V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Look what the cat dragged in

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptywo jun 13, 2012 7:23 am


Setherian Etherrior Fel'dan

Enter the night, a flash in the darkness
White death is heading your way
The fear of his foes, a hero at home
Hundreds will fall by his arms


Seth stond geruisloos af te wachten op het juiste moment, nu er geen vampieren waren die hij kon opjagen had hij nog normale dieren.. of hij kon wat dit geval was… een demon oproepen vanuit de andere wereld. Seth richtte zorgvuldig over een lange afstand op het beest dat zich vluchtig heen en weer bewoog. Seth hield zich stil, “Demonlight” fluisterde Seth en zijn linkerarm vervormde zich de prothese werd een holle klauw die naar binnen boog en een felle witte straal werd afgevuurd regelrecht op het wezen af dat zich snel had voort bewogen. De straal verlamde het wezen en met een abnormale snelheid schoot Seth er naartoe waarbij zijn arm weer veranderde naar het zwaard. Hij doorboorde de romp van het wezen dat krijste. De muil van een wildzwijn, het lichaam van een wolf, alleen de poten leken op die van een vogel maar dan zachter alsof ze week waren. De reden werd al snel duidelijk toen ze veranderden in echte klauwen. Het paste zich aan. Seth grijnsde enkel en gaf het beest een kopstoot, hij hoorde de schedel van het beest kraken. Zijn arm veranderde in een gigantische vuist die hij op de schedel neer liet dalen en het beest krijste. Seth’s prothese werd weer normaal en hij dwong het beest neer. Plaatste beide handen op de kop, eentje bij de nek en de ander om een van de grote slagtanden. Hij begon te trekken en met demonische kracht dwong hij zich omhoog. Hij hoorde het vlees met een zalig geluid scheuren en de kop was los. Seth hield het triomfantelijk in de lucht en gooide het op de grond. Hij hief zijn hand maar met de handpalm naar zichzelf toegekeerd. Hij vormde een vuist en het lijk verbrandde razendsnel. Hij wiste de sporen uit en met een brede grijns draaide hij zich om. “Ik wist niet dat er iemand in de buurt was,” zei hij kalmpjes toen hij een gedaante weg zag schieten.

-sorry ben nooit goed in beginnen-
Look what the cat dragged in B4fddv

Terug naar boven Ga naar beneden
Iess

Iess


Aantal berichten : 43
Dirua : 58
Registratiedatum : 06-06-12

Character
Real name: Isa
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptydo jun 14, 2012 2:47 am


Met haar ogen bestudeerde ze de donkere leegte. Voorzichtig zette ze, tastend in de donker een stap naar voren. Was er aan de rechterkant nou water of aan de linkerkant? Samah wist het niet meer. Ze moest door, ze moest weten waar die vel witte straal vandaan was gekomen. Nog een stap zette ze naar voren. Een hard gekrijs weergalmde langs de oever van het water. Samah kromp ineen. "Wat was dat.....?" Fluisterde ze ," Wat moet ik doen?" Wanhopig stond ze op. Ik moet hier weg, die gedachte spookte als maar door haar hoofd. Maar dan... ze moest dit wezen, of wat het ook was tegenhouden. Snel begon ze te lopen. Steeds sneller tot dat ze voetstappen hoorde. Ze dook de bosjes in. Ze voelde haar hard kloppen in haar keel maar wist stil te blijven liggen. Ze hoorde iets op de grond vallen, en eindelijk wist ze op te staan. Heel langzaam ging het, maar uiteindelijk stond ze toch. Ze keek eens goed. Vuur, er was brand. Maar nee, voordat ze ook maar een stap gezet had was het al weer uit. De maan verscheen achter de wolken vandaan. Samah kon nu zien wie der stond. Wie was dat? Hij wiste de sporen uit en met een brede grijns draaide hij zich om. Samah schoot weg. “Ik wist niet dat er iemand in de buurt was,” zei hij kalm. Hij had haar gezien, dacht Samah wanhopig. Nu had het geen zin meer om zich te verbergen. Vastberaden stond ze op. Al haar zintuigen stonden op scherp. Ze keek zonder ook maar een emotie te tonen, zoals ze dat zo goed kon, naar de veel grotere en vast sterkere man. "Wat doe je hier?" vroeg toonloos."Wat heb je hier te zoeken?"

Ik hoop dat je er wat mee kan x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptydo jun 14, 2012 3:12 am


Setherian Etherrior Fel'dan

We're damned after all.
Through fortune and flame we fall.
And if you can stay then I'll show you the way,
To return from the ashes you call.

Vastberaden stond een vrouw op. Ze keek zonder ook maar een emotie te tonen naar Seth. "Wat doe je hier?" vroeg ze toonloos."Wat heb je hier te zoeken?" vroeg ze. Seth grijnsde en richtte zijn linkerarm die zich omvormde tot een rotsachtige uit meerdere Segmenten opgebouwde klauw op de vrouw, vermoedelijk.. een elf of een shapeshifter die ver van huis was. Seth hield zijn hoofd licht schuin, "Jagen, ik zocht mijn doelwit en ik vond het. Was net aan het opruimen." zei Seth kalmpjes en hief zijn rechterhand naar de resten as, het gloeide op en leek te smelten, de vloeistof die zich vormde sijpelde in de grond en waar het ging stierf het gras. Een grote bruin-zwarte vlek vormde zich tussen het gras. "Normaal is het jagen minder lawaaierig maar ja, als je ze goed wilt doden moet dat luid. Daarbij, denk ik niet dat het handig is als iemand weet wat ik buiten Tovenaars gebied doe..." zei Seth met een valse glimlach en keek naar de vrouw. "Setherian Fel'dan is mijn naam, als ik zo vrij mag zijn, hoe heet u?" vroeg hij kalmpjes met een beleefde buiging die niet paste bj zijn houding en de grote gevaarlijke klauw die dreigend licht geheven was. Seth deed zijn arm weer omlaag en keek bedenkelijk naar de jonge vrouw. Seth grijnsde eventjes en werd toen serieus. Het was alsof er een schakelaar werd omgezet aangezien hij kalm keek, zijn arm de segmenten even snel weer leek te verliezen en zijn blik een stuk minder vijandig leek.
Look what the cat dragged in B4fddv
Terug naar boven Ga naar beneden
Iess

Iess


Aantal berichten : 43
Dirua : 58
Registratiedatum : 06-06-12

Character
Real name: Isa
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptydo jun 14, 2012 5:07 am


De man grijnsde. Was dit grappig dan, dacht Samah verontwaardig, maar zei niks. De man richten zijn linkerarm op haar, die zich omvormde tot een rotsachtige klauw. Vanbinnen bruiste Samah van angst, maar ze bleef zonder ook maar een enkele beweging te maken staan, en keek de man vastberaden aan. Deze hield zijn hooft licht schuin, "Jagen, ik zocht mijn doelwit en ik vond het. Was net aan het opruimen." Zei hij voor Samah opvallend kalm en hief zin rechterhand naar de resten as, het gloeide op en leek te smelten. Nog steeds stond Samah daar zonder ook maar een haartje te bewegen. Ze keek niet eens naar de plek met as, maar bleef de man aankijken."Normaal is het jagen minder lawaaierig maar ja, als je ze goed wilt doden moet dat luid. Daarbij, denk ik niet dat het handig is als iemand weet wat ik buiten Tovenaars gebied doe..." zei de man met een valse glimlach."Nee dat denk ik ook," mompelde Samah onverstaanbaar. "Setherian Fel'dan is mijn naam, als ik zo vrij mag zijn, hoe heet u?" ging hij verder en hij maakte een beleefde buiging. Samah vond het maar een raar gezicht. Een man die daar een buiging maakte met een nog opgeheven, waarschijnlijk gevaarlijke, klauw. Setherian, deed zijn arm weer omlaag, maar Sam liet haar ogen nog altijd strak op hem gericht. Weer grijnsde Setherian maar werd daarna serieus. Hij keek kalm, zijn arm de segmenten even snel weer leek te verliezen en zijn blik een stuk minder vijandig leek. Dit verbaasde Samah maar dat liet ze niet merken."Mijn naam gaat jou niks aan, en nu wil ik dat je hier ophoepelt!" Zei ze vel, zonder ook maar enkele angst te tonen. Ze deed een paar stappen naar voren tot ze recht voor Setherian stond. Samah moest omhoog kijken om zijn gezicht te zien. Al de angst die ze eerst had gehad was verdwenen en ze keek Setherian kwaad aan. Ondanks dat was er ook een twinkeling van ondeugendheid in haar ogen te vinden. Hoe zou Setherian hier op reageren, vroeg ze zich af.


Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptydo jun 14, 2012 5:24 am


Setherian Etherrior Fel'dan

Sinner nor a saint,
Angel nor a Demon
Human nor a beast
Just living for Massacre
slaugther is his feast

"Mijn naam gaat jou niks aan, en nu wil ik dat je hier ophoepelt!" Zei ze vel, zonder ook maar enkele angst te tonen. Ze deed een paar stappen naar voren tot ze recht voor Setherian stond. Samah moest omhoog kijken om zijn gezicht te zien. Al de angst die ze eerst had gehad was verdwenen en ze keek Setherian kwaad aan. Ondanks dat was er ook een twinkeling van ondeugendheid in haar ogen te vinden. Seth’s blik werd koud en zijn ogen werden volledig zwart, geen pupil, geen iris en geen vriendelijkheid meer. Zijn arm werd een mismaakte klauw die bij de elle boog een hoorn had. “Geef me 1 goede reden waarom je me weg wilt hebben… en hoe wil je dat bereiken.” Snoof Seth. Vanuit de schaduw van Seth verscheen Selene. De duistere gedaante greep haar boog en gleed in de duisternis. Seth’s andere hand kreeg een rode gloed. “Geloof me… je wilt me niet boos maken.” Zei Seth. Zijn lichaam vergroeide ‘demonheart’ fluisterde de wind. Seth werd het 2,5 meter lange wezen. Zijn linkerarm veranderde weer en vormde een demonisch zwaard waarin een oog knipperde… de rest van zijn lichaam werd groot, sterk en kreeg verschillende kleuren, zwart, bruin, roodachtig, grijs en bleek. Dit was zijn gevaarlijkste vorm. Elke druppel bloed van hem kon al een wapen worden. Een tweede wezen verscheen, Seralai en Angelos. De twee Demonlords verschenen aan weerskanten van de jonge vrouw. Seth keek met gemak op haar neer en keek meningloos. Zijn maag was opengescheurd en zijn romp was verbonden via zijn rug. De rest van de scheur rond zijn middel was veranderd in een tweede mond, al was dit een demonische muil die met slagtanden licht openstond, een slangachtige tong zat in het midden. Die mond stond in een wrede demonische grijns en een luid gehijg kwam ervandaan. “Waarom zou ik hier weggaan?” vroeg de tweede muil waarna die kwaadaardig begon te lachen. Seth keek nog steeds kalm, terwijl zijn drie summons duidelijk in het zicht stonden en een extra intimidatie veroorzaakten.
Look what the cat dragged in B4fddv
Terug naar boven Ga naar beneden
Iess

Iess


Aantal berichten : 43
Dirua : 58
Registratiedatum : 06-06-12

Character
Real name: Isa
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyvr jun 15, 2012 2:53 am


Seth’s blik werd koud en zijn ogen werden volledig zwart, geen pupil, geen iris en geen vriendelijkheid meer. Samah schrok maar bleef hem recht aankijken. De arm van Setherian werd een mismaakte klauw die bij de elleboog een hoorn had. “Geef me 1 goede reden waarom je me weg wilt hebben… en hoe wil je dat bereiken.” Snoof hij. Samah keek hem koel aan, maar hij had wel een punt. Hoe wou ze hem hier vandaan halen? Vanuit de schaduw van Setherian verscheen een Demon. De duistere gedaante greep haar boog en gleed in de duisternis. Seth’s andere hand kreeg een rode gloed. “Geloof me… je wilt me niet boos maken.” Zei hij. Nu pas zag Samah hoe sterk hij was, nu pas realiseerde ze zich wat ze had gedaan. Die... Setherian zou haar vermorzelen als ze niet uit keek. Zelf kon ze ook wel redelijk met magie overweg maar lang niet zo goed als Seth. Haar hersenen zochten uit allemachtig naar een oplossing. Haar mond viel open, haar ogen werden groot van angst. Setherian veranderde in een 2,5 lang wezen. Een tweede wezen verscheen. De twee Demonlords stonden aan twee kanten van Samah die nog steeds met bange ogen naar Seth stond te kijken. De maag van Seth was opengescheurd en zijn romp was verbonden via zijn rug. De rest van de scheur rond zijn middel was veranderd in een tweede mond, al was dit een demonische muil die met slagtanden licht openstond, een slangachtige tong zat in het midden. Die mond stond in een wrede demonische grijns en een luid gehijg kwam ervandaan. “Waarom zou ik hier weggaan?” vroeg de tweede muil waarna die kwaadaardig begon te lachen. Seth keek tot Samah's verbazing nog steeds kalm, terwijl zijn drie summons duidelijk in het zicht stonden en een extra intimidatie veroorzaakten."Wat.... wat ga je met me doen?" vroeg Samah wanhopig. De maan stond hoog aan de hemel en wierp een vel schijnsel op Sam. Al haar moet, al haar zelfvertrouwen, al haar kracht, het leek gewoon weggespoeld te zijn. Wat daar stond was Samah niet, maar een klein meisje, dat niets meer kon dan kijken. Staren naar de grote man voor haar, staren naar de demonen, niks anders.


Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyvr jun 15, 2012 4:11 am


Setherian Etherrior Fel'dan

We're damned after all.
Through fortune and flame we fall.
And if you can stay then I'll show you the way,
To return from the ashes you call.

Seth keek tot Samah's verbazing nog steeds kalm, terwijl zijn drie summons duidelijk in het zicht stonden en een extra intimidatie veroorzaakten."Wat.... wat ga je met me doen?" vroeg Samah wanhopig. De maan stond hoog aan de hemel en wierp een vel schijnsel op Sam. Al haar moet, al haar zelfvertrouwen, al haar kracht, het leek gewoon weggespoeld te zijn. Wat daar stond was Samah niet, maar een klein meisje, dat niets meer kon dan kijken. Staren naar de grote man voor haar, staren naar de demonen, niks anders. Seth snoof en keek naar het meisje, “Jij, bent het niet waard om op te jagen. Angst is niet leuk.” Snoof Seth ’s tweede mond. “Ik blijf, alleen.. jij zal niet sterven. Voorlopig.” Zei de mond. Seth veranderde weer in een menselijke gedaante en zijn summons verdwenen direct. Kalmpjes keek Seth naar het meisje en grijnsde, “Wat was je naam?” vroeg hij droogjes. Zijn ogen waren ook direct weer normaal en hij liep op het meisje af tot hij vlak voor haar stond. Hij legde zijn handen op haar schouders, “Als je mij te vriend houd.. loopt het goed met je af, wees maar niet bang.” Zei Seth veels te kalm aangezien hij enkele seconden geleden nog haar schedel had gewild en haar willen scalperen.
Look what the cat dragged in B4fddv
Terug naar boven Ga naar beneden
Iess

Iess


Aantal berichten : 43
Dirua : 58
Registratiedatum : 06-06-12

Character
Real name: Isa
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyvr jun 15, 2012 7:42 am


Seth snoof en keek naar het Samah, die met grote ogen terug keek. “Jij, bent het niet waard om op te jagen. Angst is niet leuk.” Snoof Seth ’s tweede mond. “Ik blijf, alleen.. jij zal niet sterven. Voorlopig.” Zei de mond. Seth veranderde weer in een menselijke gedaante en zijn summons verdwenen direct. Kalmpjes keek Seth naar Sam en grijnsde, “Wat was je naam?” vroeg hij droogjes. Zijn ogen waren ook direct weer normaal en hij liep op Sam af tot hij vlak voor haar stond. Hij legde zijn handen op haar schouders, Samah griezelde er van. Die man, die haar net bijna had gedood, legde nu gewoon een hand op haar schouder. “Als je mij te vriend houd.. loopt het goed met je af, wees maar niet bang.” Zei Seth veel te kalm aangezien hij enkele seconden geleden nog haar schedel had gewild en haar willen scalperen. Samah aarzelde, kon ze hem nu vertrouwen? "oké..." begon ze,"ik denk dat dat het beste is ja," het klonk opvallend zenuwachtig."Oja, en mijn naam is Samah, Samah Tàn." Ze wreef onzeker met heer laars over het vochtige zand. Het was al lang niet zo donker meer als daarnet. De zon zou zo waarschijnlijk wel opkomen, dacht Samah opgelucht. Ze vond die ijzige donker maar griezelig. Sam richten haar blik weer op Seth. Ga je nog antwoorden of zo, wou ze zeggen, maar hield nog net op tijd haar mond. Het was vast niet verstandig om dat te zeggen, bedacht ze, dus hield ze haar mond. Ze keek verwachtingsvol naar Setherian, wachtend op een antwoord.

Fult x(




Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyvr jun 15, 2012 8:00 am


Setherian Etherrior Fel'dan

We're damned after all.
Through fortune and flame we fall.
And if you can stay then I'll show you the way,
To return from the ashes you call.

Ze aarzelde, kon ze hem nu vertrouwen? "oké..." begon ze,"ik denk dat dat het beste is ja," het klonk opvallend zenuwachtig."Oja, en mijn naam is Samah, Samah Tàn." Ze wreef onzeker met heer laars over het vochtige zand. Het was al lang niet zo donker meer als daarnet. Sam richten haar blik weer op Seth. Ga je nog antwoorden of zo, wou ze zeggen, maar hield nog net op tijd haar mond. Het was vast niet verstandig om dat te zeggen, bedacht ze, dus hield ze haar mond. Ze keek verwachtingsvol naar Setherian, wachtend op een antwoord. “Samah Tán? Aparte naam, nooit eerder gehoord en toch heb ik vele namen gehoord. Nou Samah, nu ik jou ken en jij mij kent neem ik aan dat we het ‘wantrouwige’ gedrag kunnen laten varen. Ik doe anderen niets zolang ze maar beleefd zijn en geen bedreiging vormen. Maak je geen zorgen, je bent een mindere bedreiging in mijn ogen, dus je bent veilig.” Zei Seth kalmpjes terwijl hij op een rots ging zitten, “Wat doe jij hier eigenlijk? Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, want jij vroeg ook naar mijn reden dat ik hier was.” Zei Seth even kalm. Hij kraakte zijn knokkels en keek naar zijn linkerhand, hij zou later wel uitleggen dat het een prothese was en geen volledig organisch materiaal voor ze hem zou verdenken als… o.. wacht. Hij was een soort van monster. Zo kon je het in ieder geval wel beschrijven, al hoewel hij als hij een monster was veel meer dood en verderf had veroorzaakt in plaats van een thee kransje zoals nu.
Look what the cat dragged in B4fddv
Terug naar boven Ga naar beneden
Iess

Iess


Aantal berichten : 43
Dirua : 58
Registratiedatum : 06-06-12

Character
Real name: Isa
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyvr jun 15, 2012 7:44 pm


“Samah Tán? Aparte naam, nooit eerder gehoord en toch heb ik vele namen gehoord. Nou Samah, nu ik jou ken en jij mij kent neem ik aan dat we het ‘wantrouwige’ gedrag kunnen laten varen. Ik doe anderen niets zolang ze maar beleefd zijn en geen bedreiging vormen. Maak je geen zorgen, je bent een mindere bedreiging in mijn ogen, dus je bent veilig.” Antwoorden Seth kalmpjes terwijl hij op een rots ging zitten, “Wat doe jij hier eigenlijk? Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, want jij vroeg ook naar mijn reden dat ik hier was.” Zei Seth even kalm. Hij kraakte zijn knokkels en keek naar zijn linkerhand, hij zou later wel uitleggen dat het een prothese was en geen volledig organisch materiaal voor ze hem zou verdenken als… o.. wacht. Hij was een soort van monster. Zo kon je het in ieder geval wel beschrijven, al hoewel hij als hij een monster was veel meer dood en verderf had veroorzaakt in plaats van een thee kransje zoals nu. Samah keek verbaasd naar Seth, gingen ze nu gewoon vriendelijk tegen elkaar doen? Naja ze moest het maar doen."Naja, ik kon niet slapen, en toen ben ik even naar buiten gegaan, en hoorde ik het gekrijs van een of ander wezen." Zei Sam. Ze werd al weer wat kalmer."Ik wou weten wie of wat dat gekrijs gaf, dus toen ben ik hier beland." Eigenlijk wist ze niet goed hoe ze zich nu moest voordoen en wat ze moest zeggen. Ze besloot dus haar mond maar te houden en schuifelde een beetje onzeker heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyvr jun 15, 2012 9:00 pm


Setherian Etherrior Fel'dan

We're damned after all.
Through fortune and flame we fall.
And if you can stay then I'll show you the way,
To return from the ashes you call.

."Naja, ik kon niet slapen, en toen ben ik even naar buiten gegaan, en hoorde ik het gekrijs van een of ander wezen." Zei Sam. Ze werd al weer wat kalmer."Ik wou weten wie of wat dat gekrijs gaf, dus toen ben ik hier beland." Eigenlijk wist ze niet goed hoe ze zich nu moest voordoen en wat ze moest zeggen. Ze besloot dus haar mond maar te houden en schuifelde een beetje onzeker heen en weer. Seth keek kalm haar aan, “Ga zitten. Of staan… doe maar wat je wilt. Ga maar als je wilt, één ding is zeker, ik blijf hier nog wel even. “ zei Seth kalmpjes en keek naar Samah. Hij haalde kalm zijn linker pols en hand weg door er langs te wrijven. Zwarte rook verscheen. Seth hief zijn ‘stomp’ als het ware richting Samah. “Prothese van magie. “ zei hij met een glimlach. Vanuit de stomp groeide er eerst een lang blad, dat zich vervormde tot de klauw waarna het een vuist werd en toen een soort van omhulsel die hij had gebruikt om te schieten. Als laatste werd het weer een hand en kraakte hij simpel zijn knokkels weer. Hij grijnsde, natuurlijk waren er meer mogelijkheden, maar als hij ze allemaal liet zien was het niet leuk. Hij moest verassingen in zich hebben in geval dat ze toch vijandig bleek. Al betwijfelde Seth dat. Hij stak zijn andere hand uit naar Samah en een bloem verscheen in zijn handpalm, zwarte stengels vormden zich en in het midden een bloedrode bloem die als het ware uitelkaar knalde en bloed liet neer regenen op de plek waar het lijk was verbrand, het gras herstelde zich vanzelf op een ‘spectaculaire manier’.
Look what the cat dragged in B4fddv
Terug naar boven Ga naar beneden
Iess

Iess


Aantal berichten : 43
Dirua : 58
Registratiedatum : 06-06-12

Character
Real name: Isa
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyza jun 23, 2012 7:50 pm


Seth keek kalm Samah kalm aan, “Ga zitten. Of staan… doe maar wat je wilt. Ga maar als je wilt, één ding is zeker, ik blijf hier nog wel even. “ zei Seth kalmpjes en keek naar Samah. Hij haalde kalm zijn linker pols en hand weg door er langs te wrijven. Zwarte rook verscheen. Seth hief zijn ‘stomp’ als het ware richting Samah. “Prothese van magie. “ zei hij met een glimlach. Vanuit de stomp groeide er eerst een lang blad, dat zich vervormde tot de klauw waarna het een vuist werd en toen een soort van omhulsel die hij had gebruikt om te schieten. Als laatste werd het weer een hand en kraakte hij simpel zijn knokkels weer. Hij grijnsde, natuurlijk waren er meer mogelijkheden, maar als hij ze allemaal liet zien was het niet leuk. Hij moest verrassingen in zich hebben in geval dat ze toch vijandig bleek. Al betwijfelde Seth dat. Hij stak zijn andere hand uit naar Samah en een bloem verscheen in zijn handpalm, zwarte stengels vormden zich en in het midden een bloedrode bloem die als het ware uitelkaar knalde en bloed liet neer regenen op de plek waar het lijk was verbrand, het gras herstelde zich vanzelf op een ‘spectaculaire manier’. Al die tijd had Samah stil gestaan. Ze had op haar tong moeten bijten maar het was gelukt. Nu pas bewoog ze. Stil deed ze een stap vooruit."Ehm.. Als ik het vragen mag..." Begon ze op een angstige toon te praten."Waarom blijf je hier, en wat heb je hier dan nog meer te doen... Hier?" Eigenlijk hoopte ze dat Seth hier zo snel mogelijk weg was, maar diep van binnen wist ze dat dat niet zou gebeuren.


Laat & Flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Emptyzo jun 24, 2012 6:35 pm

"Ehm.. Als ik het vragen mag..." Begon ze op een angstige toon te praten."Waarom blijf je hier, en wat heb je hier dan nog meer te doen... Hier?" vroeg Samah. Seth keek haar aan en glimlachte kalm, "Samah, laat maar... ik bedenk me net. Eigenlijk is het misschien beter als ik wegga." zei Seth kalm. Uit een zuil van vuur reed War tevoorschijn. Seth zette zich af en sprong op War. Het zesbenige paard stijgerde en het vuur dat hem omringde schoot omhoog en Seth keek door de vlammen door naar Samah. Hij knikte even naar haar, hij had wel een beetje genoten van haar 'angst'. Seth streek over de manen van War en keek weer naar Samah. "Als je geluk hebt... zie je me nooit meer. Tot de volgende keer."zei Seth kalmpjes en gaf War de sporen. Met elke stap verschroeide er gras. Alleen hoe verder War ging hoe sneller hoe lastiger het was te merken wat nou verschroeid was of gewoon weggebrand.

-topic uit, srry krijg t druk en wist niks meer voor dit topic-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Look what the cat dragged in Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look what the cat dragged in   Look what the cat dragged in Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Look what the cat dragged in
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;;North :: ;; The Lake-
Ga naar: