V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 i lost my mind

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cookie

Cookie


Aantal berichten : 6
Dirua : 16
Registratiedatum : 17-05-12

i lost my mind Empty
BerichtOnderwerp: i lost my mind   i lost my mind Emptyma mei 28, 2012 9:37 am

Vanth Fearn





Helleu~!
Dit is dus Vanth Fearn. En ik zoek contacten of plotjes voor haar. Smile

♣️ 16 jaar ♣️ biseksueel ♣️ shapeshifter (apprentice) ♣️ koken, tekenen, wandelen, lezen ♣️ mensen een plezier doen, rust, kunst, natuur, hondachtigen ♣️ kluns, eerlijk, loyaal, soms verlegen
De rest kun je hier vinden :3

Ik zoek eigenlijk van alles voor Vanth, vrienden, vijanden alles kan.

Hier een paar plot ideetjes:
♣️ Vanth is erg loyaal en durft zelden 'nee' te zeggen te mensen. Vooral niet tegen shapeshifters met een hogere rang. Dus daar wordt wel eens misbruik van gemaakt. Alleen [...] doet het bijna altijd. Hij/zij gebruikt Vanth altijd als een soort slaafje en moet van alles voor hem/haar doen. Vanth zelf is een beetje bang om voor haarzelf op te komen waardoor het dus blijft doorgaan.
♣️ In het restaurant waar Vanth werkt komt vaak iemand ontbijten/lunchen (in de avond werkt Vanth nooit, omdat het dan het drukst is in het restaurant). Op die persoon heeft Vanth stiekem een kleine crush. Natuurlijk probeert ze dit te verbergen en helaas gaat dit nooit goed af. Aangezien ze nogal klunzig is.
♣️ Vanth gaat vaak in haar vos vorm het bos in. Daar brengt ze veel tijd in door. Op sommige dagen komt ze iemand tegen, diegene weet niet dat ze een shapeshifter is en heeft nooit haar menselijke vorm gezien. Maar Vanth zit graag bij deze persoon. Hij/zij praat vaak tegen haar en vertelt veel, ook al kan Vanth niks terugzeggen in haar vos vorm.

Ik sta natuurlijk ook open voor andere plot ideetjes Smile

Uhm ja dat was het~
-Cookie




Terug naar boven Ga naar beneden
 
i lost my mind
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Little Mind
» Let your mind flow towards the past

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Accountmarkt-
Ga naar: