V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyza jun 09, 2012 9:20 am






Haar Cyaan blauwe ogen staarden even in het niets. Een kille glimlach lag rond haar lippen. Een glimlach die er de afgelopen tien jaar niet af was gewerkt. Een levenloos lichaam lag met een opengereten nek in haar. Ze neuriede zachtjes terwijl ze het lichaam bijna heen en weer bewoog. Schokkende ademhalingen gleden door de longen van het nu nog levende avondmaal van Vyndi. Ze staarde met wat je bijna als moederlijke ogen kon beschrijven neer op zijn lichaam en met haar vrije hand gleed ze door zijn donkere haar. "Why did he left me? Where did he go?" Ze zuchtte zachtjes terwijl ze haar hoofd hief. Joey.. Haar Joey.. De gedachte aan de zwartharige vampire maakte haar woest. Haar nagels gleden door de huid van het menselijke wezen. Nog een maal hoorde ze de schokkende ademhaling en beëindigde hem toen door haar tanden door zijn nek te jagen.
Het heerlijk warme bloed vulde haar mond en gulzig dronk ze door tot de laatste druppels overbleven. Geïrriteerd schudde ze het lichaam waarna ze het op de stapel met levenloze, bloedeloze en nutteloze lichamen. Met volle gratie zoals enkel zij het bezat kwam ze overeind en veegde ze de resten bloed van haar mond. Eyes straight forward.. Ze was al gelange tijd geen Queen meer.. Ze had die rang afgestaan en niet voor niets. Ken mocht nu leidertje spelen, hij zou toch naar elk woord van haar luisteren. Ze was een Godin, Goddess of the Damned.. En ze maakte gebruik van elk moment dat ze haar macht kon uitvoeren over haar onderdanen. Joey was dan weg, of Joey ooit nog terug zou keren deerde haar niet zo veel meer. Ze had plannen te maken en moorden te plegen. Haar lijstje leek van voor af aan te beginnen, nou ja, one gone two to go. Mimi was in haar macht. Haar grootste gevaren waren nu nog Setherian Fel'dan en Jasmyn Muzen. Ze zouden moeten sterven of buigen voor haar kracht. Als ze tegenwerkte had Vyndi niets aan ze.
Haar ogen zochten desgeïnteresseerd over hun schampere schuilplaats tot ze hem vond wie ze nodig had. Ze rekte zich even langzaam uit terwijl ze naar hun leader toestapte. Met een charmant lachje rond haar lippen opende ze haar mond zacht. "My lord." De spot in haar stem was goed verscholen en ze maakte een kleine buiging. Toen ze haar hoofd weer rechtte en hem recht aankeek was haar glimlach iets breder geworden. Haar ogen priemend in de zijnen wachtend op reactie.

~My Kennie only~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyza jun 09, 2012 10:30 am


Met zijn amberkleurige ogen hield hij haar scherp in de gaten. Zelfs in de schaduw waren ze even goud als de golvende manen van een leeuw, warm afstekend van zijn weggetrokken gelaat. Zijn voorkomen zag er verzorgd uit. Geen schrammetje velde zijn perfecte huid. In tegenstelling tot zijn broer Dave, die hij in tijden al niet meer gezien had, kon hij het niet eens overwegen om zijn huid te tatoeëren. Er pronkte enkel een eenvoudig ringetje in zijn lip. Zijn broer had die voor hem gestoken, toen was hij nog mens. Het had hem niet gepijnigd, in tegen deel zelfs, hij hield ervan. Ken ging weer watertanden toen hij enkel al terugdacht aan de smaak van bloed. Als mens had hij er al van genoten, hij had zijn lippen zo vaak opengebeten en zijn huid zo vaak verwond als het maar kon. Gelukkig waren die wonden weggetrokken bij zijn verandering. Zelfs de prik van de naald was niet meer te zien in zijn gespierde arm. Het gif daar in tegen was het pijnlijkste geweest. Het had door zijn aderen gebrand, hij had zich als een razende in zijn eigen lichaam gevoeld, en hij was bovendien nog zijn controle verloren ook. Elke nacht moest hij zich inhouden. Zijn verlangens kon hij niet combineren, dat was de reden waarom hij geen problemen had van zijn korte en wilde nachten. Ze konden het niet meer na vertellen, zijn veroveringen. Zijn lange rode haren lagen golvend over zijn schouders, en reikten tot aan zijn boven rug. Hij richtte zijn aandacht meer op haar en met priemende ogen vroeg de jongeman zich af of zij hem eigenlijk al opgemerkt had. Ze leek anders dan anders, haar cyaanblauwe ogen staarden voor enkele luttele momenten in het niets. Haar kille glimlach sierde haar doodse blikken en zachte geneurie. Het was omdat zijn gehoor scherp was dat hij het hoorde, anders had hij er zelfs geen aandacht aan besteed. Hij moest zich inhouden om haar prooi niet te ontnemen, want het zag er erg aanlokkelijk uit hoe ze zijn nek zo had opengereten. Ken keek dus maar terughoudend toe hoe ze haar prooi afmaakte en leegzoog. Haar krijtwitte hand gleed langs haar lichtroze lippen en veegde delicaat de bloedsporen weg. Ze was nu overeind gekomen en speurde de schuilplaats aandachtig af. Uiteindelijk leek ze gevonden te hebben wat ze zocht en hij merkte nu op dat dat hoog waarschijnlijk hem wel was. Hij rechtte zijn rug en ging nonchalant naar achteren leunend in zijn stoel zitten. Zijn ene arm lag losjes op de stoelleuning en met de vingers van zijn hand aan de andere arm onderstutte hij zijn jukbeen en zijn wang. In tegenstelling tot de vrouw, genaamd Vyndi, was hij wel geïnteresseerd toen ze zo op hem kwam aflopen en verveeld zich uitrekte. Na een charmant glimlachje op haar lippen getoverd te hebben, toen ze eenmaal bij hem was, opende ze haar mond en begroette hem kort. “My lord.” Haar stem klonk zacht, en desondanks dat de spot in haar stem niet op te merken was, kon Ken het toch duidelijk voelen dat ze het honend meende. Zijn gelaatstrekken stonden hard toen hij haar blauwe ogen voelde boren in de zijne. Het verbaasde hem echter nog steeds dat ze toch gebogen had en haar glimlach toch breder geworden was toen ze hem weer aankeek. Hij grijnsde maar onthulde zijn tanden niet aan haar. Terwijl hij zijn blik kort van haar afwendde, prutste hij met zijn nagels in het kapotte leer van de oude, krakkemikkige zetel waar hij in zat. Waar hij hem vandaan had wist hij niet meer, zeker van een van zijn avondmalen. “Vyndi.” Hij sprak haar naam verdacht wulps uit. Hij keek weer op en staarde haar diep in de ogen. Hij bestudeerde haar nu ondeugend en hield zijn hoofd schuin toen hij verleidelijk op zijn lip beet. Uiteindelijk keek hij haar terug uitdagend aan, onverschrokken recht in de ogen en liet daarbij duidelijk merken dat hij het meende. “Wat kan ik voor je betekenen?” Wispelde hij uiteindelijk mierzoet en nam een wat ontspannere houding aan.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyza jun 09, 2012 11:23 am






“Vyndi.” Hij sprak haar naam verdacht wulps uit. Hij keek weer op en staarde haar diep in de ogen. Hij hielt zijn hoofd schuin toen hij verleidelijk op zijn lip beet. Uiteindelijk keek hij haar terug uitdagend aan, onverschrokken recht in de ogen en liet daarbij duidelijk merken dat hij het meende. “Wat kan ik voor je betekenen?” Wispelde hij uiteindelijk mierzoet en nam een wat ontspannere houding aan. Vyndi begon zacht te grinniken terwijl ze hem met een lichte glimlach aankeek.
Ontspannen veranderde ze van haar houden terwijl haar bijna giftig blauwe ogen de zijne vast bleven houden. Tegen elk ander had ze al lang al toegebeten dat hij of zij haar met respect zou moeten toespreken aangezien zij veel meer was als hen ooit zouden zijn. Maar tegen hem begon ze alleen maar licht te glimlachen. Ze stapte nogmaals naar voren en glimlachte waterig terwijl ze Ken aankeek. Ze had hem vertrouwd met deze rang, er voor gezorgd dat haar erfgenaam Loira Deputy werd. Rox uit de weg geruimd en een Godin geworden. Niemand hielt haar tegen. Vyndi was onsterfelijk, Vyndi was perfectie. Ze glimlachte nogmaals zwak. "Ik kwam vragen of de grote leider al plannen heeft." Dit maal klonk er niets van dubbelzinnigheid in haar stem. Ze was bloedserieus. Ze wist dat ze plannen moesten maken. En ze wist ook dat ze op die plannen moest inspelen om te krijgen wat ze wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyza jun 09, 2012 11:51 am



Haar zachte grinnik klonk speels in zijn oren en haar lichte glimlach oogde aanlokkelijk. Ze veranderde haar houden naar een meer op haar gemak en bleef zijn blik met haar bijna giftige, blauwe ogen vasthouden. Hij schrok er niet van terug en bleef haar aanstaren. Misschien was het wel een beetje onbeleefd van Ken, het kon hem zelfs niet schelen eigenlijk. Hij was een leider nu, en hij deinsde nergens voor terug. Hij volgde haar bewegingen met zijn warme blik toen ze naar voren stapte en waterig glimlachte. Ze wendde haar ogen niet van hem af. “Ik kwam vragen of de grote leider al plannen heeft.” Glimlachte Vyndi nogmaals zwak als het antwoord waar haar leider op had gewacht. Ze klonk niet dubbelzinnig, maar zo vatte hij het juist wel op. Hij wist echter wel goed dat ze op de geniepige en smerige toer wou gaan, het uitschakelen van haar vijanden en eventuele bondgenoten winnen. En ook al was ze bloedserieus, toch waagde de jongeman met de bloedrode haren het risico. Hij zwierde zijn benen over de armleuning en ging met zijn rug tegen die ertegenover leunen. Zijn ene arm legde hij losjes op de rand van de rugleuning en met zijn andere elleboog steunde hij op het lederen zitvlak waar hij nu half op lag. Door dat ze dicht in zijn bereik stond kostte het hem geen enkele moeite om zijn hand uit te steken en met zijn vingers appetijtelijk langs haar tengere arm te gaan. “Dat hangt af van wat u allemaal wilt verrichtten,” Hij stopte even toen hij haar hand bereikte en deze vastnam, om vervolgens tot aan zijn lippen te brengen. Hij drukte ze op de bovenkant van haar hand, als een echte heer, en sprak vervolgens koel haar naam uit. “Miss Montgomery.” Daarmee maakt hij ook zijn zin af, en hij liet gelijk haar hand los om haar schunnig aan te kijken. "Tenzij u natuurlijk er op staat dat ik beslis."

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyza jun 09, 2012 12:40 pm






Ken zwierde zijn benen over de armleuning en ging met zijn rug tegen die ertegenover leunen. Zijn ene arm legde hij losjes op de rand van de rugleuning en met zijn andere elleboog steunde hij op het lederen zitvlak waar hij nu half op lag. Door dat ze dicht in zijn bereik stond kostte het hem geen enkele moeite om zijn hand uit te steken en met zijn vingers appetijtelijk langs haar tengere arm te gaan. “Dat hangt af van wat u allemaal wilt verrichtten,” Hij stopte even toen hij haar hand bereikte en deze vastnam, om vervolgens tot aan zijn lippen te brengen. Hij drukte ze op de bovenkant van haar hand, als een echte heer, en sprak vervolgens koel haar naam uit. “Miss Montgomery.” Daarmee maakt hij ook zijn zin af, en hij liet gelijk haar hand los om haar schunnig aan te kijken. "Tenzij u natuurlijk er op staat dat ik beslis."
Vyndi bleef hem strak aankijken zonder maar ook een spoortje van vermaak. Ze schoot naar voren om hem via zijn kraag van de stoel af te sleuren en zelf er in plaats te nemen. Haar benen over elkaar slaand en haar handen in elkaar gevouwen. Haar Cyaan blauwe ogen staarden nu letterlijk op hem neer en dit maal lachte ze iets breder. "Wat jij wil mijn heer De Baere is niet iets wat je met een glad praatje van me kan krijgen. Daarvoor zou je toch echt met wat meer moeten komen." Ze draaide nog heel even haar hoofd om in de richting van waar het nieuwe leefgebied van de andere rassen lag en gromde even zacht. "I made you who you are right nog, just remember, I can also break you.." Haar stem was zacht maar het dreigement was duidelijk hoorbaar. Hij moest niet sollen met haar. Hij moest haar niet uitdagen. Deed hij dat. Kon hij zijn leventje als Leader wel vaarwel zeggen. Ze legde haar in elkaar gevouwen handen onder haar kin en zuchtte eventjes zacht. "Maar even serieus my dear lord. Je moet toch wel enig plan hebben?" Ze glimlachte zwak terwijl haar ogen ijzig koud bleven. Ja ze hadden een plan nodig. Het feit was met Rox weg en met maar weinig echt vertrouwenswaardige krijgers waren ze in de minderheid tegenover de andere rassen. Hoe was Ken van plan deze taak op zich te nemen. Hoe was ken van plan hen naar de overwinning te slepen. En nog belangrijker. Hoe was Ken van plan haar de hoofden van Jasmyn Muzen en Setherian Fel'dan te bezorgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyzo jun 10, 2012 6:15 am



Ze bleef hem strak aankijken zonder maar ook een spoortje van vermaak te tonen. Ze schoot naar voren om hem via zijn kraag van de stoel af te slueren en zelf er in plaats te nemen. Hij liet haar makkelijk doen, hij leek haar een vrouw die hield van spelletjes dus dan kon ze dat krijgen. Ze sloeg haar benen over elkaar en hield haar handen in elkaar gevouwen. Haar blauwe ogen staarden nu letterlijk op hem neer en dit maal lachte ze iets breder. “Wat jij wil, mijn heer De Baere, is niet iets wat je met een glad praatje van me kan krijgen. Daarvoor zou je toch echt met water meer moete komen.” Ze draaide heel even haar hoofd om in de richting van waar het nieuwe leefgebied van de andere rassen lag en gromde zacht. “I made you who you are right now, just remember, I can also break you.” Ze sprak zacht maar het dreigement was duidelijk hoorbaar. Ze legde haar in elkaar gevouwen handen onder haar kin en zuchtte licht. “Maar even serieus, my dear lord. Je moet toch wel enig plan hebben?” Vroeg ze ijzig koud. Hij grijnsde zijn tanden dit maal bloot en bedacht zich wat een klasse dame ze wel niet was. Met zijn handen op de armleuningen boog hij zich leunend naar voren en kwam met zijn gezicht dicht bij het hare. Hij vond haar wel vermakelijk, haar woorden waren stof tot nadenken. Hij negeerde haar dreigende opmerkingen en keek haar gewoon met een geamuseerde blik aan terwijl hij even nadacht. “Ik was daarvoor al serieus.” Schaterlachte hij en nam even zijn shirt vast. Hij schudde het lichtjes zodat hij even wat verkoeling kreeg door de lucht. Vervolgens liet hij zijn hand langs haar wang glijden en hief hij haar kin hoog op. “Ik heb geen plannen, ik ben impulsief.” Vezelde hij en keek haar met fonkelende ogen van pret aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyma jun 11, 2012 5:55 am






Met zijn handen op de armleuningen boog hij zich leunend naar voren en kwam met zijn gezicht dicht bij het hare. Hij negeerde haar dreigende opmerkingen en keek haar gewoon met een geamuseerde blik aan. “Ik was daarvoor al serieus.” Schaterlachte hij en nam even zijn shirt vast. Hij schudde het lichtjes zodat hij even wat verkoeling kreeg door de lucht. Vervolgens liet hij zijn hand langs haar wang glijden en hief hij haar kin hoog op. “Ik heb geen plannen, ik ben impulsief.” Vezelde hij en keek haar met fonkelende ogen van pret aan.
Iedereen in het kamp kon ongetwijfeld haar tanden over elkaar horen knarsen. Haar ogen fonkelde gevaarlijk terwijl ze zijn hand vast greep in een stalen greep. Haar ogen werden wat donkerder terwijl ze zijn hand losliet en in feite weer naar zijn lichaam gooide. "Impulsief of niet.. Een leider moet zijn plannen maken en doen wat het best is voor zijn volk. Of in ons geval wat het best is voor mij." Ze grijnsde zachtjes terwijl haar ogen zich weer in de zijne haakte. Tja, wat kon ze zeggen, ze had hem nodig, nodig om haar plannen uit te werken en nodig om alles wat in haar weg stond weg te werken.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptyma jun 11, 2012 6:44 am



Luid knarste ze met haar tanden, haar ogen fonkelden gevaarlijk en ze nam zijn hand in een stalen greep vast. Vyndi liet zijn hand weer bruut los, waarbij ze zijn hand eigenlijk terug naar hem toe duwde. Zijn grijns werd alleen maar breder, want hoe meer hij haar uit haar kot lokte, hoe interessanter het gesprek werd. “Impulsief of niet… Een leider moet zijn plannen maken en doen wat het best is voor zijn volk. Of in ons geval wat het best is voor mij.” Hij trok verbaasd een wenkbrauw naar omhoog, terwijl hij de ander fronste en zijn grijns verdween. Ze haakte met een kleine glimlach haar ogen weer in de zijne en wachtte op zijn antwoord. Ken ging naar achteren leunen en liet zijn lichaamsgewicht op zijn linkerbeen steunen. “Ziezo, dus dat is wat je komt doen.” Klonk hij peinzend en liep tot achter de stoel, om vervolgens zijn armen op de bovenkant van de rugleuning te leggen en zo naar voren te leunen. Hij keek op haar neer en tuitte nadenkend zijn lippen waarna hij uiteindelijk simpel zijn conclusie trok. “Zorgen dat je je eigen plannetjes kan beïnvloeden. Zorgen dat alles in je voordeel is…” Hij keek even met zijn amberkleurige ogen op en vestigde zijn aandacht op een ander punt een beetje verder. “Tjiens, tjiens…” Grinnikte hij toen het echt tot hem doordrong, en hij het nu alleen maar nog komischer begon te vinden. Uiteindelijk keek hij haar weer uitdagend in de ogen aan, en deed alsof hij wat medelijden met haar had. “Helaas!” Hij klonk nogal over-acterend, wat juist zijn bedoeling was. “Ik heb nog helemaal geen plannetjes! Oh wacht, dat had ik toch al gezegd?” Zijn laatste woorden klonken weer serieuzer. En uiteindelijk werd hij zelf ook bloedserieus toen hij zich over de stoel boog en haar strak aan keek. “Ik doe wat mij goed uitkomt, Montgomery.” Hij siste haar naam werkelijk uitdrukkingloos. “Je weet het, alles heeft een prijskaartje.” Hij wreef met zijn duim en wijsvinger gebarend tegen elkaar terwijl hij zijn tanden bloot glimlachte. “Het is opdat jij je kansen wilt, of niet…” Hij draaide zich om, leunde tegen de rugleuning aan met zijn onderarmen op de bovenkant en keek over zijn schouder naar haar reactie.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydi jun 12, 2012 3:14 am






“Ziezo, dus dat is wat je komt doen.” Klonk hij peinzend en liep tot achter de stoel, om vervolgens zijn armen op de bovenkant van de rugleuning te leggen en zo naar voren te leunen. “Zorgen dat je je eigen plannetjes kan beïnvloeden. Zorgen dat alles in je voordeel is… Tjiens, tjiens…” Grinnikte hij. Uiteindelijk keek hij haar weer uitdagend in de ogen aan. “Helaas!” Hij klonk nogal over-acterend en Vyndi gromde zacht. “Ik heb nog helemaal geen plannetjes! Oh wacht, dat had ik toch al gezegd?” Zijn laatste woorden klonken weer serieuzer. En uiteindelijk werd hij zelf ook bloedserieus toen hij zich over de stoel boog en haar strak aan keek. “Ik doe wat mij goed uitkomt, Montgomery.” Hij siste haar naam werkelijk uitdrukkingloos. “Je weet het, alles heeft een prijskaartje.” Hij wreef met zijn duim en wijsvinger gebarend tegen elkaar terwijl hij zijn tanden bloot glimlachte. “Het is opdat jij je kansen wilt, of niet…” Hij draaide zich om, leunde tegen de rugleuning aan met zijn onderarmen op de bovenkant en keek over zijn schouder naar haar reactie.
Vyndi grinnikte zacht terwijl ze haar hoofd schudde en de knot langzaam uit haar haar haalde zodat dit over haar ene schouder lang en krullend tot aan haar bovenbeen viel. Ze zuchtte even zogenaamd tragisch terwijl ze naar hem opkeek en haar slanke vingers op haar beurt onder zijn keel legde. "Well my dear." Klonk haar stem zacht terwijl ze glimlachte en hem met haar Cyaan blauwe ogen verleidelijk aankeek. "Dat antwoord had ik wel zo ongeveer verwacht." Ze bracht haar mond langzaam naar de zijne en drukte haar lippen op zijn bleke. Slechts enkele seconden hielt ze het zo aan waarna ze de kus doorbrak en haar hoofd weer recht voor zich hielt. Ze bracht haar pols naar haar mond en grinnikte nog een keer zacht waarna ze haar tanden door het zachte vel boorde. Meteen kwam de welbekende ijzersmaak omhoog en herkende ze haar eigen bloed. Ze opende haar mond weer om haar arm vrij te kunnen bewegen en hief deze zodat haar bloedende wond vlak voor Ken's neus bleef hangen. "Enjoy." Klonk haar stem zacht met een grinnikende ondertoon terwijl haar ogen zich vooruit hielden en niets in de rest van haar lichaam op spanning stond. Haar ogen gefocust op een doel in de verte en haar mond zachtjes gesloten wachtte ze af. Hij kon hoog of laag springen, uiteindelijk zou zij toch altijd wel krijgen wat zij wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydi jun 12, 2012 3:45 am




Vyndi grinnikte zacht terwijl ze haar hoofd schudde en de knot langzaam uit haar haar haalde zodat dit over haar ene schouder lang en krullend tot aan haar bovenbeen viel. Ze zuchtte even zogenaamd tragisch terwijl ze naar hem opkeek en haar slanke vingers op haar beurt onder zijn keel legde. Hij keek haar met harde ogen aan terwijl hij zijn hoofd hoger hief, met hoog opgehoffen kin. “Well, my dear.” Klonk ze zacht terwijl ze glimlachte en hem met haar cyaan blauwe ogen verleidelijk aankeek. “Dat antwoord had ik wel zo ongeveer verwacht.” Ze bracht haar mond langzaam naar de zijne en drukte haar lippen op zijn bleke. Precies wat hij had gewild, en dat ze het nog eens deed vond hij best wel komisch. Het duurde echter maar enkele seconden, tot zijn grote spijt. Ze maakte haar lippen weer los en keek hem aan. Vervolgens bracht ze haar pols naar haar eigen mond en tot zijn verbazing zag Ken hoe ze zichzelf een wonde toebracht. Ze hief haar wonde tot bij zijn neus op. “Enjoy.” Ze zei het op een grinnikende toon. Met bloeddoorlopen ogen keek hij haar aan. Hij drukte zijn kiezen stevig op elkaar en duwde met twee vingers voorzichtig haar pols een stukje naar achteren, zodat hij het bloed niet zou aanraken. Tijdens zijn afwijzing hield hij zijn hoofd opzij, zodat hij met gesloten ogen het bloed ook minder zou gaan ruiken. Uiteindelijk keek hij haar opnieuw aan, zijn amberkleurige ogen stonden dof maar kleurden bijna opnieuw weer normaal. “Het spijt me, Vyndi. Ik heb al gehad vandaag.” Mompelde hij, en probeerde overtuigend genoeg te klinken terwijl hij vurig hoopte dat ze niet zou gaan aandringen.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 5:24 am

Met bloeddoorlopen ogen keek hij haar aan. Hij drukte zijn kiezen stevig op elkaar en duwde met twee vingers voorzichtig haar pols een stukje naar achteren, zodat hij het bloed niet zou aanraken. Tijdens zijn afwijzing hield hij zijn hoofd opzij, zodat hij met gesloten ogen het bloed ook minder zou gaan ruiken. Uiteindelijk keek hij haar opnieuw aan, zijn amberkleurige ogen stonden dof maar kleurden bijna opnieuw weer normaal. “Het spijt me, Vyndi. Ik heb al gehad vandaag.” Mompelde hij en Vyndi begon zacht te lachen terwijl ze opstond en zich naar hem toe draaide.
Ze glimlachte zacht met haar Cyaan kleurige ogen diep in de zijne. Haar hand gleed zacht door zijn haar wat een slag roder was als dat van haar terwijl ze hem met betreurde oogjes aankeek. "Dat lieg je maar Ken. Ik weet dat je het wil." Fluisterde ze zacht terwijl ze licht glimlachte. Ze had haar maniertjes en dat wist Ken wel. Ze bracht langzaam de wond naar haar mond en terwijl ze het bloed weg haalde met haar tong en opving in haar mond bleven haar ogen op hem gericht. Tot haar mond half gevuld was van haar mond. Toen hief ze haar hoofd weer. Haar hand in zijn haar klemde zich vast zodat hij zich niet tot nauwelijks kon bewegen en ze drukte haar mond op de zijne. Dit maal opende ze haar mond zodat het bloed vrij kon doorstromen over zijn smaakpupillen. Tot ze zeker wist dat al het bloed van haar mond overgestroomd was naar de zijne hielt ze de kus aan. Ze sloot haar ogen terwijl de greep rond zijn hoofd losser werd en ze glimlachte zacht in haar hoofd. Ze zou krijgen wat ze wou, of het nou goedschiks of kwaadschiks ging..

-Omg ik hou van deze Vyndi x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 6:09 am



Vyndi begon lichtjes te lachen terwijl ze opstond en zich naar hem toe draaide. Ze haakte haar cyaan kleurige ogen diep in zijn amberkleurige en gleed met haar hand mild door zijn bloedrode haren. Ze hadden een tint donkerder vergeleken met de hare. Ze keek hem met betreurde oogjes aan. “Dat lieg je maar Ken, ik weet dat je het wil.” Smiespelde ze. Opnieuw bracht ze haar wonde naar haar mond en terwijl ze het bloed weglikte ving ze het op in haar mond. Ze had haar ogen stevig op hem gericht toen ze ophield, namelijk omdat haar mond al half gevuld was met de rode vloeistof. Vervolgens hief ze haar hoofd weer, waarop de jongeman met zijn armen gekruist voor zijn borst haar met fijngeknepen ogen aankeek. “Wat ga je doen, Vyndi?” Uitte hij toen ze haar vingers hard in zijn haar haakte, zodat hij weinig tot zelfs niet kon bewegen. Ze drukte haar mond op de zijne, waarop hij werkelijk geschrokken zijn ogen wagenwijd open trok. Toen ze haar lippen licht van elkaar hield, zodat het bloed vrij in zijn mond kon druppen, wou hij haar van zich af duwen maar het lukte hem niet. Hij voelde het gutsen in zijn mond en toen ze haar lippen van de zijne afhaalde wist hij zeker dat alles zijn mondholte vulde. Ze sloot haar ogen terwijl de greep rond zijn hoofd wat losser werd. Toen hij voelde dat hij zijn nek al wat soepeler kon gaan bewegen, keek hij haar recht aan en spuugde het goedje in haar gezicht uit. Hij wreef de druppels die langs zijn kin naar beneden stroomden met zijn bleke vingers weg en wreef zijn hand schoon aan haar sneeuwwitte jurk. Vervolgens deed hij alsof hij bezorgd was, met zijn ogen gericht op de plek waar het bloed nu in vlekken verspreid zat. “Vyndi toch,” Spotte hij. “Je weet toch dat bloedplekken er niet makkelijk uit gaan in de was?” Hij grijnsde en boog zich voorover naar een fles vodka die naast de oude, lederen zetel stond. “Wacht, ik help je wel.” Hij trok de kurk open en dronk eerst even van de fles zelf, in een hoeveelheid dat je zou menen dat het water kon zijn. Hij spuwde het opnieuw uit. “Oh damn, het spijt me. Ik dacht dat het water was?” Fake’te hij. Vervolgens nam hij uit zijn broekzak een pakje sigaretten en een aansteker. Hij nam er eentje uit de verpakking, waarna hij deze in brand stak en de rest weer weg stopte. Hij nam zijn fles vodka weer in de hand, die hij daarvoor op de armleuning gezet had, en hield in datzelfde hand ook zijn sigaret tussen zijn wijs- en middelvinger. “Ik weet niet wat je actie te maken had in dat plannetje van je,” Klonk hij bot. “Maar ik weet wel dat wat het ook is, en ik zeg het maar één keer, ik geen deel uit maak van je snaakse plannetjes.” Hij zoog even aan zijn sigaret en ademde de rook recht in haar gezicht uit. Vervolgens dronk hij nog eens van de fles, waarbij hij gretig zijn middelvinger naar haat uitstak en langs haar heen wegliep. Hij keek nog even over zijn schouder toen hij traag wegliep en grijnsde “Ziet er niet zo fraai uit he? Goedenavond mevrouw Montgomery.” Waarna hij nog eens boers vervolgde: “En doe de groeten aan wie je er op aanspreekt.” Zijn luide lach schalde over de schuilplaats.


Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 6:44 am

Toen ze hem los liet keek hij haar recht aan en spuugde het goedje in haar gezicht uit. Hij wreef de druppels die langs zijn kin naar beneden stroomden met zijn bleke vingers weg en wreef zijn hand schoon aan haar sneeuwwitte jurk. “Vyndi toch. Je weet toch dat bloedplekken er niet makkelijk uit gaan in de was?” Hij grijnsde en boog zich voorover naar een fles vodka die naast de oude, lederen zetel stond. “Wacht, ik help je wel.” Hij trok de kurk open en dronk eerst even van de fles zelf. Hij spuwde het opnieuw uit. “Oh damn, het spijt me. Ik dacht dat het water was?” Vervolgens nam hij uit zijn broekzak een pakje sigaretten en een aansteker. Hij nam er eentje uit de verpakking, waarna hij deze in brand stak en de rest weer weg stopte. Hij nam zijn fles vodka weer in de hand, die hij daarvoor op de armleuning gezet had, en hield in datzelfde hand ook zijn sigaret tussen zijn wijs- en middelvinger. “Ik weet niet wat je actie te maken had in dat plannetje van je,” Klonk hij bot. “Maar ik weet wel dat wat het ook is, en ik zeg het maar één keer, ik geen deel uit maak van je snaakse plannetjes.” Hij zoog even aan zijn sigaret en ademde de rook recht in haar gezicht uit. Vervolgens dronk hij nog eens van de fles, waarbij hij gretig zijn middelvinger naar haat uitstak en langs haar heen wegliep. Hij keek nog even over zijn schouder toen hij traag wegliep en grijnsde “Ziet er niet zo fraai uit he? Goedenavond mevrouw Montgomery. En doe de groeten aan wie je er op aanspreekt.” Zijn luide lach schalde over de schuilplaats..
Vyndi gromde luider dan zijn lach en keek eens om zich heen. Haar gezicht waar het bloed gement met speeksel van af droop deed haar walgen en ze scheurde een stuk van haar jurk af om het weg te veegen. "Boer." Siste ze zacht en grommend terwijl ze woest de rest van de onderkant van haar jurk verscheurde tot deze net boven haar knieën liep. Ze haalde haar hand door haar haar en voelde het bloed daar ook. Ze haalde vol walging haar hand weer terug en schudde zacht haar hoofd waarna ze even haar hoofd naar de hemel hief. "Wel Joey.. That wasn't planned." Verzuchtte ze zacht terwijl ze zichzelf even in de stoel liet vallen.
Tja, dit soort capriolen had ze nooit hoeven uithalen toen ze nog naast Joey op de troon stond. Maar wie had ooit kunnen raden dat Joey gewoon zou verdwijnen, haar zou achterlaten? De enigste wie ooit haar hart had gehad. Degene die haar temperament kon dempen en van haar kon houden voor het onzekere jonge meisje dat ze tijden was geweest? Ze had zichzelf hard moet en maken, een Montgomery is nooit bang en nooit zal een Montgomery opgeven. Dat was haar geleerd.. Maar nu leek die les een veelste pijnlijke. Langzaam liet ze haar hoofd in haar handen zakken en verzuchtte zacht. Ze kon niet huilen.. Ze zou nooit meer kunnen huilen. Niet omdat ze vampier was, nee gewoon omdat ze zo was. Ze hief haar hoofd opnieuw langzaam en slikte toen terwijl ze omhoog kwam. Nog een keer kijkend of er niemand in het kamp was en rende toen in de richting waar Ken net heen was vertrokken.
Haar renpassen waren snel en algauw had ze Ken in beeld. Zo snel ze kon streek ze haar gezicht weer in de harde plooi wat het altijd al was geweest en legde haar hand op zijn schouder. Even ademde ze diep in en draaide zich toen om tot ze voor zijn gezicht stond. "Als je weer wat in mijn gezicht spugt wacht dan even tot ik uitgesproken ben." Klonk haar stem zacht terwijl ze haar hardheid probeerde op te houden. Nogmaals ademde ze diep in, kon ze dit eigenlijk wel? Je kon duidelijk zien hoe ze haar kiezen op elkaar perste om het woord uit te spreken hoe moeilijk het ook was. "S..So.." Begon ze langzaam terwijl ze even haar hoofd weg trok, misschien moest ze het gewoon random tegen een boom zeggen en doen alsof het tegen hem was, zou dat helpen? Gosh ze had dit moeten oefenen. "Sor..ry." Hakkelde ze zacht terwijl ze zichzelf vervloekte. "Ik ben te ver gegaan blabla ik weet het." Haar Cyaan blauwe ogen ontmoette die van hem opnieuw terwijl ze even op haar kiezen beet. Dit ging verkeerd aflopen.. Waar was Joey als ze hem nodig had? Tja, the truth was dat ze hem echt miste. Ze miste zijn warme aanraking als hij haar omhelsde, niemand durfde haar ooit aan te raken. Bang dat ze ze gelijk zou afmaken.. Vyndi werd een monster door de angst van haar soortgenoten en door die angst werd ze killer en killer.. Zo nu en dan vroeg ze zich wel af wat er van haar geworden was, ze had haar eigen nicht Roxanne verraden.. Loira had ze dit vampierschap opgedwongen op maar succesor te worden. Ze had zo vele fouten gemaakt waarvan dit er een was. Het enigste wat ze nu kon doen was hopen dat Ken haar kon vergeven. Misschien moest ze zelfs wel haar hele idee van de wereld overheersen vergeten. Ze had haar hele volk in de verdoemenis gedreven.. Allemaal hadden ze haar gevolgd, en wat was er uit gekomen? Bloed.. Vampireblood verspilt.. Schuldgevoel voor al haar daden had haar gehele lichaam overgenomen en haar cyaanblauwe ogen keken recht in de amberkleurige van Ken. Schuldbewust, hulpzoekend.. Was dit hoe een zwak iemand zich voelde? Was dit hoe zij zich ooit had gevoeld? Het was niet helemaal goed, het paste niet bij haar, maar het woord sorry had dit bij haar losgemaakt.. Hoe kon ze dingen zo ver hebben laten komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 7:17 am



Vyndi gromde luider dan zijn lach en keek eens om zich heen. Haar gezicht, waar het bloed gemengd met speeksel van af droop, liet haar walgen waardoor ze een stuk van haar jurk afscheurde om het schoon te vegen. “Boer.” Hoorde hij haar zacht en grommend tegelijk sissen, terwijl hij traag en tevreden door slenterde. Woest scheurde ze de rest van de onderkant van haar jurk af tot net boven de knieën. Ze haalde haar hand door haar haren, waar het bloed ook zat. Hij dronk nog eens gretig van de fles, waardoor hij stilaan een beetje afgeleid geraakte en niet meer ging opletten wat ze zei. Hij hoorde enkel nog het ploffende geluid van iemand die in de lederen stoel plofte.
Er was al een tijdje verstreken en Ken liep nu met grotere passen vastberaden over een stuk grasland, een aantal kilometer verder van hun vertrouwde schuilplaats. Verbaasd keek hij om toen hij doffe passen meende te horen. Hij zag Vyndi naar hem toe rennen op een snel tempo. Gelijk toen ze hem zag trok ze haar gezicht weer in de plooi en toen hij zich terug omdraaide om verder te lopen, legde ze haar hand op zijn schouder. Ze ademde even diep in en kwam voor hem staan, waarbij ze hem ook de weg blokkeerde. Hij zuchtte geïrriteerd en rolde verveeld met zijn ogen. “Als je weer wat in mijn gezicht spuugt wacht dan tenminste tot ik uitgesproken ben.” Klonk ze vastberaden terwijl ze haar best deed om haar strakke gelaatsuitdrukking in de plooi te houden. Door haar opmerking kon er wel een grijns van zijn kant vanaf, waarop hij zijn mond wagenwijd opendeed en zijn hoofd een beetje naar achterhield. Vervolgens keek hij haar weer recht aan en begon half te lachen. “Wees gerust, er zit niets in momenteel.” Hij keek haar nu plots wel geïnteresseerd aan en zag hoe ze haar lippen op elkaar perste. Ze ademde nog eens diep in. “S..so..” Begon ze langzaam terwijl ze even haar hoofd wegtrok. Ken leunde op zijn ene been naar achteren, terwijl hij opnieuw zijn armen voor zijn borst kruiste en haar afwachtend aankeek. Met zijn tong duwde hij tegen de binnenkant van zijn wang terwijl hij grijnsde. “Sor..ry.” Hakkelde ze zacht. “Ik ben te ver gegaan blablabla ik weet het.” Ze beet op haar kiezen terwijl hun ogen elkaar weer ontmoetten. Hij merkte haar geforceerde verontschuldiging en besefte dat dit voor haar wel moeilijk moest zijn. Hij zag haar wegkwijnen in een schuldgevoel, het leek wel alsof ze dat gevoel nooit eerder gekend had. De gevreesde vampire queen, Vyndi, schuld? Hij had zo veel over haar gehoord, dat het bijna niet echt leek te zijn. Hij keek haar warm aan en zuchtte vervolgens terwijl hij zijn ogen losmaakte en schuin even naar boven keek, zonder zijn hoofd te bewegen. “Het is al goed.” Zei hij op een zorgzamere toon, maar bood zelf niet zijn excuses aan. In plaats daarvan sloeg hij een arm langs haar rug en wreef met zijn hand kort over haar schouder, om vervolgens zich half te bukken en met de fles vodka in zijn andere hand met die arm onder haar knieën te schuiven. Met een klein tikje van zijn knie tegen haar achterwerk duwde hij haar een stukje hoger en ondersteunde hij haar ook even zodat hij haar wat comfortabeler op kon nemen. Hij draaide even zijn pols zodat hij moeizaam toch nog de drankfles op haar schoot kon leggen. “Kom, hou dit even vast wil je. Dan draag ik je wel even naar het kamp en denk ik na over een geldig excuus om jou hier waardig uit deze situatie te loodsen.” Hij keek haar nog even aan en maakte toen rechtsomkeer om terug naar de schuilplaats te lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 8:00 am

“Het is al goed.” Zei hij op een zorgzamere toon. Hij sloeg een arm langs haar rug en wreef met zijn hand kort over haar schouder, om vervolgens zich half te bukken en met de fles vodka in zijn andere hand met die arm onder haar knieën te schuiven. Met een klein tikje van zijn knie tegen haar achterwerk duwde hij haar een stukje hoger. Hij draaide even zijn pols zodat hij moeizaam toch nog de drankfles op haar schoot kon leggen. “Kom, hou dit even vast wil je. Dan draag ik je wel even naar het kamp en denk ik na over een geldig excuus om jou hier waardig uit deze situatie te loodsen.” Hij keek haar nog even aan en maakte toen rechtsomkeer om terug naar de schuilplaats te lopen.
Vyndi keek even omhoog naar hem en sloot daarna haar ogen terwijl ze haar hoofd tegen zijn borst liet rusten. Er straalde rust van het lichaam van Ken, een soort rust die haar lichaam ook over nam. Zacht liet ze even een zucht horen waarna ze haar ogen opende en de fles bekeek. Langzaam schudde ze hem heen en weer en legde daarna de fles met haar vrije hand aan haar mond en nam een paar flinke slokken. De sterke smaak van alcohol brandde in haar keel en met een tevreden zuchtje legde ze de fles weer in haar schoot. Ze slikte het sterke spul door en keek opnieuw omhoog naar Ken. Ze zuchtte even zacht terwijl ze haar hand zich in een kom rond zijn wang legde. Hij had iets in haar opgehaald wat niemand had kunnen halen sinds Joey verdwenen was. Een glimlachje op haar lippen. "Dankje" Fluisterde ze zacht terwijl ze opnieuw haar hoofd op zijn borst legde.
Het voelde vreemd en verkeerd maar toch vertrouwd. Ze gunde zichzelf voor het eerst weer een beetje rust. Ze opende langzaam haar mond en glimlachte even zacht. Een waterig glimlachje waar ze normaal nou niet echt veel mee kon. Doch glimlachte ze zacht terwijl ze opnieuw zuchtte en haar mond sloot zonder een woord te zeggen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 8:40 am



Vyndi keek even omhoog naar hem en sloot daarna haar ogen terwijl ze haar hoofd tegen zijn borst liet rusten. Zacht liet ze even een zucht horen waarna ze haar ogen opende en de fles bekeek. Ken keek strak voor zich uit toen ze het langzaam heen en weer schudde en daarna met haar vrije hand de fles aan haar lippen zette. Gulzig nam ze een paar slokken en legde ze met een tevreden zucht het weer op haar schoot. Ze slikte het goedje in haar mond door en keek toen terug naar de vampier zijn gezicht. Opnieuw zuchtte ze terwijl ze haar hand in een kom rond zijn wang legde. Hij keek niet naar beneden, maar glimlachte wel bij haar aanraking. Ik glimlachje verscheen op haar lippen, waarbij ze hem fluisterend bedankte. Ze legde haar hoofd terug op zijn borst. Hij hoorde haar opnieuw zuchten, en zonder beiden nog een woord te zeggen liep hij verder.
Toen ze een tijdje later in de schuilplaats aankwamen, was geen vampier te bekennen. Toch baarde hem de stilte wel zorgen, en hij nam liever het zekere voor het onzekere. “Kom, dan verzorg ik je wel in mijn hut.” Mompelde hij met een grote frons, om de aandachtige toeschouwers toch een beetje voor te kunnen liegen. Hij bukte zich even voorzichtig toen hij een verlaten huis in liep en sloeg de bouwvallige deur weer achter hem dicht door middel van zijn voet. Hij liep naar de berg dekens en kussens op de grond en legde haar daar bovenop neer. Hij grinnikte terwijl hij haar arm vanachter zijn nek deed. “Het spijt me, zelfs in mijn hut is er geen bed.” Hij ging weer overeind staan en liep even een andere kamer in van zijn onderkomen, om vervolgens terug de kamer in te wandelen met een paar extra dekens en kussens. Hij gooide ze naast haar neer. “Maar, ik heb wel de meeste warme spullen hier.” Hij keek even naar haar witte jurk en draaide zich half om, met zijn duim gebarend naar achteren in het huis. “Misschien kan je maar beter een kledingstuk van mij lenen, ik ben zo terug.” Grinnikte hij en liep terug weg, dit maal naar zijn kledingkast. “Weinig of veel bedenkend?” Vroeg hij luid vanaf de andere kamer, waarna hij luid begon te lachen. “Nee serieus.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 9:03 am


“Kom, dan verzorg ik je wel in mijn hut.” Mompelde hij met een grote frons. Hij bukte zich even voorzichtig toen hij een verlaten huis in liep en sloeg de bouwvallige deur weer achter hem dicht door middel van zijn voet. Hij liep naar de berg dekens en kussens op de grond en legde haar daar bovenop neer. Hij grinnikte terwijl hij haar arm vanachter zijn nek deed. “Het spijt me, zelfs in mijn hut is er geen bed.” Hij ging weer overeind staan en liep even een andere kamer in van zijn onderkomen, om vervolgens terug de kamer in te wandelen met een paar extra dekens en kussens. Hij gooide ze naast haar neer. “Maar, ik heb wel de meeste warme spullen hier.” Hij keek even naar haar witte jurk en draaide zich half om, met zijn duim gebarend naar achteren in het huis. “Misschien kan je maar beter een kledingstuk van mij lenen, ik ben zo terug.” Grinnikte hij en liep weg. “Weinig of veel bedenkend?” Vroeg hij luid vanaf de andere kamer, waarna hij luid begon te lachen. “Nee serieus.”
Vyndi's gezicht vertrok even in een schuine glimlach en ze legde haar hoofd neer op de kussens. "Wat denk je zelf." Klonk haar stem luid maar toch warm. Het was een verandering in vergelijking met hoe kil en koud ze normaal praatte als haar stem warmer was en sloot even haar ogen. Hij had inderdaad de meeste warme spullen. Zelfs zij moest het maar doen met een enkel deken en een dun kussen. En dan stond ze nog wel hoger in de ranglijsten. Ze sloot even haar ogen terwijl ze zich heen en weer bewoog in de kussens.
Ze dacht terug aan de tijden voor zij de bevreesde Queen Vyndi was geworden. Toen ze nog gewoon Vyndi was. Toen ze nog mens was.. Het was een warme tijd geweest. Ze had vele vrienden gehad die echt om haar gaven. Haar zusje wie altijd achter haar aan liep. Tja ze kon niet anders dan ze af en toe missen..
Ze zuchtte zacht en liet haar hoofd weer zakken. Ze was blij dat Ken op dit moment ver buiten zicht was. Blij dat hij haar niet zo zag. Ze legde haar handen over haar gezicht en vloekte zacht in zichzelf. Vloekte op het feit dat zij haar gehele familie had vermoord. Vloekte op het feit dat ze Joey niet bij zich had gehouden. Vloekte op het feit dat ze Roxa had laten sterven. Vloekte op het feit dat ze Loira tegen haar wil in een monster had gemaakt. Ze had het niet verdient, Loira was een schat van een meid en had een goed leven moeten lijden zonder pijn of bloeddorst.
Maar vooral vloekte ze op zichzelf. Want elke fout, elk verlies van een van hun krachten was op haar af te rekenen. En na tien jaar begon het toch aan haar schuldgevoel te knagen..

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 9:16 am







Vyndi’s gezicht vertrok even in een schuine glimlach en ze legde haar hoofd neer op de kussens. “Wat denk je zelf.” Klonk haar stem luid maar toch warm. Hij grijnsde en trok een shirt uit de kast. Voor haar zou het waarschijnlijk een slaapkleedje zijn. “Weinig bedekkend it is.” Lachtte hij en had ook het verschil in haar stem opgemerkt. Dat betekende al veel. Hij hoorde even dat ze zich bewoog op de berg kussens en na een tijdje kwam hij terug de kamer in gelopen. Hij liep naar haar toe terwijl hij het shirt openplooide en voor zijn borst hield, om te gebaren dat het voor hem gewoon goed was. “Ik heb dit.” Glimlachte hij en haalde van achter zijn rug een opgeplooide boxershort, die hij openplooide door het aan een hoekje vast te houden en het voor haar neus te laten bengelen. “En dit.” Hij zwaaide de kleren over zijn arm en wachtte tot ze overeind kwam. “Je kan je als je wil in een andere kamer omkleden, maar je kan ook blijven…” Hij klonk uitdagend, maar was er bijna zeker van dat ze niet zou toehappen. Tenzij..? “Ik moet me zelf ook nog omkleden eigenlijk.” Hij trok een mondhoek omhoog.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptywo jun 13, 2012 9:30 am


Na een tijdje kwam hij terug de kamer in gelopen. Hij liep naar haar toe terwijl hij het shirt openplooide en voor zijn borst hield, om te gebaren dat het voor hem gewoon goed was. “Ik heb dit.” Glimlachte hij en haalde van achter zijn rug een opgeplooide boxershort, die hij openplooide door het aan een hoekje vast te houden en het voor haar neus te laten bengelen. “En dit.” Hij zwaaide de kleren over zijn arm en wachtte tot ze overeind kwam. “Je kan je als je wil in een andere kamer omkleden, maar je kan ook blijven…” Hij klonk uitdagend en Vyndi glimlachte zacht. “Ik moet me zelf ook nog omkleden eigenlijk.” Hij trok een mondhoek omhoog.
Vyndi kwam omhoog en pakte de kleren uit zijn armen om ze vervolgens op de kussens te leggen. Ze trok zich even uit en pakte daarna haar jurk vast van onderen om hem over haar hoofd te trekken. Ze legde hem netjes neer en schudde daarna haar haren even losser. Ze maakte een kuch geluidje terwijl de de Boxershort pakte en hem over haar slanke benen omhoog trok. Vervolgens haakte ze hem dicht en streek ze even over de stof. Daarna pakte ze het shirt en draaide zich om. Met een snelle handeling trok ze ook haar onderjurk uit en gleed ze snel het shirt over haar bovenlichaam om deze daarna ook glad te strijken terwijl ze zich omdraaide. Ze glimlachte even terwijl ze de kleding bekeek. "Ik moet toegeven je hebt geen slechte smaak." Glimlachte ze breed terwijl ze hem dankbaar aankeek, haar net uitgetrokken kleding aan de kant schoof en opnieuw plaats nam op de kussens.
Ze zuchtte zacht en liet haar hoofd in de kussens vallen. Haar handen legde ze op haar borst maar desondanks hoorde ze opnieuw geen hartslag. Iets wat ze al zestig jaar niet meer had gehoord. Ze sloot haar ogen even en zuchtte zacht. Joey.. Ze miste hem.. Ze miste hem met alles wat ze had. Ze durfde niet te geloven wat anderen over hem zeiden. Hij had hun niet verlaten.. Hij had haar niet verlaten, er moest een reden zijn voor zijn vertrek. Zijn vertrek zonder haar een woord te zeggen.. Waarom.. Stilte was leesbaar op haar gezicht. Een stilte die iets in haar langzaam afbrak. En desondanks dat alles durfde ze toch niet te geloven dat hij weg was.. Hij was nog ergens.. Zou er een hiernamaals zijn voor zielloze zoals zij?
Langzaam hief ze haar hoofd weer en trok haar benen op tot ze haar handen om haar knieën kon slaan en Ken aan kon kijken. Ze voelde zich heel onvolwassen en kinderlijk zo en ze zuchtte zacht terwijl ze de greep rond haar knieën losliet. "Zeg Ken, geloof jij in leven na de dood? Ik bedoel, voor ons 'zielloze' schepsels van de nacht." Haar stem was zacht en met haar indringende Cyan blauwe ogen keek ze hem recht aan.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydo jun 14, 2012 2:03 am



Vyndi kwam omhoog en pakte de kleren uit zijn armen om ze vervolgens op de kussens te leggen. Ze rok zich even uit en pakte daarna haar jurk vast van onderen om haar over haar hoofd te trekken. Ze legde hem netjes neer en schudde daarna haar haren even losser. Ze maakte een kuch geluidje terwijl ze de boxershort pakte en hem simpel weg over haar slanke benen omhoog trok. Hij wist al wat ze nu ging doen en beleef draaide hij zijn rug naar haar toe, zodat ze wist dat hij niet kijken zou. Met een snelle handeling trok ze ook haar onderjurk uit en gleed ze snel het shirt over haar bovenlichaam om deze daarna ook glad te strijken terwijl ze zich omdraaide. Hij veronderstelde dat hij nu wel terug zou mogen kijken, en draaide hem dus ook terug om. “Ik moet toegeven, je hebt geen slechte smaak.” Glimlachte ze breed terwijl ze hem dankbaar aankeek, en hij op zijn beurt nu breed terug glimlachte. Ze schoof haar net uitgetrokken kleding aan de kat en nam opnieuw plaats op de kussens. Ze zuchtte zacht en liet haar hoofd in de kussens vallen en legde haar handen op haar borst. Hij keek haar met een bezorgde frons aan en wachtte tot ze na een tijdje weer bewoog. Langzaam hier ze haar hoofd weer en trok haar benen op tot ze haar handen om haar knieën kon slaan en hem aan kon kijken. Ze liet de greep rond haar knieën los terwijl hij zijn hoodie openritste. “Zeg Ken, geloof jij in leven na de dood?” Hij trok een wenkbrauw omhoog en wou bijna gaan lachen toen ze haar zin vervolgde. “Ik bedoel, voor ons ‘zielloze’ schepsels van de nacht.” Haar stem was zacht en met haar indringende cyaan blauwe ogen keek ze hem recht aan. Hij zweeg even terwijl hij zijn voet ophief en tegen de muur liet aan steunen. Hij wendde ook zijn blik af zodat hij makkelijk zijn veters los zou kunnen knopen. Hij dacht even na en trok zijn schoen uit, om vervolgens zijn handelingen te herhalen bij zijn andere voet. Hij nam zijn schoenen op en gooide ze bij de deur. “Geen idee.” Antwoordde hij simpel en haalde zijn schouders op, terwijl hij zijn gewicht verplaatste naar zijn ene been. “We leven toch heel lang, dus ik neem aan dat het de schepper zijn bedoeling wel was dat we niet dood zouden moeten gaan.” Hij onderdrukte een kleine lach en trok zijn hoodie uit, waarna zijn shirt al even makkelijk volgde. Even keek hij ongemakkelijk naar zijn jeans broek. “Normaal gezien zou ik alles uitdoen,” Grinnikte hij ongemakkelijk. “Maar kom, je krijgt niet te veel van het goede.” Klonk hij plagend waarbij hij even over zijn wasbordje wreef. Hij draaide zich om en liep weg naar de andere kamer. “Zo terug!” Schreeuwde hij over zijn schouder en nam een losse, stoffen jogging broek die hij aantrok zodra hij zijn jeans uit had. Op blote voeten liep hij de ruimte terug in en nam plaats op de stapel kussens. Hij duwde haar even opzij en haalde vanonder een van de kussens waarop ze lag een rekkertje vandaan. Hij legde het altijd op die plaats, waardoor hij het dus perfect wist liggen. Hij trok het over zijn pols en nam zijn rode lokken bij elkaar, om vervolgens de rekker erover te trekken en ze in een lage, losse staart samen te binden. “Handiger.” Legde hij uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydo jun 14, 2012 2:28 am

Geen idee.” Antwoordde hij simpel en haalde zijn schouders op. “We leven toch heel lang, dus ik neem aan dat het de schepper zijn bedoeling wel was dat we niet dood zouden moeten gaan.” Hij onderdrukte een kleine lach en trok zijn hoodie uit, waarna zijn shirt al even makkelijk volgde. Even keek hij ongemakkelijk naar zijn jeans broek. “Normaal gezien zou ik alles uitdoen,” Grinnikte hij ongemakkelijk. “Maar kom, je krijgt niet te veel van het goede.” Klonk hij plagend waarbij hij even over zijn wasbordje wreef. Hij draaide zich om en liep weg naar de andere kamer. “Zo terug!” Schreeuwde hij over zijn schouder en nam een losse, stoffen jogging broek mee. Vyndi zuchtte zacht terwijl ze door haar lange golvende rode haar streek. Op blote voeten liep hij de ruimte terug in en nam plaats op de stapel kussens. Hij duwde haar even opzij en haalde vanonder een van de kussens waarop ze lag een rekkertje vandaan. Hij trok het over zijn pols en nam zijn rode lokken bij elkaar, om vervolgens de rekker erover te trekken en ze in een lage, losse staart samen te binden. “Handiger.” Legde hij uit.

Ze glimlachte even waterig en liet toen haar hoofd naar het plafond van de kamer gaan. "En wat dan als een van ons sterft?" Ze draaide haar hoofd langzaam naar hem toe. "Laten we zeggen dat ik iemand dierbaar ben verloren wie.. net als ons was. Is hij.. Niets meer?" Haar ogen haakte zich in die van hem terwijl ze hem recht aankeek. Haast niemand kon weten van hoe ze Joey miste, en zeker Ken niet. Iemand die het nog wel had geweten was Rox, maar die was nu ook niet meer. Ze zuchtte even en liet haar ogen van de zijne afglijden en streelde met haar hand over haar kuit. Ze zuchtte opnieuw en sloot haar ogen even. Beelden van vroeger schoten door haar gedachten en getergerd opende ze weer haar ogen. Kon ze nou niet gewoon kil en koud blijven zoals ze altijd was. Moest ze nou weer zich zo voelen? Geïrriteerd op zichzelf kwam ze langzaam omhoog en keek ze hem aan. "Misschien zou ik maar weer eens moeten gaan." Murmelde ze zacht en stapte ongewild een stap vooruit. Ze trok haar eigen hoofd weer recht in de richting van de deur en beet zacht op haar lip. Tijd alleen klonk aanlokkelijk, maar hier blijven was dat ook. God waarom had ze ineens zo last van beslissingen moeten maken? Normaal zou ze al lang al weg zijn, en nu stond ze hier een beetje besluiteloos te zijn. Ze haatte zichzelf als ze zo zwak als dit was.. En voor wat voor reden?

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydo jun 14, 2012 3:03 am



Ze glimlachte even waterig en liet toen haar hoofd naar het plafond van de kamer gaan. “En wat dan als een van ons sterft?” Ze draaide haar hoofd langzaam naar hem toe. “Laten we zeggen dat ik iemand dierbaar ben verloren, wie.. net als ons was. Is hij.. niets meer?” Haar ogen haakten zich in die van hem terwijl ze hem recht aankeek. Ze zuchtte even en liet haar ogen van de zijne afglijden en streelde met haar hand over haar kuit. Ze zuchtte en sloot haar ogen even terwijl Ken ook zijn blik afwendde en naar een van de bleke dekens keek die hij over zich getrokken had. Hij zat rechtop, met een kromme rug steunend tegen de muur. “Misschien zou ik maar weer eens moeten gaan.” Murmelde ze plots en deed een stap vooruit nadat ze overeind gekomen was. Hij keek haar met een aandachtigere blik aan toen ze met haar hoofd keek naar de deur maar toch bleef staan. Hij kwam van tussen de dekens half overeind, op zijn knieën steunend rekte hij zich uit en met zijn ene hand op de grond steunend trok hij haar met een arm om haar middel weer naar achteren. Hij sleurde haar helemaal terug en trok haar op het ‘bed’. “Niets van, jij blijft." Grijnsde hij droog en nam haar in een greep vast zodat ze niet weg kon kruipen. Hij trok haar naast zich en liet een arm op haar schouders rusten. “Kijk, ik weet niet wie het is… en daarmee wil ik ook niet subtiel vragen om het te weten, maar als die persoon een vampier was dan is de kans onwaarschijnlijk dat hij echt dood is. Het zou al afhangen van de doodsoorzaak, je weet maar nooit…” Hij sprak op gedempte en respectvolle toon. “Het spijt me trouwens, van je jurk.” Fluisterde hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydo jun 14, 2012 6:22 am

Hij kwam van tussen de dekens half overeind, op zijn knieën steunend rekte hij zich uit en met zijn ene hand op de grond steunend trok hij haar met een arm om haar middel weer naar achteren. Hij sleurde haar helemaal terug en trok haar op het ‘bed’. “Niets van, jij blijft." Grijnsde hij droog en nam haar in een greep vast zodat ze niet weg kon kruipen. Hij trok haar naast zich en liet een arm op haar schouders rusten. “Kijk, ik weet niet wie het is… en daarmee wil ik ook niet subtiel vragen om het te weten, maar als die persoon een vampier was dan is de kans onwaarschijnlijk dat hij echt dood is. Het zou al afhangen van de doodsoorzaak, je weet maar nooit…” Hij sprak op gedempte en respectvolle toon. “Het spijt me trouwens, van je jurk.” Fluisterde hij.

Ze keek hem recht aan met haar blauwe ogen. Iet wat achterdocht en iet vragend. Ze snapte niet waar dit heen ging. Ze slikte even zacht waarna ze haar hoofd toch tegen zijn borst legde. Ze dacht na over zijn woorden.. Joey.. levend? Maar dat zou kunnen betekenen dat hij haar echt in de steek had gelaten. Tot nu toe had ze zich altijd vast gehouden aan het geloof dat hij dood was. Dat hij er niets aan had kunnen doen, maar Ken's woorden brachten twijfel in haar op. Ze slikte even terwijl ze zich opnieuw half omdraaide en hem recht aankeek. Haar ogen gehaakt in de zijne. "Waarom?" Klonk haar vraag zacht en zoekend naar antwoord. Antwoord op haar vragen.. Waarom had Joey haar verlaten.. Waarom zou Joey niet dood zijn en niet terug zijn gekomen.. Maar ook, waarom had hij haar terug getrokken. Vragen spookte door haar hoofd en ze slikte even terwijl ze met haar ogen knipperde. Ze voelde zich niet helemaal goed en dat was duidelijk te merken aan haar.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydo jun 14, 2012 6:44 am



Ze keek hem recht aan met haar blauwe ogen, waar achterdocht en een vraag in weerspiegeld zat. Ze slikte even zacht waarna ze haar hoofd tegen zijn blote borst legde. Ze draaide zich na een momentje terug half om en keek hem aan. “Waarom?” Vroeg ze en zocht in zijn blik naar een antwoord, die niet kwam. Hij wendde zijn blik af en zuchtte. Hij ging wat onderuit zitten en ging toen helemaal plat liggen op zijn rug. Hij keek omhoog met zijn gezicht gericht naar het plafond, misschien was daar wel een antwoord… “Waarom wat?[” Vroeg hij maar terug, en hoopte dat ze daarmee genoeg wist. Hij had niet echt zin in een diepzinnig gesprek, en zeker niet eentje waarbij ze zich niet comfortabel zou gaan bij voelen. “Gaat het wel?” Mompelde hij even bezorgd en hield haar stevig vast bij de arm, nu hij zijn arm niet meer helemaal rond haar schouders had.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Emptydo jun 14, 2012 7:00 am

Hij wendde zijn blik af en zuchtte. Hij ging wat onderuit zitten en ging toen helemaal plat liggen op zijn rug. Hij keek omhoog met zijn gezicht gericht naar het plafond. “Waarom wat?” Vroeg hij maar terug. “Gaat het wel?” Mompelde hij even bezorgd en hield haar stevig vast bij de arm, nu hij zijn arm niet meer helemaal rond haar schouders had. Haar ogen boorde zich even op de verbinding van zijn arm met het hare en liet zich naast hem vallen. Ze keek even naar de zijkant van zijn gezicht en richtte haar ogen toen ook op het plafond. "Waarom hij dus nog leeft." Ze siste bijna en viel even terug in haar normale gedrag. "Schijnbaar was ik dus echt te eng." Sarcastisch grinnikte ze even en zuchte daarna zacht terwijl ze haar hand over haar gezicht liet gaan. "Daim.." Fluisterde ze even terwijl de realiteit tot haar door begon te dringen. Jup.. Hij had haar in de steek gelaten..

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature content] Nom-nom-nom-nom
» [ Mature Content ] Ain't loving
» [Mature content] Hello Baby
» ;; Mature Content rules
» [Mature Content] One final mistake,,,

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: