V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Books are really my thing

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma jun 04, 2012 6:31 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.



Verveeld liep Dave door de bibliotheek, hier mocht niemand zomaar komen omdat er speciale en oude Boeken stonden maar zo speciaal waren ze ook niet voor hem, misschien kwam dat door dat Dave toen hij kind was de meeste boeken had gelezen. Je kon makkelijke zeggen dat Dave een boeken worm is maar het is ook echt waar want hij houd van lezen in oude Boeken met verschillende spreuken. Hij houd er van om nieuwe dingen te ontdekken. De jonge zuchten en stopte bij een boeken kast, er stonden oude, dikke boeken die muf stonken. Hij knakte wat vingers en pakte een oude zwarte boek die met een rode lint werd vastgehouden zodat het niet uitelkaar zou vallen. Zonder eens naar de titel te kijken wist Dave welke boek het was: Satan en zijn kracht. Vroeger was dat zijn lievelings boek maar nu was het meer een tussen doortje, Dave opende de boek voorzichtig zodat de bladzijdes niet er uit zullen vallen en keek naar de kleine handschrift, de meeste boeken hier zijn in het latijns of een ander oud taal geschreven dus als je echt een boek van dit bibliotheek wou lezen moest je wel wat begrijpen van talen, zelf Was latijns op een of ander manier zijn moeder taal geworden want bijna alle spreuken waren in het latijns en rond zijn 13 kon hij zodner moeite die taal spreken toen hij met de duivel sprak. Tja Dave was een rare jongen, hij was geboren door verboden liefden en was opgegroeid bij zijn vader zonder zijn moeder en zijn zusjes hij moest opgroeien en elke dag vechten voor zijn leven, het was niet makkelijk maar hij heeft het overleefd anders stond hij hier nu niet…Zijn vader was altijd een grote voorbeeld voor hem geweest, zijn kracht was inspirerend en zijn grootste wens was om net zo sterk te worden als zijn vader dat was ook één van de redenen hoezo hij naar de duivel was gegaan bij de volle maan van vrijdag de 13e . Ook wou hij laten zien dat hij anders was dan zijn zus maar toen hij merkte dat niet lukte was hij uit huis gegaan en gaan rondreizen, jaren lang had hij verschillende talen geleerd en verschillende volken met hun krachten ontdekt en nu was hij terug gekeerd naar zijn geboorte plek, naar de plek waar hij voor het eerst zijn talent om met demonen contact leggen heeft ontdekt en voro het eerst toen hij de duivel had gezien en een stuk van zijn kracht had ontdekt. Plotseling voelde Dave een natte snuit tegen zijn boven arm en keek van de boek nog steeds op de eerste bladzijde, hij had de hele tijd staan dromen en niet gelezen, hij heeft niet eens gemerkt hoe Ager, zijn demonen wolf, er bij was komen staan. De jongen grinnikte en gaf een aai over zijn hoofd, hij klapte de boek dicht en keek verbaasd toen er geen stof vanaf kwam, wie las dit boek nog meer? Hij haalde zijn schouders op en liep naar een tafel om wat beter te kunnen lezen.
Ager:
Zijn poten raakte de harde grond en zijn neus snoof de lucht in, hij rook geen buitenstaanders. Met zijn bloed rode ogen keek Ager naar de grote kasteel die voor zijn neus stond, zou hij naar binnen kunnen gaan? Kijk Ager was niet een van de heilige beesten van god of zo iets dergelijks, hij was een pure demonen wolf en hield van doden en zo als hij het zelf weet zijn er niet echt dieren in de buurt die verder iets met Lucifer hebben te maken, maar dave zat daar binnen en hij was ook niet echt een geliefde jongen, op zijn naam staan duizende doden en in de hell staat hij best hoog in de lijst, één van die redenen was omdat hij de eerste was die het heeft overleefd na de hell en een andere reden was omdat hij de zoon van setherian was en ook een gave had voor demonen. Ager schudde zijn hoofd en zette een stap in de hal, hij voelde niks, geen brand, geen stekend pijn. De wolf kwispelde en liep naar binnen, Al snel had hij de geur van Dave te pakken en liep er achter aan, toen hij een enorme deur tegen kwam rook hij meteen de muffe geur van boeken die half zijn vergaan omdat niemand op hun let, echt iets voor Dave om hier te gaan zitten en rustig te lezen. De boeken deden iets met die jongen, hij kon uren lezen zonder maar te bewegen en hij kon dagen niet slapen tot hij het boek uit kon hebben, en soms duurde dat lang want zijn boeken waren niet minder dan 1000 bladzijdes en de schrift was ongeveer lettertype 4, zo klein. Ager haalde diep adem en stapte de hal binnen, er stonden overal enorme boeken kasten en Ager keek er een seconde aan maar volgde toen de geurspoot van Dave, al snel zag hij hem staan in een boek verdiept, toen Ager de titel zag grinnikte hij kort, het was een van zijn lievelings boek en Dave had die boek echt al een paar keer uitgelezen, het zou hem niks verbazen als Dave dit boek uit zijn hoofd kende. Ager liep naar hem toe en stote zijn snuit tegen de boven arm van Dave, blijkbaar had hij hem uit zijn gedachten gerukt en kwispelde toen hij een aai kreeg over zijn kop en volgde Dave naar de tafels en ging bij zijn benen liggen. Toen Ager de deur hoorde kraken keek hij op en voelde dat Dave het niet merkte en in de boek helemaal verdiept was.

-ik reageer niet snel dus word vooral niet ongeduldig!-
-Open-
Books are really my thing WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma aug 27, 2012 1:46 am



S H I A

Geïrriteerd als ze was, ging het lezen moeilijk. Ze nam de woorden niet in zich op en dat het onderwerp haar totaal niet aanstond, hielp ook niet mee. Wat maakte het eigenlijk ook maar iemand uit waarom twee half uitgestorven stammen ruzie met elkaar hebben? Correctie: twee half uitgestorven stammen van een minderwaardige planeet. Even was er serieus de verleiding om het boek dicht te doen en aan de kant te leggen, maar er was één gedachte die haar tegenhield. Zij had meer informatie nodig om haar kennis uit te breiden. Wat deed een shapeshifter in de bibliotheek van de Wizards? Heel simpel, hun zwaktes uitgraven zodat zij in staat was haar wraakplannen uit te voeren. In de talloze jaren had zij de wizards weten te verleiden maar uiteindelijk konden diegene het niet meer na vertellen. De vrouw was in deze bibliotheek niet toegestaan maar door het raam vliegen als een raaf had zijn voordelen. Zo kon zij ongezien de bibliotheek in en uit wanneer er personen de bibliotheek zouden betreden. Shia moest onzichtbaar blijven want betrapt worden zou velen nadelen met zich meenemen. Dan kon ze 1. Niet meer in dit arsenaal van boeken en ten tweede moest zij een andere bron gaan zoeken om achter de zwakheden van Wizards te komen. Op deze manier ging het gemakkelijk, snel en hoefde de shapeshifter niet al teveel moeite te doen. Ze stopte abrupt met lezen toen ze de voordeur open hoorde gaan. Het was een grote, oude, houten deur die altijd flink wat gekraak veroorzaakte als die open gedaan werd. Proberend een frons van haar gezicht te houden, keek ze naar de richting waar het geluid vandaan kwam. Langzaam liep de blonde dame vlugjes van de tafel weg waar zij zonet nog had zitten lezen. Behendig, met een elegantie die het gevolg was van de jaren die ze op straat had geleefd, manoeuvreerde ze tussen de verschillende tafel en stoelen door. Haar ogen, een zeer lichte tint blauw die fel contrasteerde met de vrij heftige, zwarte make-up die ze droeg, gleden langs de verschillende wanden. Uiteindelijk verborg ze zichzelf achter een gigantische boekenkast die haar de juiste zicht verschaft naar de deur. Er kwam een jongen binnen met warrig bruin haar wat hem goed stond moest Shia eerlijk toegeven.

De jonge zuchtte en stopte bij een boeken kast om vervolgens te horen dat hij zijn vingers deed knakken voordat hij een oude zwarte boek die met een rode lint vastpakte. Shia’s ogen hielden hem nauwlettend in de gaten maar hij leek diep in gedachten te zijn verzonken. De vrouw vond het verstandig om in een raaf te veranderen en dat deed zij ook, Shia had een plan. Ze vloog het raam uit en landde op het natte gras terwijl ze weer in zichzelf veranderde. Een wizard, een aantrekkelijke wizard die zij vast om haar vinger kon winden om als doel hem uiteindelijk te vermoorden. Misschien was de jongen wel onschuldig maar door zijn afkomst haatte zij hem nu al. Na ongeveer 10 minuutjes stond zij weer voor de deur van de bibliotheek die zij nonchalant openduwde alsof zij het voor het eerst betrad. Ze zag verschillende ogen op haar rusten want blijkbaar had een wolf zich bij de jongen samengevoegd. Zijn huisdier? Shia gooide haar kin omhoog rechte haar rug zodat haar borsten naar voren stak en haar kont naar achteren. Met rechte schouders liep ze verschillende tafels voorbij om zelf een boek te pakken uit de boekenkast. Ze bekeek de titel die in sierlijke letters stond geschreven; History and Facts. Interessant dacht de dame bij zichzelf voordat ze plaats nam aan een tafel die vlak achter hem stond. Met haar slanke vingers streek zij haar zwarte jurk recht die tot haar knieën reikte.Van deze positie kon zij de jongen nauwlettend in de gaten houden, let the game begin.


Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma aug 27, 2012 2:16 am

Chalice, het is niet de bedoeling dat je topics gaat 'reserveren'. Dat kan af en toe wel eens, omdat je geen tijd hebt om te posten maar wel graag wilt.. Maar gelieve dan de edit knop te gebruiken. Die staat er niet voor niets, en daarbij dubbelpost je ook nog een keer.

Ik verwijder het reserveer postje even. Gebruik de volgende keer de edit knop svp.

~ Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma aug 27, 2012 9:14 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.


Dave hoorde hoe Ager zachtjes begon te grommen en zelf keek Dave ook op en zag ee njonge vrouw binnen komen maar hij voelde onrust in zich, nee hij had nooit iets met vrouwen gehad, hij vond ze niet echt interessant, ze konden alleen goed luisteren hadden een goede vechtlust daarom koos hi jliever ook als demonen ee nvrouw dan een man. En trouwens, hij was opgegroeit tussen de meiden dus hij had genoeg gezien! Hi jzag dat het meisje achter hem ging zitten en bestede er geen aandacht er meer aan maar Ager was daar dus anders van plan, hij raakte met zijn snuit zijn broek aan en Dave zuchten....Hmm Misschien kon hij zich een beetje vermaken en dat kon toch geen kwaad? Dave schoof zijn stoel naar achter e nstond op, Ager stond ook gelijk op en samen liepen ze naar het tafeltje, Dave glimlachte verlegen 'dag jonge dame, Kan ik hier bij komen zitten?' Vroeg Dave netjes, Ager bleef naast hem staan en bekeek het meisje goed.
Books are really my thing WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma aug 27, 2012 9:30 am


S H I A

Bij het gegrom van het dier had zij de wolf dodelijk aangekeken. Een blik waardoor je haren overeind kwamen te staan. Het liefst zou zij het dier doorboren met haar snavel en uiteindelijk uitgewanden uit zijn lichaam rukken om het vervolgens te voeren aan andere beesten. De drang om de man zijn nek om te draaien werd met de minuut groter maar niets was van haar gezicht af te lezen. Nee, in feite opende Shia kalm haar boek terwijl zij met haar vinger over de bladzijde streek en woordje voor woordje tot zich nam. Het dier leek wel om de aandacht van zijn baasje te vragen, zijn meester. Shia had nooit begrepen waarom dieren zo onderdanig waren terwijl de wolf simpel zo een levend wezen konden doden, afslachten. Haar geduld zal beloond worden want de man leek geen aandacht voor haar te hebben totdat zij het geschuif van zijn stoel hoorde. Zijn voetstappen zorgde ervoor dat Shia op keek en de man een schitterende glimlach schonk wat je aan de eerste lentedagen herinnerd. Wanneer de bloemen beginnen te bloeien en de eerste zonnestralen de warmte schenken waar iedereen op heeft gewacht na een koude, forse winter. ”Natuurlijk.” bracht ze met een hese ademhaling uit. Haar benen bewoog ze onschuldig heen en weer, terwijl haar chocoladebruine haren over haar schouders vielen en net onder haar volle boezem op hielden. Kort speelde ze met een bruine lok tussen haar vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptydi aug 28, 2012 5:56 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Dave zag haar glimlachen en glimlachte rustig terug, hij voelde niks in zijn buikfladderen ofzo ook al was het meisje daar wel op uit. ”Natuurlijk.” bracht ze met een hese ademhaling uit. Dave glimlachte en schoof een stoel naast haar en zag haar spelen met haar puntjes van haar haar die net over haar volle boezem viel. Dave keek naar het meisje met schocolade bruin haar en glimlachte zijn charmante glimlach. 'Zo en vertelt ens, wat heeft zo een jongen dame in de bieb verloren?' vroeg hij en keek even naar Ager die naast hem ging zitten, Dave aaide even zijn kop en keek even op 'Ohja, waar zijn mijn manieren, Dave Fel'Dan en dit is mijn trouwe maatje Ager.' Zei hij en hoorde Ager blaffen, die wolf had zeker een plan in zijn hoofd want normaal interesseerde Ager de meiden ook niks of er was iets mis met haar. Dave keek naar het meisje om haar reactie te zien, tja Fel'dan was een beroemde achternaam, zijn vader was Setherian 1 van de machtigste wizards, Mariah was zijn zusje de leader van de wizard dus tja je wist nooit hoe andere mensen er op reageerde.

(srr flutjes!)
Books are really my thing WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptydi aug 28, 2012 8:56 am


S H I A

Ze had nu haar ellebogen op tafel gerust terwijl zij wat naar voren boog om door haar lange wimpers naar de jongen te kunnen kijken. De jongen besloot om de stoel naast haar te pakken waardoor Shia nu opzij keek om hem te kunnen aankijken. Op dat moment maakte haar blauwe, oceaankleurige ogen contact met die van hem. Bij zijn vraag keek Shia terug naar haar eigen boek. ”Oké beloof mij dat je het niet verder zult vertellen” Haar lippen krulde in een wat verlegener glimlach. Ze boog zich nog iets naar voren waardoor haar decolleté juist nog meer opviel. In een fluisterende toon begon zij te spreken: ””Ik ben eigenlijk iemand die echt dol is op boeken en dat niet alleen. De meeste onderwerpen die mij interesseren heeft met het verleden van de tovenaars te maken en tot…” Shia keek even om zich heen alsof zij bang was of iemand hun in de gaten hield. Natuurlijk speelde zij dit allemaal waar zij zo goed in is. ”Zwarte magie” Nu nam zij weer de nodige afstand door recht in haar stoel te gaan zitten. Zij gooide haar haren naar achteren die in het juiste model vielen. ”Alleen niets zeggen want niet iedereen staat er voor open maar zwarte magie fascineert mij het meest. Wat eigenlijk verkeerd is in andermans ogen” Shia schudde teleurstellend haar hoofd terwijl zij haar wijsvinger over de bladzijde liet glijden. ”Aangenaam Dave, je achternaam komt mij vrij bekend voor alleen ik weet niet meer precies van wat” Natuurlijk wist zij duidelijk wie tegenover haar zat waardoor de haat in haar steeds groter werd. Zijn vader was één van de machtigste wizards in de geschiedenis. "Nog steeds geïnteresseerd om mijn naam te horen nadat ik je van daarnet heb verteld"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptywo aug 29, 2012 5:32 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Hij pakte zijn boek en begon te lezen soms keek hij haar kant uit en nu deed hi jeht weer, en zijn blik kruiste met die van het meisje, hij glimlachte en zijn helderblauwe ogen zo als die van zijn moeder twinkelde. ”Oké beloof mij dat je het niet verder zult vertellen” Haar lippen krulde in een wat verlegener glimlach. Ze boog zich nog iets naar voren waardoor haar decolleté juist nog meer opviel. In een fluisterende toon begon zij te spreken: ””Ik ben eigenlijk iemand die echt dol is op boeken en dat niet alleen. De meeste onderwerpen die mij interesseren heeft met het verleden van de tovenaars te maken en tot…” Ze keek rond zodat ze zeker wist dat er niemand was, Dave keek haar heel kalm aan awchtend tot ze verder ging. ”Zwarte magie” Nu nam zij weer de nodige afstand door recht in haar stoel te gaan zitten. Zij gooide haar haren naar achteren die in het juiste model vielen. ”Alleen niets zeggen want niet iedereen staat er voor open maar zwarte magie fascineert mij het meest. Wat eigenlijk verkeerd is in andermans ogen” Hij grinnikte, grappig, warte magie had hem altijd geïntereseerd en zijn vader gebruikte ook zwart magie 'dan ben je bij een goed persoo nterecht, want i kbe nzelf een zwarte magier.' Zei Dave en glimlachte charmant. ”Aangenaam Dave, je achternaam komt mij vrij bekend voor alleen ik weet niet meer precies van wat” Hij haalde zijn schouders op 'het maakt neit uit dat je het niet meer weet, ik wi lneit bekend staan door mijn familie maar wil bekend staan met wat ik kan.' Zei hij en leunde naar achter. "Nog steeds geïnteresseerd om mijn naam te horen nadat ik je van daarnet heb verteld" Hij keek haar odnerzoekend aan 'Zo als i kal eerder zei, het boeit mij niet wat je interesses zijn want ik be nzelf bezig met zwart magie.' Zei hij en keek naar het jonge lady 'Dus ja, i kwil je naam weten.'
Books are really my thing WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptywo aug 29, 2012 5:45 am


S H I A

De man pakte zijn boek en begon te lezen soms keek hij haar kant uit en op het moment dat hij weer naar haar keek kruiste zijn blik met die van haar. Dave had naar haar geglimlacht terwijl zijn helderblauwe ogen twinkelde. Het gegrinnik verbaasde haar niets want zijn vader stond bekend voor het beoefenen van zwarte magie. Haar ‘overdreven’ gedrag speelde zij zodat Shia een onschuldig, ongevaarlijk meisje leek en niets was minder waar. In tegendeel, deze man zou haar moeten vrezen maar acteren was één van haar specialiteiten. Haar ogen werden een slag groter bij dit ‘verrassende’ nieuws. ”Dat meen je niet! Wat toevallig! En ik dacht dat jij met de staart tussen de benen weg zou gaan rennen” Zij had zachtjes haar hoofd geschud terwijl zij hem een warme glimlach schonk wat haar goed stond. ”Dus jij kunt mij misschien wat meer over zwarte magie vertellen of zelfs laten zien” Dat laatste vrij geheimzinnig uitgesproken. ”Je wilt dus zeggen dat jij uit een beroemde familie komt? Hmm… Vandaar dat je naam mij bekend voorkwam alleen kon het niet plaatsen. In iedergeval wil ik wel zien waar jij zelf toe in staat bent” Nu veranderde voor kort de blik in haar ogen. De blik had iets duisters die zo snel verdween als sneeuw voor de zon. Shia ging wat gemakkelijker in haar stoel zitten terwijl zij de volgende bladzijde van haar boek omsloeg. ”Mijn naam is Shia” Binnen enkele milliseconden bedacht zij gauw een achternaam want deze dame had er geen. ”Yotruit” Shia moest binnensmonds heel zachtjes lachen om de belachelijke achternaam wat zij had bedacht. Ochja het was tenminste een achternaam.

[wat is fijner lezen, zwart of wit?]


Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptydo aug 30, 2012 5:14 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

”Dat meen je niet! Wat toevallig! En ik dacht dat jij met de staart tussen de benen weg zou gaan rennen” Zij had zachtjes haar hoofd geschud terwijl zij hem een warme glimlach schonk wat haar goed stond. ”Dus jij kunt mij misschien wat meer over zwarte magie vertellen of zelfs laten zien” Dat laatste vrij geheimzinnig uitgesproken. ”Je wilt dus zeggen dat jij uit een beroemde familie komt? Hmm… Vandaar dat je naam mij bekend voorkwam alleen kon het niet plaatsen. In iedergeval wil ik wel zien waar jij zelf toe in staat bent” Hij haalde zijn schouders op 'eigenlijk laat ik niet graag zien wat ik kan maar voor zo een jong lady wil ik het wel maar dan moet je wel mee naar mijn kamer.' Zei hij misterieuze en knipoogde. Ja hij had haar energie gescant en wist wel dat ze geen wizard was maar een shifter en dat had Ager al lang door maar hield zich rustig. ”Mijn naam is Shia” Hij knikte en al snel kreeg hij haar achternaam te horen ”Yotruit” Hij grinnikte toen hij haar achternaam hoorde in zich zelf en stond toen op, Ager volgde zijn voorbeeld en Dave stak zijn hand uit naar Shia, gaf het boek aan ager zodat ie het weg kon brengen. 'Kom je nog mee of blijf je liever hier?' vroeg hij zachtjes.

Books are really my thing WalterCDornez2

(zwart is beter)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma sep 03, 2012 3:33 am


S H I A

Shia keek hem verbaasd aan bij zijn volgende woorden. Naar zijn kamer? Wilde hij haar magie laten zien in zijn kamer? En woonde hij hier in dit gebouw of was zijn huis hier in de buurt? In iedergeval zou haar plan nog sneller in werking gaan dan zij zelf had gedacht. Zijn kamer, geen ooggetuigen alleen zij en hem.
Perfect.
”Ik vind het al een lief gebaar dat je het mij wilt laten zien dus ik ga graag mee naar je ‘kamer’” Misschien bedoelde Dave het anders, misschien zijn trainingsplek waar hij magie deed beoefenen? Jammer dat de jongen niet lang meer zou leven want als het aan haar lag zou zij zo zijn leven nemen. Wat zouden het wizards wel niet onderling vertellen? Een groot verlies maar voor haar een stap dichterbij haar doel, haar wraak. Zijn nam zachtjes zijn hand aan die perfect in zijn handpalm leek te passen. Haar handen voelde zacht aan, zo zacht als een satijnen kussen waar je nooit meer wakker van werd. ”Ik ga zeker mee” Een onbeschrijfbare glans verscheen voor kort in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma sep 03, 2012 5:44 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Dave zag dat Shia dit vraag neit had verwacht en dat was mooi ook, hij wou niet voorspelbaar zijn. ”Ik vind het al een lief gebaar dat je het mij wilt laten zien dus ik ga graag mee naar je ‘kamer’” Hij grinnikte, hij vond het zelf nog al een kamer, hij woonde in klein huisje maar vergeleken met het huis van zijn vader was het best wel klein, er zat 1 kamer,en die gebruikte hi jals slaap plek verder had hij een woonkamer en een kleine keuken, dat waren de kamers waar mensen die uitgenodigt waren mochten betreden verder had hij een kelder waar hij oefende en al zij ngeheime boeken stonden. Hij voelde haar kleine hand die perfect i nde zijne paste en hij grijnsde naar haar. ”Ik ga zeker mee” Een onbeschrijfbare glans verscheen voor kort in haar ogen. Hij knikte 'hou je vast.' Zei Dave, pakte Agers halsband met de andere hand vast en sprka hij een spreuk uit in zijn hoofd en was de bibleotheek geruild voor een klei ngezellig woonkamer, hij liet Ager los en keek naar Shia 'welkom in mijn huis!' Zei hij grijnzend.
Books are really my thing WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma sep 03, 2012 10:05 pm


S H I A

Het gegrinnik vond de ravin niet bepaald bij zijn uiterlijk passen en zijn manier van doen. Het maakte hem onschuldig terwijl de man tegenover haar alles behalve onschuldig zou zijn. Wat kon zij eigenlijk van hem verwachten en zijn zogenoemde ‘kamer’. Haar achterdochtigheid werd uitermate groter. Hij had haar door of juist helemaal niet? Hij moest slim genoeg zijn om te weten dat zij geen wizard is. Dat zij zelf ook duistere krachten bezat wat velen niet wisten. Haar ravenvorm was groter als een gewone raaf maar zij kon zich ook verkleinen naar een normaal formaat. Bij zijn woorden ‘hou je vast’ had de dame hem sceptisch aangekeken. Er was wel meer voor nodig om haar te verbazen maar wat nu gebeurde bracht haar voor kort van haar stuk. de bibliotheek werd geruild voor een klein, gezellige woonkamer, De dame moest een aantal keren met haar ogen knipperen voordat zij besefte dat alles volledig was veranderd. ”Ongelofelijk, een tovenaar zijn brengt velen voordelen met zich mee. Mooi ingericht en dit is zeker jouw woonkamer of heb je stiekem ‘ingebroken’” Ingebroken was misschien niet de juiste definitie om te gebruiken want in feite had de man een spreuk gebruikt om de kamers te verwisselen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptywo sep 05, 2012 5:54 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Het had haar kennelijk erg verbaast toen hij een spreuk gebruikte om makkelijk te verplaatsen. ”Ongelofelijk, een tovenaar zijn brengt velen voordelen met zich mee. Mooi ingericht en dit is zeker jouw woonkamer of heb je stiekem ‘ingebroken’” Dave keek om zich heen 'je meot wel zachtjes praten straks worden de bazen nog wakker.' Zei hij zachtjes en keek haar aan met lachende ogen, ja Dave was niet zo als de andere Wizard, hij was naturlijk serieuze mar hield ook er van om lol te trappen, zeker zijn zusjes pesten! Toen grijnsde hij breed en schudde zijn hoofd 'naturlijk is dit mini huisje van mij wat dacht je anders? Ik ben geen inbreker' Zei hij lachend.
Books are really my thing WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptydo okt 11, 2012 8:36 pm


S H I A

”De bazen?” de vrouw keek hem sceptisch aan. Daar geloofde zij niet veel van. Hij die duister magie beoefende was waakzaam? Onderdanig en luistert naar andere die een schaal hoger als hem stonden? Zijn ogen lachte wat hem goed stond, het gaf hem iets warms in plaats de kille houding wat hij tot nu toe bij zich droeg. ”Tja ik zou niet weten wat voor beroep jij uitoefenend. Je kunt van alles zijn want we zijn tenslotte vreemden voor elkaar. Je weet nooit of de ander tegen je liegt” Haar hakken tikte zachtjes op de vloer terwijl haar blauwe ogen alles bekeek. Ze vond een huis altijd iets persoonlijks hebben. De foto’s op de kasten, de meubilair die er stond en hoe het was ingericht. Het beschreef de persoonlijkheid van de eigenaar. ”Het bevalt mij”
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Emptyma okt 15, 2012 1:06 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Dave keek grijnzend naar Shia ”Tja ik zou niet weten wat voor beroep jij uitoefenend. Je kunt van alles zijn want we zijn tenslotte vreemden voor elkaar. Je weet nooit of de ander tegen je liegt” dave knikte en hoorde haar hakken tikken op zijn vloer. Ager keek van af zijn plek naar Shia, hij hield haar goed in de gaten en Dave ook. ”Het bevalt mij” Hoorde hij haar zeggen en Dave knikte en liep naar haar toe 'Ja mij bevalt het kleine huisje ook, natuurlijk was de huis van mijn vader groter maar ik werd mijn zusjes zat dus tja...' Zei Dave met een scheef glimlach en wees naar een foto waar hij met zijn zusjes was. Je Zag Mariah en hem ver uitelkaar net als poekie haar witte tijger en Ager en daar midden in stonden Meredith en Maylaine. Sára stond er niet tussen, ze leefde altijd bij de elves en hij zag haar niet vaak. Er hingen en stonden verschillende foto's van hem en zijn familie maar ook waren er verschillende andere foto's. Dave zag ook en foto waar hij heel klein was. Of de foto waar hij 13 was met Ager naast zich, toen had hij pas de kracht van de duivel gekregen.
Books are really my thing WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Books are really my thing Empty
BerichtOnderwerp: Re: Books are really my thing   Books are really my thing Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Books are really my thing
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; South :: ;; Castle of Magic-
Ga naar: