V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 9:11 am


Hij liet zijn handen over haar lichaam glijden, en trok haar tegen zich aan door middel van het touw om haar middel heen te doen. Hij keek haar speels aan terwijl hij zijn benen rond haar heen klampte en grijnsde. Hij keek uitdagend naar het touw terwijl hij haar hoofd richting zijn nek duwde en gebaarde dat ze hem daar moest zoenen. Hij legde haar handen waar hij dat wou. Hij liet zich languit in de kussens vallen en rekte zich volledig uit met zijn armen boven zijn hoofd.
Vyndi begon te lachen bij het aanzicht terwijl haar handen over de plek gleed waar hij ze net had neergelegd. Met haar mond maakte ze kussende bewegingen in zijn nek. Over zijn keel naar de andere kant. Al gouw gleden haar handen over zijn borst. Gretig en inhalig als ze was volgde haar tong over zijn gespierde onderbuik. Terwijl ze langzaam verder in de richting van zijn mond kwam. Uiteindelijk raakte haar tong weer zijn lippen en drong ze opnieuw gretig naar binnen. Elke stop die er daarnet nog was geweest was in rook op gegaan en ze hijgde even kreunend.Ze hief haar hoofd en schudde haar haren uit haar hoofd. Haar handen glijdend over zijn schouders en haar onderlichaam heen en weer bewegend over zijn buik. "Let us make a thousand mistakes we will never learn/" Hijgde ze zacht in zijn oor waarna ze langzaam in zijn oorlel beet zonder veel schade te veroorzaken. Ze trok er langzaam en speels aan waarna ze hem opnieuw kuste vlak naast zijn oor en gretig haar hand rond zijn wang legde. Alles om hem dichter tegen haar aan te krijgen. Dichter en sterker. Dit gevoel van perfectie moest blijven. Niets zou het verstoren.
<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 9:33 am

Code:
Vyndi begon te lachen bij het aanzicht terwijl haar handen over de plek gleden waar hij ze net had neergelegd. Met haar mond maakte ze kussende bewegingen in zijn nek. Over zijn keel naar de andere kant. Al gauw gleden haar handen over zijn borst. Gretig en inhalig als ze was volgde haar tong over zijn gespierde onderbuik. Terwijl ze langzaam verder in de richting van zijn mond kwam. Uiteindelijk raakte haar tong weer zijn lippen en drong ze opnieuw gretig naar binnen. Elke stop die er daarnet nog was geweest was in rook op gegaan en ze hijgde even kreunend. Ze hief haar hoofd en schudde haar haren uit haar gezicht. Haar handen glijdend over zijn schouders en haar onderlichaam heen en weer bewegend over zijn buik. “Let us make a thousand mistakes we will never learn.” Hijgde ze zacht in zijn oor waarna ze langzaam in zijn oorlel beet zonder veel schade te veroorzaken. Ze trok er langzaam en speels aan waarna ze hem opnieuw kuste vlak naast zijn oor en gretig haar hand rond zijn wang legde. Alles om hem dichter tegen haar aan te krijgen. Dichter en sterker.
Hij had de hele tijd al niets gezegd, genietend van haar en wat ze deed. Daarstraks was hij het die er alles aan deed om haar zo goed mogelijk te verwennen, en nu was het duidelijk andersom. In zijn genot sloot hij zijn ogen terwijl hij even kreunde en een zucht uit zijn mond liet ontsnappen. “Ohhh.” Klonk het op een fluistertoon terwijl hij zacht op zijn lip beet en zijn ogen terug opende bij haar aanrakingen. Hij deed zijn armen stevig om haar heen en gleed met zijn handen over alles wat maar in zijn bereik was. Hij hijgde in haar oor. Hun lichamen en het bed leek wel stomend heet, het zweet droop van zijn lichaam ookal was zij het die bijna al het werk deed op het moment. Hij trok haar nog dichter tegen zich aan. “Straks is er helemaal geen tijd meer voor normale romantiek… Of ben jij geen knuffelaartje?” Plaagde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyza jun 16, 2012 10:08 am

Mimi~ schreef:
In zijn genot sloot hij zijn ogen terwijl hij even kreunde en een zucht uit zijn mond liet ontsnappen. “Ohhh.” Klonk het op een fluistertoon terwijl hij zacht op zijn lip beet en zijn ogen terug opende bij haar aanrakingen. Hij deed zijn armen stevig om haar heen en gleed met zijn handen over alles wat maar in zijn bereik was. Hij hijgde in haar oor. Hun lichamen en het bed leek wel stomend heet, het zweet droop van zijn lichaam ookal was zij het die bijna al het werk deed op het moment. Hij trok haar nog dichter tegen zich aan. “Straks is er helemaal geen tijd meer voor normale romantiek… Of ben jij geen knuffelaartje?” Plaagde hij.

Vyndi begon hoog te lachen al werd de lach het meest overheerst door gehijg. Ze likte even half over zijn lip heen waar ze ook zachtjes in beet. Ze kuste hem nogmaals zacht waarna ze haar beweging staakte en haar slanke hand door zijn bloedrode haar liet gaan. "Ken De Beare, voor jou is altijd tijd." Grijnsde ze zacht terwijl ze hem opnieuw zacht kuste. Haar rode haar gleed zacht langs zijn wang en ze begon wat breder te glimlachen. "Well.. I would at least." Fluisterde ze zacht terwijl ze met haar neus over zijn gezicht gleed. "If you call me something I wanna be called." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem opnieuw kuste. "Call me.. Goddess." Fluisterde ze met een glimlach terwijl haar hand terug gleed naar het punt waar hij zo even gleden haar hand nog had gelegd. "Your personal goddes." Ze begon zacht te glimlachen terwijl haar tong over zijn nek gleed. Haar andere hand hielt zijn kin langzaam wat meer omhoog terwijl ze over zijn tong likte en kuste tegelijkertijd.


<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 5:01 am

Vyndi begon hoog te lachen al werd de lach het meest overheerst door gehijg. Ze likte even half over zijn lip heen waar ze ook zachtjes in beet. Ze kuste hem nogmaals zacht waarna ze haar beweging staakte en haar slanke hand door zijn bloedrode haar liet gaan. “Ken De Baere, voor jou is altijd tijd.” Grijnsde ze zacht terwijl ze hem opnieuw zacht kuste. Haar rode haar gleed zacht langs zijn wang en ze begon wat breder te glimlachen. “Well.. I would at least.” Fluisterde ze zacht terwijl ze met haar neus over zijn gezicht gleed. “If you call me something I wanna be called.” Klonk haar stem zacht terwijl ze hem opnieuw kuste. “Call me.. Goddess.” Fluisterde ze met een glimlach terwijl haar hand terug gleed naar het punt waar hij zo even geleden haar hand nog had gelegd. “Your personal goddess.” Ze begon zacht te glimlachen terwijl haar tong over zijn nek gleed. Haar andere hand hielt zijn kin langzaam wat meer omhoog terwijl ze over zijn tong likte en kuste tegelijkertijd.
Hij liet zich volledig doen en luisterde aandachtig naar haar woorden, maar toen ze hem dat verzocht stopte hij abrupt alles waar mee hij bezig was. Hij grijnsde en deed even alsof hij nadacht. “Het spijt me, lieverdje.” Hij lachte breed en keek haar met fonkelende ogen aan. “Dat spelletje gaat helaas niet door.” Hij duwde haar van zich af en stond op, trok zijn broek terug aan en drukte haar bebloede kleren tegen het lijf. “Ik geloof niet in dat soort gedoe.” Hij glimlachte breed en liep naar de deur. Hij had best een groot hongergevoel gekregen plots, dat kwam allemaal door haar. Hij bleef even hangen aan de deurpost terwijl hij haar breed grijnzend aankeek. “Sleep tight, unless you want to come.” Hij schaterlachte het even uit, deed een kapitein-groet en stapte toen lachend uit. Het was al diep in de nacht, de grote maan wierp een kil licht op zijn gelaat uit waardoor zijn jukbeenderen en spieren meer uitkwamen. Hij veegde het bloed weg van zijn kin en was klaar om te jagen. Hij nam even zijn aanstekers en rookte nog even een sigaretje terwijl hij weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 5:18 am

Hij liet zich volledig doen en luisterde aandachtig naar haar woorden, maar toen ze hem dat verzocht stopte hij abrupt alles waar mee hij bezig was. Hij grijnsde en deed even alsof hij nadacht. “Het spijt me, lieverdje.” Hij lachte breed en keek haar met fonkelende ogen aan. “Dat spelletje gaat helaas niet door.” Hij duwde haar van zich af en stond op, trok zijn broek terug aan en drukte haar bebloede kleren tegen het lijf. “Ik geloof niet in dat soort gedoe.” Hij glimlachte breed en liep naar de deur. Hij had best een groot hongergevoel gekregen plots, dat kwam allemaal door haar. Hij bleef even hangen aan de deurpost terwijl hij haar breed grijnzend aankeek. “Sleep tight, unless you want to come.” Hij schaterlachte het even uit, deed een kapitein-groet en stapte toen lachend uit.

Vyndi schudde langzaam haar hoofd terwijl ze overeind kwam en de bebloede kleding aan keek. No way dat ze daar in mee zou gaan. Nonchalant stapte ze naar het vertrek waar hij zijn kleding bewaarde en gleed met haar handen door al wat hij had. Algouw was de keuze gemaakt en trok ze een donkere spijkerbroek en een voor haar veelste groot T-shirt uit zijn kast. Zonder op ondergoed te letten gleed ze de kleding aan en trok een zwart vest mee welke ze aan schoot terwijl ze in de richting van de deur liep. Ze gooide in een simpele beweging de capuchon over haar hoofd en kamde met haar hand haar haar zo dat het over haar linker schouder viel en vel afstak tegen het zwarte.
De nacht omhulde en slokte haar op terwijl ze het vest dicht ritste en haar hoofd even naar de hemel hief. Daarna volgde ze in snelle passen het spoor van Ken. Gouw genoeg was hij weer in haar gezichtsveld en ze rende door tot ze naast hem kon lopen op normaal tempo. Alsof niets haar boeide wat ook wel waar was trok ze de sigaret uit zijn mond en stopte ze hem in haar eigen op even diep in te ademen. Tussen twee vingers hield ze de sigaret vast en keek tussen haar donkere wimpers naar Ken wie even iets langer als zij was. "Het was te proberen." Lachte ze zacht naar hem waarna ze even met haar hand op zijn schouder sloeg en daarna nogmaals diep door de sigaret inademde. "Ronde drie komt na de break." Stelde ze vast waarna ze begon te lachen en na nog een haal de sigaret weer voor zijn neus hielt. "Vertelt u maar waarheen." Haar stem was zacht terwijl ze haar blauwe ogen naar voren richtte. Tijd.. Het was haar tijd, tijd om te jagen en tijd om te doen waar zij het beste in was. Tijd om te doden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 6:14 am

Vyndi schudde langzaam haar hoofd terwijl ze overeind kwam en de bebloede kleding aan keek. No way dat ze daar in mee zou gaan. Nonchalant stapte ze naar het vertrek waar hij zijn kleding bewaarde en gleed met haar handen door al wat hij had. Algauw was de keuze gemaakt en trok ze een donkere spijkerbroek en een voor haar veelste groot shirt uit zijn kast. Zonder op ondergoed te letten gleed ze de kleding aan en trok een zwart vest mee welke ze aan schoot terwijl ze in de richting van de deur liep. Ze gooide in een simpele beweging de capuchon over haar hoofd en kamde met haar hand haar haar zodat het over haar linker schouder viel en fel afstak tegen het zwarte. De nacht omhulde en slokte haar op terwijl ze de vest dicht ritste en haar hoofd even naar de hemel hief. Daarna volgde ze in snelle passen het spoor van Ken. Gauw genoeg was hij weer in haar gezichtsveld en ze rende door tot ze naast hem kon lopen op normaal tempo. Alsof niets haar boeide wat ook wel waar was trok ze de sigaret uit zijn mond en stopte ze hem in haar eigen om even diep in te ademen. Tussen twee vingers hield ze de sigaret even vast en keek tussen haar donkere wimpers naar Ken wie even iets langer als zij was. “Het was te proberen.” Lachte ze zacht naar hem waarna ze even met haar ahnd op zijn schouder sloeg en daarna nogmaals diep door de sigaret inademde. Hij grijnsde toen ze zijn sigaret overgenomen had en keek haar met fijngeknepen ogen aan. “Als je eentje wou, had je dat gerust kunnen zeggen.” Mompelde hij en keek even naar zijn voeten toen hij een steentje weg schopte. “Ronde drie komt na de break.” Stelde ze vast waarna ze begon te lachen en na nog een haal de sigaret weer voor zijn neus hielt. Hij keek er even naar. “Vertelt u maar waarheen.” Haar stem was zacht terwijl ze haar blauwe ogen naar voren richtte. Hij keek haar diep met zijn amberkleurige ogen aan en nam toen de sigaret tussen zijn vingers vast. Hij grijnsde en knikte toen instemmend op haar voorstel. “Deal.” Hij liet zijn vingers even glijden over de zwarte vest die ze aan had, wat duidelijk aan hem toebehoorde. Vervolgens keek hij even onderzoekend naar haar om te zien wat ze aan had. Een donkere spijkerbroek, die haar nog redelijk paste, en een veelste groot zwart shirt wat veel verborg. “Hmmm, zorg maar dat daar niets van bloed opkomt. Of ik word boos.” Hij grijnsde en liet haar los, waarna hij iets voor haar uit begon verder te lopen. Er heerste een frisse wind door de omgeving, wat een eng geluid veroorzaakte maar hij hechte er geen belangstelling voor. Hij tuurde even in het rond en luisterde aandachtig, terwijl hij de rook van zijn sigaret diep in ademde. Hij concentreerde zich enorm, maar het leek niet echt te lukken. Te veel menselijke gevoelens hadden zijn brein deze avond geteisterd. Hij gromde iets binnensmonds en duidde toen zomaar een richting aan. “Ik kan op het moment niet direct iets opvangen, maar laten we deze weg maar nemen…”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 6:55 am

Hij grijnsde en knikte toen instemmend op haar voorstel. “Deal.” Hij liet zijn vingers even glijden over de zwarte vest die ze aan had. Vervolgens keek hij even onderzoekend naar haar om te zien wat ze aan had. “Hmmm, zorg maar dat daar niets van bloed opkomt. Of ik word boos.” Hij grijnsde en liet haar los, waarna hij iets voor haar uit begon verder te lopen. Hij tuurde even in het rond en luisterde aandachtig, terwijl hij de rook van zijn sigaret diep in ademde. Hij gromde iets binnensmonds en duidde een richting aan. “Ik kan op het moment niet direct iets opvangen, maar laten we deze weg maar nemen…"

Vyndi keek hem even schuin en verleidelijk aan en knikte toen terwijl ze naar voren stapte en haar vingers over zijn arm gleden. "Ik ben een nette dame." Fluisterde ze zacht maar meer dan hard genoeg voor hem. Vervolgens richtte ze haar ogen in de richting waar hij naar had gewezen en snoof diep in. Verschillende geuren tintelde haar reukorgaan maar geen daarvan leek haar interesse te trekken. Een geur van een paar van hun groep niet zo ver weg. Ze herkende half de geur van Mimi en Loira duidelijk zo ver mogelijk van elkaar verwijderd. De geur van een paar boswandelaars al waren die nieteens de moeite waard, twee.. Een oudere de ander duidelijk met nog iet wat van Drugs in zijn systeem. Het zou nou niet bepaald het feestmaal zijn wat ze wou. Ze opende haar ogen en schudde even haar hoofd. Ondanks haar perfecte reuk vermogen had ze voor nu niets kunnen opsporen. Tot.. De wind draaide in hun gunst en de warme verse geur van jong bloed drong tot haar door. Meteen wist ze de bloedgroepen, leeftijden en sexse te onderscheiden. Ze nam de leiding over en klom behendig al lettent op Ken's kleding in een boom. Vervolgens sprong ze zo twee kilometer door. Uiteindelijk stopte ze zo stil als de wind die door de bomen ruisde. Haar cyaan blauw ogen boorde zich naar het kampvuur waar drie jongens en twee meisjes omheen zaten te lachen om spookverhalen. De greep van haar hand rond de boomstam verstrekte terwijl ze zacht gromde. Hoe lang geleden was het geweest dat zij zo had gezeten met haar vriendje? Hoe haar vrienden voor haar neus afgemaakt werden.. Hoe zij veranderd werd in wat ze nu was? Echter was er een verschil met deze avond en de avond van haar wedergeboorte zo lang geleden.. Hier zou niemand wegkomen. Toen ze Ken hoorde draaide ze even haar hoofd om en liet ze de mouwen van het vest zien. "Told ya, ik ben braaf." Ze grijnsde zacht en richtte daarna haar ogen weer op de jongeren. "Vertel maar baas wat is het plan?" Vyndi begon breder te grijnzen terwijl ze haar wenkbrauwen als een evil mastermind heen en weer wiebelde en stilletjes begon te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 7:22 am

Vyndi keek hem even schuin en verleidelijk aan en knikte toen terwijl ze naar voren stapte en haar vingers over zijn arm gleden. “Ik ben een nette dame.” Fluisterde ze zacht maar meer dan hard genoeg voor hem. Vervolgens richtte ze haar ogen in de richting waar hij naar had gewezen en snoof diep in. Verschillende geuren tintelde haar reukorgaan maar geen daarvan leek haar interesse te trekken. Ze opende haar ogen en schudde even haar hoofd. Ondanks haar perfecte reuk vermogen had ze voor nu niets kunnen opsporen. De wind draaide in hun gunst en de warme verse geur van jong bloed drong tot haar door. Ken ving de geur op hetzelfde moment als haar op, al kon hij niet duidelijk plaatsen waar en met hoeveel ze waren. Vyndi nam de leiding over en klom behendig al lettend op Ken’s kleding in een boom. Vervolgens sprong ze zo twee kilometer door. Ken was haar voorbeeld gevolgd, alleen al rennend op de vaste grond. Hij had het niet zo voor bomen, dan maakte hij veel meer lawaai dan gewoonlijk. Uiteindelijk stopten ze zo stil als de wind die door de bomen ruisde. Haar cyaan blauwe ogen boorden zich naar het kampvuur waar drie jongens en twee meisjes omheen zaten te lachen om spookverhalen. Ken verschool zich verderop achter een boom en fixeerde zijn aandacht op wat Vyndi ging doen. De greep van haar hand rond de boomstam versterkte terwijl ze zacht gromde. Toen ze Ken even hoorde draaide ze even haar hoofd om en liet ze de mouwen van de vest zien. “Told ya, ik ben braaf.” Fluisterde ze toen hij naast haar in de boom sprong. Ze begon breder te grijnzen terwijl ze haar wenkbrauwen als een evil mastermind heen en weer wiebelde en stilletjes begon te lachen. Hij lachte en gebaarde dat dit leuk zou gaan worden.
Hij sprong uit de boom en landde met beide voeten dof op de grond. In de schaduwen verscholen stak hij nog een sigaret aan, deze keer was het enkel het vlammetje dat zijn aanwezigheid in het donker onthulde. Hij verscheen bij de groep en wandelde grijnzend op zijn gemakje naar het groepje. “Drie jongens, twee meisjes…” Hij grijnsde en draaide zich half om, waardoor hij keek richting Vyndi. “Love me like a women, klopt het nu met dit oneven gezelschap?” Hij lachte. Met zijn handen duwde hij de twee meisjes, die vlak naast elkaar zaten op de boomstam, uit elkaar en nam plaats tussen beide. Hij grijnsde toen hij zag dat een van de twee meisjes nogal schaars gekleed was. “Hee jij,” Hij glimlachte breed en liet zijn charmantste glimlach zien. “Hoeveel per uur?” Hij lachte en keek verafschuwend naar de andere. “Jij ziet er nogal preuts uit, zal wel veranderen als ik klaar met je ben.” Hij snoof en smoorde nog even aan zijn sigaret voordat hij het in de vlammen gooide. Toen de meisjes weg wilden rennen, greep hij ze beet aan hun arm en trok ze terug. Hij negeerde de jongens, want hij wist dat Vyndi ze ondertussen wel al beet zou hebben. Hij draaide direct de nek om van de schaars geklede dame, hij wist dat hij daarmee niets meer zou kunnen aanvangen. Geen plezier meer… Hij lachte breed toen hij zag dat de andere hem nu in doodsangst aankeek. “Nouja zeg, ik bijt toch niet?” Lachte hij breed. “Nouja, niet hard tenminste…” Hij bulderde het uit en wreef het haar uit haar gezicht. Hij hield haar zo stevig vast dat ze geen kant meer uit kon. Hij ontblootte zijn hoektanden. “Vertel me eens dat spookverhaal van net?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 8:03 am

Ken sprong uit de boom en landde met beide voeten dof op de grond. In de schaduwen verscholen stak hij nog een sigaret aan, deze keer was het enkel het vlammetje dat zijn aanwezigheid in het donker onthulde. Hij verscheen bij de groep en wandelde grijnzend op zijn gemakje naar het groepje. “Drie jongens, twee meisjes…” Hij grijnsde en draaide zich half om, waardoor hij keek richting Vyndi. “Love me like a women, klopt het nu met dit oneven gezelschap?” Hij lachte. Met zijn handen duwde hij de twee meisjes, die vlak naast elkaar zaten op de boomstam, uit elkaar en nam plaats tussen beide. Hij grijnsde toen hij zag dat een van de twee meisjes nogal schaars gekleed was. “Hee jij,” Hij glimlachte breed en liet zijn charmantste glimlach zien. “Hoeveel per uur?” Hij lachte en keek verafschuwend naar de andere. “Jij ziet er nogal preuts uit, zal wel veranderen als ik klaar met je ben.” Hij snoof en smoorde nog even aan zijn sigaret voordat hij het in de vlammen gooide. Toen de meisjes weg wilden rennen, greep hij ze beet aan hun arm en trok ze terug. Vyndi was ondertussen ook gesprongen en had in haar sprong al een van de jongens neer geslagen. De andere volgde snel daarna en de derde duwde ze ruw richting de grond zodat hij geen kant op kon. “Nouja zeg, ik bijt toch niet?” Lachte Ken breed. “Nouja, niet hard tenminste…” Hij bulderde het uit en wreef het haar uit haar gezicht. Hij hield haar zo stevig vast dat ze geen kant meer uit kon. Hij ontblootte zijn hoektanden. “Vertel me eens dat spookverhaal van net?"

Vyndi begon te lachen terwijl ze haar vinger onder de kin van de jongen legde. Achter haar hoorde ze gekreun van een van de twee die ze had neergeslagen en met haar been schoot ze zo hard uit dat het kraakte en geen enkel geluid meer weerklonk. De jongen trilde van angst onder haar aanraking en ontevreden schudde Vyndi haar hoofd. "Kom kom zo eng zijn we toch niet." Haar stem was honingzoet en koud als de nacht Haar hand gleed over zijn wang terwijl ze begon te grijnzen. Ze keek Ken aan vanaf de andere kant van het kampvuur en begon te grijnzen. "Nou nou, niet te close he, zo word ik nog jaloers." Ze grijnsde breed waarna ze even haar been rond dat van de jongen sloeg zodat hij echt geen kant op kon. Vervolgens pakte ze het lichaam van zijn vriend en sloeg die rond haar knie. Nonchalant greep ze de pols van de jongen en drukte haar scherpe tanden door het zachte vlees. Heerlijk vers bloed stroomde door haar mond en haar gezicht veranderde voor enkele secondes in dat van de duivel zichzelf. Toen ze voelde hoe de jongen nog meer begon te trillen stootte ze een harde lach uit en legde ze haar hand weer rond zijn wang. "Rustig maar schat, ik zal je niets doen." Haar stem was moederlijk en zacht waarna ze ruw aan het lichaam sleurde tot ze de pols voor zijn mond had. "Ook een slokje?" Haar stem was lievelijk maar de haat was makkelijk te herkennen waarna ze nogmaals een luide lach uitstootte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 8:23 am

Vyndi begon te lachen terwijl ze haar vinger onder de kin van de jongen legde. Achter haar hoorde ze gekreun van een van de twee die ze had neergeslagen en met haar been schoot ze zo hard uit dat het kraakte en geen enkel geluid meer weerklonk. De jongen trilde van angst onder haar aanraking en ontevreden schudde Vyndi haar hoofd. “Kom kom zo eng zijn we toch niet.” Haar stem was honingzoet en koud als de nacht. Haar hand gleed over zijn wang terwijl ze begon te grijnzen. Ze keek Ken aan vanaf de andere kant van het kampvuur en begon te grijnzen. “Nou nou, niet te close he, zo word ik nog jaloers.” Ken keek op en grijnsde. “Ik vrees dat dat niet nodig is, dit mens was waarschijnlijk toch een non geworden.” Lachte hij en keek naar het meisje, die beefde en nog gewoon mee luisterde. Vyndi grijnsde breed waarna ze even haar been rond dat van de jongen sloeg zodat hij echt geen kant op kon. Vervolgens pakte ze het lichaam van zijn vriend en sloeg die rond haar knie. Nonchalant greep ze de pols van de jongen en drukte haar scherpe tanden door het zachte vlees. Heerlijk vers bloed stroomde door haar mond en haar gezicht veranderde voor enkele secondes in dat van de duivel zichzelf Toen ze voelde hoe de jongen nog meer begon te trillen stootte ze een harde lach uit en legde ze haar hand weer rond zijn wang. “Rustig maar schat, ik zal je niets doen.” Haar stem was moederlijk en zacht waarna ze ruw aan het lichaam sleurde tot ze de pols voor zijn mond had. “Ook een slokje?” Haar stem was lievelijk maar de haat was makkelijk te herkennen waarna ze nogmaals een luide lach uitstootte.
Ken keek verafschuwend naar Vyndi, hoe kon ze toch zo liegen? Goed, ze gebruikte duidelijk sarcasme maar toch. “Ze liegt.” Lachte hij breed richting de jongen, en keek naar het meisje die hij vast had. “Tja, je weet het.” Mompelde hij en beet haar rechtstreeks en hardhandig direct in de nek, want het gevoel om zijn slachtoffer onder hem te voelen kronkelen van pijn was toch wel het leukste van allemaal. Hij dronk gretig en gulzig in één keer, en voelde dat hij bijna moest gaan stoppen. Nog een klein beetje meer… Hij voelde het meisje onder hem steeds verzwakken tot ze uiteindelijk stil bleef liggen en in het niets staarde. Dood en bijna leeg. Hij veegde zijn mond af en keek toen naar het andere meisje, wiens nek door hem al omgedraaid was. Ze lag al een tijdje zo, maar het bloed was nog steeds in grote maten aanwezig in haar lichaam. Hij nam het lijk op en beet het in de schouder, om daar vervolgens al het bloed uit haar lichaam te zuigen, op een paar druppels na. Hij glimlachte verzadigd en keek even het meisje van kop tot teen aan, haar dode lijk weliswaar. “Als jij niet hier geweest was Vyndi, dan had ik me eens goed laten gaan.” Hij grijnsde stouts. “Deze ziet er immers wel zo’n typetje uit. Spijtig dat ze geen vampier was.” Hij haalde zijn schouder op en sleepte de lijken van de meisjes in het kampvuur, waarna hij nog een fles vodka nam die toebehoorde aan de tieners en de lijken overgoot. “Zie zo.”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 10:51 am

Mimi~ schreef:
“Ze liegt.” Lachte hij breed richting de jongen, en keek naar het meisje die hij vast had. “Tja, je weet het.” Mompelde hij en beet haar rechtstreeks en hardhandig direct in de nek. Hij dronk gretig en gulzig in één keer, en voelde dat hij bijna moest gaan stoppen. Hij veegde zijn mond af en keek toen naar het andere meisje, wiens nek door hem al omgedraaid was. Ze lag al een tijdje zo, maar het bloed was nog steeds in grote maten aanwezig in haar lichaam. Hij nam het lijk op en beet het in de schouder, om daar vervolgens al het bloed uit haar lichaam te zuigen, op een paar druppels na. Hij glimlachte verzadigd en keek even het meisje van kop tot teen aan, haar dode lijk weliswaar. “Als jij niet hier geweest was Vyndi, dan had ik me eens goed laten gaan.” Hij grijnsde stouts. “Deze ziet er immers wel zo’n typetje uit. Spijtig dat ze geen vampier was.” Hij haalde zijn schouder op en sleepte de lijken van de meisjes in het kampvuur, waarna hij nog een fles vodka nam die toebehoorde aan de tieners en de lijken overgoot. “Zie zo.”

Vyndi begon te lachen terwijl ze de rest van haar lijk zo ongeveer openscheurde en haar hoofd onderdompelde in het bloed. Nogsteeds netjes de kleding die ze aan had niet vies makend. Uiteindelijk hief ze haar hoofd wat rood zag van het bloed en gooide verveeld het lijk bij de anderen. "Drugs.. Zo jong.. zo zonde." Ze haalde haar schouders op en greep het andere lijk om haar gezicht af te vegen. Vervolgens ramde ze haar tanden door zijn nek tot ze het hoorde kraken en begon zacht te grijnzen. Gulziger dit keer dronk ze verder tot er nog enkele druppels in zaten en gooide ze die ook op het vuur. Uiteindelijk staarde haar ogen naar de jongen en keek ze even zijdelings naar Ken. "Toch maar goed dat ik er bij je ben nietwaar. Arm kind..." Vyndi begon te grijnzen terwijl ze de arm beet greep van de jongen wie haar met doodsbange ogen aan staarde. "Zeg.. Ooit wel eens gevlogen?" Fluisterde ze zacht tegen hem waarna ze breed begon te grijnzen. De jongen schudde angstvallig zijn hoofd en ze sloeg nog een schaterende lach uit. "Tijd om dat eens te veranderen." Met die woorden sprong ze op en sleurde ze de jongen mee aan zijn arm. Vervolgens trok ze hem in de lucht en plantte ze een kusje in zijn nek. "INCOMING!" Riep ze uit in de richting van Ken en smeet zijn lichaam over het vuur naar Ken toe.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 5:16 am

Vyndi begon te lachen terwijl ze de rest van haar lijk zo ongeveer openscheurde en haar hoofd onderdompelde in het bloed. Nog steeds netjes de kleding die ze aan had niet vies makend. Uiteindelijk hief ze haar hoofd wat rood zag van het bloed en gooide verveeld het lijk bij de anderen. “Drugs… Zo jong… zo zonde.” Ze haalde haar schouders op en greep het andere lijk om haar gezicht af te vegen. Vervolgens ramde ze haar tanden door zijn nek tot ze het hoorde kraken en begon zacht te grijnzen. Gulziger dit keer dronk ze verder tot er nog enkele druppels in zaten en gooide ze die ook op het vuur. Uiteindelijk staarde haar ogen naar de jongen en keek ze even zijdelings naar Ken. “Toch maar goed dat ik er bij je ben nietwaar. Arm kind…” Vyndi begon te grijnzen terwijl ze de arm beet greep van de jongen wie haar met doodsbange ogen aan staarde. “Zeg.. Ooit wel eens gevlogen?” Fluisterde ze zacht tegen hem waarna ze breed begon te grijnzen. De jongen schudde angstvallig zijn hoofd en ze sloeg nog een schaterende lach uit. “Tijd om dat eens te veranderen.” Met die woorden sprong ze op en sleurde ze de jongen mee aan zijn arm. Vervolgens trok ze hem in de lucht en plantte ze een kusje in zijn nek. “Incoming!” Riep ze uit in de richting van Ken en smeet zijn lichaam over het vuur naar Ken toe.
Ken’s aandacht werd gelijk gevestigd op de beweging en het geruis van de wind. Hij keek uit zijn ooghoeken en zag dat ze de jongen naar hem toe gegooid had. Hij lachte toen hij nog wat meer vodka goot over het kampvuur en dat meer ging branden. Met zijn vlakke handpalm ving hij de jongen op aan zijn gezicht, waarna hij rollend met zijn ogen terug naar Vyndi keek. “Vertel me weer eens hoe oud jij bent? Je gedraagt je als een kleuter.” Lachte hij, stak zijn tong naar haar uit en keek toen weer serieuzer naar de jongen. “Hem zo doodsangsten bezorgen.” Hij wreef met zijn vinger over de zachte wang van zijn prooi en grijnsde zijn hoektanden bloot. Hij hield het lijk voor zich uit boven de vlammen, waardoor het vlees van de jongen wegschroeide terwijl hij nog leefde, en smeet het toen met brandende kleren terug naar Vyndi. “Outgoing!” Tierde hij en dronk geamuseerd nog een beetje vodka op, waarna hij op een van de boomstammen aan zijn versgemaakte openhaard ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 8:38 am

Ken’s aandacht werd gelijk gevestigd op de beweging en het geruis van de wind. Hij keek uit zijn ooghoeken en zag dat ze de jongen naar hem toe gegooid had. Hij lachte toen hij nog wat meer vodka goot over het kampvuur en dat meer ging branden. Met zijn vlakke handpalm ving hij de jongen op aan zijn gezicht, waarna hij rollend met zijn ogen terug naar Vyndi keek. “Vertel me weer eens hoe oud jij bent? Je gedraagt je als een kleuter.” Lachte hij, stak zijn tong naar haar uit en keek toen weer serieuzer naar de jongen. “Hem zo doodsangsten bezorgen.” Hij wreef met zijn vinger over de zachte wang van zijn prooi en grijnsde zijn hoektanden bloot. Hij hield het lichaam voor zich uit boven de vlammen, waardoor het vlees van de jongen wegschroeide terwijl hij nog leefde, en smeet het toen met brandende kleren terug naar Vyndi. “Outgoing!” Tierde hij en dronk geamuseerd nog een beetje vodka op, waarna hij op een van de boomstammen aan zijn versgemaakte openhaard ging zitten.

Heet half brandende lichaam liet haar ogen even groter worden en ze sprong behendig opzij. Toen ze het lichaam hoorde neerkomen en kraken stopte de doodsbange ademhaling ook. Ze schudde langzaam haar hoofd terwijl ze even wegsprong en een dikke tak lostrok van de dichtstbijzijnde boom. Met die tak terug in haar hand begon ze in het smeulende lichaam te prikken en schudde ze langzaam haar hoofd. Ze trok aan een wonderbaarlijk onaangetaste plek het lichaam naar het vuur en smeet het er op. De geur van kokend bloed liet haar ijzig naar het lichaam kijken en ze schudde zacht haar hoofd waarna ze zich naast Ken liet neervallen. "Kokend bloed verliest zijn smaak.."' Verzuchtte ze zacht alsof ze het zonde vond en keek toen even zijdelings naar Ken. "Heb je genoeg gehad of wil je nog wat jagen?" Na die woorden pakte ze rustig de fles Vodka uit zijn handen en zette hem aan haar mond. In een paar teugen had ze het echter al op en gooide ze de lege fles ook op het vuur. "In ieder geval zouden we dit maar moeten opruimen, we willen niet dat andere de problemen krijgen van ons nachtje." Ze begon langzaam te lachen terwijl ze haar ogen in die van zijne haakte en hem recht aan bleef kijken. Langzaam hief ze haar hand en veegde met haar duim wat bloed uit zijn mondhoek weg, vervolgens stak ze langzaam haar vinger in haar eigen mond om het bloed er af te sabbelen. Teleurgesteld schudde ze haar hoofd. "Die van jou was niet half zo lekker als die van mij." Ze glimlachte zacht terwijl ze even haar hoofd schudde en haar ogen terug richtte op het vuur.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydi jun 19, 2012 2:41 am

Het half brandende lichaam lieten haar ogen even groter worden en ze sprong behendig opzij. Toen ze het lichaam hoorde neerkomen en kraken stopte de doodsbange ademhaling ook. Ze schudde langzaam haar hoofd terwijl ze even wegsprong en een dikke tak lostrok van de dichtstbijzijnde boom. Met die tak terug in haar hand begon ze in het smeulende lichaam te prikken en schudde ze langzaam haar hoofd. Ze trok aan een wonderbaarlijk onaangetaste plek het lichaam naar het vuur en smeet het er op. De geur van kokend bloed liet haar ijzig naar het lichaam kijken en ze schudde zacht haar hoofd waarna ze zich naast Ken liet neervallen. “Kokend bloed verliest zijn smaak…” Verzuchtte ze zacht alsof ze het zonde vond en keek toen even zijdelings naar Ken. “Heb je genoeg gehad of wil je nog wat jagen?” Na die woorden pakte ze rustig de fles vodka uit zijn handen zette hem aan haar mond. In een paar teugen had ze het echter al op en gooide ze de lege fles ook op het vuur. “In ieder geval zouden we dit maar moeten opruimen, we willen niet dat andere de problemen krijgen van ons nachtje.” Ze begon langzaam te lachen terwijl ze haar ogen in die van hem haakte en hem recht aan bleef kijken. Langzaam hief ze haar hand en veegde met haar duim wat bloed uit zijn mondhoek weg, vervolgens stak ze langzaam haar vinger in haar eigen mond om het bloed er af te sabbelen. Teleurgesteld schudde ze haar hoofd. “Die van jou was niet half zo lekker als die van mij.” Ze glimlachte zacht terwijl ze even haar hoofd schudde en haar ogen richtte op het vuur.
Hij lachte om haar woorden en keek toen ook naar het vuur. Zijn amberkleurige ogen kregen door het licht van de vlammen een warme gloed, ze zagen er bijna vriendelijk uit. Hij trok een mondhoek naar omhoog en antwoordde zacht: “Die lijken verbranden wel, laten we er gewoon wat takken enzo op leggen als het uitgedoofd is.” Hij wachtte nog even en toen hij zag dat ze grotendeels al weg gebrand waren, stond hij met stille passen op en begon te zoeken naar geschikte takken en grote bladeren. “Ik heb genoeg.” Mompelde hij en geeuwde, want hij was in tegen stelling tot Vyndi wel lichtjes vermoeid. Stomme inspuitingen toch altijd, werkten nooit goed. “Ik denk dat als je weg bent, dat ik maar eens een hele dag slapen ga.” Hij trok met een grote ruk een tak van een boom en begon toen met de verzamelde spullen alles te camoufleren. Hij trok hier en daar nog een tak af en legde het toen opnieuw er allemaal op. Uiteindelijk nam hij een aansteker uit zijn zak, hurkte neer bij het hoopje en stak het opnieuw aan een paar bladeren langs de zijkanten in brand. Vervolgens sprong hij snel en behendig weg om uiteindelijk zelf een sigaretje aan te steken en aan het uiteinde even in zijn mond te steken. Hij ademde diep in, en glimlachte breed toen hij de rook weer uitademde, tevreden van zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydi jun 19, 2012 5:08 am

Hij lachte om haar woorden en keek toen ook naar het vuur. Zijn amberkleurige ogen kregen door het licht van de vlammen een warme gloed, ze zagen er bijna vriendelijk uit. Hij trok een mondhoek naar omhoog en antwoordde zacht: “Die lijken verbranden wel, laten we er gewoon wat takken enzo op leggen als het uitgedoofd is.” Hij wachtte nog even en toen hij zag dat ze grotendeels al weg gebrand waren, stond hij met stille passen op en begon te zoeken naar geschikte takken en grote bladeren. “Ik heb genoeg.” Mompelde hij en geeuwde, want hij was in tegen stelling tot Vyndi wel lichtjes vermoeid. “Ik denk dat als je weg bent, dat ik maar eens een hele dag slapen ga.” Hij trok met een grote ruk een tak van een boom en begon toen met de verzamelde spullen alles te camoufleren. Hij trok hier en daar nog een tak af en legde het toen opnieuw er allemaal op. Uiteindelijk nam hij een aansteker uit zijn zak, hurkte neer bij het hoopje en stak het opnieuw aan een paar bladeren langs de zijkanten in brand. Vervolgens sprong hij snel en behendig weg om uiteindelijk zelf een sigaretje aan te steken en aan het uiteinde even in zijn mond te steken. Hij ademde diep in, en glimlachte breed toen hij de rook weer uitademde.

Vyndi kwam naast hem staan waarna ze met haar hand over zijn schouder gleed. Hem recht aan blijven kijken. "Een Leader die moet slapen.." Fluisterde ze zacht terwijl haar hand even over zijn wang streelde en ze zacht glimlachte. Vervolgens draaide ze haar hoofd en keek naar het vuur dat zich langzaam meer en meer uitbreidde. De boomstammen vlogen ook in de vik en het was slechts een kwestie van minuten voor het vuur de tent zou bereiken. Niets meer zou over laten van hun aanwezigheid. Ze begon zacht te glimlachen terwijl ze zich weelderig omdraaide en haar handen van de voorkant op zijn schouders legde. Ze was iets kleiner als hij was en hief zichzelf op op haar tenen om hem recht aan te kunnen kijken. "Je weet..." Fluisterde ze zacht terwijl ze een kusje in zijn nek plaatste. "Dat ik je altijd van je laatste menselijke zwaktes kan afhelpen.. Je hoeft enkel het maar te vragen." Haar stem was honingzoet maar oprecht terwijl ze haar hand rond zijn wang legde en haar duim op zijn lippen. "Een leader moet sterk zijn nietwaar, een leader zou volledig vampier moeten zijn." Haar toon was zacht en toch duidelijk hoorbaar terwijl ze liefelijk begon te glimlachen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydi jun 19, 2012 8:15 am

Vyndi kwam naast hem staan waarna ze met haar hand over zijn schouder gleed. Hem recht aan blijven kijken. “Een Leader die moet slapen…” Fluisterde ze zacht terwijl haar hand even over zijn wang streelde en ze zacht glimlachte. Vervolgens draaide ze haar hoofd en keek naar het vuur dat zich langzaam meer en meer uitbreidde. De boomstammen vlogen ook in de ik en het was slechts een kewtie van minuten voor het vuur de tent zou bereiken. Niets meer zou over laten van hun aanwezigheid. Ze begon zacht te glimlachen terwijl ze zich weelderig omdraaide en haar handen van de voorkant op zijn schouers legde. Ze was iets kleiner als hij was en hief zichzelf op op haar tenen om hem recht aan te kunnen kijken. “Je weet…” Fluisterde ze zacht terwijl ze een kusje in zijn nek plaatste. “Dat ik je altijd van je laatste menselijke zwaktes kan afhelpen. Je hoeft enkel het maar te vragen.” Haar stem was honingzoet maar oprecht terwijl ze haar hand rond zijn wang legde en haar duim op zijn lippen. “Een leader moet sterk zijn nietwaar, een leader zou volledig vampier moeten zijn.” Haar toon was zacht en toch duidelijk hoorbaar terwijl ze liefelijk begon te glimlachen.
Hij keek haar aan, met zijn sigaret tussen zijn wijsvinger en duim vasthoudend, waarna hij haar duim wegnam. “Ik vind het goed zoals het nu is, Vyndi.” Vezelde hij en smoorde nog even wat. Hij wendde zijn amberkleurige kijkers op iets in de verte, en staarde zo terwijl hij de rook uitademde even een momentje. Vervolgens liet hij de sigaret vallen en doofde deze met zijn voet. Hij keek terug op en keek haar in haar cyaanblauwe ogen toen hij een lok van zijn bloedrode haren uit zijn gezicht wreef. Hij grijnsde zijn tanden bloot met een van zijn mondhoeken hoog opgetrokken, en keek haar sluw en venijnig aan. “Daarbij was jij het die mij deze rang aangeboden hebt, nietwaar? Als je geweten had dat ik een zwakke leider zou zijn, dan had je me die niet aangeboden.” Hij draaide zich half om en keek nog even naar wat ze aangericht hadden, voor hij haar opnieuw aankeek. “Tenzij,” Hij peinsde even en wachtte tot hij verder praatte. “dat mij uitschakelen bij jou plan hoort om jezelf weer geliefd te maken.” Hij kruiste zijn armen voor zijn borst en keek haar doodserieus aan. Geen grijntje spot was op zijn gezicht te bekennen. “Of denk je soms dat ik achterlijk ben, mevrouw Montgomery?”
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydi jun 19, 2012 8:34 am

Mimi~ schreef:
Hij keek haar aan, met zijn sigaret tussen zijn wijsvinger en duim vasthoudend, waarna hij haar duim wegnam. “Ik vind het goed zoals het nu is, Vyndi.” Vezelde hij en smoorde nog even wat. Hij wendde zijn amberkleurige kijkers op iets in de verte, en staarde zo terwijl hij de rook uitademde even een momentje. Vervolgens liet hij de sigaret vallen en doofde deze met zijn voet. Hij keek terug op en keek haar in haar cyaanblauwe ogen toen hij een lok van zijn bloedrode haren uit zijn gezicht wreef. Hij grijnsde zijn tanden bloot met een van zijn mondhoeken hoog opgetrokken, en keek haar sluw en venijnig aan. “Daarbij was jij het die mij deze rang aangeboden hebt, nietwaar? Als je geweten had dat ik een zwakke leider zou zijn, dan had je me die niet aangeboden.” Hij draaide zich half om en keek nog even naar wat ze aangericht hadden, voor hij haar opnieuw aankeek. “Tenzij,” Hij peinsde even en wachtte tot hij verder praatte. “dat mij uitschakelen bij jou plan hoort om jezelf weer geliefd te maken.” Hij kruiste zijn armen voor zijn borst en keek haar doodserieus aan. Geen grijntje spot was op zijn gezicht te bekennen. “Of denk je soms dat ik achterlijk ben, mevrouw Montgomery?”

Langzaam schudde ze haar hoofd. Ze draaide zich langzaam aan en leunde met haar rug tegen zijn gespierde buik. Even keek ze omhoog waardoor ze enkel de trekken van zijn mond zag en glimlachte zacht. "Mijn dagen van tirannie zijn over mijnheer De Beare, ik heb dit volk beschadigd achtergelaten en in jouw handen neergelegd. Puur omdat ik wist dat Loira er nog niet klaar voor was." Verzuchtte ze zacht waarna ze even haar handen hief naar de hemel. "Een monster is wat ik werd door Queen zijn.. Wellicht probeer ik nu een beetje van dat monster af te komen." Mompelde ze zacht waarna ze overeind kwam. "Ik deed enkel een voorstel." Haar stem was iets killer geworden en ze deed een paar stappen van hem weg. Langzaam draaide ze zich weer om en begon breed te grijnzen. "Net zoals nu.." Fluisterde ze zacht terwijl ze al omgedraaid nog een paar stappen achteruit deed. "Ronde drie?"

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydi jun 19, 2012 8:56 am

Langzaam schudde ze haar hoofd. Ze draaide zich langzaam aan en leunde met haar rug tegen zijn gespierde buik. Even keek ze omhoog waardoor ze enkel de trekken van zijn mond zag en glimlachte zacht. “Mijn dagen van tirannie zijn over mijnheer De Baere, ik heb dit volk beschadigd achtergelaten en in jouw handen neergelegd. Puur omdat ik wist dat Loira er nog niet klaar voor was.” Verzuchtte ze zacht waarna even haar handen hief naar de hemel. “Een monster is wat ik werd door Queen zijn… Wellicht probeer ik nu een beetje van dat monster af te komen.” Mompelde ze zacht waarna ze overeind kwam. “Ik deed enkel een voorstel.” Haar stem was iets killer geworden en ze deed paar stappen van hem weg. Langzaam draaide ze zich weer om en begon breed te grijnzen. “Net zoals nu.” Fluisterde ze zacht terwijl ze al omgedraaid nog een paar stappen achteruit deed. “Ronde drie?”
Hij grijnsde terwijl hij even onwillekeurig op zijn ene been steunde en met een opgetrokken wenkbrauw luisterde naar zijn woorden. Bij sommige dingen had hij wel even zijn bedenkingen, maar hij opende zijn mond niet en liet haar daardoor dus rustig uitpraten. Hij zuchtte verveeld en keek naar zijn nagels. Vuil en onverzorgd, niet gevijld… Hij nam een lok tussen zijn vingers en keek naar zijn haarpunten. Gespleten, hij haatte het. Sinds dat hij geen goed onderkomen meer had kon hij zijn haarlokken ook niet verzorgen. Zou Dave het beter hebben? Hij wist niet eens waar die was, misschien zaten ze in het zelfde schuitje. Misschien was hij wel veilig? Hij keek Vyndi aandachtig en scherp aan. Zijn ogen waar nauwgeknepen. “Dus, je laat mij je vuile werkjes opknappen, als ik het goed begrijp?” Snauwde hij beseffend en keek hoe ze zich omdraaide en een paar stappen achteruit liep. Hij liet een klein grommetje tussen zijn lippen ontsnappen, waarna hij licht siste en naar haar toe liep. Hij legde een hand op haar schouder. “The lord is very tired at the moment, but maybe… you can convince me.” Fluisterde hij zacht. Met zachte passen liep hij in een boog langs haar heen, expres vermijdend, en liep toen langzaam weg. Hij keek nog even over zijn schouder en begon toen te sprinten richting de schuilplaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptywo jun 20, 2012 8:41 am

Mimi~ schreef:
Hij grijnsde terwijl hij even onwillekeurig op zijn ene been steunde en met een opgetrokken wenkbrauw luisterde naar zijn woorden. Bij sommige dingen had hij wel even zijn bedenkingen, maar hij opende zijn mond niet en liet haar daardoor dus rustig uitpraten. Hij zuchtte verveeld en keek naar zijn nagels. Vuil en onverzorgd, niet gevijld… Hij nam een lok tussen zijn vingers en keek naar zijn haarpunten. Gespleten, hij haatte het. Sinds dat hij geen goed onderkomen meer had kon hij zijn haarlokken ook niet verzorgen. Zou Dave het beter hebben? Hij wist niet eens waar die was, misschien zaten ze in het zelfde schuitje. Misschien was hij wel veilig? Hij keek Vyndi aandachtig en scherp aan. Zijn ogen waar nauwgeknepen. “Dus, je laat mij je vuile werkjes opknappen, als ik het goed begrijp?” Snauwde hij beseffend en keek hoe ze zich omdraaide en een paar stappen achteruit liep. Hij liet een klein grommetje tussen zijn lippen ontsnappen, waarna hij licht siste en naar haar toe liep. Hij legde een hand op haar schouder. “The lord is very tired at the moment, but maybe… you can convince me.” Fluisterde hij zacht. Met zachte passen liep hij in een boog langs haar heen, expres vermijdend, en liep toen langzaam weg. Hij keek nog even over zijn schouder en begon toen te sprinten richting de schuilplaats.

Langaam schudde ze licht geiriteerd haar hoofden sprintte ze achter hem aan. "Wie is hier nou het kleine kind. Zo lang je geen tikkertje wilt spelen vind ik het goed." Verzuchtte ze zacht terwijl ze al rennend haar hand op zijn schouder legde. "Ik weet dat dit heel fout gaat klinken met wat je van me hebt gehoord.. Maar ik spreek de waarheid. Ik heb met het laatste beetje leiderschap dat ik had jou leader gemaakt.. Niet enkel omdat Loira nog niet klaar was. Maar ook omdat ik weet dat jij hier geschikt voor bent. Volbloed of niet." Fluisterde ze zacht. Het kamp kwam echter al in zicht en ze hielt zich in. "Ken De Beare, ik wil graag de nacht met je doorbrengen.. Met of zonder derde ronde." Klonk haar stem oprecht terwijl ze hem aan keek.

-flut-

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydo jun 21, 2012 7:28 am

Langzaam schudde ze licht geïrriteerd haar hoofd en sprintte ze achter hem aan. “Wie is hier nou het kleine kind. Zo lang je geen tikkertje wilt spelen vind ik het goed.” Verzuchtte ze zacht terwijl ze al rennend haar hand op zijn schouder legde. “Ik weet dat dit heel fout gaat klinken met wat je van me hebt gehoord… Maar ik spreek de waarheid. Ik heb met het laatste beetje leiderschap dat ik had jou leader gemaakt. Niet enkel omdat Loira nog niet klaar want, maar ook omdat ik weet dat jij hier geschikt voor bent. Volbloed of niet.” Fluisterde ze zacht. Het kamp kwam echter al in zicht en ze hielt zich in. “Ken De Baere, ik wil graag de nacht met je doorbrengen… Met of zonder derde ronde. “Klonk ze oprecht terwijl ze hem aan keek.

Al rennend had hij aandachtig geluisterd naar haar eerlijke woorden. Zijn amberkleurige kijkers waren in het licht van de zilveren maan gefixeerd op de schuilplaats. Hoe lang zou dit nog duren, voor ze een echt kamp zouden krijgen en een goed onderkomen. Vooraleer ze ontdekt zouden worden door de volkeren, of dat ze zichzelf zouden onthullen. De voormalige queen had gelijk, hij moest een plan bedenken en zo snel mogelijk. Hij was niet goed in plannen, hij deed alles op gevoel. En nu vertelde zijn instinct dat hij moest handelen voor zijn vampiervolk. Maar het was zijn gevoel en zijn hart die hem op dit moment vertelde dat Vyndi daar een rol moest in spelen, niet door haar hoge functies die ze had beoefend, maar omdat ze sterk was en dat ze ook degene was die hem zo’n functie gegeven had. Hij naderde de schuilplaats en ging trager lopen. “Maak dan dat je niet gezien wordt.” Grijnsde hij fluisterend. “Ik wil degene zijn die de mannelijke vampiers hun eerste reactie aanschouwt als ze te weten komen dat ik jou met gemak kan binnenhalen. Wel met lichte moeite, nietwaar?” Hij grinnikte en stopte met lopen, waarbij hij haar tegenhield met zijn handen en haar handen op haar wangen legde. Hij drukte zijn lippen liefhebbend op de hare en hield even een lange kus aan. “Ik ontmoet je zo wel in mijn hut, maak maar uit wat je wilt doen.” Hij grinnikte en trok haar lederen jas uit, die van hem was. Hij trok het in een zwier aan en liet het openhangen. “Ik denk dat het logischer is dat ik die aan heb, deze is nogal algemeen Ken-bestempeld in het kamp als je snapt wat ik bedoel.” Grinnikte hij terwijl hij de jas goed trok en de kap boven zijn hoofd trok, waarmee hij zijn donkerrode en verwarde haren bedekte. Hij wreef de restanten bloed weg terwijl hij verwilderd nog een sigaretje op stak terwijl hij de schuilplaats iets later binnenliep. Hij liep stug door en negeerde de vampiers die een praatje wouden slaan met hem, door zijn handpalm te tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydo jun 21, 2012 9:04 am


Hij naderde de schuilplaats en ging trager lopen. “Maak dan dat je niet gezien wordt.” Grijnsde hij fluisterend. “Ik wil degene zijn die de mannelijke vampiers hun eerste reactie aanschouwt als ze te weten komen dat ik jou met gemak kan binnenhalen. Wel met lichte moeite, nietwaar?” Hij grinnikte en stopte met lopen, waarbij hij haar tegenhield met zijn handen en haar handen op haar wangen legde. Hij drukte zijn lippen liefhebbend op de hare en hield even een lange kus aan. “Ik ontmoet je zo wel in mijn hut, maak maar uit wat je wilt doen.” Hij grinnikte en trok haar lederen jas uit, die van hem was. Hij trok het in een zwier aan en liet het openhangen. “Ik denk dat het logischer is dat ik die aan heb, deze is nogal algemeen Ken-bestempeld in het kamp als je snapt wat ik bedoel.” Grinnikte hij terwijl hij de jas goed trok en de kap boven zijn hoofd trok, waarmee hij zijn donkerrode en verwarde haren bedekte. Hij wreef de restanten bloed weg terwijl hij verwilderd nog een sigaretje op stak terwijl hij de schuilplaats iets later binnenliep.

Langzaam zuchtte ze terwijl ze even haar haar uit haar gezicht streek. Vervolgens liep ze ook rustig het kamp in zodra Ken uit het zicht verdwenen was. Meteen toen ze het kamp binnen liep kwamen drie vertrouwde gestaltes haar tegemoet. Twan, Jennifer en Hanyo.. Zeer waarschijnlijk de enigste drie op Loira na die haar nog volledig volgde. Jennifer's blauwe ogen staarde recht haar aan met lichte twijfeling. Hanyo wiens blonde haren kort waren geknipt en niet verder meer kwamen als de bovenkant van zijn oren keek haar met een warme glimlach aan, een glimlach zoals hij altijd zou houden. En tja Twan.. Twan keek haar met zijn zwarte kijkers beschuldigend aan. Voor zo lang zonder Joey had ze naast Twan gestaan. Wetend dat hij wat voor haar voelde. Nooit had ze hem in haar hart toegelaten en nu ze hem zo zag, hand in hand met Jennifer stak een schuldgevoel door haar hart heen. "Wat.." Fluisterde ze zacht en hard terwijl ze de drie stuk voor stuk aankeek. "Je kleding.." Hanyo's stem was kil en Vyndi snoof even. "So?" Verdedigde ze zichzelf zacht terwijl ze hem aankeek. "Ken's kleding beter gezegd.." De stem van Jennifer deed haar met een ruk omkijken. "We waren samen gaan jagen en mijn kleding was smerig geworden, hij had toevallig wat bij zich.." Loog ze snel terwijl haar Cyaan blauwe ogen zoveel mogelijk probeerde te verhullen. "We hoorden je!" Twan's stem brak terwijl hij de woorden naar haar schreeuwde en Vyndi stapte naar achteren.
Woedde overnam bij haar ook haar lichaam. Een oude kracht keerde terug en haar hand vloog snel uit naar de keel van Twan. Met een ongelofelijke kracht afkomstig van niemand minder dan Ken's bloed wist ze de vampier het gehele kamp door te schoppen. Jennifer en Hanyo staarde haar met grote ogen aan en toen ze zich omdraaide naar hen schoten ze bijde achteruit de duisternis in. Wetend dat ze haar vertrouwen kwijt waren en op dit moment haar ergste vijanden waren.
Met krachtige en gracieuze passen. Liep de dood haarzelf naar voren. Haar ogen hakend in de zwarte poelen van Twan. "Wat zei je.." Siste ze zacht en dodelijk. Opnieuw sleurde ze hem omhoog via de brokstukken van een huis.. Haar huis jammer genoeg waar hij tegen was geland. Haar hand vormde zich rond zijn keel terwijl ze langzaam aan kneep. "Je hebt me afgeluisterd?!" Siste ze zacht en moordend terwijl ze haar greep verstrakte. Hij probeerde zijn hoofd te schudden en Vyndi liet hem los. Meteen zakte hij verzwakt op de grond en Vyndi staarde op hem neer. "Verdwijn uit mijn ogen.. En kom voorlopig niet terug, tenzij je Joey wil volgen." Siste ze zacht. Geschrokken door haar woorden staarde hij haar recht aan. Maar zonder een woord te zeggen kwam hij omhoog en strompelde hij weg.
Wetend dat vele haar geschrokken aankeken zuchtte ze zacht. "Wat!" Riep ze uit waardoor iedereen meteen weg keek. Met volle irritatie liep ze langs de puinhoop wat haar huis nu was en vergat ze onopgemerkt Ken's huis in te komen. Ze trok zijn deur zo wat uit de voegen en sloeg hem net zo hard weer dicht. Ze liet zich zakken op de kussens zonder ook maar op Ken te letten en sloot zuchtend haar ogen. "Vrienden zijn waardeloos.. Nu is mijn huis dood ook.." Gromde ze zacht waarna ze haar handen over haar gezicht liet gaan en grommend zuchtte.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydo jun 21, 2012 9:57 am

Langzaam zuchtte ze terwijl ze even haar haar uit haar gezicht streek. Vervolgens liep ze ook rustig het kamp in zodra Ken uit het zicht verdwenen was. Ken was inmiddels al bijna bij zijn hut aangekomen. Hij voelde alle ogen uit de schaduwen op hem gericht, en vroeg zich af waarom ze daar eigenlijk zaten. Het was heel laat in de nacht, ze konden zo gemakkelijk in het licht van de maan gaan. Hij negeerde ze, alleen het feit al dat ze gewoon verborgen bleven was laf. Hij kon ze duidelijk zien zitten. Met trage voetstappen liep hij op blote voeten naar zijn woonst. Hij liep de deur binnen en trok toen hij deze gesloten had gelijk zijn bezwete kleren uit. Hij liep zijn geïmproviseerde badkamer binnen en maakte zijn gezicht nat en kuiste even zijn oksels proper en dan de rest van zijn lichaam. Hij deed even een lekker geurtje op en ging toen op de dekens en kussens liggen, waarna hij even een van de dekens over zijn lichaam trok. Hij trok het tot over zijn schouders en rilde even door het temperatuurverschil. Dat had hij soms wel nog, als hij iets zwakker was door zijn mens zijn. Hij gaapte, hij was best wel moe door al de inspanning die hij geleverd had vandaag. Hij sloot zijn ogen en voelde zijn oogleden zwaar worden. Hij dommelde rustig in en schrok toen in een ruk weer wakker door kabaal. “Wat!” Hoorde hij de stem van Vyndi buiten, en haar aanwezigheid werd bevestigd toen hij haar de deur uit de voegen hoorde bonken en vervolgens toen ze binnen was weer zag terug zetten. Ze was helemaal niet onopgemerkt zijn huis binnen geraakt. Hij zuchtte toen ze zich naast hem op de kussens liet zakken zonder maar op hem te letten en haar ogen sloot. Hij keek haar nog even geschokt na van zijn schrik. “Vrienden zijn waardeloos… Nu is mijn huis dood ook.” Gromde ze zacht waarna ze haar handen over haar gezicht liet gaan en grommend zuchtte.
Hij gromde als reactie op haar en stond met een ruk op. Hij wikkelde even het deken rond zijn heupen, op dezelfde manier als een handdoek nadat je je afgedroogd had, en trok de deur open. Hij tuurde afgemat naar buiten en merkte opnieuw de duistere ogen van de wezens naar hem kijken. Hij zag wat Vyndi bedoelde van haar huis, en zuchtte geïrriteerd. Vervolgens keek hij nog agressiever naar de wezens. Hij stak zijn middelvinger op en snauwde dat ze hun ogen thuis moesten houden en iets nuttigs moesten gaan doen. Vervolgens beukte hij de deur terug toe en liet zich woedend op de kussens vallen, waarna hij het deken weer goed over zichzelf heen legde en met zijn rug richting haar ging liggen. Hij staarde boos naar de muur en zweeg een tijdje. “Je maakte me wakker.” Mopperde hij uiteindelijk afkoelend en was niet van plan om haar lief aan te kijken, ze mocht wel terug wat moeite doen voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptydo jun 21, 2012 8:46 pm

Hij gromde als reactie op haar en stond met een ruk op. Hij wikkelde even het deken rond zijn heupen, op dezelfde manier als een handdoek nadat je je afgedroogd had, en trok de deur open. Hij tuurde afgemat naar buiten en zuchtte geïrriteerd. Hij stak zijn middelvinger op en snauwde dat ze hun ogen thuis moesten houden en iets nuttigs moesten gaan doen. Vervolgens beukte hij de deur terug toe en liet zich woedend op de kussens vallen, waarna hij het deken weer goed over zichzelf heen legde en met zijn rug richting haar ging liggen. Hij staarde boos naar de muur en zweeg een tijdje. “Je maakte me wakker.” Mopperde hij uiteindelijk afkoelen

Vyndi zuchtte zacht terwijl ze omhoog kwam en haar rug tegen de muur plantte. Met haar knieeen opgetroken staarde ze even vooruit waarna ze de deken van Ken aftrok, oprolde als een balletje en tussen haar benen en borst propte. Onderzoekend gleden haar ogen over zijn huid. Waar die van haar nog enigsinds als normaal beschouwd kon worden was die van Ken spier en echt spierwit. Het had wel zo zijn charmes maar ja. Vyndi kon zo beter onder haar toekomstige slachtoffers komen. Ze zouden denken dat ze net als hun was. Tot het te laat was.. Ze glimlachte zwak bij die gedachte en liet haar hand over zijn rug glijden. "Ben ik zo saai dan?" Fluisterde ze zacht terwijl haar vingers rond zijn kin gleden. "Sinds ik dakloos ben tot ik iemand uit zijn onderkomen heb geschopt.." Verzuchtte ze zacht en gleed onderuit waardoor haar voorhoofd op zijn schouder kwam te liggen en ze het deken weer over hem heen gooide. De iet wat zoette geur van een luchtje dreef haar neus binnen en ze hief haar hoofd om het beter te kunnen ruiken. Het was een prettige geur en Vyndi glimlachte waterig. Haar hand gleed onder het deken over zijn zij en ze legde haar hoofd weer in zijn nek. "Misschien kan ik je weer in slaap krijgen?" Stelde ze met een glimlachje voor waard ze hem in zijn nek kuste.

Vyndi begon zacht te glimlachen. "Goodnight demon slayer, goodnight. Now it's time to close your tired eyes. There are devils to slay and dragons to ride. If they see you coming, hell they better hide. Goodnight, goodnight, goodnight. Goodnight my little slayer goodnight." Haar stem was zuiver en zacht. Warm en zorgzaam. Het slaapliedje eindigde in een zachte zucht waarna haar hand van zijn bovenbeen over zijn buik naar zijn schouder gleed. Uiteindelijk liet ze haar hand door zijn haren glijden en zuchtte ze zacht. Slaap overnam haar lichaam ook en ze gaapte zacht. Haar hand gleed van zijn borst terwijl ze zich even heen een weer bewoog zodat ze tegen hem aanlag. Haar hoofd tegen zijn rug aan en nogmaals gaapte ze zacht. Hoe lang geleden was het dat ze had geslapen? Dagen.. Weken? Misschien moest zij zich ook maar over geven aan rust. Er waren nu toch niet veel plekken waar ze heen kon. En ondanks dat die blik van Twan in haar gedachte gebrand zat was Ken nu toch een veilige haven. Waar ze al was het maar heel even alles kon vergeten. Al wat ze nu stilletjes verlangde was zijn lach. Hopend dat hij niet zo boos meer was kuste ze zijn schouder en perste elke gedachte aan een ander uit haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyvr jun 22, 2012 4:38 am

Vyndi zuchtte zacht terwijl ze omhoog kwam en haar rug tegen de muur plantte. Met haar knieën opgetrokken staarde ze even vooruit waarna ze het deken van Ken aftrok, oprolde als een balletje en tussen haar benen en borst propte. Onderzoekend gleden haar ogen over zijn huid. Waar die van haar nog enigsinds als normaal beschouwd kon worden was die van Ken spier en echt spierwit. Ze glimlachte zwak bij een gedachte en liet haar hand over zijn rug glijden. “Ben ik zo saai dan?” Fluisterde ze zacht terwijl haar vingers rond zijn kin gleden. “Sinds ik dakloos ben tot ik iemand uit zijn onderkomen hebt geschopt,” verzuchtte ze zacht en gleed onderuit waardoor haar voorhoofd op zijn schouder kwam te liggen en ze het deken weer over hem heen gooide. De iet wat zoette geur van een luchtje dreef haar neus binnen en ze hief haar hoofd om het beter te kunnen ruiken. Het was een prettige geur en Vyndi glimlachte waterig. Haar hand gleed onder het deken over zijn zij en ze legde haar hoofd weer in zijn nek. “Misschien kan ik je weer in slaap krijgen?” Stelde ze met een glimlachje voor waar ze hem in zijn nek kuste. Vyndi begon zacht te glimlachen. “Goodnight demon slayer, goodnight. No it’s time to close your tired eyes. There are devils to slay and dragons to ride. If they see you coming, hell they better hide. Goodnight, goodnight, goodnight. Goodnight my little demon slayer goodnight. Haar stem was zuiver en zacht, warm en zorgzaam. Het slaapliedje eindigde in een zachte zucht waarna haar hand van zijn bovenbeen over zijn buik naar zijn schouder gleed. Uiteindelijk liet ze haar hand door zijn haren glijden en zuchtte ze zacht. Slaap overnam haar lichaam ook en ze gaapte zacht. Haar hand gleed van zijn borst terwijl ze zich even heen en weer bewoog zodat ze tegen hem aanlag. Haar hoofd tegen zijn rug aan en nogmaals gaapte ze zacht. Hopend dat hij niet zo boos meer was kuste ze zijn schouder.
Ken sloot zijn ogen terwijl ze zong, in de hoop dat ze zou ophouden en zou denken dat hij echt sliep, maar ze ging door. Toen het eindelijk afgelopen was, liet ze haar handen over zijn lichaam gaan. Ze was lief, maar hij kon niet tegen het vriendelijke moederachtige gedoe. Hij was zo ongelofelijk moe, iets wat zelden was… Hij kon wel een hele week slapen, maar met haar in zijn huis dwong hij zichzelf wakker te blijven. Hij wist niet wat ze zou doen als hij slapen ging. Hij had niet gereageerd op haar woorden. Hij was wel ongelofelijk blij toen ze hem het deken terug gaf, want zijn menselijkheid kwam weer bovendrijven en hij voelde rillingen over zijn rug lopen toen ze haar koude lippen tegen zijn huid drukte en tegen hem ging aan liggen. “Vyndi, ik krijg de rillingen van je.” Mompelde hij droog en zo koel mogelijk. Hij wou ergens wel alleen zijn, maar ook weer niet. Hij draaide zich op zijn rug en keek haar zijdelings aan. Hij legde zijn handen op zijn gezicht en wreef door zijn haar. “Hmrgh, ik ben zo moe… Niet normaal. Ik bedoel, ik ben sneller dan anderen moe maar ook nog eens meer, ongelofelijk. K*t gif.” Snauwde hij boos, maar niet richting haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Emptyvr jun 22, 2012 6:22 am

“Vyndi, ik krijg de rillingen van je.” Mompelde hij droog en zo koel mogelijk. Hij draaide zich op zijn rug en keek haar zijdelings aan. Hij legde zijn handen op zijn gezicht en wreef door zijn haar. “Hmrgh, ik ben zo moe… Niet normaal. Ik bedoel, ik ben sneller dan anderen moe maar ook nog eens meer, ongelofelijk. K*t gif.” Snauwde hij boos. Vyndi zuchtte zacht en liet zich ook op haar rug glijden, enkel wel zo dat zij nu boven de dekens kwam en hij onder. Het zou niet veel uitmaken of zij op of onder die dekens lag. Niet zoals hij had zij die warmte niet nodig. Het was enkel een wat lekkerder gevoel. Met het deken tussen hen in staarde ze even naar het plafond. Haar lippen tuitend en gewoon in stilte liggen. "Slaap.. Als je wil ga ik wel?" Haar stem was emotieloos terwijl ze naar het plafond bleef staren. Wetend dat Twan niet al te blij met haar was nu. En dat ze ook niet meer op de steun van Jennifer en Hanyo kon rekenen. Waarschijnlijk was Ken nu nog maar haar enigste schakel.. Hem tegen haar in het harnas jagen was geen goed plan. Langzaam kwam ze overeind. Gracieus, ook al droeg ze nog zijn kleren, schreed ze door de kamer om in een stoel te vallen aan de andere kant van de kamer. Te legde haar benen gekruist over elkaar heen en met haar handen onder haar kin keek ze hem aan. Plannen doemde op in haar hoofd. Plannen die later veelste gevaarlijk zouden worden voor elk levend wezen. Plannen die hun overwinning kon verzekeren. En plannen die ze maar al te graag uitgevoerd zag worden door Ken. In haar hoofd was alles een groot spel met haar als hoofdspeler. Ze had enkel de juiste schakels nodig om haar spel af te maken. En ze zou haar spel beëindigen. En winnen. Dat was haar doel.
<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature content] Nom-nom-nom-nom
» [ Mature Content ] Ain't loving
» [Mature content] Hello Baby
» ;; Mature Content rules
» [Mature Content] One final mistake,,,

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: