V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 The darkness upon my soul

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptyma aug 27, 2012 5:20 am


S H I A

Net voor dageraad werd Shia al wakker. Haar ogen gingen zachtjes open en wenden zich al snel aan het donker in de kamer. De stenen muren hingen over haar heen, zo voelde het in ieder geval, en toen Shia zich omdraaide voelde ze de hooi onder zich knisperen. Ze gromde iets en ging rechtop zitten. Ze vloekte tegen het bed, nutteloos ding. Dit was maar een tijdelijke oplossing toen zij besloot om in deze verdorven stad te overnachten. Voordat ze haar blote voeten op de koude grond zette keek ze eventjes naar de grond om er zeker van te zijn dat ze dadelijk niet op een kakkerlak zou staan. Ze liep naar het einde van de schuur om de houten poorten te openen. Welke gek ging nu hier overnachten? Alleen een shapeshifter die al veel meer in haar leven had gezien.

Toen ze zichzelf had gewassen in een rivier verderop haalde ze uit haar tas een rode jurk die haar lichaam prachtig afkleedde. Haar huid die lichtelijk was getint stond er niet verkeerd bij maar bij een bloedrode jurk zou een sneeuwwitte huid beter staan. De temperatuur vandaag lag rond de 20 graden waardoor je meer insecten kon aanschouwen dan gewoonlijk. Haar lange, chocoladebruine haren liet ze losjes om haar heen hangen als een gordijn die over haar schouders viel en maakte voorzichtig de klitten in haar haar los door er met een borstel er door heen te borstelen.

Shia pakte haar zwarte mantel die zij om deed en knoopte ze bij haar keel vast, waarna ze haar grote capuchon op deed en naar buiten liep. Buiten was het nog grijs in de zonsopgang maar alles leek wel donkerder in dit verlaten stadje. Wat ooit een drukke welvarende stad is geweest is nu niets meer van over. Hier voelde de vrouw zich gek genoeg thuis omdat zij van eenzaamheid hield. Een raaf hield van duisternis, van eenzaamheid en gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Zij kwam hier wel eens vaker op doorreis en gebruikte altijd één van de verlaten huisjes. Het meeste stonden op instorten maar Shia nam graag risico’s in het leven. Wat was het leven nu zonder risico’s? Haar ogen vernauwde zich wanneer de dame zich bekeken voelt. Hier kwam nooit iemand tot nu want zij voelde duidelijk dat iemand naar haar stond te kijken. Zij hield de omgeving nauwlettend in de gaten met haar blauwe ogen die zo koud waren als ijs.


- Voor Wrath/Clash
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptyma aug 27, 2012 7:03 am


W r a t h
Een donker gestalte baande zich een weg door de schaduwen van de verlaten stad. Hier en daar brokstukken, verder was het redelijk vrij. De shapeshifter was in zijn normale vorm, de vorm die Wrath noemde. De jongeman liep met zijn handen in zijn zakken dicht bij de rand van de huizen, het was redelijk warm deze ochtend maar er heerste nog steeds een frisse wind zelfs met alle gebouwen die deze moesten tegenhouden. Ratten liepen door de verlaten straten, en Wrath was te druk bezig om zich er een beetje druk over te maken. Hij hield zijn hoofd schuin, alsof hij ergens verbaasd over was, en volgde in stilte de gestalte in de verte. Hij liep op zijn tenen, zijn voeten waren bloot. Hij had geen tijd om zich af te vragen of ratten hier een fort bouwden, het meisje, dat was overduidelijk, in de verte hield hem in de ban. Toen ze trager begon te stappen kon hij haar inhalen. En toen ze even de andere kant uit keek, tikte hij haar op haar schouder, zonder een woord te zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptyma aug 27, 2012 7:41 am


S H I A

Wanneer zij zachtjes iemand voelde tikken op haar schouder werden haar ogen met een slag groter. Ze draaide zich vliegensvlug om greep zijn pols en draaide het zo dat hij met die arm niets meer kon doen. Binnen enkele secondes gebeurde het volgende: Shia ging door haar knieën, legde haar hand op zijn schouder en sprong zo omhoog, draaide en belandde nu achter hem. Zijn pols op zijn rug gerust en met enkele stappen ging ze achteruit waardoor ze zijn pols losliet. Nu was er voldoende afstand tussen de twee personen waardoor zij de man tot zich kon nemen. Haar haren dansten zachtjes met de wind mee waardoor er sommige plukken voor haar ogen rusten. Met haar slanke vingers haalde ze de nodige plukken uit haar gezicht voor beter zicht. Haar blauwe ogen leken wel een oceaan die schitterde in het zwakke zonlicht. Zijn plotselinge aanwezigheid had haar verrast waardoor zij de nodige maatregelen moest nemen. "Je moet nooit een persoon van achter besluipen, dat brengt consequenties met zich mee. Je mag van geluk spreken dat ik je pols niet heb gebroken" De man was zeker langer, breder en vast sterker als haar maar door haar vechsport maakte het niet uit wie tegenover je stond. Je kon zelfst de sterkste man uitschakelen door de goede technieken te gebruiken op de juiste tijd. Ze deed de blauwe bloemen die in haar haren waren gevestigd weer goed vast, wachtend op een antwoord van de man of de aanval wat hij misschien nu stond te plannen.

Ik heb nu even zonder word gedaan dus kunnen spelfouten in staan, sorry voor ongemak
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptyma aug 27, 2012 8:47 am


W r a t h
Wrath viel neer op zijn knieën door de plots aanval en kreunde van de plotse pijn aan zijn pols, maar gaf verder geen kik. Hij zweeg terwijl hij luisterde naar haar woorden, en keek haar dan aan. Even nam hij haar in zich op, ze was ook een shapeshifter en ergens herkende hij haar. Maar wat deed het meisje hier? En sterker nog, waarom was ze alleen? Hij knikte even haast niet zichtbaar en klemde zijn lippen stevig op elkaar, hij zou geen woord zeggen.. daar was hij te verlegen voor. Terwijl hij zich terug probeerde recht te duwen, wreef hij over zijn zeerlijke pols en keek haar recht in de ogen aan. Toen opende hij zijn mond voor het eerst in de tijd dat ze er stonden. "Wat doe je hier," Waren zijn woorden, simpel en brommend uitgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptyma aug 27, 2012 9:08 am


S H I A

Haar blik liet hem voor geen seconde los want iedere beweging die hij maakte hield zij nauwlettend in de gaten. Iedere beweging wat leek op een aanval zou zij blokkeren, zonder twijfel. Misschien met moeite daar niet van, het zou zeker op een gevecht uitlopen. De man leek echter geen aanstalten te maken om haar pijn te doen of haar te verwonden. Haar houding bleef echter gespannen want dat zag je duidelijk aan haar gezicht. Haar kaken waren op elkaar geklemd terwijl haar ogen vuur leek te spuwen. Als blikken konden doden dan was deze man nu neergevallen. Nu hij minder bedreigend overkwam nam Shia de tijd om hem goed tot zich op te nemen. De man had blauwe ogen die wel helderder en kleiner leken als die van haar. Wanneer ze naar zijn ogen keek moest zij denken aan blauw topaas wat vrij zeldzaam is en moeilijk in je handen te krijgen. Zijn zwarte haren waren net zo zwart als roet of zo zwart als haar eigen hart. Fascinerende combinatie al zei ze het zelf. Moest zij zich geïntimideerd voelen op dit moment? Nee, dat zeker niet; ze voelde geen enkele angst voor deze man, eerder aantrekkingskracht. Uiteindelijk kwam zij tot de conclusie dat hij net zoals haar een shapeshifter is. Bij zijn vraag trok de dame haar linkwenkbrauw omhoog om vervolgens haar armen over elkaar heen te slaan. ”Wat ik hier doe? Hmm laat mij eens denken… Ik dacht waarom zal ik deze stad niet eens een bezoekje brengen om daarna een andere shapeshifter te ontmoeten die blijkbaar met het verkeerde been uit bed is gestapt” Het sarcasme droop er van af terwijl ze met haar ogen rolde. ”Denk je nu serieus dat ik een vreemde iemand ga vertellen wat ik hier doe? Ik kan jou hetzelfde vragen” Op sommige momenten kon deze dame echt onuitstaanbaar zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydi aug 28, 2012 1:28 am


W r a t h
De man zweeg en ademde rustig toen ze hem even van kop tot teen bekeek, en ze toen begon te praten. Ook al waren haar woorden zo grof en klonk ze helemaal niet vriendelijk, de jongeman werd er helemaal niet kwaad van. Kalm onder haar strakke blik, bleef hij staan. Hij nam in zich op hoe ze haar zo gedroeg, en hij deed haar onbewust na. Zijn armen voor zijn borst gekruist, zijn linkerwenkbrauw omhoog. "Dat kan je inderdaad." Bromde hij. "Maar ga je dat doen, of ga je mijn vraag beantwoorden" Hij stelde het niet als vraag, eerder als twee mogelijkheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydi aug 28, 2012 8:43 am


S H I A

De man leek wel zijn tong te hebben verloren wat Shia alleen nog meer satisfaction gaf. Het irriteerde haar mateloos dat de man zijn expressies in de zelfde plooi hield. Hij werd niet kwaad, zijn blik veranderde niet, er gebeurde helemaal niets. Hij leek haar houding over te nemen waardoor haar expressie sceptischer werd. Was hij een papegaai? Dit vond zij alles behalve grappig. ”Kijk eens aan, ik krijg ook nog eens twee mogelijkheden voorgeschoteld, it’s my lucky day” Shia rolde met haar ogen terwijl het sarcasme er van af droop. ”Wat zal ik kiezen?” Zij ruste haar wijsvinger op haar volle lippen terwijl zij net deed of ze werkelijk een mogelijkheid ging kiezen. ”Wat dacht je van mogelijkheid drie?; Jij verteld wat jij hier doet en daarna vertel ik jou MISSCHIEN wat ik hier doe of je verteld mij nu meteen de waarheid. Hoelang hield jij mij al in de gaten en wie heeft je gestuurd?” Nu kwam Shia meteen tot het punt. Door de jaren heen had zij velen vijanden weten te maken die soms iemand stuurde om haar een kopje kleiner te maken. "Ik wil je helaas niet teleurstellen maar ik ben nog niet van plan om het lootje te leggen. Er zijn nog genoeg zaken die ik nog moet afhandelen"
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydi okt 09, 2012 8:22 am


W r a t h
"U stelt mij niet teleur, in tegen deel zelf." Antwoordde hij op een beleefde manier. De wind speelde met zijn pikzwarte haren terwijl hij zijn zin vervolgde. "Uw doen en laten amuseert mij enorm." Echter bleven zijn gelaatsuitdrukkingen strak in de plooi. Zijn kille ogen boorden zich op haar sceptische blik. Ze had lef voor zo'n meisje, erg tenger vergeleken Wrath zelf. De toon waarop ze sprak was scherp en ernstig geweest. "Het bedroefd mij zeer, maar mogelijkheid drie zit niet in het pakket." Hij hief zijn kin iets hoger op en keek minachtend op haar neer. "Ik ben vriend noch vijand, en u moet bedenken dat er ook mensen buiten die klasses zijn dat u pad kunnen kruisen. Maar om dit gesprek toch naar eender doel te brengen, laat ik u weten dat ik hier gewoon bij toeval vertoef."

>> Sorry voor het zeer late antwoord! Dat was echt niet de bedoeling Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydo okt 11, 2012 12:55 am


S H I A


Een blad van haar blauwe bloem in haar haren liet los en fladderde zachtjes met de wind mee. Shia ving het op tussen haar twee vingers en ruste het in haar handpalm. Ze maakte het blad fijn en liet de stukjes los zodat het op de grond viel. Haar ogen die op de oceaan leken lieten voor geen moment zijn blik los. Haar bruine lokken die je aan chocolade herinnerde danste schitterend met de wind mee alsof zij de wind zelve was. ”Mij doen en laten amuseren u? Ik kan mij niet herinneren dat ik de beroep van een clown heb aangenomen. Ik ben niet om anderen te amuseren” Haar ogen bleven zo koud als de gebergte waar het hele jaar door sneeuw viel. ”Niet?” Shia schudde haar hoofd terwijl haar mondhoeken iets omhoog gingen. ”Dat vind ik nou heel jammer. Sinds wanneer krijg je maar twee opties?” Bij zijn volgende woorden viel er een onaangename stilte. Haar ogen vernauwden zich omdat Shia deels zijn verhaal niet kon geloven. Vertrouwen was nooit haar sterkste punt geweest en met de jaren hadden vele haar vertrouwen geschaad. ”Nu het antwoord op jou vraag van toe straks: Ik ben hier ook bij toeval. Plaatsen zoals deze trekken mij aan omdat ik het heerlijk vind om een geïsoleerd leven te leiden. Is dat een correcte antwoord op jou vraag?”

Dat maakt niks uit hoot!
Ik wilde je niet pushen…
Als je geen zin hebt moet je dat gewoon zeggen en iedereen heeft het druk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydo okt 11, 2012 8:14 am


W r a t h
Zijn ogen boorden zich stevig in de hare, zijn gezicht bleef strak in de plooi. Stilzwijgend knikte hij op haar antwoord, een knikje van begrip en een knikje van een goedkeuring. Als ze het niet verteld had, dan... Zijn blik gleed even naar de grond onder zijn voeten, vervolgens keek hij terug op. "Bent u zo vijandig tegen elke vreemdeling," vroeg hij, eerder op een eentonige toon. Hij bleef stijfjes op zijn plek staan en verroerde zich niet. "of ligt de schuld gewoon bij mij..." Hij hield zijn hoofd lichtjes schuin, wachtend op het antwoord.


Laatst aangepast door LauraDINOSAUR op di okt 16, 2012 6:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydo okt 11, 2012 9:55 pm


S H I A


De man leek tevreden te zijn met haar antwoord? Gaf hij nu een goedkeuring door te knikken? Was hij zijn tong verloren of sprak hij niet graag tegen anderen? ”Hoezo? Kom ik zo vijandig over?” Haar mondhoeken gingen plezierig omhoog terwijl haar blauwe ogen een vrij duistere glans bevatten. Ze glimlachte bijna onzichtbaar bij de volgende woorden die gemakkelijk over zijn lippen vloeide. Zijn woorden lieten een nadenkende waas over haar ogen komen. Wat moest ze hier nu op zeggen? Ze mocht hem niet teveel opvallen, want ondanks dat hij niets meer dan een mens leek en zijn eigen, bijzondere aantrekkingskracht had, hadden - de meeste mensen - één grote zwakte. Zodra ze pijn waren gedaan, zodra er iets gebeurde, praatten ze hun praatgrage monden voorbij. Ze vertrouwde niet snel mensen, als het om haar geheimen ging, al waren sommige wezens net zo praatziek als mensen. Ze glimlachte bedrukt om de gedachten en schudde dan ook haar hoofd, om ze weer van zich af te slingeren. ”Wie weet. Misschien komt het door je houding dat ik niet al te vriendelijk overkom. Als ik één ding heb geleerd in het leven is dat mensen je altijd weten te verrassen. Dus waarom niet er van te voren al zorgen dat ze afstand van je nemen? Ik ben liever gehaat dan geliefd”
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydi okt 16, 2012 6:17 am


W r a t h
"Nogal ja." Antwoordde hij simpel. De uitdrukking op zijn gezicht veranderde naar een verwarde blik toen ze plots haar hoofd schudde. "Dat is een rare uitspraak." Zijn stem klonk bijna zo vlak als een robot die niet articuleren en intonatie gebruiken kon. "Maar best, als dat jouw mening is dan respecteer ik die. Maar wil je daarmee zeggen dat je anders wel een lieve meid bent?" Er verscheen een donker glimlachje op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptydi okt 16, 2012 10:53 am


S H I A

Haar ogen waren kort naar de grond gericht. ”Ow” De toong die zij gebruikte had iets weg van een teleurstellend meisje die iets kreeg wat ze helemaal niet wilde voor kerst. Triest en zielig. Daarna kwam er een vrij angstaanjagende lach uit haar keel terwijl zij de man recht in zijn ogen aankeek zonder een enkele keer te knipperen. ”Dat is nu precies waar ik op uit ben” Shia kwam dichter naar hem toe gelopen. ”Ben je bang dat ik je pijn zal doen?” De stof van haar jurk fladderde ritmisch met de wind mee. Dit klonk zo vreemd uit de mond van de fragiele vrouw tegen een boom van een vent. ”Rare uitspraak? Daar ben ik totaal niet met je eens. Wil jij door iedereen aardig gevonden worden? Aan jou manier van doen te zien wil je liever met rust gelaten worden” Nu stond ze nog enkele passen van hem af. ”Ik kan een lief meisje zijn” Met pretoogjes keek ze hem aan. ”Van tijd op tijd… Wanneer ik daar zin in heb. Meestal ben ik een stoute meid” Dat laatste kon dubbelzinnig opgevat worden.

Wat is een panseksueel als ik vragen mag (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptyvr okt 19, 2012 8:55 am


W r a t h
Wrath beende een paar passen achteruit toen ze dichter naar hem toe liep. Hij schudde zijn hoofd op haar vreemde vraag. "Ik wil liever met rust geworden ja, dit gesprek was niet gepland." Hij trok een wenkbrauw omhoog op haar rare woorden. "En dat is dan wel leuk voor jou, maar niet voor mij. Je schrikt mensen af.

>> Iemand die niet kijkt naar wat voor een geslacht iemand heeft, om er verliefd op te worden (denk maar aan transeksueel etc xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Emptyzo okt 21, 2012 10:49 pm


S H I A

De man begon afstand van haar te nemen wat vreugde bij haar omhoog bracht. Heerlijk vond ze altijd de reacties van vreemdelingen wanneer ze dichterbij kwam. Alsof ze ieder moment iemand kon verslinden maar Shia was niet kannibaal. De vrouw vond het wel heerlijk om op andere dieren te jagen maar grote wezens? Nee dat verpeste de smaak en de dame moest aan haar calorieën denken. ”Je bent niet verplicht om terug te spreken als je met rust gelaten te worden. Je mag nu omkeren en weglopen voordat…” Shia koos bewust voor een onheilspellende klank in haar toon. Het meisje begon te lachen zo koud dat de meeste spontaan kippenvel van haar kregen. ”Hilarisch. Natuurlijk schrik ik mensen af want dan denken ze 10 keer na voordat ze mij lastig vallen en vragen stellen” Daarmee refereerde zij naar hem. ”Dan zal ik maar eens verder gaan want ik begin mij langzaam te vervelen”

Ik dacht al want snapte er niet zoveel van op wikipedia. Maar Lau, sorry dat mijn posts zo kort zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The darkness upon my soul Empty
BerichtOnderwerp: Re: The darkness upon my soul   The darkness upon my soul Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The darkness upon my soul
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Miracles of Fantasia :: ;; Lost city-
Ga naar: