in zich op te nemen. Ze had nog even vriendelijk naar Selene geglimlacht en bleef staan, toen haar blik op Seth viel. Ze bleef hem stil aankijken en een licht verbaasde uitdrukking vulde haar gezicht, al zou ieder er moeite voor moeten doen, om die blik te vinden. Ze had gezien hoe zijn ogen zwart werden en bewoog zelf op dat moment verder niet. Ze zou in haar jongere jaren achteruit zijn gelopen en vanaf een afstandje toegekeken hebben, maar nu bleef ze in deze gevallen staan als ze dacht dat dat prima mogelijk was. Het bleef een tijdje voor haar gevoel, onaangenaam stil. Seth bleef haar maar aankijken, zelfs toen hij opstond ruste zijn blik nog op haar. Er was iets gaande waarvan ze plots een onrustig gevoel kreeg. Wat was er aan de hand? Haar blik ging nu van Selene naar Seth, toen hij zich naar Selene had gekeerd. Selene keek schokkend naar haar handen en begroef haar gezicht erin terwijl ze begon te snikken. Seth sloeg zijn arm snel om haar heen en ze versmolt met haar schaduw. Niet begrijpend wat er gebeurde bleef ze stil naar Seth kijken, toen Selene weg was. Hij keek haar weer aan en dat liet even een korte rilling over haar rug lopen. Het voelde ongemakkelijk om niet te weten wat er gaande was. Zijn linkerhand was mismaakt... het zat in tussen twee vormen. De klauw en het zwaard... eigenlijk was het niet mismaakt. Uit de rug van zijn hand drong een kromme punt naar voren die glinsterde.... terwijl zijn hand leek op een gebogen klauw als een kruising van die van een beer en een roofvogel. Hij keek naar Kaiadja met een ijzige blik, "Wat heb je gehoord?" vroeg Seth kalmpjes. Het duurde even voor ze haar spraak terug had gevonden. ‘Ik…’ begon ze wat twijfelachtig en zuchtte toen. ‘Ik was gewoon buiten en hoorde toen geschreeuw. Ik herkende de klank ervan, al heb ik je nog nooit eerder horen schreeuwen. Deels uit nieuwsgierigheid en bezorgdheid kwam ik hier naar toe… gok ik.’ Mompelde ze en keek even van hem weg. ‘Het is zeldzaam om je te horen schreeuwen…’ en ze keek hem schuin aan. ‘Dat is de reden waarom ik hier dus waarschijnlijk ben.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 5:12 am

‘Ik…’ begon ze wat twijfelachtig en zuchtte toen. ‘Ik was gewoon buiten en hoorde toen geschreeuw. Ik herkende de klank ervan, al heb ik je nog nooit eerder horen schreeuwen. Deels uit nieuwsgierigheid en bezorgdheid kwam ik hier naar toe… gok ik.’ Mompelde ze en keek even van hem weg. ‘Het is zeldzaam om je te horen schreeuwen…’ en ze keek hem schuin aan. ‘Dat is de reden waarom ik hier dus waarschijnlijk ben.’ zei Kaiadja. Seth snoof even en keek haar aan, "Oke..Kaiadja... misschien is het nu een goed moment om die 'training' te houden." zei Seth. Hij pakte zijn mantel en keek haar aan, "Er zijn dingen die je moet weten. Er zijn dingen...die veel verschil kunnen uitmaken." zei Seth hij legde zijn hand op haar schouder. Hij stuurde flitsen door 'Verraad... Fel'dan zijn ... geen soldaten... ze zijn uniek.... niet om te worden... maar om te zijn... verraad..' de stem van Valencia... de stem die happerde... de grijnzende mond. Hij herkende die grijns zelf goed, telkens als ze een hint had... of gaf. of gewoon wanneer ze hem uitdaagde toen hij klein was. "Kaiadja.... ik leg het uit.. we moeten enkel weg hier." Zei Seth terwijl hij de deur dichtsloeg en de gang in liep met zijn blik gefocust op Kaiadja. Seth... zou doodgaan door zijn eigen vlees en bloed. Dat was hem verteld door Valencia.... tussen de regels door..tussen de grijns door... in een vertrokken gezicht van minachting naar de toekomstige moordenaar of moordenares... het kleinkind van Valencia dat haar kind zou doden.
Terug naar boven Ga naar beneden
BrokenSoul

BrokenSoul


Aantal berichten : 126
Dirua : 146
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : In your shadow...

Character
Real name: Ssssecret
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 5:40 am

Seth snoof even en keek haar aan, "Oke..Kaiadja... misschien is het nu een goed moment om die 'training' te houden." zei Seth. Hij pakte zijn mantel en keek haar aan, "Er zijn dingen die je moet weten. Er zijn dingen...die veel verschil kunnen uitmaken." zei Seth hij legde zijn hand op haar schouder. Een verbaasde uitdrukking was in dit geval nu wel duidelijk zichtbaar, maar ze hield haar mond gesloten. Hij stuurde flitsen door 'Verraad... Fel'dan zijn ... geen soldaten... ze zijn uniek.... niet om te worden... maar om te zijn... verraad..' de stem van Valencia... de stem die haperde... de grijnzende mond. Zwijgend had ze er naar geluisterd en knipperde een aantal keer met haar ogen, waarna ze hem weer aankeek. "Kaiadja.... ik leg het uit.. we moeten enkel weg hier." Zei Seth terwijl hij de deur dichtsloeg en de gang in liep met zijn blik gefocust op Kaiadja. Ze volgde hem zwijgend en had enkel even geknikt na al zijn woorden. Ze probeerde alles ervan te onthouden. Als de woorden ooit hun waarde zouden verliezen, dan kon ze ze altijd nog vergeten. Haar ogen waren op Seth gerust, niet starend, gewoon in kalmte en rust wat ze altijd uit leek te stralen de laatste tijd. Een zachte niet hoorbare zucht ontsnapte uit zijn mond. Training, schoot er even vragend door haar hoofd, terwijl ze hem nu sneller begon te volgen. Ze besloot pas naar dingen te vragen, als ze er zeker van was, dat het er de tijd voor was. De woorden, gesproken door Valencia, weergalmden nog in haar hoofd na. Ze herhaalde ze keer op keer, tot ze er de betekenis ervan langzaam begon te snappen. ‘Ik zal luisteren.’ Fluisterde ze, hoorbaar voor Seth en voor niemand anders. Meer wist ze op dit moment niet te zeggen, veel snapte ze immers ook nog niet. Enkel het gevoel, dat ze goed bij de les moest blijven raasde er door haar hoofd heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 6:01 am

‘Ik zal luisteren.’ Fluisterde Kaiadja. Seth keek Kaiadja kalm aan "Ik ga jou sowieso eerst doen wat ik had beloofd... daarna neem ik afscheid van Mariah en ga naar mijn oude huis toe. Ik kan jou vanuit mijn oogpunt vertrouwen... het liefst zou ik hebben dat je me op de hoogte houd. Laat ik maar zeggen dat een letterlijke ondankbareHond van een dochter die ik heb waarschijnlijk mijn einde gaat betekenen vroeg of laat. Dus blijf ik een tijdje uit de buurt van de meeste tovenaars. Ik heb geen zin om anderen in gevaar te brengen." zei Seth hij trok nu echt Kaiadja de gangen door mee naar buiten. Geen zin in getreuzel.... Maylaine... .... hij zou haar nooit meer erkennen als zijn dochter. Hoe vreemder ze bleef.... hoe veiliger het was voor Seth. Mariah kon wel leiden zonder haar vader in de buurt, daarbij... Seth had geen behoefte om deel uit te maken van het grote geheel. Hij kon opzichzelf leven in het huis waar hij eerst woonde weg van hier... waar hij ook een tijd met Mimi had geleefd.... geweldige tijd dat het was. Seth stopte en keek Kaiadja aan...ze waren buiten. "Maak je klaar....."zei Seth met kalme uitdrukking vermengt met haastige drang.
-srryflutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
BrokenSoul

BrokenSoul


Aantal berichten : 126
Dirua : 146
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : In your shadow...

Character
Real name: Ssssecret
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 6:49 am

Seth keek Kaiadja kalm aan "Ik ga jou sowieso eerst doen wat ik had beloofd... daarna neem ik afscheid van Mariah en ga naar mijn oude huis toe. Ik kan jou vanuit mijn oogpunt vertrouwen... het liefst zou ik hebben dat je me op de hoogte houd. Laat ik maar zeggen dat een letterlijke ondankbare Hond van een dochter die ik heb waarschijnlijk mijn einde gaat betekenen vroeg of laat. Dus blijf ik een tijdje uit de buurt van de meeste tovenaars. Ik heb geen zin om anderen in gevaar te brengen." zei Seth hij trok nu echt Kaiadja de gangen door mee naar buiten. Geen zin in getreuzel.... Maylaine... .... hij zou haar nooit meer erkennen als zijn dochter. Hoe vreemder ze bleef.... hoe veiliger het was voor Seth. Mariah kon wel leiden zonder haar vader in de buurt, daarbij... Seth had geen behoefte om deel uit te maken van het grote geheel. Hij kon opzichzelf leven in het huis waar hij eerst woonde weg van hier... waar hij ook een tijd met Mimi had geleefd.... geweldige tijd dat het was. Seth stopte en keek Kaiadja aan...ze waren buiten. "Maak je klaar....."zei Seth met kalme uitdrukking vermengt met haastige drang. Zelf had ze het amper kunnen volgen. Ze snapte het niet, maar toch ook weer wel, ze zou er niks over vragen, tenzij het haar zaken zouden worden. ‘Je op de hoogte houden moet lukken,’ zei ze en sprak zacht een paar woorden tegen haar summon, met de naam Kirain. Ze wisselden een paar woorden met elkaar uit en Kirain verdween als een schaduw. Kaiadja wist niet precies waar ze zich voor klaar moest maken, maar ze zou het van zelf wel merken. Al snel was Kirain terug met wat simpele dingen, die Kaiadje niet te veel tot last zouden zijn, maar er toch een mogelijkheid zou bestaan, dat het van pas kwam. Ze trok een simpel leren jasje aan en keek even naar Kirain, die haar aandacht op Seth had gericht. ‘Je weet wat ik van je verwacht.’ Sprak Kaiadja richting Kirain, die snel knikte. ‘Tuurlijk, ik ben niet gek.’ Lachte ze en verdween door zich als zwart stof me de wind mee te laten voeren. Kaiadje keek terug naar Seth en zuchtte zacht. ‘Voor mijn gevoel ben ik klaar….’ Een lichte glimlach schoot even over haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Emptyza jun 30, 2012 7:19 am

‘Je op de hoogte houden moet lukken,’ zei Kaiadja en sprak zacht een paar woorden tegen haar summon, met de naam Kirain. Ze wisselden een paar woorden met elkaar uit en Kirain verdween als een schaduw. Kaiadja wist niet precies waar ze zich voor klaar moest maken, maar ze zou het van zelf wel merken. Al snel was Kirain terug met wat simpele dingen, die Kaiadje niet te veel tot last zouden zijn, maar er toch een mogelijkheid zou bestaan, dat het van pas kwam. Ze trok een simpel leren jasje aan en keek even naar Kirain, die haar aandacht op Seth had gericht. ‘Je weet wat ik van je verwacht.’ Sprak Kaiadja richting Kirain, die snel knikte. ‘Tuurlijk, ik ben niet gek.’ Lachte ze en verdween door zich als zwart stof me de wind mee te laten voeren. Kaiadje keek terug naar Seth en zuchtte zacht. ‘Voor mijn gevoel ben ik klaar….’ Een lichte glimlach schoot even over haar gezicht.
Seth opende een poort en een demonlord verscheen..... omhuld in een zwarte mantel op zijn rechter arm na.... die veranderde. Een slangenkop als arm waar zuur uitlekte.... een zwarte stenen arm die omhuld was met vlammen.. een ijzerachtige substantie die van vorm veranderde en messcherp was... tot nevelachtige rook die met gemak door rotsen gleden en zo splijtte. "Aminrath... hij jaagd op Demonlords en absorbeert de kracht van de dode demonlords met zijn rechetarm en die krijgt een kracht van de demonlords... zo is hij er een geworden. Probeer hem te verslaan..." zei Seth simpel. Aminrath kwam tevoorschijn en ging op in de omgeving... wat het niet gemakkelijk zou maken voor Kaiadja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





From oblivion, into my dreams Empty
BerichtOnderwerp: Re: From oblivion, into my dreams   From oblivion, into my dreams Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
From oblivion, into my dreams
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everlasting dreams

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; South-
Ga naar: