V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 A step behind the shadows.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

A step behind the shadows. Empty
BerichtOnderwerp: A step behind the shadows.   A step behind the shadows. Emptyza jun 16, 2012 4:43 am

Serah
Make my wish come true, let darkness fade to light
Show me there's still hope, show me it's not over
Battles we can win, our struggle lies within
Love will not leave you, hate will not heal you
Sommige dingen kan je niet verklaren, andere wil je wegstoppen. Ver weg en nooit meer ophalen. Maar ze branden in je hart. Ze branden en maken je langzaam aan stuk vanbinnen. Een verlies.. Alleen zijn, maar weetje. Ik heb mijn vrienden waar ik op kan rekenen. Ik kom er wel doorheen..

Zacht slikte Serah terwijl ze naar voren stapte en alles controleerde. Haar Starseeker lag veilig in boogstand om haar rug gebonden. Haar hand was grotendeels genezen van de ontmoeting met die vreselijke man en half gedwongen was Serah er nu klaar voor. De ontmoeting met haar Deputy of leader. Wordend wat ze moest worden volgens Claire. Van Hunter naar Warrior. Het leek een grote stap voor haar en nogmaals moest ze zacht even slikken terwijl ze door de gangen van het kasteel liep. Op weg naar de troonzaal. Op weg naar de plek waar haar lot bepaald zou worden. Even bleef ze staan. Haar hand liet ze door haar roze haren glijden en controleerde nog een maal of haar vlecht goed vast zat. Daarna gleed haar hand over haar uitrusting en knikte ze zacht in zichzelf. Ze opende met haar compleet goede hand de deur en een vel licht begroette haar. Ze knipperde een aantal keer en zag toen een gestalte. Langzaam boog ze ter begroeting en stapte daarna dichterbij. "Hallo." Begroette ze de gestalte. Nogsteeds proberend te berekenen of het nou haar Leader of Deputy was. Hoe dan ook. Ze was er klaar voor. Klaar voor wat haar te wachten stond. En klaar om bij haar zus terug te komen als Warrior. Serah zou dit doen. Hoe dan ook. Ze zou slagen.

<3 Lightning - Snow - Noel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
 
A step behind the shadows.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» THE SHAPES iN SHADOWS
» Step forward.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; West :: ;; Castle Misturias :: ;; Upgrades-
Ga naar: