V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Holy, Unholy, Lamb, Serpent

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptydi jun 12, 2012 8:58 am

Cornelius Malcolm

Cormag had de man gespiest aan de boom en een afgebroken tak stak door hem heen waardoor hij hing. Cormag had de pezen van de man zijn benen doorgesneden met zijn Deadcross en de handen vastgenageld met ijzeren spijkers. 'I was caught up in the moment, You were alone and, You seemed to harness the light, Even though I felt cold inside, When you told me it would be alright, I had given up control and, I didn't focus hard enough to see, The warning signs, Your heart is serpentine' mompelde Cormag terwijl de man bloedde en jankte als een kind. Cormag boorde zijn Deadcross in de borst kas en sneed die open. Het bloed stroomde eruit maar dat boeide Cormag niet. De man zat gekruisigd tegen de boom en stierf een langzame dood. Cormag leunde voorover en boorde zijn DeadCross met een klap dwars door de schedel, het hoofd boog voorover en de man was dood. Het bloed gleed langs het kruis in zijn hand, hij hield die bij zijn mond en dronk het op. Cormag keek in stilte naar de man en trok zijn kruis eruit. "Ik, Cornelisu Malcolm, ben een dienaar van de almachtige. De heer heeft mij geschapen om de zondaars en zwakken te straffen, hij stuurde zijn engel die haar kracht over gaf en mij heeft laten herrijzen uit sterfelijkheid naar eeuwigheid. De engel is gevallen en dus zal ik hare plaats innemen." zei hij tegen het lijk en hij boorde zijn deadcross in het oog en rukte die er toen uit. Hij haalde het oog los en plaatste die in de buidel die met riemen vast zat bij zijn schouder. Cormag legde zijn hand op de onderkaak neer en wrikte die kalmpjes los en ook die plaatste hij in de buidel. "De engel Rox heeft ons verlaten, na zoveel jaren, ben ik haar werktuig vanuit de gene zijde." zei Cornelius tegen zichzelf en sloot zijn ogen kalm. Hij zweeg volledig toen hij een tak hoorde kraken en zich omdraaide naar de persoon die hem had beslopen.


-degene die hierop mag posten weet t :3 -

Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptydi jun 12, 2012 9:39 am


Rox was in gedachten verzonken en wis dat ze een iemand moest opzoeken om hem te laten merken dat ze niet dood was. Terwijl ze daar terug aan dacht aan de aanval wist ze dat ze geen geluk had maar gewoon sterk was hoe ze opgevoed was. Alle lijd die door de gillende mermaids en meermannen die ze uit hun stem lieten klinken toen Rox hun de zoen des dood gaf. Elke zeemeermin en meerman had het niet overleefd en Rox had gevoed op hun met een lag. Ze kon het nog goed herinneren. (Flashback) Rox keek naar achteren terwijl Vyndi haar verliet. Voor ze het wist was ze alleen terwijl vyndi veilig naar de strijd ging. Rox zag dat ze omsingelt was maar het kon haar niks interesseren. Ze hoorden hoe het bloed door de aderen stroomde en haar naam roept. Rox lied een snelle beweging zien en zag dat ze al bang werden . Terwijl Rox meer angst in hun miezerige ogen maakte voede ze daar op hun lijd zou haar maaltijd worden en niet andersom. Terwijl Rox steeds dichter bij kwam gingen hun steeds verder weg Rox had daar op een ding te zeggen. "So where will you go? When I will murder your soul." Rox lied toen in een beweging zien hoe sterk ze wasen...


Opeens werd Rox gestoord uit haar Flashback door een bekende stem en luisterde goed. Rox kwam snel in paar bewegingen op ene tak en keek naar een jonge die ze ergens herkende en keek goed naar hem. Een deel van hem kwam erg bekent voor en zag meteen wie het was. Ze luisterde even dor door en keek naar de tentoon stelling terwijl Cormag de man dode. "Ik, Cornelisu Malcolm, ben een dienaar van de almachtige. De heer heeft mij geschapen om de zondaars en zwakken te straffen, hij stuurde zijn engel die haar kracht over gaf en mij heeft laten herrijzen uit sterfelijkheid naar eeuwigheid. De engel is gevallen en dus zal ik hare plaats innemen." zei hij tegen het lijk en hij boorde zijn deadcross in het oog en rukte die er toen uit. Hij haalde het oog los en plaatste die in de buidel die met riemen vast zat bij zijn schouder. Cormag legde zijn hand op de onderkaak neer en wrikte die kalmpjes los en ook die plaatste hij in de buidel. "De engel Rox heeft ons verlaten, na zoveel jaren, ben ik haar werktuig vanuit de gene zijde." zei Cornelius tegen zichzelf en sloot zijn ogen kalm. Cormag zweeg toen en Rox kwam naar beneden op een stille landing. "Lang niet gezien Cormag." Verluisterde Rox met haar prachtige stem terwijl ze grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptydi jun 12, 2012 9:49 am

. "Lang niet gezien Cormag." Verluisterde Rox met haar prachtige stem terwijl ze grijnsde. Cormag keek naar Rox en zweeg, uit het niets liep hij op haar af en pakte haar hand waar hij een kus op gaf met een lichte buiging. "Tijd is slechts een obstakel dat niet meer van belang is. Daarbij.. men dacht dat u niet meer onder ons was?" zei Cormag half vragend en hij liep weer naar achter. Cormag legde zijn hand op de deadcross en sloeg daar een kruisje op. "Ik weet niet wat ik moet zeggen..... behalve dat ik nooit getwijfeld aan u had," zei Cormag met een grijns die zijn normale kalme en serieuze gezicht voor de zoveelste keer in dat moment doorbrak. Hij glimlachte naar zijn vroeger mentrix, voogd, verlosser hoe je haar ook wou noemen. Cormag had haar gehaat maar was haar ook dankbaar voor dit. "Er zijn zoveel dingen veranderd tijdens uw abscentie... Vyndi...... Hier...emh." begon Cormag te stamelen. 'Rustig aan Cornelius' mompelde hij zichzelf toe en hij greep zijn cool weer vast en keek naar Rox.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptywo jun 13, 2012 1:30 am


Cormag zwijgde even maar na ene tijdje kwam hij automatisch naar haar toe gelopen. Rox glimlachte terwijl ze met haar dode ogen naar hem keek. Hij maakt ene kleine lichte buiging en pakte Rox hand teer vast of hij haar beschouwde als een engel. Langzaam gaf hij een teere kus op en kwam weer naar boven. "Tijd is slechts een obstakel dat niet meer van belang is. Daarbij.. men dacht dat u niet meer onder ons was?" zei Cormag terwijl rox nog steeds dodo naar hem keek. "Na de tijd die ik hier heb beleefd weet ik dat tijd geen obstakel meer voor me is maar juist een voordeel voor ons." Rox keek hem en begon rustig verder met haar prachtige stem. "Vele kunnen denken dat ik ten onder ben gegaan maar ik sta toch echt hier en ik heb geen schade." Zei Rox met een lachend ondertoon. Terwijl Rox dat zei was Cormag bezig met zijn deadcross maar begon alweer snel door te praten terwijl de stilte verbroken werd. "Ik weet niet wat ik moet zeggen..... behalve dat ik nooit getwijfeld aan u had," zei Cormag met een grijns die zijn normale kalme en serieuze gezicht voor de zoveelste keer in dat moment doorbrak. Rox grijnsde terug en vond het leuk et zien aan haar vroegere leerling dat hij dankbaar was geworden en sterk maar Rox hoorde dat hij weer snel verder ging maar wel met een bange ondertoon. "Er zijn zoveel dingen veranderd tijdens uw abscentie... Vyndi...... Hier...emh." begon Cormag te stamelen. Rox keek hem aan en was rustig snel verbeterde hij zijn houding weer maar Rox zag dat hij niet wist om het uit te brengen.

Rox zuchtte toen ze weer dacht aan haar. De verraad stond nog steeds op Rox gekerfd dat er niet meer uit zal gaan. Maar ze dacht nu veel beter na door de 10 jaar rust in haar eentje toen Vyndi haar lied rotten. Rox keek toen kalm naar Cormag en lachde. "De verraad die ze heeft aangericht zult ze voor boeten, ze denkt dat ze nu van me af is maar dat heeft ze mis want ik verga niet en anders heeft ze nog iemand anders waar ze later van last van heeft." Bij die woorden kreeg Rox ene grijs terwijl haar haar door de wind waaide en weer rustig naar beneden viel op haar lichaam. "Cormag ik ben nooit echt geweest ik heb een dochter ver veilig gebracht voor Vyndi's aanval die nu aan het trainen is, als ik ooit sterf zou zij in mij plaats herrijzen want ze heeft geen keus ik ben haar schepper en ze heeft mij DNA." Rox legde toen rustig haar hand op Cormag hoofd en aaide het gerust. "Lucetta heeft al ene moord op haar geweten staan toen ze 3 was maar ze is nog niet helemaal klaar." Rox zuchte toen. "Ze heeft ene mentor nodig maar ik kan het niet zijn ik mag niet opvallen." Rox keek toen met veel belovende ogen naar Cormag en glimlachte hem aan. "Ik wil dat jij degene bent die haar traint, je mag alles doen ze moet gehoorzamen en anders laat je het voelen." Rox glimlachte er door terwijl haar ogen beetje bij beetje ook begonnen et glanzen. "Ik weet dat je het kunt omdat je mijn beste leerling en zoon ooit bent." Rox lied rustig haar hand zakken en wachtte op een antwoord van Cormag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptywo jun 13, 2012 2:52 am

"Cormag ik ben nooit echt weg geweest ik heb een dochter ver veilig gebracht voor Vyndi's aanval die nu aan het trainen is, als ik ooit sterf zou zij in mij plaats herrijzen want ze heeft geen keus ik ben haar schepper en ze heeft mij DNA." Rox legde toen rustig haar hand op Cormag hoofd en aaide het gerust. "Lucetta heeft al ene moord op haar geweten staan toen ze 3 was maar ze is nog niet helemaal klaar." Rox zuchte toen. "Ze heeft ene mentor nodig maar ik kan het niet zijn ik mag niet opvallen." Rox keek toen met veel belovende ogen naar Cormag en glimlachte hem aan. "Ik wil dat jij degene bent die haar traint, je mag alles doen ze moet gehoorzamen en anders laat je het voelen." Rox glimlachte er door terwijl haar ogen beetje bij beetje ook begonnen et glanzen. "Ik weet dat je het kunt omdat je mijn beste leerling en zoon ooit bent." Rox lied rustig haar hand zakken en wachtte op een antwoord van Cormag.
Cormag boog zijn hoofd bedachtzaam, "Waar is ze... waar kan ik haar vinden." zei Cormag terwijl hij weer voledig rechtop ging staan. Zijn Deadcross hing weer aan de riem en hij keek Rox recht aan. "De heer is mijn hoeder, u bent mijn maker, het lot zal het tonen." zei Cormag kalmpjes en sloeg vluchtig een kruisje. Hij keek Rox recht aan en was vastbesloten die Lucetta op te leiden. Het was maar een werktuig die Lucetta... zoals ze erover sprak, het was maar een pion. Rox was de Koningin en hij was haar Loper, eentje voor de Koningin en de Koning. Alleen dit schaakspel was merkwaardig, de koning was geschaakt maar toch ging het door. De andere loper was ook al weggespeeld alleen Cormag moest uitkijken, deze pion kon als ze ver zou komen... misschien wel zelf een loper worden.. of een koningin. Cormag knikte vastberaden en keek naar Rox. "Ik doe het voor u."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptywo jun 13, 2012 4:23 am


Cormag boog zijn hoofd bedachtzaam, "Waar is ze... waar kan ik haar vinden." zei Cormag terwijl hij weer voledig rechtop ging staan. Zijn Deadcross hing weer aan de riem en hij keek Rox recht aan. "De heer is mijn hoeder, u bent mijn maker, het lot zal het tonen." zei Cormag kalmpjes en sloeg vluchtig een kruisje. Hij keek Rox recht aan en was vastbesloten die Lucetta op te leiden. Het was maar een werktuig die Lucetta... zoals ze erover sprak, het was maar een pion. Rox was de Koningin en hij was haar Loper, eentje voor de Koningin en de Koning. Alleen dit schaakspel was merkwaardig, de koning was geschaakt maar toch ging het door. De andere loper was ook al weggespeeld alleen Cormag moest uitkijken, deze pion kon als ze ver zou komen... misschien wel zelf een loper worden.. of een koningin. Cormag knikte vastberaden en keek naar Rox. "Ik doe het voor u."

Rox glimlachte en keek Naar Cormag. "Ik heb haar 10 jaar gelden naar de tovenaars gebracht om haar daar te laten opgroeien." Rox zuchtte even en keek naar de grond maar ging toen vast besloten verder."Ze is half om half je moet zorgen dat ze haar niet missen, Ze is voorzichtig en snel verstop baar voor vampiers maar je zult haar vinden." Rox keek toen naar Cormag maar haar gedachten gingen ergens anders naar toe. Rox zag weer voor hoe Lucetta was geboren en moes er om glimlachen. De kleine moordenaar was nog niet verleerd en dat zou ook lang duren omdat ze bij de tovenaars zit maar het zal haar ooit wel lukken en zeker met Cormag. Rox keek toen weer serieus naar Cormag en hapte adem voordat ze verder ging spreken. "Word niet verleid door haar uiterlijk en door haar trucjes zeg dat ik je heb gestuurd anders zult ze je niet gehoorzamen. Seth zit ook in het gebied pas daar voor op hij waakt op de tovenaars dus zorg dat je niet in hun gebied ga jagen en dat Vyndi het niet ziet dat ze leeft anders word ze gedood." Het klonk raar uit Rox mond dat haar dochter gedood kon worden maar het zijd zo daar voor had Rox gekozen. "Haar hart klopt nog maar naar haar training geef ik jou de kans om haar transformatie te voltooien want ze zult een goed wapen zijn." Rox keek hem toen weer aan recht in zijn ogen. "Een ding nog val zeker niet voor haar ze heeft gevoel dus zorg dat ze niet verliefd word anders heb ik niks aan haar nu zo." Rox sprak de woorden als de dood uit en keek naar Cormag die nu groot was en zuchtte toen. "Pas op me dochter ze is belangrijk en de brug tussen tovenaars en vampiers."
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptywo jun 13, 2012 7:38 am

"Ze is half om half je moet zorgen dat ze haar niet missen, Ze is voorzichtig en snel verstopbaar voor vampiers maar je zult haar vinden." Rox keek toen naar Cormag maar haar gedachten gingen ergens anders naar toe. "Word niet verleid door haar uiterlijk en door haar trucjes zeg dat ik je heb gestuurd anders zult ze je niet gehoorzamen. Seth zit ook in het gebied pas daar voor op hij waakt op de tovenaars dus zorg dat je niet in hun gebied ga jagen en dat Vyndi het niet ziet dat ze leeft anders word ze gedood." Het klonk raar uit Rox mond dat haar dochter gedood kon worden maar het zijd zo daar voor had Rox gekozen. "Haar hart klopt nog maar naar haar training geef ik jou de kans om haar transformatie te voltooien want ze zult een goed wapen zijn." Rox keek hem toen weer aan recht in zijn ogen. "Een ding nog val zeker niet voor haar ze heeft gevoel dus zorg dat ze niet verliefd word anders heb ik niks aan haar nu zo." Rox sprak de woorden als de dood uit en keek naar Cormag die nu groot was en zuchtte toen. "Pas op me dochter ze is belangrijk en de brug tussen tovenaars en vampiers."

Cormag grijnsde en boog zijn hoofd even in gedachten en keek toen op naar Rox en grijnsde, “Ze zullen haar niet missen, al moet ik haar dood in scene zetten. Het is lastig om een persoon te herkennen als de ogen, de tanden en de huid ontbreken. Daarbij God is mijn hoeder, hij voorkomt elke vorm van verleiding. Als ze niet wilt gehoorzamen.. doe ik wat u deed.” Zei Cormag kalmpjes, zijn Deadcross was tevoorschijn gekomen en het gevaarte balanceerde op zijn ringvinger met de punt naar beneden. Hij zette druk en duwde zijn vinger omhoog, hij gooide de Deadcross in de lucht en ving die op zonder te kijken. “Ze zal niet verliefd worden. Ik zal haar bij mij in de buurt houden. Geen contact met anderen en op mij… zal haar niet lukken geloof me Rox. Daarbij, ik zal op haar passen.” Zei Cormag. Cornelius Malcolm, vampier… moordenaar, karikatuur van zijn eigen verminkte geschiedenis. Hij zou laten zien wat hij kan doen en waartoe hij instaat is. Lucetta, de pion zou getraind worden, voor Rox. Alleen als de tijd zo ver is, zal Lucetta even snel weer verleden tijd zijn. Dochter van Rox of niet. Ze is een pion, die worden geslagen en afgenomen. Het mooie is, ze zijn vervangbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptyzo jun 17, 2012 2:39 am


Cormag grijnsde en boog zijn hoofd even in gedachten en keek toen op naar Rox en grijnsde, “Ze zullen haar niet missen, al moet ik haar dood in scene zetten. Het is lastig om een persoon te herkennen als de ogen, de tanden en de huid ontbreken. Daarbij God is mijn hoeder, hij voorkomt elke vorm van verleiding. Als ze niet wilt gehoorzamen.. doe ik wat u deed.” Zei Cormag kalmpjes, zijn Deadcross was tevoorschijn gekomen en het gevaarte balanceerde op zijn ringvinger met de punt naar beneden. Hij zette druk en duwde zijn vinger omhoog, hij gooide de Deadcross in de lucht en ving die op zonder te kijken. “Ze zal niet verliefd worden. Ik zal haar bij mij in de buurt houden. Geen contact met anderen en op mij… zal haar niet lukken geloof me Rox. Daarbij, ik zal op haar passen.” Zei Cormag. Cornelius Malcolm, vampier… moordenaar, karikatuur van zijn eigen verminkte geschiedenis. Hij zou laten zien wat hij kan doen en waartoe hij instaat is. Lucetta, de pion zou getraind worden, voor Rox. Alleen als de tijd zo ver is, zal Lucetta even snel weer verleden tijd zijn. Dochter van Rox of niet. Ze is een pion, die worden geslagen en afgenomen. Het mooie is, ze zijn vervangbaar.

Rox keek naar cormag en zuchtte. "Ik weet niet waar Vyndi mee van plan is maar een ding weet ik zeker ze mist haar beste troepe." Met dei woorden draaide Rox zicht om en keek naar de lucht die donker werd. Rox wist dat ze nu dood verklaar was en dat klonk vreemd de dood worden verklaart door je eigen familie, familie naja geen familie die van haar was dood. Het enige wat haar familie was was ene verrader die de kus des doods mocht ontvangen voor haar. Rox draaide zicht toen langzaam om en keek aar Cormag. "Waar is me nicht mee bezig." Zei ze met haar dode stem terwijl ze met haar ogen de zijne doorboorde. Hij was ouder geworden en gehoorzaamde hem maar iets aan hem was ook nu verleidelijk geworden hij was zijn kindervaaze ontgroeit. Rox keek naar ed lucht en toen weer naar haar ring van de queen van de mermaids. Daarna ging ze toen weer gerust haar ogen op die van Cormag rusten. "Weet je wat ze van plan?" Zei Rox rustig terwijl haar stem nu rustig klonk. Rox diep rode ogen waren dood netzoals haar ziel door Vyndi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptyzo jun 17, 2012 5:12 am

"Ik weet niet waar Vyndi mee van plan is maar een ding weet ik zeker ze mist haar beste troepe." Met dei woorden draaide Rox zicht om en keek naar de lucht die donker werd. Ro. Rox draaide zicht toen langzaam om en keek aar Cormag. "Waar is me nicht mee bezig." Zei ze met haar dode stem terwijl ze met haar ogen de zijne doorboorde. Rox keek naar ed lucht en toen weer naar haar ring van de queen van de mermaids. Daarna ging ze toen weer gerust haar ogen op die van Cormag rusten. "Weet je wat ze van plan?" Zei Rox rustig.
Cormag schudde zijn hoofd, "Nee, ik weet het niet. Ik... kan.. ook spionnetje spelen. Vyndi heeft nooit iets tegen mij gehad... toen ik klein was, probeerde ze me als het ware al voor te spannen. Alleen mijn geest gaat dieper dan dat. Ik zou... u op de hoogte kunnen houden. Open kaart spelen van alles wat ik weet." zei Cormag kalmpjes. Hij keek naar Rox en boog eventjes met een kalme glimlach. "Als u dat van mij wenst, zal ik als de schaduw bij Vyndi blijven en zoeken naar haar plannen. Alles voor mijn maakster" zei Cornelius met een serieus gezicht terwijl hij tegen de boom aanleunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Emptydo jul 05, 2012 10:46 am


"Ik weet niet waar Vyndi mee van plan is maar een ding weet ik zeker ze mist haar beste troepe." Met dei woorden draaide Rox zicht om en keek naar de lucht die donker werd. Ro. Rox draaide zicht toen langzaam om en keek aar Cormag. "Waar is me nicht mee bezig." Zei ze met haar dode stem terwijl ze met haar ogen de zijne doorboorde. Rox keek naar ed lucht en toen weer naar haar ring van de queen van de mermaids. Daarna ging ze toen weer gerust haar ogen op die van Cormag rusten. "Weet je wat ze van plan?" Zei Rox rustig.
Cormag schudde zijn hoofd, "Nee, ik weet het niet. Ik... kan.. ook spionnetje spelen. Vyndi heeft nooit iets tegen mij gehad... toen ik klein was, probeerde ze me als het ware al voor te spannen. Alleen mijn geest gaat dieper dan dat. Ik zou... u op de hoogte kunnen houden. Open kaart spelen van alles wat ik weet." zei Cormag kalmpjes. Hij keek naar Rox en boog eventjes met een kalme glimlach. "Als u dat van mij wenst, zal ik als de schaduw bij Vyndi blijven en zoeken naar haar plannen. Alles voor mijn maakster" zei Cornelius met een serieus gezicht terwijl hij tegen de boom aanleunde.

Rox grijnsde bij het horen van zijn woorden maar ook zuchtte weer. Ze kneep langzaam in haar handen terwijl het bloed langzaam van hand afdruppelde en langzaam de grond kwam. Rox ogen waren moe en dood als de hell. Zee was veranderd ze dacht na en was nu rustig bezig met het uitwerken van haar plannetjes. Eerst was de schrik de moordmachine was ze nu nog steeds maar deze keer zou haar ook lukken haar nicht ten onder te brengen. Mimi was nu in staat tot niks Mariah kon haar niet snel doden alleen Seth maar dan zou het gelijk spel worden. Haar ziel branden toch in de hel Jasmyn was opgesloten al 10 jaar en haar dochter was niks waard die was te klein. Het waren prachtige momenten om te horen hoe de oude families ten onder waren in hun eigen verdriet de krachten die lang het licht hebben verdedigt zijn nu gedoofd. Rox likte langzaam haar wond dicht en zag hoe het hielde en draaide toen langzama om naar haar zoontje. Met haar rode doden ogen keek ze naar hem en glimlachde. "Vyndi moet uitgeschakeld worden en de leader moet onveilig worden." Rox beet even op haar lippen en voelde hoe haar scherpe tanden door haar onderste lippen door beten en de mentale smaak stroomde in haar mond."Het word tijd om te laten zien aan me nicht wat ze heeft aangericht. Het is tijd voor haar eeuwige branding in de hell Cormag." Met die woorden ging het glimlachje van Rox omhoog en maakte het een grijns op haar porseleinen gezicht.


(Mislukt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty
BerichtOnderwerp: Re: Holy, Unholy, Lamb, Serpent   Holy, Unholy, Lamb, Serpent Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Holy, Unholy, Lamb, Serpent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: