V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 7:21 am



Haar ogen boorde zich even op de verbinding van zijn arm met het hare. Ze liet zich naast hem op de kussens vallen en keek even naar de zijkant van zijn gezicht. Vervolgens keek ze ook naar het plafond. De stenen oogden nogal ruw en Ken vroeg zich stiekem af of ze het wel zouden houden. “Waarom hij dus nog leeft.” Siste ze bijna en viel even terug in haar normale gedrag. “Schijnbaar was ik dus echt te eng.” Grinnikte ze even sarcastisch en zuchte daarna zacht terwijl ze haar hand over haar gezicht liet gaan. “Damn.” Fluisterde ze even. De man naast Vyndi rolde zich op zijn zij en steunde met zijn elleboog op de kussens om zichzelf overeind te houden. Hij nam even een van haar roste lokken tussen zijn vingers en met een serieuze blik naar de haarpunten. “Ik vind je in ieder geval niet eng, als je dat gehoopt had.” Zei hij koel en keek haar met een grote grijns en warme, amberkleurige ogen aan. Hij beet even op zijn onderlip terwijl hij naar haar bleke lippen staarde. “Jij daar in tegen, moet mij wel eng vinden.” Hij liet de lok uit zijn vingers glijden en keek haar ondeugend aan. “En als je dat niet vind,” Grijnsde hij en legde zijn vinger nu op haar lippen terwijl hij zich over haar boog. “Dan zorg ik wel dat je daar nog eens op terug komt.” Hij keek haar met een omhoog getrokken mondhoek aan, terwijl hij zijn vinger op haar lippen liet liggen en haar warmer in de ogen aankeek.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 7:48 am

De man naast Vyndi rolde zich op zijn zij en steunde met zijn elleboog op de kussens om zichzelf overeind te houden. Hij nam even een van haar roste lokken tussen zijn vingers en met een serieuze blik naar de haarpunten. “Ik vind je in ieder geval niet eng, als je dat gehoopt had.” Zei hij koel en keek haar met een grote grijns en warme, amberkleurige ogen aan. Hij beet even op zijn onderlip terwijl hij naar haar bleke lippen staarde. “Jij daar in tegen, moet mij wel eng vinden.” Hij liet de lok uit zijn vingers glijden en keek haar ondeugend aan. “En als je dat niet vind,” Grijnsde hij en legde zijn vinger nu op haar lippen terwijl hij zich over haar boog. “Dan zorg ik wel dat je daar nog eens op terug komt.” Hij keek haar met een omhoog getrokken mondhoek aan, terwijl hij zijn vinger op haar lippen liet liggen en haar warmer in de ogen aankeek.
Vyndi begon zacht te glimlachen terwijl ze hem recht aan bleef kijken. Haar hand gleed langzaam door zijn haar. Ze glimlachte zacht terwijl ze haar hoofd langzaam schudde. "Ik weet niet of je het weet, maar de grote enge Queen is nergens bang voor." Ze grinnikte zacht terwijl haar ogen zich in de zijne gehaakt hielden en ze langzaam omhoog kwam. (dit gaat fout) Ze opende haar mond zacht waardoor zijn vinger in bereik van haar lippen kwam en likte zacht over de huid van zijn vinger. Ze sloot haar mond langzaam met zijn vinger in haar mond terwijl haar ogen weer recht in de zijne staarde. Met een glimlachje rond haar lippen wachtte ze afwachtend op zijn reactie.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 8:05 am



Vyndi begon zacht te glimlachen terwijl ze hem recht aan bleef kijken. Haar hand gleed langzaam door zijn halflange, rode lokken. Ze schudde traag haar hoofd. “Ik weet niet of je het weet, maar de grote enge Queen is nergens bang voor.” Haar gegrinnik liet hem spontaan ook lachen en zorgde ervoor zijn ogen, die vastgehaakt waren in de hare, niet meer zich wouden afwenden. Langzaam kwam ze omhoog, waarop hij nieuwsgierig werd. Ze opende haar mond lichtjes waardoor zijn vinger in het bereik van haar lippen kwam en likte zacht over de huid van zijn vinger. Ze sloot haar mond langzaam met zijn vinger in haar mond terwijl haar ogen weer recht in de zijne staarde. Met een glimlachje rond haar lippen wachtte ze afwachtend op zijn reactie.
Hij begon op een hoge toon te lachen, maar trok zijn vinger niet weg. Na een tijdje was het over en keek hij haar met nog een beetje licht gegrinnik aan. “Speels, en ongewoon... Maar leuk.” Hij keek haar stout aan en boog zich naar haar toe. Met zijn ene arm hield hij haar dichter tegen zich, terwijl hij met zijn lippen vurig haar op haar wang zoende, en haar vervolgens passioneler in haar nek begon te kussen. Hij kon het niet laten om af en toe zijn tanden lichtjes op haar vel te plaatsen, maar telkens net niet hard genoeg om wondjes te creëren. Hij snoof haar verrukkelijke geur diep op in zijn neusgaten en hunkerde naar meer. “Je ruikt bijna menselijk, geweldig gewoon.” Fluisterde hij schuin in haar oor.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 8:31 am

Hij begon op een hoge toon te lachen, maar trok zijn vinger niet weg. Na een tijdje was het over en keek hij haar met nog een beetje licht gegrinnik aan. “Speels, en ongewoon... Maar leuk.” Hij keek haar stout aan en boog zich naar haar toe. Met zijn ene arm hield hij haar dichter tegen zich, terwijl hij met zijn lippen vurig haar op haar wang zoende, en haar vervolgens passioneler in haar nek begon te kussen. Af en toe voelde ze de hoeken van zijn tanden in haar huid maar net niet diep genoeg om wonden te creëren. Hij snoof haar geur diep op in zijn neusgaten en hunkerde naar meer. “Je ruikt bijna menselijk, geweldig gewoon.” Fluisterde hij schuin in haar oor.

Vyndi begon zacht te glimlachen terwijl haar hand door zijn rode haar gleed en ze haar nek strekte zodat haar hoofd meer achterover kwam te liggen. Ze glimlachte zacht terwijl haar hand ritmisch over zijn achterhoofd bewoog. "Dat je dat niet eerder merkte." Ze hielt haar hoofd even schuin terwijl haar hand zich van zijn haar over zijn schouder naar zijn borst bewoog waar ze de ritmische cirkels voortzette. Ze glimlachte zacht en iets breder terwijl ze hem opnieuw iets mee omhoog duwde. Dit maal om zijn mond op de hare te laten komen. Voorzichtig en meer afwachtend vormde haar lippen zich mee met de zijne terwijl ze zacht glimlachte. Gedachtes aan Joey vervaagde uit haar gedachtes.. Hij had haar in de steek gelaten, dus waarom zou ze nog over hem verdriet blijven voelen? Rox was weg, Rox was dood.. Niets meer en daar moest ze maar genoegen mee nemen. Loira was hier nog.. en Ken. Ze sloot zacht haar ogen terwijl ze opging in de kus en haar ogen met een lichte glimlach sloot, even genietend van het moment..

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 8:46 am




Vyndi begon zacht te glimlachen terwijl haar hand door zijn rode haar gleed en ze haar nek strekte zodat haar hoofd meer achterover kwam te liggen. Ze glimlachte zacht terwijl haar hand ritmisch over zijn achterhoofd bewoog. “Dat je dat niet eerder merkte.” Ze hielt haar hoofd even schuin terwijl haar hand zich van zijn haar over zijn schouder naar zijn borst bewoog waar ze de ritmische cirkels voortzette. Ze glimlachte zacht en iets breder terwijl ze hem opnieuw iets mee omhoog duwde. Dit maal om zijn mond op de hare te laten komen. Voorzichtig en meer afwachtend vormden haar lippen zich mee met de zijne terwijl ze zacht glimlachte. Ze sloot zacht haar ogen terwijl ze opging in de kus en haar ogen met een lichte glimlach sloot, even genietend van het moment. Even liet hij zijn handen langs haar benen glijden en op haar dijen rusten, met zijn lippen kuste hij haar opnieuw in haar nek en keek haar toen grijnzend aan, hij legde zijn handen op haar schouders en keek haar afwachtend aan want hij wist niet hoe ver hij kon en mocht gaan.




Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptydo jun 14, 2012 8:58 am

Even liet hij zijn handen langs haar benen glijden en op haar dijen rusten, met zijn lippen kuste hij haar opnieuw in haar nek en keek haar toen grijnzend aan, hij legde zijn handen op haar schouders en keek haar afwachtend aan. Ze glimlachte zacht terwijl ze haar hand op de zijne legde en hem nogmaals zacht kuste. Met haar hand op de zijne bewoog ze iets omlaag als teken dat hij compleet vrij was te doen wat hij wou doen. -help- Ze glimlachte zacht terwijl haar lippen zich dit maal voor haar langs zijn hals liet gaan. Ze opende haar mond zacht waardoor de puntjes van haar tanden tegen zijn zachte lichte huid kwamen om vervolgens toch haar mond in een kus op zijn nek te duwen. Ze sloot haar ogen zacht en glimlachte terwijl ze haar lippen van zijn nek afhaalden en naar zijn schouder verplaatste om hier nogmaals zacht en teder te kussen. Ze glimlachte zacht terwijl haar hand over zijn zij streelde en zuchtte even. "En toen kreeg je toch wat je wou." Fluisterde ze zacht tegen de huid van zijn schouder aan en kuste toen opnieuw tegen diezelfde plek. Ze glimlachte warm terwijl ze haar hoofd even tegen zijn schouder liet rusten. Vervolgens liet ze haar hoofd weer in de kussens zakken en legde haar hand rond zijn wang. Ze glimlachte zacht terwijl haar cyaan blauwe ogen zich weer in de amberkleurige van Ken haakte. Haar duim gleed zacht heen en weer over zijn mond en de laatste gedachtes aan Joey verbande ze uit haar gedachtes. Fijn, als hij zo was.. Als Ken gelijk had en hij leefde nog.. Zou ze hem wel vinden, ze zou hem om genade van haar laten smeken net zoals ze bij zo vele had gedaan. Maar hij zou haar niet terug krijgen.. Hij had haar verpest.. Zou zij zijn ziel vernietigen. Ze zou er voor zorgen dat hij zou sterven. Bij de gedachte werd haar glimlach bijna bloedlustig maar algauw herstelde ze zichzelf voor Ken. Ze legde haar lippen zacht op de zijne en terwijl haar hand over zijn rug gleed wachtte ze op hem om de volgende stap te nemen. ._.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 12:53 am



Ze glimlachte mild terwijl ze haar hand op de zijne legde en hem nogmaals zacht kuste. Met haar hand op de zijne bewoog ze iets omlaag als teken dat hij compleet vrij was te doen wat hij wou. Een glimlach vormde zich rond haar lippen toen zij dit maal ermee langs zijn hals ging. Ze opende haar mond zacht waardoor de puntjes van haar scherpe tanden tegen zijn zachte lichte huid kwamen om vervolgens toch haar mond in een kus op zijn nek te duwen. Ze sloot haar ogen en haalde haar lippen van zijn nek af, om vervolgens ze naar zijn schouder te verplaatsen en daar alweer zacht en teder verder te kussen. Met haar blanke hand streelde ze lieflijk over zijn zij. Ze zuchtte kort. “En toen kreeg je toch wat je wou.” Fluisterde ze zacht tegen de huid van zijn schouder aan en kuste toen opnieuw tegen diezelfde plek. Hij grijnsde door haar woorden en duwde zijn lippen tegen haar voorhoofd. Ze glimlachte warm terwijl ze haar hoofd even tegen zijn schouder liet rusten. Vervolgens liet ze haar hoofd weer in de kussens zakken en legde haar hand rond zijn wang. Hij was tevreden, hij zou inderdaad zoals ze gezegd had krijgen wat hij wou. Hij kreeg altijd wat hij wou. Haar cyaanblauwe blik leek te smelten door zijn warme kijkers. Haar duim gleed zacht heen en weer over zijn onderlip. Ze legde haar lippen zacht op de zijne en gleed met haar hand over zijn rug. Hij kreeg het helemaal warm van haar, ook al was haar huid ijskoud. Hij gleed met zijn handen onder haar shirt en rolde zich op zijn rug terwijl hij haar bovenop zich trok. Hij liet zijn handen in de boxershort die hij daarvoor aan haar gegeven had glijden en liet zijn handen op haar achterwerk rusten terwijl hij haar verder zoende. Hij haalde zijn handen daarna weer weg en duwde haar recht. “I hope you dont mind,” Fluisterde hij sensueel in haar oor met een stoute blik en scheurde het shirt in flarden. Hij begon haar op haar borst te zoenen nadat hij klaar was bij haar nek.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 2:19 am

Hij gleed met zijn handen onder haar shirt en rolde zich op zijn rug terwijl hij haar bovenop zich trok. Hij liet zijn handen in de boxershort die hij daarvoor aan haar gegeven had glijden en liet zijn handen op haar achterwerk rusten terwijl hij haar verder zoende. Hij haalde zijn handen daarna weer weg en duwde haar recht. “I hope you dont mind,” Fluisterde hij sensueel in haar oor met een stoute blik en scheurde het shirt in flarden. Hij begon haar op haar borst te zoenen nadat hij klaar was bij haar nek.
Vyndi begon te grijnzen en schudde met hoofd waardoor haar lange rode haren uit haar gezicht gleden. Met een hand steunde ze op de kussens terwijl ze haar andere naar achter hief en de boxershort wegscheurde. "Je krijgt een nieuwe van me" Glimlachte ze er tussen door waarna ze haar hand terug bracht naar zijn gezicht en haar onderlichaam op de zijne liet liggen. Haar bovenlichaam nogsteeds geheven maakte ze een kromme bocht zodat ze hem kon kussen. Een tinteling gleed door haar lichaam terwijl ze begon te glimlachen. Gelange tijd had ze zich altijd in gehouden. Maar ze had haar keuze gemaakt. En ze gaf zich over aan alles wat in haar schreeuwde. Met een grijns gleed haar hand over zijn borst en boog ze zich naar beneden. Ze drukte een kus op zijn borst. De geur van zijn bloed wat onder zijn huid pompte was verleidelijk maar ze hielt zich in. Voor nu..

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 4:19 am



Vyndi begon te grijnzen en schudde met hoofd waardoor haar lange rode haren uit haar gezicht gleden. Met een hand steunde ze op de kussens terwijl ze haar andere naar achter hief en de boxershort wegscheurde. “Je krijgt een nieuwe van me.” Glimlachte ze er tussen door waarna ze haar hand terug bracht naar zijn gezicht en haar onderlichaam op de zijne liet liggen.
“Deal.” Grinnikte hij akkoord. Haar bovenlichaam nog steeds geheven maakte ze een kromme bocht zodat ze hem kon kussen. Met een grijns gleed haar hand over zijn borst en boog ze zich naar beneden. Ze drukte een kus op zijn borst.

“Maak je borst maar nat.” Grijnsde hij vluchtig tussen een kus door en gaf zijn ogen even goed de kost. Hij draaide weer om zodat ze op haar rug onder hem lag en zoende haar opnieuw in haar nek. Hij legde haar handen op de rand van de losse pyjama broek. “Trek maar uit hoor.” Lachte hij zacht in haar oor.





Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 4:45 am

“Maak je borst maar nat.” Grijnsde hij vluchtig tussen een kus door en gaf zijn ogen even goed de kost. Hij draaide weer om zodat ze op haar rug onder hem lag en zoende haar opnieuw in haar nek. Hij legde haar handen op de rand van de losse pyjama broek. “Trek maar uit hoor.” Lachte hij zacht in haar oor.

Ze begon te grijnzen terwijl ze haar hand met volle voorzichtigheid omlaag bewoon. Hem kussend in de handeling. Ze bewoog zich langzaam omlaag zodat haar gezicht bij zijn borst lag en begon daar zacht te kussen. Ze trok zijn broek verder omlaag en gleed over zijn bovenbeen. Ze glimlachte zacht toen ze weer wat omhoog kwam naar hem toe en haar handen over zijn wangen legde om hem vuriger te kussen. Haar greep op hem versterkte terwijl ze hem dichter tegen zich aan duwde. "My lord." Fluisterde ze zacht in zijn oor, dit maal zonder enig vorm van sarcasme. Ze ademde wat zwaarder en dieper terwijl ze haar handen rond zijn nek legde en begon te glimlachen. "I'm yours. Fluisterde ze sensueel in zijn oor terwijl ze haar standvastigheid naar zijn lichaam toe vasthield.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 5:10 am


Ze begon te grijnzen terwijl ze haar hand met volle voorzichtigheid omlaag bewoog. Hem kussend in de handeling. Ze bewoog zich langzaam omlaag zodat haar gezicht bij zijn borst lag en begon daar zacht te kussen. Ze trok zijn broek verder omlaag en gleed over zijn bovenbeen. Ze glimlachte zacht toen ze weer wat omhoog kwam naar hem toe en haar handen over zijn wangen legde om hem vuriger te kussen. Haar greep om hem versterkte terwijl ze hem dichter tegen zich aan duwde. “My lord.” Fluisterde ze op haar beurt zacht in zijn oor terug, dit maal zonder enige vorm van sarcasme te bespeuren. Ze ademde wat zwaarder en dieper terwijl ze haar handen rond zijn nek legde en begon te glimlachen. “I’m yours.” Haar stem klonk sensueel terwijl ze haar standvastigheid naar zijn lichaam toe vasthield.
Hij lachte even en liet zijn nagels licht over haar rug lopen. Zachtjes beet hij even in haar oor en betastte haar met zijn vingertoppen. Hij trok haar weer een stukje overeind en drukte haar bruut met de rug tegen de muur. Hij ging op zijn knieën tegen haar aan zitten en maakte het goed naar haar zin. Hij zoende haar van haar nek naar beneden en terug, om vervolgens liefkozende woordjes in haar oor te fluisteren en haar waardig te laten voelen. “Damn, wat ben je prachtig.” Kreunde hij zwoel maar een beetje onwennig tussendoor. Hij vond het op zich al een wonder dat hij dit zo makkelijk voor elkaar gespeeld had kunnen krijgen. Hij nam haar op schoot en zoende haar nog even. Hij stond in vuur en vlam, het kom hem zelfs niet schelen als ze te veel lawaai zouden maken. Het was toch al ongewoon dat Vyndi mee zijn hut in ging, dat was nog nooit zo geweest. En al zeker niet om haar te ‘verzorgen’. Hij streelde even een van haar haarlokken achter haar oren vandaan en drukte zijn lippen tegen het zintuig. “Je kan altijd bij mij terecht, dat weet je.” Prevelde hij en likte haar wang. Hij trok de rekker los uit zijn haren en schudde zijn kapsel wild. Vervolgens zorgde hij ervoor dat zijn nek ontbloot was en nam hij haar hard bij haar haren vast. “Ik weet wat je verlangt.” Hij trok zijn bovenlip naar omhoog en ontblootte zijn hoektanden daarmee. Hij had het gemerkt, hoe ze hunkerde naar dat ene beetje meer. Hij liet haar haren los en ging met zijn rug leunend tegen de muur zitten, terwijl ze nog steeds op zijn schoot zat. Hij legde zijn handen op haar heupen en hief zijn hoofd wat meer naar boven op zodat ze goed aan zijn nek kon. Hij wist het, ze wou zijn bloed proeven in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 5:24 am


Hij lachte even en liet zijn nagels licht over haar rug lopen. Zachtjes beet hij even in haar oor en betastte haar met zijn vingertoppen. Hij trok haar weer een stukje overeind en drukte haar bruut met de rug tegen de muur. Hij ging op zijn knieën tegen haar aan zitten en maakte het goed naar haar zin. Hij zoende haar van haar nek naar beneden en terug. “Damn, wat ben je prachtig.” Kreunde hij zwoel. Hij nam haar op schoot en zoende haar nog even. Hij streelde even een van haar haarlokken achter haar oren vandaan en drukte zijn lippen tegen het zintuig. “Je kan altijd bij mij terecht, dat weet je.” Prevelde hij en likte haar wang. Hij trok de rekker los uit zijn haren en schudde zijn kapsel wild. Vervolgens zorgde hij ervoor dat zijn nek ontbloot was en nam hij haar hard bij haar haren vast. “Ik weet wat je verlangt.” Hij trok zijn bovenlip naar omhoog en ontblootte zijn hoektanden daarmee. Hij liet haar haren los en ging met zijn rug leunend tegen de muur zitten, terwijl ze nog steeds op zijn schoot zat. Hij legde zijn handen op haar heupen en hief zijn hoofd wat meer naar boven op zodat ze goed aan zijn nek kon.

Ze had zacht gekreund toen hij de leiding had overgnomen maar nu staarde haar Cyaan blauwe ogen koortsachtig naar zijn nek. Langzaam bewoog ze zich voorover met haar hand glijdend over zijn blote borst in de richting naar zijn nek. Zodra haar hand de huid van zijn nek voelde spande haar hand uit automatisme iet wat aan en bewoog ze zich voorover. Ze kuste hem zacht maar toch dringend op zijn mond terwijl haar ene hand op zijn nek bleef rusten en haar andere over zijn lichaam gleed. Ze sloot haar ogen even terwijl ze de kus verder zette op zijn kin, onder zijn kin. Midden op zijn keel en vervolgens naar de zijkant van zijn keel. De geur van zijn bloed was overweldigend en ze snakte even naar adem. Daarna blies ze toch zacht uit over zijn keel waarna de volgende handeling volgde. Als de jager die ze was gleed haar tong over het deel waar haar tanden al snel in zouden volgen. Nog een keer keek ze hem zijlings aan, kijkend of er geen bedenkingen op het gezicht van Ken te zien waren en daarna gleed haar hand van zijn keel af door zijn haar. Op dat zelfde moment gleden haar tanden door zijn verrassend zachte huid en proefde ze de ijzer achtige smaak van zijn bloed. Ze ademde nog een maal diep door haar neus in maar dronk toen met bescheiden slokken niet veel meer als een halve liter van zijn bloed. Niets wat hem kon verwonden dus. Niets wat hem zwakker maakte.. Haar tanden verdwenen uit zijn huid en ze likte de wond zachtjes nog even schoon waarna ze toch helemaal omhoog kwam. Tot ze op hem zat. Ze glimlachte zacht terwijl ze haar haar naar een kant van haar nek trok en haar lippen weer een weg vonden naar de zijne. "Ken." Klonk haar stem zacht terwijl haar hand weer door zijn haar ging. Ze ademde tussen de kus nog even puur uit gewoonte en liet daarna haar mond weer aansluiten op de zijne. Haar tong zich een weg zoekend in zijn mond.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 5:49 am



Ze had zacht gekreund toen hij de leiding had overgenomen, maar nu staarden haar cyaan blauwe ogen koortsachtig naar zijn nek. Langzaam bewoog ze zich voorover met haar hand glijdend over zijn blote borst in de richting naar zijn nek. Zodra haar hand de huid van zijn nek voelde spande haar hand uit automatisme iet wat aan en bewoog ze zich voorover. Ze kuste hem zacht maar toch dringend op zijn mond terwijl haar ene hand op zijn nek bleef rusten en haar andere over zijn lichaam gleed. Ze sloot haar ogen even terwijl ze de kus verder zette op zijn kin, onder zijn kin, midden op zijn keel en vervolgens naar de zijkant van zijn keel. Hij slikte even zenuwachtig. Hij zag haar snakken naar adem. Ja, de geur van heerlijk vers bloed kon soms zo overweldigend zijn… Daarna blies ze toch nog haar warme adem uit over zijn keel waarna ze de handeling vervolgde. Als de jager die ze was gleed haar tong over het deel waar haar tanden al snel in zouden volgen. Nog een keek keek ze hem zijlings aan, kijkend of hij geen bedenkingen er meer bij had en daarna gleed haar hand van zijn keel af door zijn haar. Hij genoot van haar tedere aanraking en probeerde zichzelf desondanks wat komen ging te ontspannen. Op dat zelfde moment gleden haar tanden door zijn verrassend zachte huid en proefde ze de ijzer achtige smaak van zijn bloed. Ze ademde nog een maal diep door haar neus in maar dronk toen met bescheiden slokken niet veel meer als een halve liter van zijn bloed. Ken wist nu hoe het voelde als een vampier bloed uitzoog, en je zelf het slachtoffer was. Hij sloot met een kreun zijn ogen. Na een tijdje verdwenen haar tanden ui zijn huid en likte ze de wond voorzichtig nog even schoon waarna ze toch helemaal omhoog kwam, tot ze op hem zat. Ze glimlachte zacht terwijl ze haar haar naar een kant van haar nek trok en haar lippen weer een weg vonden naar de zijne. Hij duwde zijn tong langs haar lippen in haar mond en likte zijn resterende bloed van haar tanden af. Het voelde allemaal zo heerlijk aan, zo onrealistisch… “Ken.” Klonk haar stem zacht terwijl haar hand weer door zijn bloede haren gingen. Hij voelde hoe er nog wat bloed van de wonde langs zijn nek naar beneden droop. Ze ademde tussen de kus nog even puur uit gewoonte en liet daarna haar mond weer aansluiten op de zijne. Haar tong zocht zich een weg in zijn mond, terwijl hij het tempo opvoerde. Hij trok haar nog dichter tegen zich aan, en buik aan buik genoot hij verder. Hij hoopte dat ze het even prettig vond als hij, want hij vond het namelijk echt geweldig. Hij maakte zijn lippen van de hare los en hijgde zachtjes in haar oor, soms kreunde hij even. Hij zakte een beetje onderuit zodat het makkelijker ging, en hield zijn hoofd aan haar nek. De bleke huid zag er teer uit, maar oogde zo verrukkelijk. Hij hield het echt niet meer, toen hij haar overheerlijke geur diep in zijn neusgaten opsnoof en zijn onderlip de huid bij haar schouders raakte. Hij verloor zijn zelfcontrole toen hij, op weg naar haar mond, toch zijn tanden in haar nek boorde. De liefdevolle blik in zijn amberkleurige ogen was veranderd naar dat van een moordlustig beest. Gulzig slorpte hij de dieprode vloeistof uit haar lichaam naar binnen. Hij wist van geen mate, hij kon maar niet ophouden. De ijzer achtige smaak droop zelfs langs haar nek naar beneden, want hij ging onverzorgd te werk. Hij richtte zijn hoofd bijna verzadigd ten hemel, en likte toen beseffend het bloed langs haar nek weg om ten slotte de wonde ook schoon te maken. Hij steunde met open mond tegen haar wang, waarbij zijn scherpe hoektanden tegen het vlees daar drukten en hij een beetje na schokte. Maar hij ging door, voor haar.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 6:17 am



Hij trok haar nog dichter tegen zich aan, en buik aan buik genoot hij verder. Hij maakte zijn lippen van de hare los en hijgde zachtjes in haar oor, soms kreunde hij even. Hij zakte een beetje onderuit zodat het makkelijker ging, en hield zijn hoofd aan haar nek. Hij verloor zijn zelfcontrole toen hij, op weg naar haar mond, toch zijn tanden in haar nek boorde. Vyndi hapte naar adem terwijl haar gehele lichaam strak trok en haar ogen even naar het plafond staarde vol ontzag en ontwetendheid. Normaal als ze al haar bloed aan een ander afstond bepaalde ze zelf hoe veel ze zouden verdienen. Dit was niet door haar te controleren. Dit maakte haar zwakker. Gulzig slorpte hij de dieprode vloeistof uit haar lichaam naar binnen. Hij wist van geen mate, hij kon maar niet ophouden. De ijzer achtige smaak droop zelfs langs haar nek naar beneden. Hij richtte zijn hoofd bijna verzadigd ten hemel, en likte toen beseffend het bloed langs haar nek weg om ten slotte de wonde ook schoon te maken. Hij steunde met open mond tegen haar wang, waarbij zijn scherpe hoektanden tegen het vlees daar drukten en hij een beetje na schokte.

Vyndi's ogen waren lichter geworden alsof het leven er uit was gezogen door Ken. Haar spieren leken even niet meer onder haar wil te functioneren en ze gleed weg op zijn borst waar ze even uithijgde. Haar hand gleed naar haar keel met een schokkende beweging al wist ze dat de wond al geheeld was en ze er niets zou aanvinden.
Zodra ze zichzelf echter weer een beetje onder controle had richtte ze haar ogen welke weer iets meer blauw bevatte terug op ken. Haar mond lag nogsteeds in een kleine 'o' vorm en als ze een hart had gehad zou deze nu kloppen in haar keel. "Wow.." Was het eerste wat ze kon uitbrengen, even niet meer lettend op waar ze nog mee bezig waren. Echter zo snel als Vyndi was had ze zich al gouw weer hersteld en gleed haar vinger over zijn mond en kin wat rood zag van haar bloed. "Heeft je mama je nooit manieren geleerd." Hijgde ze zacht waarna haar handen rond zijn keel gleden en ze haar haren uit haar gezicht schudde en ze in feitte steunde op zijn keel. Absoluut wetend dat ze nu zijn halve keel afkneep. "Gelukkig mijne ook niet." Siste ze zacht maar zwoel waarna ze haar hoofd naast het zijne legde en haar eigen bloed van zijn lippen likte.

<3 Rox - Loira - Ken


Laatst aangepast door Mimi~ op vr jun 15, 2012 7:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 6:33 am


Vyndi’ ogen waren lichter geworden alsof het leven er uit was gezogen door Ken. Haar spieren leken even niet meer onder haar wil te functioneren en ze gleed weg op zijn borst waar ze even uithijgde. Haar hand gleed naar haar keel met een schokkende beweging al wist ze dat de wond al geheeld was en ze er niets zou aanvinden. Zodra ze zichzelf echter weer een beetje onder controle had richtte ze haar ogen welke weer iets meer blauw bevatte terug op Ken. Haar mond lag nog steeds in een kleine ‘o’ vorm en als ze een hart had gehad zou deze nu kloppen in haar keel. “Wow..” Was het eerste wat ze kon uitbrengen, even niet meer lettend op waar ze nog mee bezig waren. Echter zo snel als Vyndi was had ze zich al gouw weer hersteld en gleed haar vinger over zijn mond en kin wat rood zag van haar bloed. “Heeft je mama je nooit manieren geleerd.” Hijgde ze zacht waarna haar handen rond zijn keel gleden en ze haar haren uit haar gezicht schudde en ze in feitte steunde op zijn keel.
Ze was zich duidelijk van kwaad bewust toen ze zijn halve keel afkneep. “Gelukkig mijne ook niet.” Siste ze zacht maar zwoel waarna ze haar hoofd naast het zijne legde en haar eigen bloed van zijn lippen likte. Hij hapte even kort naar adem door zijn nek en slikte moeizaam. Hij haakte zijn vingers in de hare en likte zelf ook wat bloed van zijn kin en lippen af. “Sorry, mijn moeder dacht dat ik wel opgewassen was tegen het weerstaan van mooie vrouwen. Maar helaas.” Hij lachte en deed zijn benen om haar heen. “Gaat ‘ie lekker,” Zei hij stouts.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 7:26 am

Hij hapte even kort naar adem door zijn nek en slikte moeizaam. Hij haakte zijn vingers in de hare en likte zelf ook wat bloed van zijn kin en lippen af. “Sorry, mijn moeder dacht dat ik wel opgewassen was tegen het weerstaan van mooie vrouwen. Maar helaas.” Hij lachte en deed zijn benen om haar heen. “Gaat ‘ie lekker,” Zei hij stouts.

Vyndi begon te grijnzen terwijl ze haar armen rond zijn hals legde en hem zacht kuste. Haar lippen en tong bewogen ritmisch mee met hun lichamen en ze sloot haar ogen nogmaals. Hoe lang was het geleden geweest dat ze dit voor het laatst had gedaan? Hoe lang had ze wel niet om Joey gerouwd en gehoopt hem terug te zien. En nu.. Ken nam al haar verlangens aan hem weg en vulde haar met nieuwe kracht. Al kussend sloot ze haar handen rond zijn wangen en doorbrak de kus langzaam. "O hij gaat geweldig." Fluisterde ze zacht waarna ze haar mond weer op de zijne drukte en vervolgens langzaam haar hoofd hief zodat zijn mond in haar keel kwam. Ze ademde even zijn geur in en de dampen die van hun lichamen kwamen. Ergens was ze vergeten dat Vampiers nog wel konden zweten omdat het simpelweg heel veel inspanning nodig had om hen maar een beetje te laten zweten. Maar Vyndi's gehele lichaam was op dit moment nat en droop van het zweet. Al haar energie rond een punt te balanceren en het prettige gevoel nam haar gehele lichaam over. Ze glimlachte hijgend terwijl ze zichzelf wat achterover liet hangen waardoor haar rug de verkeerde kant op boog. Ze ademde nog even diep in en begon toen zacht te grinniken. "Ken.. Ken.. Ken." Klonk haar stem zacht terwijl ze met haar hoofd schudde en zich weer voorover liet vallen en zijn gespierde borst kuste. Op dit moment had ze zo ongeveer wel elk gedeelte van zijn lichaam verkend. Op.. Haar hoofd draaide zich bijna honderdtachtig graden om en ze kwam wat omhoog om zich te bevrijden uit de fysieke greep van Ken. Aandachtig bijna als een klein kind staarde ze naar zijn tenen terwijl ze haar hand uit strekte en met haar vingertoppen over zijn voetzool gleed. Een kleine glimlach streelde over haar gelaat terwijl ze zijn voet begon te masseren. "Zachte voeten zijn belangrijk." Fluisterde ze zacht waarna ze op het puntje van zijn grote teen kuste en haar hoofd weer langzaam terug draaide en Ken recht aanstaarde met haar eeuwig blauwe ogen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 7:57 am


Vyndi begon te grijnzen terwijl ze haar armen rond zijn hals legde en hem zacht kuste. Haar lippen en tong bewogen ritmisch mee met hun lichamen en ze sloot haar ogen nogmaals. Al kussens sloot ze haar handen rond zijn wangen en doorbrak de kus langzaam. “Oh hij gaat geweldig.” Fluisterde ze zacht waarna ze haar mond weer op de zijne drukte en vervolgens langzaam haar hoofd hief zodat zijn mond in haar keel kwam. Ze ademde even zijn geu in en de dampen die van hun lichamen kwamen. Vyndi’s lichaam was, net als dat van Ken, nat en droop van het zweet door de inspanningen die ze leverden. Ze glimlachte hijgend terwijl ze zichzelf wat achterover liet hangen waardoor haar rug de vekeerde kant op boog. Ze ademde nog even diep in en begon toen zacht te grinniken. “Ken.. Ken.. Ken.” Klonk haar stem zacht bij zijn naam terwijl ze met haar hoofd schudde en zich weer voorover liet vallen. Ze zoende zijn gespierde borst. Op dit moment had ze zo ongeveer wel elk gedeelte van zijn lichaam verkend. Plots draaide haar hoofd zich bijna honderdtachtig graden om en ze kwam wat omhoog om zich te bevrijden uit de fysieke greep van Ken. Aandachtig bijna als een klein kind staarde ze naar zijn tenen terwijl ze haar hand uit strekte en met haar vingertoppen over zijn voetzool gleed. Een kleine glimlach streelde haar gelaat terwijl ze zijn voet begon te masseren. “Zachte voeten zijn belangrijk.” Fluisterde ze zacht waarna ze op het puntje van zijn grote teen kuste en haar hoofd weer langzaam terug draaide en Ken recht aanstaarde met haar eeuwig blauwe ogen.
Hij genoot meer en meer van haar aanrakingen en was helemaal ontspannen toen ze zijn voeten masseerde. Hij knikte. “Inderdaad.” Antwoordde hij en keek haar even warm terug aan toen ze hem aankeek. Hij grinnikte nog even en trok haar toen weer bovenop hem toen hij volledig plat lag, om vervolgens toch maar om te rollen zodat hij half bovenop haar lag. Hij complimenteerde haar op haar kunsten en wreef lieflijk met zijn hand langs haar wang en over alle plakjes die ze fijn vond. Hij hield haar heel dicht tegen zich aan en kuste haar nu rustig en vol liefde, alsof deze nacht voor eeuwig zou blijven duren en ze genoeg tijd hadden. Hij nam al haar haren bij elkaar en legde ze over haar ene schouder. Hij kon het niet laten om even op haar lip te bijten en vervolgens er een beetje op te sabbelen. “Blijf vannacht?” Hij keek haar met grote ogen vragend aan terwijl hij een hand tussen haar benen legde. “Ik bedoel… Je wilt toch zeker niet dat ik je ga bevelen.” Vervolgde hij sluw.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 9:40 am

“Inderdaad.” Antwoordde hij en keek haar even warm terug aan toen ze hem aankeek. Hij grinnikte nog even en trok haar toen weer bovenop hem toen hij volledig plat lag, om vervolgens toch maar om te rollen zodat hij half bovenop haar lag. Hij complimenteerde haar op haar kunsten en wreef lieflijk met zijn hand langs haar wang en over alle plekjes die ze fijn vond. Hij hield haar heel dicht tegen zich aan en kuste haar nu rustig en vol liefde, alsof deze nacht voor eeuwig zou blijven duren en ze genoeg tijd hadden. Hij nam al haar haren bij elkaar en legde ze over haar ene schouder. Hij kon het niet laten om even op haar lip te bijten en vervolgens er een beetje op te sabbelen. “Blijf vannacht?” Hij keek haar met grote ogen vragend aan terwijl hij een hand tussen haar benen legde. “Ik bedoel… Je wilt toch zeker niet dat ik je ga bevelen.” Vervolgde hij sluw.

Vyndi begon te grijnzen terwijl ze hem zacht kuste. Ze gleed naast hem neer terwijl ze haar hand door zijn haar liet glijden. Daarna kwam ze langzaam omhoog steunend op haar elleboog keek ze hem met een schuine glimlach aan. Ze knipperde even met haar ogen en gleed daarna met haar vrije hand van zijn wang naar zijn nek en via zijn borst naar zijn onderbuik om vervolgens over zijn bovenbeen te wrijven. Haar Cyaan blauwe ogen gleden weer naar zijn amberkleurige. Ze glimlachte zacht terwijl ze een speels een kusje op zijn neus drukte en met haar tong omlaag bewoog naar zijn mond. Ze drukte een kus op zijn mond en hief daarna haar hoofd terwijl ze begon te glimlachen. "Make me." Fluisterde ze zacht en begon te grijnzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 9:53 am


Vyndi begon te grijnzen terwijl ze hem zacht kuste. Ze gleed naast hem neer terwijl ze haar hand door zijn haar liet glijden. Daarna kwam ze langzaam omhoog steunend op haar elleboog en keek ze hem met een schuine glimlach aan. Ze knipperde even met haar ogen en gleed daarna met haar vrije hand van zijn wang naar zijn nek en via zijn bort naar zijn onderbuik om vervolgens over zijn bovenbeen te wrijven. Haar cyaan blauwe ogen gleden naar zijn amberkleurige. Ze glimlachte zacht terwijl ze een speels kusje op zijn neus drukte en met haar tong omlaag bewoog naar zijn tong. Hij glimlachte breed. Ze drukte een kus op zijn mond en hief daarna haar hoofd terwijl ze begon te glimlachen. “Make me.” Fluisterde ze zacht en begon te grijnzen.
Hij rolde met zijn ogen en duwde met zijn vingers haar gezicht ietsje verder, zodat ze hem niet meer kon zoenen. “Ik wil dat je blijft, mevrouw Montgomery. En je zou je Lord maar beter gehoorzamen, je wilt hem toch zekers niet boos zien? En daarbij heb ik gehoord dat hij hier wel ergens touw heeft liggen om zijn slachtoffers vast te binden…” Grijnsde hij. “En eventueel te martelen.” Hij lachte. Hij ging bovenop haar liggen en versperde haar daarmee de weg. Hij hield haar hardhandig vast met zijn handen, waardoor zijn nagels drukten in haar huid. “Dus ik zou maar beter blijven als ik jou was, als je wilt dat ik mee werk bij je plannetje…” Siste hij venijnig in haar oor op een slimme toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 10:14 am



Hij rolde met zijn ogen en duwde met zijn vingers haar gezicht ietsje verder, zodat ze hem niet meer kon zoenen. “Ik wil dat je blijft, mevrouw Montgomery. En je zou je Lord maar beter gehoorzamen, je wilt hem toch zekers niet boos zien? En daarbij heb ik gehoord dat hij hier wel ergens touw heeft liggen om zijn slachtoffers vast te binden…” Grijnsde hij. “En eventueel te martelen.” Hij lachte. Hij ging bovenop haar liggen en versperde haar daarmee de weg. Hij hield haar hardhandig vast met zijn handen, waardoor zijn nagels drukten in haar huid. “Dus ik zou maar beter blijven als ik jou was, als je wilt dat ik mee werk bij je plannetje…” Siste hij venijnig in haar oor op een slimme toon.

Vyndi's ogen werden even iets harder terwijl ze haar hoofd hief tot ze vlak boven zijn gezicht hing. Ze probeerde zich nieteens los te trekken puur omdat ze wist dat dat niet zou werken. Ze zou zich niet loskrijgen en hij zou zijn greep ekel verstrakken mocht ze iets willen proberen. "Try me." Klonk haar stem zacht en sissend met iet wat sensueel's door haar stem. Vervolgens liet ze haar hoofd terugvallen en de kussens en sloeg ze haar benen in een handige beweging rond zijn rug en trok ze haar onderlichaam zo naar boven. Vyndi begon weer te grijnzen terwijl ze haar onderlichaam over zijn borst schuurde. Ze begon breder te grijnzen en keek hem met bijna onschuldige oogjes aan. "Maar de grote enge leader zou toch wel het lieve onschuldige ex-Queentje willen helpen met haar plannen?" Fluisterde ze zacht en lievelijk terwijl ze haar tanden bloot glimlachte.

<3 Rox - Loira - Ken


Laatst aangepast door Mimi~ op vr jun 15, 2012 9:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 10:27 am



Vyndi’s ogen werden even iets harder terwijl ze haar hoofd hief tot ze vlak boven zijn gezicht hing. Ze probeerde zich nieteens los te trekken puur omdat ze wist dat dat niet zou werken. Ze zou zich niet loskrijgen en hij zou zijn greep enkel verstrakken mocht ze iets willen proberen. “Try me.” Klonk haar stem zacht en sissend met iet wat sensueels door haar stem. Vervolgens liet ze haar hoofd terugvallen in de kussens en sloeg ze haar benen in een handige beweging rond zijn rug en trok ze haar onderlichaam zo naar boven. Vyndi begon weer te grijnzen terwijl ze haar onderlichaam over zijn borst schuurde. Ze begon breder te grijnzen en keek hem met bijna onschuldige oogjes aan. “Maar de grote, enge leader zou toch wel het lieve onschuldige ex-quieentje willen helpen met haar plannen.” Fluisterde ze zacht en lieflijk terwijl ze haar tanden bloot glimlachte.
Hij kwam moeizaam met haar hangend aan zijn buik overeind en droeg haar zo naar een andere kamer om het touw te gaan halen. “Kunnen ja, willen… misschien?” Grijnsde hij en liep naar een kast. “Het hangt er al vanaf wàt je gemene plannetje is, liefje.” Hij boog zich voorover om iets uit de kast te nemen en kwam daarbij met zijn gezicht dicht tegen het hare, waardoor hij nog eens gretig er gebruik van maakte om haar een tedere zoen op haar lippen te geven. Hij vond het best komisch hoe ze daar zo hing. “Tjiens, je bent blijkbaar van nature een aapje. Straks klim je nog gewoon weg.” Hij lachte en schudde even met het touw voor haar neus. “Told you I would do it.” Grijnsde hij en liep met een luide kreun terug de kamer in. “Man je kan wel heel lang blijven hangen, mijn rug…” Hij liet zich terug samen met haar in de kussens vallen. Hij keek haar even met een nadenkend grijnsje aan. “Hmm, ik denk niet dat ik je al vast ga binden. Je bent zo leuk op het moment.”


Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 11:21 am



Hij kwam moeizaam met haar hangend aan zijn buik overeind en droeg haar zo naar een andere kamer om het touw te gaan halen. “Kunnen ja, willen… misschien?” Grijnsde hij en liep naar een kast. “Het hangt er al vanaf wàt je gemene plannetje is, liefje.” Hij boog zich voorover om iets uit de kast te nemen en kwam daarbij met zijn gezicht dicht tegen het hare, waardoor hij nog eens gretig er gebruik van maakte om haar een tedere zoen op haar lippen te geven. Hij vond het best komisch hoe ze daar zo hing. “Tjiens, je bent blijkbaar van nature een aapje. Straks klim je nog gewoon weg.” Hij lachte en schudde even met het touw voor haar neus. “Told you I would do it.” Grijnsde hij en liep met een luide kreun terug de kamer in. “Man je kan wel heel lang blijven hangen, mijn rug…” Hij liet zich terug samen met haar in de kussens vallen. Hij keek haar even met een nadenkend grijnsje aan. “Hmm, ik denk niet dat ik je al vast ga binden. Je bent zo leuk op het moment.”

Vyndi begon te lachen terwijl ze in een simpele beweging met haar benen hen samen zo omdraaide dat ze weer bovenop zijn buik zat en ze gleed met haar handen zacht door haar krullen een beetje proberend te onpluizen al leek dat een hopeloze opgave. Dus ze liet haar haar maar met rust en volgde met een vinger de lijnen die over het lichaam van Ken liepen. Haar ogen volgde haar vinger terwijl ze zacht lachtte. "Ik ben opgevoed als aapje." Grapte ze zacht terwijl ze met een glimlach haar ogen sloot.

Ze herrinerde zichzelf nog als klein kind stoeiend om een bal met haar jongere zusje en oudere broer. Ze was altijd een pestkop geweest en lag constand over de grond te rollen worstelend met haar broer. En meestal was zij degene die altijd won. Al kwam dat meer door haar karakter. Ze haatte verliezen. Was kinderachtig en irritant. Maar wel sterk en slim. Wou vechten voor de goedde dingen. Of tenminste wat goed was in haar ogen. Niet wetend dat het tegen alles in ging waar haar familie voor streefde. Ze zette feestjes op, iets wat niet hoorde in die tijd. Ze weigerde uitgehuwelijkt te worden en had een vriendje, het waren dingen die niet konden. Maar het waren dingen die haar strijd weergaven. Ze weigerde slaafs te volgen, en dat was een karaktertrek die ze nooit verleerd was.

Met die gedachte in haar hoofd opende ze haar ogen weer en keek ze Ken recht aan. "Jij vind me altijd leuk, vastgebonden waarschijnlijk zelfs nog leuker." Klonk haar stem zacht terwijl haar hand weer door zijn haren gleed en even rond zijn oor bleef hangen. "Je hebt maar geluk dat ik het ook leuk vind mijnheer de De Beare." Fluisterde ze in zijn oor nadat ze zich naar voren had gebogen en liet haar tong over de binnenkant van zijn oor gaan om vervolgens haar lippen op zijn oorlel te leggen en als het ware bijna verveelt op zijn oorlel te sabbelen. Pas na enkele seconden richtte ze haar ogen weer op de zijne en strekte ze zich over zijn lichaam aan om hem recht aan te kijken. "Maar even tussen ons twee, dacht je nou echt dat ik zou weg zou gaan." Ze knikte met haar hoofd naar beneden naar haar naakte lichaam en begon zacht te grinniken. "Ik zou je minstens zelf zo naar buiten gooien zodat je fatsoenlijke kleding voor me kon halen." Echter smoorde ze het laatste woord in een lange kus..

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 5:41 am


Vyndi begon te lachen terwijl ze in een simpele beweging met haar benen hen samen zo omdraaide dat ze weer bovenop zijn buik zat en ze gleed met haar handen zacht door haar krullen een beetje proberend te onpluizenal leek dat een hopeloze opgave. Dus ze liet haar haar maar weer met rust en volgde met een vinger de lijnen die over het lichaam van Ken liepen. Haar ogen volgden haar vinger terwijl ze zacht verder lachte. “Ik ben opgevoed als aapje.” Grapte ze zacht terwijl ze met een glimlach haar ogen sloot en haar woorden Ken breed lieten lachen.
Ze opende weer haar ogen en keek hem recht aan. “Jij vind me altijd leuk, vastgebonden waarschijnlijk zelfs nog leuker.” Klonk haar stem zacht terwijl haar hand weer door zijn haren gleed en even rond zijn oor bleef hangen. “Je hebt maar geluk dat ik het ook leuk vind, mijnheer De Baere.” Fluisterde ze in zijn oor nadat ze zich naar voren had gebogen en liet haar tong over de binnenkant ervan gaan om vervolgens haar lippen op zijn oorlel te leggen en als het ware bijna verveeld op zijn oorlel te sabbelen. Pas na enkele seconden richtte ze haar ogen weer op de zijne en strekte ze zich over zijn lichaam aan om hem recht aan te kijken. “Maar even tussen ons twee, dacht je nou echt dat ik zou weg gaan.” Ze knikte met haar hoofd naar beneden naar haar naakte lichaam en begon zacht te grinniken. “Ik zou je minstens zelf zo naar buiten gooien zodat je fatsoenlijke kleding voor me kon halen.” Echter smoorde ze het laatste woord in een lange kus.
Hij rolde tijdens haar zoen opnieuw om en haalde vervolgens opnieuw zijn lippen van de hare af. Hij verstrengelde zijn vingers in haar haren en keek haar met warme amberkleurige oogjes aan. Ze straalden pret uit, ja hij was geamuseerd. “Tja, je bent nogal onvoorspelbaar.” Lachte hij breed en voelde met zijn andere hand even aan zijn oor, terwijl hij zijn ogen gesloten had. “Doe dat nog eens? Dat voelde best lekker.” Zei hij vol genot en opende zijn ogen weer. Met zijn tong ging hij even langs zijn scherpe hoektanden en keek hij haar vervolgens nog even watertandend aan. Hij richtte zijn ogen opnieuw op haar nek, en legde zijn hoofd vervolgens op haar schouder. Haar woorden, die ergens wel een of andere bedreiging hadden gesnauwd, spookten nog steeds nagalmend rond in zijn hoofd. “Je hebt geen kleding nodig om mij te plezieren.” Klonk hij erotisch en gleed met zijn koele handen langs haar rug. “Dus, wat zeg je.” Hij nam het touw vast en wikkelde het even rond zijn hand zodat hij het stevig beet had. “Ronde twee?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 7:11 am

Hij rolde tijdens haar zoen opnieuw om en haalde vervolgens opnieuw zijn lippen van de hare af. Hij verstrengelde zijn vingers in haar haren en keek haar met warme amberkleurige oogjes aan. “Tja, je bent nogal onvoorspelbaar.” Lachte hij breed en voelde met zijn andere hand even aan zijn oor, terwijl hij zijn ogen gesloten had. “Doe dat nog eens? Dat voelde best lekker.” Zei hij vol genot en opende zijn ogen weer. Met zijn tong ging hij even langs zijn scherpe hoektanden en keek hij haar vervolgens nog even watertandend aan. Hij richtte zijn ogen opnieuw op haar nek, en legde zijn hoofd vervolgens op haar schouder. “Je hebt geen kleding nodig om mij te plezieren.” Klonk hij erotisch en gleed met zijn koele handen langs haar rug. “Dus, wat zeg je.” Hij nam het touw vast en wikkelde het even rond zijn hand zodat hij het stevig beet had. “Ronde twee?”

Vyndi begon te lachen terwijl ze haar handen rond zijn nek sloeg en even verschoof zodat ze beter zat. Haar mond gleed weer naar zijn oor, ditmaal zijn andere waar ze met haar tong langzaam overheen gleed. Haar tong gleed echter ditmaal in zijn oor waar ze hem zacht heen en weer bewoog. Een tintelend gevoel kruiste door haar lichaam en toen ze uiteindelijk haar tong uit zijn oor haalde en over zijn oorlel likte waarna ze een kus vlak naast zijn oor plaatste giechelde ze zacht. "So hit me like a man and love me like a woman. Buried and sad, look me in the eyes, I want it" Was haar antwoord waarna ze zichzelf wat dichter tegen hem aan drukte en haar hoofd iets van de zijne afhield en hem zacht aankeek. "Take your time and do with me what you will I won't mind, you know I'm ill" Klonk haar stem waarna ze een hoge lach uitsloeg en haar mond weer op de zijne plaatste. Ditmaal was ze dringender. Harder. Ze wou hem, nogmaals, meer en meer. Ze verloor de controle over haar lichaam. Ze wou alles en hij zou haar alles geven.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 7:33 am


Vyndi begon te lachen terwijl ze haar handen rond zijn nek sloeg en even verschoof zodat ze beter zat. Haar mond gleed weer naar oor, ditmaal zijn andere waar ze met haar tong langzaam overheen gleed. Haar tong gleed echter ditmaal in zijn oor waar ze hem zacht heen en weer bewoog. Een tintelend gevoel kruiste door haar lichaam en toen ze uiteindelijk haar tong uit zijn oor haalde en over zijn oorlel likte waarna ze een kus vlak naast zijn oor plaatste giechelde ze zacht. “So hit me like a man and love me like a woman. Buried and sad, look me in the eyes, I want it.” Was haar antwoord waarna ze zichzelf wat dichter tegen hem aan drukte en haar hoofd diets van de zijne afhield en hem zacht aankeek. “Take your time and do with me what you will I won’t mind, you know I’m ill.” Klonk haar stem waarna ze en hoge lach uitsloeg en haar mond weer op de zijne plaatste. Ditmaal was ze dringender. Harder. Ze wou hem, nogmaals, meer en meer.
Hij piepte even toen hij nogmaals wou antwoorden, maar ze liet hem geen tijd. Ze was zo opdringerig geworden in slechts een moment. Haar hardheid leek terug te komen, maar deze keer was het liefde en passie in plaats van kilte en ijzigheid. Hij sloot zijn ogen genietend, dit was geweldig. Zij was geweldig. Hij liet zijn handen over haar lichaam glijden, en trok haar tegen zich aan door middel van het touw om haar middel heen te doen. Hij keek haar speels aan terwijl hij zijn benen rond haar heen klampte en grijnsde. Hij keek uitdagend naar het touw en vroeg zich af wat hij ging doen, terwijl hij haar hoofd richting zijn nek duwde en gebaarde dat ze hem daar moest zoenen. Hij legde haar handen waar hij dat wou en verlangde met zijn hele lichaam naar haar. Meer als daarvoor. Hij liet zich languit in de kussens vallen en rekte zich volledig uit met zijn armen boven zijn hoofd. Hij was er volledig klaar voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature content] Nom-nom-nom-nom
» [ Mature Content ] Ain't loving
» [Mature content] Hello Baby
» ;; Mature Content rules
» [Mature Content] One final mistake,,,

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: