V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Emptywo jun 27, 2012 8:25 am


Heey c;

Jup, ik zoek vanalles voor Tiro. Smile
Eerst en vooral zoek ik een paar vrienden voor de healer apprentice. 3 à 4 volstaat, deze doen dan ook gelijk mee aan Checkmate, de verhaallijn (check dat topic even voor meer informatie). Vrienden mogen van alle rassen zijn BEHALVE vampires!

& Ik zoek Tiro's geliefde. (= Deze doet ook gelijk mee bij Checkmate, zelfde rol als die vrienden maar ze is wel heel belangrijk). Tiro is een verlegen jongen die ik eigenlijk meer bezig is met zijn werk, maar hij is een echte romanticus. Zijn geliefde moet zeker lief zijn enzo, ik let eigenlijk heel erg op de persoonlijkheid en het uiterlijk van degene. Ze moet van the Elves zijn.

Belangrijk: Leeftijd van zijn geliefde maakt helemaal niet uit /en het geeft al zeker niet als zijn geliefde in de 20 is, ookal is Tiro amper 16. Daar let ik niet echt op/. Zijn geliefde zàl zwanger van Tiro zijn, en Tiro zal dit enkele avonden voor Independance day, OF op het feest zelf pas te horen krijgen. Healers en healer apprentices mogen normaal geen kinderen krijgen, want dan verliezen ze hun krachten (=Wat zowiezo al gebeurd bij Tiro omdat hij in vampire gaat veranderen). Zijn geliefde zal bevallen van een tweeling (Daar zullen we dan wel nog een topicje over aanmaken) en Tiro zal haar en haar kinderen in de toekomst dan wel nog eens opzoeken. Het is de bedoeling dat zijn geliefde altijd van hem zal houden, desondanks dat hij vampier is. Ze zal hem dus niet verstoten (en zijn vrienden ook niet).

So, post away!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Cupcake

Cupcake


Aantal berichten : 80
Dirua : 60
Registratiedatum : 09-06-12

Character
Real name: Kaatje =D
Characters:
Objects:

[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Emptywo jun 27, 2012 9:02 am

Ik wil die geliefde misschien wel spelen? n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Dust

Dust


Aantal berichten : 198
Dirua : 187
Registratiedatum : 06-05-12

Character
Real name: Zsa (=
Characters:
Objects:

[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Emptywo jun 27, 2012 9:07 am

Wat; Friend (:
Wie; Aiofé
Waarom; Wel, Fé maakt zich snel zorgen, over vanalles en nog wat. Het maakt niet uit wat voor ras het is, en ze krijgt al snel een groot schuldgevoel bij iets. En hoewel ze zich soms verschrikkelijk zenuwachtig kan maken voor iets op voorhand, is ze redelijk spontaan op het moment zelf. Dus alles bij alles is ze ook iemand die hem niet zou kunnen laten vallen, hoewel ze zich ergens verscheurt zou voelen tussen haar plicht en haar vriendschap. Yushh,Inspiration.
Extra; She's the Wizard Healer Apprentice (:
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Emptywo jun 27, 2012 9:17 am

@Dust; Geaccepteerd! c;

@Cupcake; Daar weet ik niet echt iets mee, vind je niet? xD Een aanmelding van een nieuw verzonnen character (eventueel) zou leuk zijn, dan zou ik kunnen zien of ze bij hem past, nu moet ik kiezen vetrouwend op lucht x'3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Cupcake

Cupcake


Aantal berichten : 80
Dirua : 60
Registratiedatum : 09-06-12

Character
Real name: Kaatje =D
Characters:
Objects:

[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Emptywo jun 27, 2012 9:32 am

Yea, you right :3


Ik stuur een karakterbeschrijving via PB n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Emptywo jun 27, 2012 9:33 am

Is goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Emptyvr jun 29, 2012 2:40 am

Sorry voor dp x'D
----


Partner voor Tiro is gevonden namelijk Lilith ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vanalles voor Tiro c;   [Gezocht] Vanalles voor Tiro c; Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Vanalles voor Tiro c;
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Alec voor Dave <3 ;D
» [Gezocht] Vanalles
» It's just not fair, you know? || Tiro
» It hurts || Tiro

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Accountmarkt-
Ga naar: