V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyvr jun 22, 2012 7:52 am

Vyndi zuchtte zacht en liet zich ook op haar rug glijden, enkel wel zo dat zij nu boven de dekens kwam en hij onder. Met het teken tussen hen in staarde ze even naar het plafond. Haar lippen tuitend en gewoon in stilte liggend. “Slaap… Als je wil ga ik wel?” Haar stem was emotieloos terwijl ze naar het plafond bleef staren. Langzaam kwam ze overeind. Gracieus, ook al droeg ze nog zijn kleren, schreed ze door de kamer om in een stoel te vallen aan de andere kant van de kamer. Ze legde haar benen gekruist over elkaar heen en met haar handen onder haar kin keek ze hem aan.
Hij keek naar wat ze deed en hoorde haar vragende voorstel. Hij gaapte en liet zijn ogen weer vermoeid dichtvallen. Licht kreunend rolde hij op zijn zij en liet de zijkant van zijn gezicht in het kussen vallen. “Nee, nee… Blijf maar.” Mompelde hij op een fluisterende toon, hij wist dat ze het zou begrijpen, waarna hij het deken nog eens goed over zich heen trok en met zijn armen het kussen omklemde. Hij liet nu zijn hele gezicht in het kussen vallen en fluisterde iets onhoorbaar zelfs voor Vyndi. Vervolgens ging hij op zijn zij liggen, met zijn rug naar de muur en zijn gezicht naar haar. Vermoeid opende hij zijn ogen en keek haar aan. Je zag dat hij moe was. “Slaapwel,” Klonk hij vermoeid en wees even onduidelijk naar iets achter haar. “Neem de tijd die je hebt maar om je op te knappen…” Hij wuifde gebarend haar weg en bedoelde daarmee de badkamer, een hele grote tobbe diende daar als bad. Zijn ogen vielen dicht en het duurde niet eens lang vooraleer hij aan het snurken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyvr jun 22, 2012 10:56 am


Hij gaapte en liet zijn ogen weer vermoeid dichtvallen. Licht kreunend rolde hij op zijn zij en liet de zijkant van zijn gezicht in het kussen vallen. “Nee, nee… Blijf maar.” Mompelde hij op een fluisterende toon waarna hij het deken nog eens goed over zich heen trok en met zijn armen het kussen omklemde. Vervolgens ging hij op zijn zij liggen, met zijn rug naar de muur en zijn gezicht naar haar. Vermoeid opende hij zijn ogen en keek haar aan. “Slaapwel,” Klonk hij vermoeid en wees even onduidelijk naar iets achter haar. “Neem de tijd die je hebt maar om je op te knappen…” Hij wuifde gebarend haar weg en bedoelde daarmee de badkamer. Zijn ogen vielen dicht en het duurde niet eens lang vooraleer hij aan het snurken was.

Vyndi bleef nog even zitten terwijl ze hem aankeek maar kwam toen stil omhoog. Gracieus als ze was liep ze stil naar de badkamer. Zo stil als ze was liet ze de tobbe vollopen met warm water. Wat in feitte nog een wonder was hier. Zo te zien had Ken echt al het goede spul. Zodra het bad vol was rekte ze zich langzaam uit. Zij voelde een andere vermoeidheid dan Ken. Het was een vermoeidheid in haar geest. Iets wat ze nodig moest opfrissen. Lichamelijk waakte zij volbloed-vampiers en al helemaal zo ervaren als Vyndi niet tot nauwelijks moe. Toch had zij ook haar behoefte aan rust. Ze liet de broek naar beneden zakken en stapte er simpel weg uit. Het zo achterlatend op de grond. Haar shirt volgde en landde simpelweg bij Ken's broek. Met langzame passen liep ze naar de tobbe waar ze langzaam instapte. Het warme water prikkelde aan haar benen waarna ze zich langzaam liet zakken compleet in het water. Haar hoofd dompelde ze onder en toen ze haar ogen onder water opende leek het even alsof haar haren zweefde in een onrealistische werkelijkheid.

Happend naar adem kwam de roodharige vampier weer uit het water omhoog. Hoe lang? Ze had haar ogen gesloten en was zo zichzelf verloren in de tijd. Ze schudde even haar haren uit en voelde hoe het water koud was geworden. Was ze nou serieus? Ze wou lachen van gestoordheid. In slaap gevallen onder water, dat was weer echt iets voor haar. Langzaam kwam ze omhoog en liet het water weglopen. Ze stapte uit te tobbe toen ze enigszins niet meer lekte van het water en keek even om zich heen. Handdoek? In zichzelf begon ze zacht te vloeken, waar was die verdomde handdoek? Had ze hier niet eerder aan kunnen denken? Vyndi Montgomery plande altijd vooruit en nu had ze zichzelf ingehaald met een simpele handdoek?! Ze zuchtte terwijl haar hand door een kast gleed. Uiteindelijk vond ze iets wat voelde als een handdoek en trok het uit de kast. Voor haar geluk was het nog een handdoek ook al zag het er niet perfect uit. Ze droogde zich snel af en pakte de kleren van Ken op. Met een zuchtje liep ze de kamer in waar ken sliep en legde ze op de stoel waar ze die nacht nog op had gezeten. Met een snelle blik op Ken liep ze opnieuw de andere kamer in waar ze zijn kast opnieuw opende. Zoals ze eerder die nacht al had gezien begon ze opnieuw langzaam te grijnzen. De spierwitte jurk met een band die rond haar hoofd zou komen met witte rozen er op gestoken, Echter liet ze de jurk voor wat het was en liet haar hand over de andere kleding gaan. Een simpele joggingbroek en een dun shirt. Niet snappend dat Ken ooit zoiets zou dragen trok ze het aan. Het shirt viel zelfs bij haar bijna strak en ze kwam tot de conclusie dat dit nooit van Ken kon zijn. De broek daarentegen was ruim en voelde goed aan rond haar benen. Ze zuchtte even waarna ze weer de kamer in stapte en op de kussens plaats nam waar Ken lag. Ze liet haar hand onder de dekens doorkruipen en gleed met haar hand over zijn voet. De zon leek nog niet door te komen en voor even was Vyndi daar blij mee. Nogsteeds niet helemaal zeker van hoe lang ze had geslapen.
<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyza jun 23, 2012 4:14 am

Vyndi bleef nog even zitten terwijl ze hem aankeek maar kwam toen stil omhoog. Gracieus als ze was liep ze stil naar de badkamer. Zo stil als ze was liet ze de tobbe vollopen met warm water. Zodra het bad vol was rekte ze zich langzaam uit. Ze liet de broek naar beneden zakken en stapte er simpel weg uit. Het zo achterlatend op de grond. Haar schirt volgde en landde simpelweg bij Ken’s broek. Met langzame passen liep ze naar de tobbe waar ze langzaam instapte. Het warme water prikkeldea aan haar benen waarna ze zich langzaam liet zakken compleet in het water. Haar hoofd dompelde ze onder en toen ze haar ogen onder water opende leek het even alsof haar haren zweefden in een onrealistische werkelijkheid.
Ken kreunde licht, zijn hoofd voelde zwaar en pijnlijk aan. Toen hij zijn amberkleurige ogen opende, aanschouwde hij een wereld die tot zijn verleden behoorde. Hij droomde, maar besefte het niet. In zijn hand voelde hij een voorwerp. Hij zag opnieuw de spuit en voelde de plek in zijn arm waar hij de naald ingeboord had. Met grote ogen keek hij naar hoe hij de vloeistof erin gespoten had, het gevoel van het gif brandde opnieuw door zijn aderen. Het pijnlijkste gevoel die hij ooit had waargenomen, maar de uitdrukking op het gezicht van zijn broer was op een vreemde wijze duizend keer erger. Eerst keek hij geschokt, daarna onbegrijpend, en toen weer geschokt. Met gemak trok hij de vingers los, die rondom de spuit geklemd zaten. “Wat heb je gedaan, Ken!” Schreeuwde hij ontzet en trok me overeind van de witte tegels. Hij steunde met een van zijn handen op een tafel van het laboratorium, en zag hoe ‘ie schrikwekkend bijna even bleek als het oppervlak was geworden. Spierwit zelfs… Hij beukte in op de borst van zijn broer. “Laat me, verdomme!” Bromde hij binnensmonds en keek op hem neer toen hij achteruit op de grond gevallen was. Zijn veranderde tanden boorde hij in zijn onderlip. Hij mocht zijn broer niets aan doen, dat wou hij niet, hij vertikte het. “Ik.. Ik ben oke, Dave. Maak je niet druk over mij.” Vezelde hij en wendde zijn blik af. Vervolgens rende hij weg langs dezelfde kant dat hij gekomen was en liet zijn broer achterwege in zijn droom.
De vampier begon opgejaagd te ademen toen hij pal overeind ging zitten. Hij was wakker geschrokken uit zijn, voor hem toch, nachtmerrie. Hij probeerde wat te ontspannen en liet zijn opgespannen spieren verslappen, maar het gevoel bleef. De bange blik in zijn ogen, de kobaltblauwe lokken in model hangend langs zijn gezicht, de nonchalante houdingen die hij soms had… Ken blies even uit om wat te kalmeren. De herinnering aan zijn broer in die droom was bijna echt geweest. Hij wist dat het echtelijke verhaal van toen hij het gif ingespoten had niet zo gegaan was, dat had hij alleen gewild… Net toen hij bijna rustig geworden was schrok hij weer. Hij keek haar panisch aan, juist ja… Vyndi was hier nog. Hij trok een kussen van tussen de dekens en hield het voor zijn gezicht. Enkel zijn ogen waren nog zichtbaar boven het stuk textiel. “Die kleren!” Zei hij en voelde het benauwd worden. Hij klemde zijn kiezen op elkaar en liet het kussen zakken. Hij keek haar hard aan. “Trek ze uit, NU.” Bromde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyza jun 23, 2012 4:35 am

Mimi~ schreef:

Hij keek haar panisch aan en trok een kussen van tussen de dekens en hield het voor zijn gezicht. Enkel zijn ogen waren nog zichtbaar boven het stuk textiel. “Die kleren!” Hij klemde zijn kiezen op elkaar en liet het kussen zakken. Hij keek haar hard aan. “Trek ze uit, NU.” Bromde hij.

Vyndi keek hem even aan. Haar ogen iet wat geschrokken. De roodharige Vyndi wou eerst tegenspreken, tot ze die blik in zijn ogen zag en zeker wist dat ze geen spelletjes moest spelen. Zeker niet nu. Ze zuchtte zacht terwijl ze de stof van het shirt pakte van onderen en over haar hoofd uittrok. Even knipperde ze met een iet wat lichte zucht liet ze haar hand over de stof gaan. Vervolgens trok ze de stof weg en gleed even over haar been. Ze staarde Ken recht aan in zijn amberkleurige ogen. Proberend te zien wat er in zijn hoofd af speelde. Ze keek hem nog even aan en slikte even. "Gaat het?" Klonk haar stem zacht terwijl ze hem recht aankeek. Proberend er achter te komen wat er precies mis was met hem. Zelf probeerde ze te bedenken wat ze net had gedroomd. Wat was het wat door haar hoofd had gespeeld? Ze wist het niet precies meer. Maar zij was compleet wakker. Totaal nieuwe energie van wat wellicht een korte slaap was. Dagen kon ze weer zo voort voor ze enigszins haar ogen zou hoeven sluiten. Of het net zo was met Ken wist ze niet. En stil hoopte ze er snel achter te komen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyza jun 23, 2012 5:33 am

Vyndi keek hem even met geschrokken ogen aan. Ze zuchtte zacht terwijl ze de stof van het shirt pakte van onderen en over haar hoofd uittrok. Even knipperde ze met een iet wat lichte zucht en liet ze haar hand over de stof gaan. Vervolgens trok ze de stof weg en gleed even over haar been. Ze staarde Ken recht aan in zijn amberkleurige ogen en slikte even. “Gaat het?” Klonk ze zacht.
Hij keek haar verbouwereerd aan en rekte zich uit naar voren om de kledingstukken uit haar handen te rukken. Even keek hij haar nog eens met een kwade blik aan en wendde toen zijn ogen af. Hij keek naar de stoffen en streek ze met zijn hand plat, om vervolgens ze op zijn schoot liggend te bekijken en ze toch op te plooien. Hij vroeg zich af hoe het eigenlijk kwam dat hij ze toch mee genomen had. Ze behoorden niet eens aan hem toe. Ze waren van Dave. De manier waar op hij de kledingstukken droeg was zo apart dat het hem alleen goed stond. Het trok echt op niets bij Vyndi, hij walgde ervan dat ze het aangetrokken had. “Ga iets anders aantrekken, en blijf deze keer wél bij de rechterkant van de kleerkast. Begrepen?” Snauwde hij en keek haar even met een serieuze frons aan, voor hij haar de opgeplooide kledingstukken terug aanreikte. “Leg deze terug waar je ze gevonden hebt.” Hij drukte ze in haar handen en liet ze toen los, om plat op zijn rug terug op het bed te gaan liggen. Hij was nog steeds uit het veld geslagen door wat hij gedroomd had. Maar kalmeren leek op een vreemde manier niet echt te lukken…
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyza jun 23, 2012 5:59 am

“Ga iets anders aantrekken, en blijf deze keer wél bij de rechterkant van de kleerkast. Begrepen?” Snauwde hij en keek haar even met een serieuze frons aan, voor hij haar de opgeplooide kledingstukken terug aanreikte. “Leg deze terug waar je ze gevonden hebt.” Hij drukte ze in haar handen en liet ze toen los.

Zijn gedrag liet haar bijna grommen. Iets niet willen was een ding, maar een toon als deze weigerde ze aan te horen. Queen of niet. Ze had ook haar waardigheid. Ze kwam omhoog en liet de kleding simpelweg op de grond vallen. Om vervolgens naar voren te stappen en de witte jurk van veel eerder die avond. Ze lette niet eens op het bloed en het feit dat het een kreuk was. Hard en grommend trok ze het over haar lichaam heen en staarde hem met kille ogen aan. Vervolgens negeerde ze heel even de verleiding naar buiten te stappen en de deur kapot te slaan, ook het verlangen naar bloed en dan vooral bloed van haar soortgenoten was nu niets meer wat ze wou. Toch hielt ze zich in en liet zich vallen in de stoel waar ze die nacht nog in had gezeten. Dit maal met niet zo'n vriendelijke blik. "Nee." Was haar antwoord uiteindelijk bot en hard terwijl ze even weg keek. Haar handen trilde van woedde die door haar aderen stroomde en niet lettend op enige reactie van haar. Het boeide haar nu niet eens of hij haar zou uitschelden of mogelijk zou pijnigen. Hij deed zijn best maar.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydi jun 26, 2012 2:18 am

Ze kwam omhoog en liet de kleding simpelweg op de grond vallen. Om vervolgens naar voren te stappen en de witte jurk van veel eerder die avond op te rapen en hem hard en grommend terug aan te trekken. Ze liet zich vallen in de stoel waar ze die nacht nog in gezeten had en antwoordde dit maal met niet zo’n vriendelijke blik uiteindelijk bot “Nee.” Ze keek weg. Haar handen trilden van woedde die door haar aderen stroomde.
Ken keek even in haar kille ogen voor hij opnieuw naar de kledij keek. Dave zijn kleren, en ze gooide ze gewoon op de grond. Ken stond op, raapte de kleren op en liep langs haar naar de kast. Hij legde ze er netjes in en trok voor zichzelf er even een losse broek uit, die hij snel aantrok. Vervolgens kwam hij terug de kamer binnen gelopen en keek haar strak aan. De frons op zijn voorhoofd mankeerde soms even, aangezien hij veel moeite deed om zich te beheersen. Hij trok haar simpel aan een arm overeind uit de armstoel en duwde die even kort maar krachtig met zijn voet achteruit. Vervolgens liet hij haar los en duwde haar simpel richting de deur. “Eruit.” Snauwde hij ongevoelig. “Nu ik nog vriendelijk ben.” Hij grijnsde even expres heel geforceerd, en liet blijken dat hij heel erg geïrriteerd begon te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydi jun 26, 2012 11:30 pm




Ken keek even in haar kille ogen voor hij opnieuw naar de kledij keek. Ken stond op, raapte de kleren op en liep langs haar naar de kast. Vervolgens kwam hij terug de kamer binnen gelopen en keek haar strak aan. Hij trok haar simpel aan een arm overeind uit de armstoel en duwde die even kort maar krachtig met zijn voet achteruit. Vervolgens liet hij haar los en duwde haar simpel richting de deur. “Eruit.” Snauwde hij ongevoelig. “Nu ik nog vriendelijk ben.” Hij grijnsde even heel geforceerd en Vyndi staarde hem bijna met steeds groter wordende ogen aan.

"Wat?!" Siste ze zacht en gruwelijk kalm. Ze deed een stap naar voren en keek hem dodelijk kalm aan met haar blauwe woedende ogen. "Je bent niets zonder mij Ken De Beare." Gromde ze zacht en sissend waarna ze nog een pas naar voren zette. De wil om hem te slaan onderdrukte ze en snoof woedend. Ruw draaide ze zich om en verdween door de deur. Om hem daarna dit maal echt uit zijn voegen te slaan.

Zo snel ze kon rende ze dieper het bos in weg van het kamp en uiteindelijk wist ze zichzelf zo ver mogelijk weg te krijgen en er rust mee te nemen. Zo snel ze kon klom ze de eerste de beste boom in en liet zich neerzakken op een brede tak. Met haar hoofd tegen de stam aan zuchtte ze vol irritatie. Haar ogen veranderde echter van haat naar stilte en ze sloot ze zacht. Kon ze huilen zou dit wellicht het moment zijn. Maar Vyndi zou dat nooit kunnen. Al wat ze was en al wat ze in zich had. Woest sloeg ze haar nagels in de stam waardoor de gehele boom trilde. Eerst Joey, daarna Rox, nu Ken. Wie was de volgende, Loira? Langzaam gromde ze laag bij die gedachte. Nee, Joey had haar verraden, Rox had ze zelf de dood in gejaagd en Ken.. Ken was gewoon een puber.. Die gedachte deed haar even lachend naar adem snakken. Hij zou haar nodig hebben. Hij zou haar altijd nodig hebben. Hij zou niet zonder haar kunnen en dat wist hij dondersgoed. Hij kon dan wel de macht in handen hebben nu. Maar zonder haar was hij niets..

En toch was er een gevoel van ongerustheid in haar lichaam. Alsof iemand naar haar keek. Iemand haar in de gaten hielt, was Ken dan toch achter haar aan gekomen? Of was het Twan belust op wraak? Misschien was het zelfs Mimi die van dit moment gebruik wou maken om haar af te maken. En de grootste vijand van haar liefje Seth uit de weg wou ruimen. Ze probeerde maar wat ze wouden. Vyndi was niet bang. Ze zou ze allemaal stuk voor stuk afmaken en dat wisten ze.

Met een nog luidere zucht liet ze zich meer onderuit zakken en sloot even haar ogen. Toen echter een geluid achter haar klonk in diezelfde boom zat ze meteen weer overeind. Een geur die ze kon herkennen van vroeger streelde haar zintuigen en haar ogen schoten open. Direct draaide ze zich om. En als ze nog een kloppend hart had gestaan stond die nu stil. Dat.. Was onmogelijk.. Ze trok zichzelf een stuk achteruit om deze situatie beter in te schatten, maar haar ogen werden alleen maar groter en groter. "Joey.." Fluisterde ze zacht en haar adem stokte in haar keel.. Was dit mogelijk.. Keek ze hier nu recht in de ogen van.. Joey.. Haar Joey, degene die haar vijftien jaar geleden in de steek had gelaten. Hij leefde? En hij was hier..
<3 Rox - Loira - Ken


Laatst aangepast door Mimi~ op wo jun 27, 2012 11:26 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptywo jun 27, 2012 10:47 pm





Was het mogelijk? Na een paar jaar opende hij eindelijk zijn ogen. Na 15 jaar slaap. Hoe kon hij nog leven? Hadden ze hem eten gegeven? Waarom hadden ze hem niet vermoord? In zijn slaap kon hij de jaren tellen. Hij dacht dat hij hier eeuwig zou liggen. Hij keek om zich heen. Wizards. Hij herinerde zich alles weer. Vijftien jaar geleden, was er een Wizard in zijn gebied. Hij rende hem achteraan. Hij wou hem aan stukken scheuren. De Wizard had hem betoverd. Eindelijk was hij wakker. 'Laat hem maar gaan' Hoorde hij een Wizard spreken. Hij stond op. Hij zag niemand meer. Iedereen was angstig gevlucht. Hij rende snel het kamp van de Wizards uit. Hij had honger, maar dat was niet belangrijk. Vyndi, hoe zou het met haar gaan. Ookal sliep hij, er was geen dag voorbij gegaan dat hij niet aan haar dacht. Hij rende het Vampire gebied in. Dit was vroeger allemaal van hem. Van hem, en Vyndi. Hij sprong in een boom. Hij sprong van boom naar boom. Hij rook Vyndi. Hij sprong op de boom waar hij haar op zag zitten. Hij stond achter haar. "Joey.." Fluisterde Vyndi. ''Vyndi.' Sprak Joey. Hij sprong voor haar. Hij keek haar recht aan. ''Ik mis je.'' Sprak hij. 'Hoe gaat het met je?' Vroeg hij. Hij hoopte dat Vyndi hem alles kon vergeven. Ooit op een dag.

-inspi loos-


[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptywo jun 27, 2012 11:56 pm

'Vyndi.' Sprak Joey. Hij sprong voor haar. Hij keek haar recht aan. ''Ik mis je.'' Sprak hij. 'Hoe gaat het met je?' Vroeg hij. Ze sloot haar ogen om de haat en angst weg te werken. Ze schudde haar hoofd en trok zich nog verder naar achteren. "Joey.. Wat doe je hier." Fluisterde ze zacht. Ze probeerde recht te gaan zitten.
Echter wilde het lot net even anders en met haar aandacht vol gefocust op Joey verzette ze haar hand verkeerd en verloor ze haar evenwicht. Ze hapte even naar adem maar de vaste vloer onder haar was al snel te voelen. Ze landde op haar voeten. Zacht vloekte ze en uit automatisme veegde ze haar jurk af waardoor ze weer pijnlijk van het opgedroogde bloed werd ge-herinnerd. Ze staarde even naar boven en gromde zacht. Ze schudde haar hoofd en draaide zich om. "Je bent te laat.." Ze gromde zacht en draaide zich om en liep terug in de richting van het kamp. Grommend. Haar handen trilde van woedde. Ze wou nog liever Ken's woedde op dit moment tegen komen dan Joey. Ze moest zichzelf inhouden hem hier en nu af te maken. Hoe kon hij terug zijn? Hoe kon hij zeggen dat hij haar gemist had! Hoe kon hij zo lang weg zijn geweest en nu terug komen haar naam sprekend..

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 12:29 am





"Joey.. Wat doe je hier." Fluisterde Vyndi. 'Waarom ik hier ben, is omdat ik jou mis, maar waarom ik weg was, is een lang verhaal' Zei Joey. Vyndi viel, of sprong naar beneden. Ze lande netjes op haar voeten. "Je bent te laat.." Zei Vyndi en gromde zacht. Joey sprong naar beneden. Vyndi liep weg. Joey rende achter haar aan. 'Vyndi als je naar me luisterd kan ik je alles uitleggen' Sprak Joey. Hij wilde niet leven zonder Vyndi. Hij kon niet leven zonder haar. Vijftien jaar had hij haar gemist. Hij snapte wel waarom ze zo boos was. Hij zou er alles aan doen om haar voor hem terug te winnen. Vyndi was voor hem zijn leven.

-inspi loos-

Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 1:23 am

“Wat?!” Siste ze zacht en gruwelijk kalm. Ze deed een stap naar voren en keek hem dodelijk kalm aan met haar blauwe, woedende ogen. 3Je bent niets zonder mij Ken De Baere.” Gromde ze zacht en sissens waarna ze nog een pas naar voren zette. Ze snoof woedend. Ruw draaide ze zich om en verdween door de deur om hem dit maal uit zijn voegen te slaan. Ken reageerde op geen enkele van haar acties en liep gewoon de badkamer in om zich te wassen en netjes aan te kleden.
Terwijl hij in de tobbe zat en zijn haar aan het wassen was drongen verschillende gedachten op het zelfde moment door zijn hoofd heen. Ja, ze was woedend geweest. Haar woorden galmden na in zijn hoofd. Hij kon niet zonder haar, tss… Geloofde ze het zelf? Goed, hij had inderdaad wel zijn leiderschap aan haar te danken. Maar dat was enkel omdat Loira het nog niet aan kon. Ze moest het zelf maar weten, gebeurd is gebeurd…
Na een tijdje stond Ken op uit het bad en droogde zijn haren zoals hij dat gewoonlijk deed. Hij kamde ze weer in model en trok de kleren aan die hij uit gekozen had. Zoals gewoonlijk dus een van zijn spijkerbroeken die losjes hing, een wit shirt en een van zijn hoodies. Zijn lederen jas trok hij daarboven aan, en niet te vergeten zijn all-stars. Hij trok zijn kap boven zijn hoofd en liep uit zijn huis. Verstoord gleden zijn ogen naar zijn deur, die hij maar scheef tegen de opening zette, zodat zijn huis toch maar veilig was voor pottenkijkers. Hij liep de open plek op en plofte terug in de armstoel waar hij de avond ervoor had gezeten. Met zijn ene voet steunde hij op de kussens en met zijn andere op het poefje die ervoor stond. Hij stak een sigaretje op en hield de schuilplaats in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 2:01 am

'Vyndi als je naar me luisterd kan ik je alles uitleggen' Joey's stem achter haar negeerde ze. Tegen de eerste de beste boom ramde ze haar volledige hand waardoor ze de boom letterlijk doorboorde. Luid gromde ze als antwoord op zijn vraag. Of liever gezegd smeekbede en liep vervolgens verder. Uiteindelijk draaide ze zich om en stond ze stil. Starend in het duister waar hij zich bevond. Niet goed wetend om te gaan met haar emoties. "Joey ga!" Gromde ze laag en hard vervolgens draaide ze zich opnieuw om maar inplaats van gewoon weer weg lopen kwam ze tijdens haar draai vol tegen de borst op van iemand die ze op dit moment nog minder graag wou zien dan Joey. Ze ademde even geschrokken maar hief toen haar hoofd en gromde geïrriteerd. "Ken." Siste ze zacht maar draaide zicht toen snel om starend naar het duister wetend dat Joey ieder moment uit het duister kon komen. "Wel Ken.. Ontmoet... My old Lord." Fluisterde ze zacht met volle irritatie. Wetend dat hij wel elk verborgen detail er in zou snappen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 2:19 am





Vyndi haar hand doorboorde een boom. "Joey ga!" Zei ze. Joey bleef staan in de duisternis. Hij hoorde Vyndi iets sissen, alleen hoorde hij niet wat. Het zou vast niet tegen hem zijn. 'Vyndi wacht nou' Zei hij. Hij liep naar Vyndi toe. Hij zag iemand bij haar staan. "Wel Ken.. Ontmoet... My old Lord." Zei Vyndi. Was dit de nieuwe leider? Joey stond nu iets achter Vyndi. Vyndi kenden hem vast. Hij keek hem strak aan. Was dit Vyndi haar nieuwe liefde? Als dat zo was, wou hij hem het liefst aan stukken scheuren, maar hij zou dan Vyndi haar hart breken, en dat wou hij niet. Vyndi was belangrijker dan zijn woeden.

-inspi loos-

Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 2:30 am

Ken gromde luid toen hij allemaal lawaai hoorde in de verte. Welke twee waren nu weer aan het ruziemaken… Tegenwoordig… Verveeld stond hij op en liep in de richting van het kabaal. Hij zag Vyndi en bleef staan, want hij zag dat ze tegen hem op ging lopen. Typisch. Hij gromde net als haar even geïrriteerd toen ze opkeek. “Ken.” Siste ze zacht maar draaide zich toen snel om starend naar het duister wetend dat Joey ieder moment uit het duister kon komen. “Wel Ken… Ontmoet… My old Lord.” Fluisterde ze met volle irritatie. Verbaasd trok hij een wenkbrauw op en tuurde in de verte, waar hij inderdaad al iemand zag aankomen. De jongeman liep naar Vyndi en Ken toe. Ken keek op de jongeman neer. Hij wist niet hoe oud deze was, maar hij was in ieder geval kleiner dan hem. Hij wist dat dit wel Joey moest zijn en nam een nonchalante houding aan. Alsof het hem niet boeide, wat ook zo was. “Old lord zeg je… Dan moet jij wel Joey zijn.” Mompelde hij even kort en keek toen weer terug de jongeman aan. Hij fronste zijn wenkbrauwen geconcentreerd. “Viel hij je lastig?” Vroeg hij aan haar terwijl hij met zijn amberkleurige ogen Joey stevig in de gaten hield, geen enkel ding zou hem ontgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 2:45 am

Mimi~ schreef:
Ken nam een nonchalante houding aan. “Old lord zeg je… Dan moet jij wel Joey zijn.” Mompelde hij even kort en keek toen weer terug de jongeman aan. Hij fronste zijn wenkbrauwen geconcentreerd. “Viel hij je lastig?” Vroeg hij aan haar terwijl hij met zijn amberkleurige ogen Joey stevig in de gaten hield. Even keek ze op naar hem en staarde toen recht in Joey's ogen. Pijn straalde duidelijk uit haar gestalte terwijl ze even wegkeek. Langzaam slikte ze en keek daarna weer van Ken naar Joey. "Zo ongeveer." Siste ze zacht terwijl ze hem recht aankeek. Een brok schoot in haar keel en ze probeerde het weg te slikken. Ze wist niet wat Joey nu zou denken. En ergens wou ze er ook helemaal niet niet achter komen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 2:49 am





“Old lord zeg je… Dan moet jij wel Joey zijn.” Zei de jongen. Hij keek hem strak aan. “Viel hij je lastig?” Vroeg de jongen aan Vyndi. Joey hield zich in. Het liefst wilde hij hem helemaal aan stukken scheuren. Maar Vyndi kende hem. Hij wist niet hoe hun relatie was. Hij wou Vyndi niet ongelukkig maken. Hij bleef zwijgend staan, en bleef de jongen strak aan kijken. Joey zijn ogen straalde niks uit. Geen gevoel geen gedachte. Zijn ijskoude blik volgde hem. "Zo ongeveer." Siste Vyndi. Hij had geen ander antwoord verwacht, al had hij natuurlijk het liefst nee gehoord. Hij zou Vyndi voor zich terug winnen al was hij het laatste wat hij deed. 'Waar bemoei je je mee.' Siste Joey ééntonig. 'Het zijn jou zaken niet' Sprak hij fel.


[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 6:50 am

Even keek Vyndi op naar hem en staarde toen recht in Joey’s ogen. Pijn straalde duidelijk uit haar gestalte terwijl ze even wegkeek. Langzaam slikte ze en keek daarna weer van Ken naar Joey. “Zo ongeveer.” Siste ze zacht terwijl ze hem recht aankeek. De jongeman antwoordde nu op zijn beurt. “Waar bemoei je je mee.” Siste hij eentonig. “Het zijn jou zaken niet.” De man sprak fel.

Ken kruiste zijn armen voor zijn borst en duwde even kort met zijn tong tegen de binnenkant van zijn wang terwijl hij minachtend wegkeek. Hij grijnsde breed en lachte kort, zijn ogen gebrand in de verte en keek toen weer naar de jongeman. “Luister Jhonny, or whatever the fuck je naam ook maar mag zijn…” Begon hij en verhoogde toen zijn stem naar een dwingendere toon. “Ik kan hier zeggen, doen en laten wat ik wil omdat zo ver ik weet, ik hier meer macht heb dan jij op het moment. King geweest of niet.” Snauwde hij vijandig. “Je staat nu op mijn terrein, en je bent onder mijn gezag. Begrepen? Dus je laat de dame met rust. Je doet hierbuiten maar wat je wilt, maar je blijft met je vieze tengels van Vyndi af, want we weten allebei dondersgoed dat jij niet degene bent die vannacht van haar gezelschap genoten heeft.” Hij knipoogde even en nam haar losjes vast aan haar middel terwijl hij een hand in zijn zak stak. “En op het moment ben ik nog op de top van mijn opperbeste humeur, dus zorg maar dat ik niet naar beneden hoef te komen.” Hij gaf Vyndi even een kort slagje op haar achterwerk en gebaarde met twee vingers dat ze kon wegparaderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 7:09 am

Joey antwoordde nu op zijn beurt. “Waar bemoei je je mee.” Siste hij eentonig. “Het zijn jou zaken niet.” Sprak hij fel. Ken kruiste zijn armen voor zijn borst en duwde even kort met zijn tong tegen de binnenkant van zijn wang terwijl hij minachtend wegkeek. Hij grijnsde breed en lachte kort. “Luister Jhonny, or whatever the fuck je naam ook maar mag zijn…” Begon hij en verhoogde toen zijn stem naar een dwingendere toon. “Ik kan hier zeggen, doen en laten wat ik wil omdat zo ver ik weet, ik hier meer macht heb dan jij op het moment. King geweest of niet.” Snauwde hij vijandig. “Je staat nu op mijn terrein, en je bent onder mijn gezag. Begrepen? Dus je laat de dame met rust. Je doet hierbuiten maar wat je wilt, maar je blijft met je vieze tengels van Vyndi af, want we weten allebei dondersgoed dat jij niet degene bent die vannacht van haar gezelschap genoten heeft.” Hij nam haar losjes vast aan haar middel terwijl hij een hand in zijn zak stak. “En op het moment ben ik nog op de top van mijn opperbeste humeur, dus zorg maar dat ik niet naar beneden hoef te komen.” Hij gaf Vyndi even een kort slagje op haar achterwerk en gebaarde met twee vingers dat ze kon wegparaderen.

Met haar cyaan blauwe ogen staarde ze even minachtend op naar Ken. Langzaam schudde ze haar rode haren heen en weer. Ze legde haar zachte vingers onder zijn kin waarna ze zacht haar lippen op zijn kin lippen legde. Ze glimlachte zacht waarna ze haar ogen weer terug naar Joey trok. "Tijden zijn veranderd Joey.." Fluisterde ze zacht. waarna ze een stap achteruit deed. "Je bent gewoon.. Te laat." Verzuchtte ze zacht en legde daarna nogmaals haar mond op die van Ken. Dit maal iets dwingender om Joey toch echt duidelijk te maken dat Joey echt veelste laat was en liet haar hand over zijn bovenbeen glijden. "Laat hem heel." Fluisterde ze zacht waarna ze langzaam weg liep met haar benen steeds voor elkaar waardoor ze zeker wist dat ze het gewenste effect kreeg bij bijde Vampiers en liet haar hand nogmaals door haar haar gaan. Ken bleek toch nog nuttig te zijn. Uiteindelijk dan. Bij die gedachte grinnikte ze langzaam uit het zicht verdwijnend. Wachtend tot Ken naar haar toe zou komen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 7:20 am





“Luister Jhonny, or whatever the fuck je naam ook maar mag zijn…” Zei ken. Joey bleef hem fel aan staren. “Ik kan hier zeggen, doen en laten wat ik wil omdat zo ver ik weet, ik hier meer macht heb dan jij op het moment. King geweest of niet.” Snauwde ken vijandig. “Je staat nu op mijn terrein, en je bent onder mijn gezag. Begrepen? Dus je laat de dame met rust. Je doet hierbuiten maar wat je wilt, maar je blijft met je vieze tengels van Vyndi af, want we weten allebei dondersgoed dat jij niet degene bent die vannacht van haar gezelschap genoten heeft.” Sprak hij. Joey's ogen branden van woeden. Hij hield zich in. 'Ik kan je aan' Sprak Joey fel. Hij zag hoe Vyndi Ken zoende. "Tijden zijn veranderd Joey.." Fluisterde Vyndi. "Je bent gewoon.. Te laat." Zuchte ze. 'De geschiedenis komt tot leven, ooit.' Sprak hij. "Laat hem heel." Fluisterde Vyndi. Joey negeerde het. Hij rende op Ken af. Hij sprong op zijn rug, zodat hij viel. Hij beet hem. Vyndi was hem alles.

[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 7:53 am

Met haar cyaan blauwe ogen staarde ze even minachtend op naar Ken. Langzaam schudde ze haar rode haren heen en weer. Ze legde haar zachte vingers onder zijn kin waarna ze zacht haar lippen zijn lippen legde. Ze glimlachte zacht waarna ze haar ogen weer terug naar Joey trok. “Tijden zijn veranderd Joey.” Fluisterde ze zacht waarna ze een stap achteruit deed. “Je bent gewoon… Te laat.” Verzuchtte ze zacht en legde daarna nogmaals haar mond op die van Ken. Dit maal iets dwingender en ze liet haar hand over Ken’s bovenbeen glijden. “Laat hem heel.” Fluisterde ze zacht waarna ze langzaam weg liep met haar benen steeds voro elkaar waardoor ze zeker wist dat ze het gewenste effect kreeg bij beide vampiers en liet haar hand nogmaals door haar haren gaan. Hij keek haar met een grijnsje na. “Ik kan je aan.” Had hij fel gesproken. “De geschiedenis komt tot leven, ooit.” De woorden galmden na in zijn hoofd toen hij de tanden van de jongeman in zijn nek voelde boren. Hij voelde hoe hij nu op zijn rug zat, hij had hem niet horen aanrennen. Ken siste luid en protesteerde hevig. Hij hield echter zijn nek wel stil. Hij beet van pijn en woede op zijn onderlip, hij moest zich inhouden… Vyndi had verzocht hem heel te laten. Hij gaf een stevige trap naar achteren en hoopte dat dat genoeg was om de man van zijn rug te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptydo jun 28, 2012 10:09 am






Joey zat op zijn ken zijn rug. Ken schopte naar achter. Hij voelde het wel, maar hij had geen pijn. Joey voelde geen pijn meer. Al sinds zijn jeugd niet meer. Zijn depressie heeft tot veel geleid. Geen pijn hebben is fijn, maar de manier waardoor het komt wat minder. Hij beet harder. Hij zetten zijn armen tegen zijn keel, en drukte. Hij zetten zijn voeten op de grond. Je kon zo sterk zijn maar hij viel zoiezo. Hij sprong boven hem. En beet hem. 'Hoe voelt dit nou?' Sprak hij fel. Hij zetten zijn scherpe nagels in ken zijn armen. 'De geschiedenis komt tot leven, sneller als je denkt' Sprak hij. 'Vyndi was mijn liefde, en jij verpest dat niet' Sprak hij, en zetten zijn nagels nog harder in zijn armen

-inspi loos-

[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyvr jun 29, 2012 1:08 am

Joey begon harder te bijten dan daarvoor, desondanks de stevige trap die Ken hem gegeven had. Hij zette zijn armen tegen de nieuwe leader zijn keel en begon te drukken. Hij zette zijn voeten op de grond. Ken viel op de vlakte, waarbij Joey er bovenop sprong en hem opnieuw beet. “Hoe voelt dit nou?” Sprak hij fel. Hij zette zijn scherpe nagels in Ken zijn armen. “De geschiedenis komt tot leven, sneller als je denkt.” Sprak hij. “Vyndi was mijn liefde, en jij verpest dat niet.” Sprak hij en zette zijn nagels nog harder in zijn armen.

De nagels van de jongeman brandden als duizenden messen in zijn huid. Ken siste vijandig. Joey viel hem zo hard aan, en hij bleek niet van plan te zijn om af te geven… Vyndi had hem verzocht om hem heel te laten, maar daar kon Ken nu niet echt meer aan denken. Hij sprong overeind, balde zijn vuist en haalde uit naar de vampier zijn gezicht. Nog voor hij tijd had om te reageren, had hij de voormalige leader al opgenomen met zijn handen stevig rond zijn nek. Hij kon hem zo wel wurgen, maar hij kneep nog niet zo hard zodat het eerder een dreigement was. “Luister schoft, Vyndi hoeft je niet. Blijf uit onze buurt, want ik zweer dat ik je de volgende keer wel afmaak.” Hij draaide de nek van de vampier om en gooide hem naar achter. Gebroken nek zou normaal fataal zijn, maar de enige manier om een vampier te doden was vuur en zonlicht… Maar dit zou wel genoeg zijn om de jongeman buiten westen te hebben voor een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyvr jun 29, 2012 1:41 am






Hij voelde de handen van ken om zijn nek. Joey keek strak. Hij bedacht dat dit niks oploste. Hij wist wat Ken ging doen. Hij deed niks. Waarom niet? Dat wist hij niet. Was het een goed idee? Nee zoiezo niet, maar waarom? Hij wist het niet. “Luister schoft, Vyndi hoeft je niet. Blijf uit onze buurt, want ik zweer dat ik je de volgende keer wel afmaak.” Zei hij. 'Ik ben niet bang' Sprak Joey. Hij schopte Ken hard in zijn maag, en tegelijkertijd draaide hij zijn nek om. Hij liet zich achterover vallen. Had hij verloren? Nee dat niet, maar het was niet slim om ken aan te vallen. Hij verpesten het als hij hem zou vermoorden. Dan zou Vyndi hem niet meer willen zien. Hij moest Vyndi voor zich terug winnen, en dat kon beter op een volwassen manier, dan op een groot gevecht. Joey wou zijn leven het liefst terug waarom moest hij achter die wizard aan gaan?
[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Emptyvr jun 29, 2012 2:10 am

Mimi~ schreef:
De stilte had te lang geduurd. Wat haalde Ken nu weer in zijn hoofd? Gracieus draaide ze zich om en liep terug naar waar ze die twee had achtergelaten. “Luister schoft, Vyndi hoeft je niet. Blijf uit onze buurt, want ik zweer dat ik je de volgende keer wel afmaak.” Zei Ken en Vyndi zuchtte zacht. 'Ik ben niet bang' Sprak Joey. Hij schopte Ken hard in zijn maag, en tegelijkertijd draaide Ken zijn nek om. Uit natuurlijke reactie hapte Vyndi naar adem toen Ken Joey's lichaam weg gooide en ze moest zichzelf snel onder controle brengen.

Dit deed hem niets.. Joey stond zometeen gewoon weer op. Dat waren de woorden die door haar hoofd raasde en ze schudde haar rode plukken heen en weer. Toch met lichte woedde in haar omdat Ken niet volledig naar haar geluisterd had stapte ze naar voren. "Ken was dat.." Begon ze tot ze het bloed over zijn armen en van zijn nek zag lopen. "Shit Ken." Fluisterde zacht en keek naar Joey. Ze kwam naast Ken staan terwijl haar aandacht nog volledig op hem gericht was. Nogmaals gromde ze laag en gevaarlijk waarna ze haar hoofd ophief om Ken aan te kijken. Ze knikte hem zacht toe en zuchtte toen nogmaals. Als hij enkel.. Een dag.. Nee enkele uren eerder was gekomen..

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature content] Nom-nom-nom-nom
» [ Mature Content ] Ain't loving
» [Mature content] Hello Baby
» ;; Mature Content rules
» [Mature Content] One final mistake,,,

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: