V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 you wanted to see me? (Mariah)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 12:46 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Met Ager naast zich liep Dave heel rustig door de bos, eigenlijk had hij vandaag andere dingen te doen zo als trainen met zijn demonen maar hij moest van zijn O zo 'lieve' zusje naar de paleis komen om een of ander reden waar hij helemaal geen zin in had. Zo als je het al misschien had gemerkt kan Dave met Mariah niet echt goed omgaan, dat lijkt me ook logisch. Die lieve mariah had hem geprobeerde te vermoorden toen hij nog maar een Baby was! Hoe krankzinnig moet je dan niet zijn? Omdat ze dacht dat hun vader hem meer aandacht gaf dan haar?! Nou das helemaal niet waar, Mariah was ltijd zijn vaders lievelingetje. Ooh wat is mariah toch goed ze heeft haar eerste summon gemaakt! Nee en toen Dave even was weggelopen omdat hij contact ging stellen met de duivel en een kwart kracht kreeg werd hij alleen maar gestraft! En nu moest hij voor Mariah dienen! Omdat zij zijn 'leider' was maar dat was helemaal neit waar want Dave was altijd al een eenling geweest ook bij zijn familie, Mariah kreeg hun vader als mentor en hij moest maar zelf uitzoeken met een onervaren wizard! Dave was de enige jongen in huis en was altijd diegene die gedonder kreeg omdat hij weer is iets niet goed deed. Ager was zijn enigste vriend geweest en later ook Asa die hem met alles ondersteunde. Zij begreep hem tenminste. Dave haalde met gemak uit zijn zak een pakje sigaretten en nam er eentje, hij gebruikte duister vuur om die aan te maken en nam een trekje, het deed hem goed om te roken en het geinig was nog dat he mgeen schaden aanbracht, hij kon heel goed tegen de stoffen terwijl mensen dat niet konden. Toen Dave eindelijk aankwam gooide hij de sigaretten op de grond en doofde die met zijn voet en nam een peper muntje terwijl hij het kasteel in liep legde hij zijn haar een beetje in het model en toen hij eindelijk aan kwam bij de deur van de zaal klopte hij heel rustig en liep naar binnen 'Je wou me zien?' vroeg hij rustig.


you wanted to see me? (Mariah)  WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 1:53 am


In stilte staarde Mariah al half liggend op een grote stoel naar een foto in haar hand, zojuist gebracht door een van haar Summons uit haar broer zijn huis. Ze hadden ook interessant bezoek bij hem ontdekt en Mariah hierover ingelicht. En toch, toch bleef die foto haar aanstaren, hij was jaren geleden genomen. Zij en Dave, samen in zwemgoed terwijl zij op zijn rug zat. Ze grijnste maar hij was minder vrolijk. Hij haatte haar en hij had er alle reden toe. Ze had hem bijna vermoord als het niet voor Selene was geweest. En god ze had de woedde van haar vader die nacht gevoeld. En nogsteeds zag ze dezelfde blik in zijn blauwe ogen.
In stilte zuchtte ze en sloot even haar ogen en liet haar hoofd naar achter vallen. Ze moest een Demonlord oproepen, haar volk begon aan haar te twijfelen. Een Demonlord was wat ze nodig had.
Even gromde ze maar haar ogen opende zich weer toen ze de deurklink hoorde. Bij het zien van haar broertje gleed ze melodramatisch nog verder onderuit in de luxe stoel en liet haar arm naar beneden hangen terwijl de ander op haar buik lag met de foto er onder geklemt. Haar schitterende oranje haar raakte de grond terwijl haar amberen ogen naar hem staarde en haar mond in een grijnsje vertrok toen ze zijn stem hoorde. "Je spreekt je meerdere aan met u" Klonk haar stem simpel terwijl ze haar hand hief die eerst naast de stoel had gehangen tot die zo hoog was dat ze naar haar donkere nagels kon kijken. "Vroeger is niet meer Dave, je zou moeten stoppen met leven in t verleden.." Met de woorden pakte ze de foto op en smeet hem naar Dave toe voor ze omhoog kwam en zo goed als normaal in de stoel ging zitten met haar slanke handen onder haar kin gevouwen en haar schitterende haar dat een slag vormde haar gezicht omkrulde..


“Change is the constant signal for rebirth, the rise of the phoenix”
mariah fel'dan


Laatst aangepast door Mimi~ op wo okt 17, 2012 3:26 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 2:21 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Dave keek droog naar Mariah die uitgezakt lag in haar luxe stoel. Dave keek haar kil aan met zijn blauwe ogen. "Je spreekt je meerdere aan met u" Haar stem klonk simpel en Dave haalde zijn schouders op 'mijn meerdere? Je bedoelt zeker Ager?' Zei Dave droog en en Ager gniffelde. "Vroeger is niet meer Dave, je zou moeten stoppen met leven in t verleden.." Met de woorden pakte ze de foto, net voor de foto hem raakte kwam Daisy plotseling voor hem en ving het foto op en keek kwaad naar mariah 'Hoe Durf je!' Begon Disy maar Dave knipte met zijn vingers 'Daisy niet nu.' Zei hij kalm en ze verdween weer ne Dave keek naar de foto van hun samen, Dave bleef er znder emoties naar kijken, hij kende deze foto dezelfde stond in zijn huis. het was raar maar hij had nog alle foto's van elkaar. 'Verleden speelt een belangerijk rol in je toekomst als je niet naar je fouten uit het verleden kijkt zul je dezelfde fouten in de toekomst maken.' Zei Dave rustig en keke haar toen boos aan 'Wat deed je summon in mijn huis?!' vroeg hij boso en zijn blauwe ogen stonden kil. Hij kon het niet uitstaan als mensen in zijn privé spullen gingen neuzen. En mariah wist dat donders goed!


you wanted to see me? (Mariah)  WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 4:12 am

In stilte luisterde Mariah naar zijn woorden, zijn demonen negerend. Aeron en Neya stonden naast haar bijde he doods aankijkend terwijl Poekie in poesvorm op haar schoot kwam liggen. Haar hand gleed automatisch naar de kattensummon en ze aaide zachtjes over de witte vacht terwijl ze nogsteeds Dave recht aankeek. "Wat knap van je om meteen te denken dat het een summon van me was. Wellicht was ik wel degene geweest in je huis.." Ze grijnsde zacht waarna ze omhoog kwam en Poekie van haar schoot af sprong en zich omvormde tot een massale tijger. Zonder veel aandacht aan hem te besteden liep ze langs Dave en zijn demonen tot ze stil bleef staan en haar hand tegen een muur aan legde. Ze slikte even stil voor ze zich weer omdraaide naar hem. "Natuurlijk snap je wel dat ik mijn tijd niet zou verspillen met jou proberen op te zoeken." Ze haalde haar schouders op en draaide zich half om. Haar oranje haren over haar schouder hangend. Haar ogen waren veranderd in zacht blauw en ze glimlachte even naar hem. "Vader heeft de stad verlaten.. Hij is terug naar zijn oude huis. Hij verwacht van mij dat ik Meredith en jou bescherm ik ben niet van plan om zijn vertrouwen dat in mij geplaatst is op te geven. En ook al hebben we Meredith al lang niet gezien, net als Sara of Maylaine, ik zal ze toch beschermen." Ze keek hem doordringend aan voor ze nogmaals zijn demonen negerend naar hem toestapte om haar tengere handen op zijn schouder neer te laten dalen. "Ik zal jou beschermen Dave." Fluisterde ze zacht voor ze zich opnieuw omdraaide en terug liep naar haar 'troon' om opnieuw plaats te nemen. "Ik wil dat je je intrek neemt in het kasteel. Er zal een kamer voor je klaar gemaakt worden en je zal complete vrijheid hebben in de extra trainingszaal onder het paleis. Dit is geen verzoek Dave." Ze keek hem recht aan. Nee ze zou zo maar de laatste wens van haar nee hun vader niet laten gaan. Ze wist dat ze moest doen en Mariah zou het doen ook.

“Change is the constant signal for rebirth, the rise of the phoenix”
mariah fel'dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 4:58 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

"Wat knap van je om meteen te denken dat het een summon van me was. Wellicht was ik wel degene geweest in je huis.." Dave zag dat toen Mariah opstond Poekie van haar schoot af sprong en Dave haalde zijn schouders op 'Jij bent nou niet echt ene persoon die in een huis inbreek.' Zei Dave heel kalm en keek toe hoe ze haar hand tegen de muur legde en er hing een stilte tot Mariah weer besloot om om te draaien. "Natuurlijk snap je wel dat ik mijn tijd niet zou verspillen met jou proberen op te zoeken." Ze haalde haar schouders op en draaide zich half om. Dave keek nog steeds met kille blauwe ogen naar Mariah wiens blauwe ogen zacht stonden "Vader heeft de stad verlaten.. Hij is terug naar zijn oude huis. Hij verwacht van mij dat ik Meredith en jou bescherm ik ben niet van plan om zijn vertrouwen dat in mij geplaatst is op te geven. En ook al hebben we Meredith al lang niet gezien, net als Sara of Maylaine, ik zal ze toch beschermen." Dave snoof, fijn alweer zijn vader, hoezo kon hij hem neit even vertrouwen en dat hij voor zich zelf kon zorgen? Hij voelde hoe ze haar tengere hand op zijn schouder legde en hij voelde ook hoe de demonen zich klaar maakte om hem te verdedigen. "Ik zal jou beschermen Dave." Fluisterde ze zacht, Dave keek haar droog aan en grinnikte toen, maar hield zijn mond en keek toe hoe ze weer gign zitten. "Ik wil dat je je intrek neemt in het kasteel. Er zal een kamer voor je klaar gemaakt worden en je zal complete vrijheid hebben in de extra trainingszaal onder het paleis. Dit is geen verzoek Dave." Ze keek hem recht aan. Okeej nu kon hij zich dus echt niet meer inhouden en hij bego nte lachen maar hij stopte al gauw 'Sorry hoor maar dit is komisch, jij die mij altijd probeerde te vermoorden, diegene die altijd de lievelingetje was wil mij plots beschermen?' Ager grinnikte ook 'Hoezo dnek je dast ik uit huis vertrokken ben? Ik be nu eindelijk is op mezelf war niemand mij de les leest en ik kan doen wat ik wil, denk je dan dat ik bij je zal intrekken?' Zei Dave daarna kil en keek haar recht aan 'Mariah, laat het hier bij, ik heb pa altijd al met respect aangekeken maar hij keek nooit zo terug, ik was zijn enigste zoon en wat kreeg ik altijd? Gedonder op mijn kop omdat ik niet zo ben als jij, niet zo perfect als zijn eerste kind! Ik wou altijd net zo sterk zijn als hij en wat denk je heb ik op mijn 13 een manier gevonden om naar de hel te gaan en wat krijg ik in plaats van goed gedaan zoon? Nee ik krijg een boze vader die weer is jou als voorbeeld neemt.' Zei Dave boos en zijn ogen werden half rood en hij draaide zich om 'kom ager, we hebben hier niks te zoeken.' Zei hij boos en beende richting de uitgang.


you wanted to see me? (Mariah)  WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 5:09 am

Zacht begon Mariah te grommen bij het horen van Dave's woorden en ze sprong op. "Dave, je hebt geen idee. Je hebt geen idee van vader, van wat hij heeft gedaan en hoe hij jou wou beschermen. Je hebt geen idee van hoe het was om de oudste te zijn. Hoe het was om voor je ogen je echte vader te zien vermoord worden door je adoptie moeder. Dave, je hebt geen idee hoeveel vader van je houd. En wat hij heeft gedaan voor jou. Niet alleen voor mij." Ze beet op haar onderlip terwijl ze naar voren stapte. "Dave Fel'dan, je hebt geen idee van wat er is gebeurd toen jij nog veilig en jong was. Jij hebt een iet wat fatsoenlijke jeugd gehad waar ik constant moest vrezen voor mijn dood. Vanaf dat ik geadopteerd was door Seth die hoer van een Vyndi met haar leger heeft mij willen vermoorden. Mijn ziel willen verbranden omdat ze wisten wat ik zou worden, omdat ze wisten dat ik Seth's kracht zou krijgen." Ze stak haar hand op waar nogsteeds een raar teken zich in bevond. "Hier het merkteken van Vyndi omdat vade een dag te laat was. Een dag niet op mij had gelet. Het brand langzaam aan mijn ziel weg vanbinnen. En tenzij ik binnen een bepaalde tijd de kracht vind om Omega te worden zal het mij vermoorden. Als ik het niet uit me kan bannen. Dat is waarom vader altijd mij in de gate hielt. Hij wou nooit jou negeren, hij wou mijn leven redden en misschien is dat wel een misdaad in jouw ogen maar hij deed het uit liefde." Ze beet op haar onderlip terwijl ze haar hand liet zakken. "Ik kan het jou dan niet makkelijk hebben gemaakt vroeger, maar hoe denk je dat ik me voelde. Ik wou die aandacht niet. Eerst was het leuk, maar later werd het gewoon vreselijk, ik had geen leven. In tegenstelling tot jou. Ik vraag je niet om een of ander slaaf je te worden van me Dave, ik smeek je enkel om hier te komen wonen en veilig te zijn. Waar ik je zou kunnen beschermen. Waar ik de verantwoordelijkheid voor jou draag!"

“Change is the constant signal for rebirth, the rise of the phoenix”
mariah fel'dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 5:27 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Dave bleef staan en lusiterde naar haar woorden "Dave, je hebt geen idee. Je hebt geen idee van vader, van wat hij heeft gedaan en hoe hij jou wou beschermen. Je hebt geen idee van hoe het was om de oudste te zijn. Hoe het was om voor je ogen je echte vader te zien vermoord worden door je adoptie moeder. Dave, je hebt geen idee hoeveel vader van je houd. En wat hij heeft gedaan voor jou. Niet alleen voor mij." Hij bleef nog steeds staan en wachten tot ze verder zou gaan, hij wist heel zeker dat ze verder ging. "Dave Fel'dan, je hebt geen idee van wat er is gebeurd toen jij nog veilig en jong was. Jij hebt een iet wat fatsoenlijke jeugd gehad waar ik constant moest vrezen voor mijn dood. Vanaf dat ik geadopteerd was door Seth die hoer van een Vyndi met haar leger heeft mij willen vermoorden. Mijn ziel willen verbranden omdat ze wisten wat ik zou worden, omdat ze wisten dat ik Seth's kracht zou krijgen." Dave bleef kalm staan, hij kon de spanning in haar lichaam voelen "Hier het merkteken van Vyndi omdat vade een dag te laat was. Een dag niet op mij had gelet. Het brand langzaam aan mijn ziel weg vanbinnen. En tenzij ik binnen een bepaalde tijd de kracht vind om Omega te worden zal het mij vermoorden. Als ik het niet uit me kan bannen. Dat is waarom vader altijd mij in de gate hielt. Hij wou nooit jou negeren, hij wou mijn leven redden en misschien is dat wel een misdaad in jouw ogen maar hij deed het uit liefde." Ze beet op haar onderlip terwijl ze haar hand liet zakken. "Ik kan het jou dan niet makkelijk hebben gemaakt vroeger, maar hoe denk je dat ik me voelde. Ik wou die aandacht niet. Eerst was het leuk, maar later werd het gewoon vreselijk, ik had geen leven. In tegenstelling tot jou. Ik vraag je niet om een of ander slaaf je te worden van me Dave, ik smeek je enkel om hier te komen wonen en veilig te zijn. Waar ik je zou kunnen beschermen. Waar ik de verantwoordelijkheid voor jou draag!" Nu draaide Dave zich wel om en keek met zijn blauwe ogen naar haar 'Denk je soms dat ik dom ben? Denk je soms dat ik het niet zag, dat i kniet zag hoe veel problemen je had met de vampieren, ik was dan nog wel jong maar ik was niet dom, toen we jong waren en jij al les kreeg wou ik je vriend worden, ik wou je ondersteunen maar wat deed jij? Je stoten mij af, je liet mij niet toe we hadden goede broer en zus kunnen worden maar dat wou jij niet.' Ze iDave kil en grinnikte toen 'weetje, toen ik klein was had ik mezelf ooit beloofd om jou te beschermen tegen de vampieren alleen ik werd altidj thuis gehouden zelfs toen ik mijn kracht had werd ik ver gehouden, ik heb jaren lang langs ons huis gepatrouilleerd en de vampieren ver gehouden samen met Ager en nu wil je mij beschermen?' vroeg Dave zacht en keek haar recht aan.
you wanted to see me? (Mariah)  WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 5:46 am



In stilte keek Mariah Dave aan terwijl ze haar handen samen spande en opnieuw ontspande zacht slikte en even haar hoofd schudde. "Waarom begonnen we ooit met deze haat Dave.." Fluisterde ze zacht en keek hem recht aan. Even zuchtte ze en liet zichzelf voor de zoveelste keer terug vallen in de troon. Ze glimlachte zacht en knipte met haar hand waardoor Aeron Neya en Poekie verdwenen en ze zuchtte nogmaals en terwijl ze haar handpalm opende en een klein vlammetje over haar vingers liet lopen. "Misschien is het vertrek van vader wel een nieuwe start voor ons nietwaar.." Klonk haar stem zacht en ze keek op naar hem. "Kom hier wonen Dave.."

-flut-

“Change is the constant signal for rebirth, the rise of the phoenix”
mariah fel'dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptywo okt 17, 2012 6:17 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

"Waarom begonnen we ooit met deze haat Dave.." Fluisterde ze zacht en keek hem recht aan. Dave haalde zin schouders op en draaide zijn schouders terwijl hij probeerde te ontspannen. 'Ik weet het niet meer, ik geloof dat het allemaal begon toen je mij probeerde te doden.' Zei Dave met een scheef glimlach, Hij zag dat de summons van Mariah verdwenen en Dave keek even naar Ager die naar hem knitke en wel uit het zaal liep. "Misschien is het vertrek van vader wel een nieuwe start voor ons nietwaar.." Klonk haar stem zacht en ze keek op naar hem. "Kom hier wonen Dave.." Dave keek naar zijn oudere zus en schudde zijn hoofd 'nee Mariah, daar ben ik vrij, daar kan ik doen wat ik wil en als ik perongeluk iets stukmaak is het niet erg odmat ik weet dat het toch van mij is. ' Zei Dave rustig en knakte zijn vingers, hij wist niet echt iets te zeggen.

you wanted to see me? (Mariah)  WalterCDornez2

Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptyvr okt 19, 2012 5:46 am

Mariah schudde haar hoofd bij het horen van Dave's antwoord en liet haar hand door haar haren glijden. "Dave.. Je bent kinderachtig bezig, weetje hoe vaak ik hier iets sloop. Ik zou ondertussen nieteens de rekening willen zien van degene die alles moet betalen." Ze begon te grijnzen en begon te spelen met een lokje van haar haar. "Misschien heb ik je ook wel een klein beetje nodig.." Murmelde ze even en keek hem aan. "Het is behoorlijk saai hier, ene verplichting na de ander, ik heb een beetje leven nodig in dit gedoe. Vader had gelijk, ik haat dit meer als hij het haatte." Ze grijnsde nogmaals en zuchtte even. "Kom op Dave." Ze begon zacht te grijnzen en sloeg haar armen achter haar hoofd terwijl ze hem onderzoekend aankeek.

“Change is the constant signal for rebirth, the rise of the phoenix”
mariah fel'dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptyvr okt 19, 2012 11:04 pm

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

"Dave.. Je bent kinderachtig bezig, weetje hoe vaak ik hier iets sloop. Ik zou ondertussen nieteens de rekening willen zien van degene die alles moet betalen." Dave grinnikte en zag Mariah grijnzen en met haar haar spelen. "Misschien heb ik je ook wel een klein beetje nodig.." Murmelde ze even en keek hem aan. Dave keek verast aan, dit had hij niet verwacht. "Het is behoorlijk saai hier, ene verplichting na de ander, ik heb een beetje leven nodig in dit gedoe. Vader had gelijk, ik haat dit meer als hij het haatte." Ze grijnsde nogmaals en zuchtte even. "Kom op Dave." Dave dacht na maar begon toe nte grijnzen. 'je wil leven? Nou til je lui kont op en dan gaan we naar buiten, is zien of je nog lol kan maken.' Zei Dave met een grijns, hij had wel even zin om mensen te pesten en hun leven zuur te maken maar hij wist niet of Mariah wel met hem mee wou?


you wanted to see me? (Mariah)  WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptyza okt 20, 2012 2:43 am

Mariah Fel'dan
You're gonna have another accident.
You know, I'm involved with black magic.


Er zat iets aan te komen, Dave's grijns verraadde alles en ze trok haar wenkbrauw op. "Wat ben je van plan.." Klonk haar stem zacht en liet haar vingers op de leuning van de stoel tikken. En ja hoor daar kwam misters geniale plannetje en Mariah begon te lachen. "Manier nummero uno om al mijn respect en waardigheid kwijt te raken dat weet je wel Dave." Sprak ze lachend en schudde haar hoofd. "Ik kom uit deze stoel op een voorwaarde, enkel jij en ik. Geen summons, geen demonen. We hebben wat tijd samen in te halen. En ik beloof je, ik zal je niet weer proberen te vermoorden." Ze begon nog breder te lachen en schudde haar hoofd waarbij ze haar oranje haren uit haar gezicht schudde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptyza okt 20, 2012 5:43 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Dave hoorde Mariah lachen en grijnsde. "Manier nummero uno om al mijn respect en waardigheid kwijt te raken dat weet je wel Dave." Sprak ze lachend en schudde haar hoofd. "Ik kom uit deze stoel op een voorwaarde, enkel jij en ik. Geen summons, geen demonen. We hebben wat tijd samen in te halen. En ik beloof je, ik zal je niet weer proberen te vermoorden." Dave lachte en grijnsde toen na een tijdje 'beloofd en alleen als jij even vergeet dat jij hier de leider bent e nwe gewoon broer en zus zijn!' Zei Dave grijnzend en liep naar de deur en wachten tot Mariah zou komen.


you wanted to see me? (Mariah)  WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Emptyvr okt 26, 2012 2:14 am

Mariah Fel'dan
You're gonna have another accident.
You know, I'm involved with black magic.


Mariah grijnsde zacht en knipte nog een maal met haar vinger waardoor ook Aeron die tot die tijd in de hoek van haar kamer had gestaan verdween. Langzaam kwam ze omhoog, wankelde even maar hief toen haar gezicht met een scheve grijns vast rond haar lippen. Voorzichtig stapte ze naar voren voor ze haar hoofd even naar achteren liet zakken en zacht inademde voor ze doorliep. HAar handelingen konden af en toe wel vreemd lijken maar het was zoals ze was. En nou ja, ze was nou eenmaal af en toe een beetje vreemd..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





you wanted to see me? (Mariah)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: you wanted to see me? (Mariah)    you wanted to see me? (Mariah)  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
you wanted to see me? (Mariah)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You wanted to know the past my dear?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; South :: ;; Castle of Magic-
Ga naar: