V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 What are you?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

What are you? Empty
BerichtOnderwerp: What are you?   What are you? Emptyma aug 27, 2012 9:37 pm

Sean was rustig aan het oefenen ver van de wizards om zijn rust terug te vinden en om de ergste vormen van magie niet aan de kleine te laten zien. Sean concentreerde op zijn innerlijkste magie en probeerde het wezen wat diep aan hem verbonden was de ruimte te geven. De wind begon raar te blazen en Sean ruikt zijn magie in de lucht die om heen begon te tollen. Zijn ogen veranderen van bruin goud naar puur goud en er begonnen tentakels uit zijn lichaam te groeien. Hij mompelde de spreuk die er bij hoorde en richtte zich daar op en niet op de vreselijke pijn. Sean mompelde de spreuk sneller dan hij normaal deed terwijl hij voelde hoe het Fel'dan wezen omhoog kwam met ene gelach. Toe Sean klaar was met de spreuk gebeurde even niet en opeens zonder dat Sean het verwacht had kwam er een knal. hij knalde tegen de grond aan en zuchtte toen. hij wist nu al dat het mislukt was en dat hij nog ene deel an het bos had opgeblazen. De stem in zichzelf van het monster mompelde dat hij een dwaas was en sterfte langzaam weer af. Sean hoorde toen opeens voet stappen terwijl hij in zijn blote boven lichaam stond. Sean maakte snel een magische bal in zijn handen en richtte zich op het geluid. "Wie is daar!" Riep hij en wachtte af tot iemand in het licht zou komen staan.


(Degene weet wie hier komt posten en btw ik ben ok niet goed in het begin xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

What are you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What are you?   What are you? Emptydi aug 28, 2012 8:32 am


What are you? 2z53vvc
S T E L L A
There are just so many promises,
Even if one is a lie


Haar blonde haren golfden sierlijk over haar schouders, waar witte pofmouwen omheen zaten, die op hun beurt uit een donker, azuurblauw jurkje kwamen. Een witte kraag piekte boven de hals van het jurkje uit en viel er net over heen. Onder de rok van de jurk zat een witte petticoat, die het geheel wat liet opbollen. Met de appel in haar hand waar zij rustig aan knabbelde was ze de onschuld zelve. Haar humeur werd als maar beter toen ze het bos al zag. Het duurde nog geen 5 minuten en ze liep dan ook daadwerkelijk in het bos. Stella ging van het pad af en liet zich leiden door haar instincten. Ze voelde zich altijd een met het bos en hoorde vaak ook de wind fluisteren als ze hulp nodig had. Het bos was haar veilige haven. De plek waar ze tot rust kon komen. De plek waar ze zich kon laten gaan en al helemaal een plek om alleen te zijn. Stella sloot voor kort haar ogen toen ze het prachtige gezang van vogels boven haar hoorde. Toen ze haar ogen weer opende wist Stella dat zij in het diepe gedeelte van het bos stond. De vrouw hoorde hoe de takjes onder haar schoenen knapte naarmate zij verder liep. Plotseling hoorde zij een mannelijke stem die zei; ”Wie is daar!” of eerder geroepen. Met een soepele beweging deed zij de tak met haar hand omhoog duwen om zo tevoorschijn te komen. ”Ik kom in vrede” zei ze met een zacht gegiechel die haar keel deed doen ontsnappen. De kleur van haar irissen zagen er vandaag uit als helder paars door de zonlicht wat erop scheen. ”Ik ben niet uw vijand dus zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de magische bal te laten verdwijnen?” De klanken van haar stem hadden betoverend aangehoord, haast hypnotiserend maar met waarheid uitgesproken. Een glimlach sierde op haar gezicht die haar expressie een stuk zachter maakte.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

What are you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What are you?   What are you? Emptyza sep 15, 2012 11:28 am

. Met een soepele beweging deed zij de tak met haar hand omhoog duwen om zo tevoorschijn te komen. ”Ik kom in vrede” zei ze met een zacht gegiechel die haar keel deed doen ontsnappen. De kleur van haar irissen zagen er vandaag uit als helder paars door de zonlicht wat erop scheen. ”Ik ben niet uw vijand dus zou u misschien zo vriendelijk willen zijn om de magische bal te laten verdwijnen?” De klanken van haar stem hadden betoverend aangehoord, haast hypnotiserend maar met waarheid uitgesproken. Een glimlach sierde op haar gezicht die haar expressie een stuk zachter maakte. Sean keek naar de vrouw en voelde de magische energie in haar. haar betovering had geen zin maar uit respect lied Sean de zwarte duistere bal spatten. De monster in Sean zat nog steeds aan hem te knagen dat hij naar buiten was en dat hij een idioot was dat hij het nog niet kon maar Sean negeerde het volkomen. Hij zette zijn aandacht op de vrouw die hij niet eerder in zijn leven had gezien en zuchtte toen. Er was zoveel veranderd na de reis uit zijn land waar hij was geboren en het was wennen omdat hij minder magie in de lucht zat. "Wat doe je hier?" Was zijn vraag aan haar terwijl zijn donkere ogen weer naar goud bruin vertrokken. Sean's ogen bleven geconcentreerd naar het meisje kijken terwijl hij haar ogen door boorde en elke beweging in de gaten hield voor de zekerheid. Wie was zij? Wat doet ze hier? Hij had nu al veel vragen en het zou nu alleen maar meer gaan worden omdat ze waarschijnlijk niet eerder wou vertrekken voordat ze elkaar kende. Sean speelde in de tussen tijd met een duistere bal die hij bestuurd met zijn hand terwijl hij op het meisje wacht.


Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

What are you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What are you?   What are you? Emptyvr sep 21, 2012 8:25 am


What are you? 2z53vvc
S T E L L A
There are just so many promises,
Even if one is a lie


Stella keek naar de duistere bal wat betekende dat deze tovenaar voor haar aan zwarte magie deed. Iets in binnen verontrustte haar alsof ze hier zo snel mogelijk weg moest gaan. Helaas luisterde Stella nooit naar haar gevoel waardoor zij vaker in de problemen kwam. Iets aan hem, misschien zijn ogen fascineerde haar. Hij liet de duistere bal uit elkaar spatten, wat vriendelijk van hem. ”Nu voel ik mij toch wat veiliger” Stella speelde altijd de onschuld zelve terwijl zij meer in haar mars had. Je moest altijd je vijand weten te verrassen wanneer ze juist doen onderschatten. ”Wat ik hier doe? Mag een vrouw geen wandeling maken op een prachtige, zonnige dag?” Echter was het niet zo zonnig want je merkte dat de herst eraan kwam. Er stond een vrij frisse wind in de lucht en de zon lag gescholen achter de grijze wolken. ”Ik kan u ook hetzelfde vragen” Zij sprak de jongen aan met u omdat Stella dat gewend was. Vreemde sprak zij nooit zonder toestemming met je aan. Ze kon hem niet dus waarom zou zij? ”U heeft een krachtige aura mede tovenaar alleen zonde dat u uw tijd verspilt in zwarte magie. Zonde van de schoonheid die in uw schuilt” Haar ogen waren nog steeds vriendelijk en haar stem klonk zo zoet als de nachtegalen. Blijkbaar had hij weer een duistere bal tevoorschijn getoverd en daar leek hij mee te spelen terwijl zijn blik op haar was gerust. Was hij een vijand of zou hij een vriend van haar kunnen worden. Nu waren ze complete vreemde en blijkbaar had deze jongen totaal geen behoefte om Stella te leren kennen. Toch prikkelde iets in haar om hem voor een magisch duel uit te dagen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

What are you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What are you?   What are you? Emptyma sep 24, 2012 2:40 am

Sean keek toen naar het meisje terwijl ze miezerig de woorden had uitgesproken. Sean trok toen zijn wenkbrauw op en glimlachte terwijl de bal met een harde knal explodeerde kwam hij rustig naar haar toen gelopen. Zijn gouden ogen doorboorde haar ogen en hij glimlachte scheef. "Van mij mag je een wandeling maken het spijt me dat ik het vroeg." Zei Sean met een spottende lachje. ”U heeft een krachtige aura mede tovenaar alleen zonde dat u uw tijd verspilt in zwarte magie. Zonde van de schoonheid die in uw schuilt” Sean keek naar het meisje maar zuchtte toen. "sommige kunnen geen licht besturen zonder zichzelf te pijnigen." Zei hij rustig terwijl hij naar het meisje keek. "Het klinkt wel waar maar zou het laten zien." Sean concentreerde op zijn aura en er kwam ene gerust een scherp licht uit zijn handen die meteen zijn lichaam aanviel. De bal veranderde rustig weer in een zwarte gloed en veranderde toen rustig is ene zwarte roos. Hij keek naar het meisje terwijl zijn haren een beetje overeind stonden. "Niet alle zwarte magiërs horen bij het duister." Zei hij gerust en gaf toen de roos aan het meisje terwijl hij diep in haar ogen keek.




Terug naar boven Ga naar beneden
Chalice

Chalice


Aantal berichten : 109
Dirua : 80
Registratiedatum : 19-06-12

Character
Real name: Oriella
Characters:
Objects:

What are you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What are you?   What are you? Emptyma sep 24, 2012 4:10 am


What are you? 2z53vvc
S T E L L A
There are just so many promises,
Even if one is a lie


De harde knal zorgde ervoor dat Stella over haar hele lichaam kippenvel kreeg. Was ze bang? Natuurlijk niet maar ze had het geluid gewoon niet prettig gevonden. Zijn gouden ogen doorboorde haar ogen en hij glimlachte scheef. Zijn goudkleurige ogen herinnerde aan de prachtige zonsopgang die zij wel eens vaker meemaakte wanneer zij vroeg opstond. Soms werd ze vroeg wakker en kwam zij niet meer in slaap. Zijn spottend lachje zorgde ervoor dat Stella voor kort haar ogen vernauwden. ”Ik zag het niet als een aanval, gewoon een simpele interesse in je medemens. U wilde natuurlijk weten of ik geen vijand was” Misschien trok het meisje te snel haar conclusies maar wat zou een ander reden zijn geweest? Zijn nieuwsgierigheid? Daar geloofde zij niets van. Stella had zwijgzaam naar zijn woorden geluisterd en keek naar zijn handen toen er een scherp licht uit zijn handen kwam die meteen zijn lichaam aanviel. De bal veranderde rustig weer in een zwarte gloed en veranderde toen rustig is ene zwarte roos. Hij keek naar haar terwijl zijn haren een beetje overeind stonden. Het had wel iets charmants, beetje nonchalant. ”Interessant, ik heb dit nooit eerder gezien, voor alles de eerste keer zegt men. Misschien had ik inderdaad mijn conclusie te snel getrokken” Als reactie op wat hij had gezegd. Hij schonk haar de zwarte roos die in haar hand wit begon te kleuren. ”Alles in mijn handen veranderd naar de keuze die ik heb gemaakt” daarmee aanduiden dat zij een tovenaar van het licht was. Bij hun oogcontact kwam er een lichte blos die zij probeerde te verbergen door weg te kijken. Ze deed de roos in haar haren wat haar goed deed staan, haar meer onschuld gaf. "Ik ben Stella met wie heb ik het genoegen? Ik kan u niet telkens de man die mij de roos gaf gaan noemen" Nu sierde er een vriendelijke glimlach rond haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What are you? Empty
BerichtOnderwerp: Re: What are you?   What are you? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What are you?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; Forest of the Lasting Youth-
Ga naar: