V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Father..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Father..   Father.. Emptyzo mei 06, 2012 6:50 am

Met krachtige passen liep de jonge maar sterke Wizard door het kasteel. Haar ogen stonden recht en kil vooruit. Iets wat zich had gevormd met de tijd, maar ja wat wou je dan ook tussen het slechtste van het slechtste opgroeien. Een klein smalend glimlachje vormde zich rond haar lippen terwijl de twee in zwart gehulde gedaantes in zicht kwamen. Shane en J. Haar trouwe summons en wachters van het wellicht gevaarlijkste gedeelte van het gehele kasteel. De afdeling met enkel zwarte magie.. Magie die deze wereld naar haar ondergang kon brengen. Magie die je niet voor mogelijkheid hielt. Met die magie had de jonge Leader de schapeshifter Delaney uit haar Summonvorm gehaalt. Met die magie..
Mariah wou niet denken aan wat ze uit kon halen tegenover de hele wereld met die magie. Ze moest in belang van haar volk denken. Nu ze leader was zou haar volk altijd voor gaan. De summons bogen terwijl ze de deuren voor haar open hielden en een koele bries ontmoette haar gezicht en bliezen haar lange oranje haren naar achteren. Even lachte ze maar daarna werd haar blik weer serieus terwijl ze naar voren stapte. Ze wist waarvoor ze hier kwam. De ultime bescherming van haar familie en haar volk. Een Demonlord.. Doelgericht zocht ze naar dat ene juiste vervloekte boek. Zacht zuchtte ze toen ze eindelijk iets vond wat leek op wat ze zocht. Achter zich hoorde ze een afkeurend geluid maar ze negeerde Aeron en pakte het boek mee naar de lange tafel die in het midden van al die boeken stond. Ze stofte het even af en sloeg het open. Meteen maakte ze een geërgerde zucht toen ze tot de conclusie kwam dat ze niets van de taal kon maken. Met een diepe zucht liet ze haar hoofd op het boek vallen waar ze even bleef liggen. Pas toen ze hoorde dat een ander door de deuren kwam schoot haar hoofd omhoog waardoor haar lippen zich even in een krul vormde maar daarna serieus terwijl ze het boek snel sloot en aan Aeron overspeelde. Als haar vader zou zien wat ze las of probeerde te lezen, zou ze een serieus probleem hebben..

Sethy :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyzo mei 06, 2012 7:34 am

Setherian Etherrior Fel'dan



Seth hief zijn linkerhand naar de deur. Hand…. Het was eerder een klauw, een monstrueuze klauw gemaakt van een zwartachtige substantie die je deed denken aan verrot vlees en graniet. Achter hem gleed een abnormale schaduw . De deur sloeg open en hij zag Mariah daar staan met haar summons, het boek viel meteen op en Seth snoof. Zijn klauw werd een grote vuist en hij keek woedend naar Mariah. “….Dat boek, is van mij. Je bent dan wel leider.. alleen dat boek is van mij. Dan mag je het niet zomaar pakken, het heeft een reden dat ik hem bewaar.” Zei Seth met beestachtige ondertoon. “Kom,” zei Seth simpel. De schaduw werd een geestachtige verschijning, dood maar ze had een moederlijke verschijning. Naast hem verschenen twee zwarte symbolen op de grond die openbraken. Angelos en Seralai gleden uit de gebroken zegels omhoog. Seth knikte, “Ik wed dat je een demonlord probeert te vinden net als iedereen die dat boek wilt. Hoe zwaar het mij ookal valt dat ik mensen moet waarschuwen, maar dat boek kost levens!” zei Seth terwijl hij er naar wees. Seralai gleed ondertussen met de slangachtige tong langs messcherpe tanden die langs haarlippen naar buiten gleden door de manier waarop ze keek. Angelos stond nog steeds stil verborgen onder de mantel en niet zichtbaar op de twee zwarte engelen vleugels uit zijn rug na. Seth gromde. “Aeron, geef dat boek hier. Ik meen het, Voor dat boek heb ik geen angst om Summons te vermoorden. Geloof me..” Zei Seth met woedende ogen. Demonsheart trad al inwerking. Zijn rug vergroeide al, zijn ogen werden rood en zijn mond werd bijna een muil. Hij keek naar Mariah en stak zijn vergroeide hand uit. “Geef…” klonk het boos. Er is een reden dat het boek werd bewaard door hem. Demon lords konden directe dood betekenen, zoals Seralai bijna zijn dood was. Zoals Angelos hem bijna had verdoemd. Het kostte tijd voordat je die kracht kon beheersen, veel meer tijd en kracht om jezelf niet dood te maken. Seth werd kalmer en werd meer zijn echte vorm. Hij moest en zou het terug hebben, daarbij als iemand er mee zou kloten, zou het ook slecht voor hem aflopen, hij die het boek moest bewaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyzo mei 06, 2012 7:46 am

Mimi~ schreef:
Seth snoof. Zijn klauw werd een grote vuist en hij keek woedend naar Mariah. “….Dat boek, is van mij. Je bent dan wel leider.. alleen dat boek is van mij. Dan mag je het niet zomaar pakken, het heeft een reden dat ik hem bewaar.” Zei Seth met beestachtige ondertoon. “Kom,” zei Seth simpel. De schaduw werd een geestachtige verschijning, dood maar ze had een moederlijke verschijning. Naast hem verschenen twee zwarte symbolen op de grond die openbraken. Angelos en Seralai gleden uit de gebroken zegels omhoog. Seth knikte, “Ik wed dat je een demonlord probeert te vinden net als iedereen die dat boek wilt. Hoe zwaar het mij ookal valt dat ik mensen moet waarschuwen, maar dat boek kost levens!” zei Seth terwijl hij er naar wees. Mariah beet op haar lip terwijl ze hem aan keek. Iets zei haar dat dit nog niet het ergste was van zijn toorn. Seth gromde. “Aeron, geef dat boek hier. Ik meen het, Voor dat boek heb ik geen angst om Summons te vermoorden. Geloof me..” Zei Seth met woedende ogen. Demonsheart trad al inwerking. Zijn rug vergroeide al, zijn ogen werden rood en zijn mond werd bijna een muil. Hij keek naar Mariah en stak zijn vergroeide hand uit. “Geef…” klonk het boos.
Uiteindelijk werd Seth kalmer en werd meer zijn echte vorm. Nogmaals slikte Mariah maar ze wist dat Aeron geen aanstalten zou maken het boek aan haar vader te geven zonder haar toestemming. Haar ogen werden een soort ijzig blauw terwijl ze hem aan bleef kijken. Een steek van jaloezie trad door haar hart terwijl haar gezicht geen emotie verraadde. Dus Dave mocht met demonen kloten en zij.. Mocht nieteens als Leader dat boek bekijken. Voor een enkele minuut stond ze daar knarsetandend toen Joanna zittend en nonchalant zoals ze altijd al was geweest op de tafel kwam zitten. Haar ontschuldige demonische grijnsje vervormde zich in een rechte streep terwijl ze overeind kwam en haar grote demonische zwaard zich in haar hand vormde. "Wij hebben geen angst om iemand te verwonden voor de goede zaak." Klonk Joanna's stem met een licht dreigende ondertoon terwijl ze een stap naar voren zette. Mariah's ogen boorde zich in de rug van haar summon en meteen verdween het zwaard van Joanna terwijl die met een geërgerde zucht zich liet neervallen op de tafel. Mariah's ogen haakte zich weer in die van haar vader terwijl ze haar hand langzaam achteruit stak zodat Aeron haar het boek weer kon geven. Met haar ogen nogsteeds op haar vader gericht opende ze het en las ze nogmaals die onmogelijke tekst. "Welke taal is dit vader.." Klonk haar stem zacht terwijl ze zich half omdraaide. Haar ogen fixeerde zich op het boek terwijl ze nogmaals door de regels ging. Waarom had hij haar deze taal nooit geleerd.. Ze wist hoe gevaarlijk Demonlords waren.. Maar haar vader had haar zo veel meer gevaarlijke dingen geleerd, waarom niet dit. Haar ogen draaide zich weer naar Setherian terwijl ze met het boek in haar hand schuin hem aan bleef kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyzo mei 06, 2012 8:03 am

Setherian Etherrior Fel'dan

"Welke taal is dit vader.." klonk Mariah’s stem zacht terwijl ze zcih half omdraaide. Seth zuchtte, “een taal die ik je niet ga leren.” Hij trok bij zijn zij zijn shirt omhoog en liet een wond zien die van dij tot oksel ging. “Valencia gaf me dit toen ik het boek had gepakt. Ze had haar hand erin gestoken en van binnenuit twee ribben gebroken voordat ik had kunnen roepen van pijn.” Zei Seth simpel. “Ik heb het geleerd van haar toen ze al haar kennis overdroeg toen ze stierf. Het is een taal die ouder is dan de meeste demonen en gesproken word door de Alpha’s en Omega’s. Jij bent nog geen Alpha in de ogen van dit boek, zelfs ik ben nog maar Alpha. Fel’dan heeft dit boek gebonden in het huid en bloed van een Demonlord.“ Ging hij verder. Selene pakte het boek simpel over en gaf het aan Seth, “Dankje, Als je dit boek al gaat doornemen…. Ben ik erbij.” Zei Seth. Hij bladerde door het boek heen en hield stil op een van de laatste pagina’s. Vijf ogen schenen als lampjes op een pagina, kleine vlammetjes in de vorm van een ster. Even knipperden ze voordat het boek dichtsloeg. “Er zijn wezens in dit boek, die zonder ook maar een spier te vertrekken een summon kunnen vernietigen, ziel en al. Dus geen tweede kansen.” Zei Seth. Hij keek naar Mariah en gaf het boek aan Selene. Hij omhelsde Mariah licht en tilde haar omhoog, op zijn schouder zat ze. Seth lachte even, “Geloof me, als je het aan kon had ik je het boek direct gegeven. Alleen je moet sterker worden, geen genade. Sommige demonen nemen vormen van kinderen aan of geliefden.” Zei Seth simpel. Hij opende zijn ene vrije hand en vlammen verschenen. Al snel namen de vlammen gedaante van een klein meisje, Mariah… alleen dan toen ze jong was. “… Zelfs ik kan er niet tegen om iets dat op jou lijkt te verwonden.” Zei hij rustigjes terwijl hij zijn hand sloot. Angelos en Seralai verdwenen en Selene leunde simpel in de hoek van de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyzo mei 06, 2012 8:25 am

eth zuchtte, “een taal die ik je niet ga leren.” Hij trok bij zijn zij zijn shirt omhoog en liet een wond zien die van dij tot oksel ging. “Valencia gaf me dit toen ik het boek had gepakt. Ze had haar hand erin gestoken en van binnenuit twee ribben gebroken voordat ik had kunnen roepen van pijn.” Zei Seth simpel. “Ik heb het geleerd van haar toen ze al haar kennis overdroeg toen ze stierf. Het is een taal die ouder is dan de meeste demonen en gesproken word door de Alpha’s en Omega’s. Jij bent nog geen Alpha in de ogen van dit boek, zelfs ik ben nog maar Alpha. Fel’dan heeft dit boek gebonden in het huid en bloed van een Demonlord.“ Ging hij verder. Selene pakte het boek simpel over en gaf het aan Seth, “Dankje, Als je dit boek al gaat doornemen…. Ben ik erbij.” Zei Seth. Hij bladerde door het boek heen en Mariah keek toe terwijl ze opnieuw aan het knarsetandden was.“Er zijn wezens in dit boek, die zonder ook maar een spier te vertrekken een summon kunnen vernietigen, ziel en al. Dus geen tweede kansen.” Zei Seth. Hij keek naar Mariah en gaf het boek aan Selene. Hij omhelsde Mariah licht en tilde haar omhoog, op zijn schouder zat ze. Seth lachte even, “Geloof me, als je het aan kon had ik je het boek direct gegeven. Alleen je moet sterker worden, geen genade. Sommige demonen nemen vormen van kinderen aan of geliefden.” Zei Seth simpel. Hij opende zijn ene vrije hand en vlammen verschenen. Al snel namen de vlammen gedaante van een klein meisje, Mariah… alleen dan toen ze jong was. “… Zelfs ik kan er niet tegen om iets dat op jou lijkt te verwonden.” Zei hij rustigjes terwijl hij zijn hand sloot. Angelos en Seralai verdwenen en Selene leunde simpel in de hoek van de kamer. Mariah moest even giechelen terwijl ze zacht haar hoofd schudde en haar vader licht omhelsde. In haar ooghoek zag ze hoe Aeron zich bij Selene voegde en zag ze hoe Joanna iets geïrriteerd mompelde en daarna ook verdween. Makkelijk werkte Mariah zich los uit de greep van haar vader zodat ze weer met bijde benen op de grond stond en keek haar vader even recht aan. Ze was nu bijna even groot als hij was. Misschien vijf centimeter verschil, meer niet. Zachtjes glimlachte ze terwijl ze haar vader even omhelsde. "Ik wil enkel handelen in het goede van ons volk vader." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem aankeek. Ze wou de kracht vinden om haar volk niet nogmaals die pijn te laten verduren. "Vader, leer me hoe ik een demonlord moet oproepen." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem recht aankeek.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyzo mei 06, 2012 8:38 am

Makkelijk werkte Mariah zich los uit de greep van haar vader zodat ze weer met bijde benen op de grond stond en keek haar vader even recht aan. Ze was nu bijna even groot als hij was. Misschien vijf centimeter verschil, meer niet. Zachtjes glimlachte ze terwijl ze haar vader even omhelsde. "Ik wil enkel handelen in het goede van ons volk vader." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem aankeek. Ze wou de kracht vinden om haar volk niet nogmaals die pijn te laten verduren. "Vader, leer me hoe ik een demonlord moet oproepen." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem recht aankeek.

Setherian Etherrior Fel'dan

Seth zuchtte.. "Ik, ik leer het je.. maar.. denk eraan.. dat het niet simpel is. Ik open de poort, jij vecht. Dat en niets anders. Beide tegelijk kan zwaar aankomen. Want met een menselijk lichaam en summons die niet eens demonic zijn haal je het niet als je ook nog eens de poort open moet houden." zei Seth. Hij keek haar aan en zuchtte. "Wat er ook door die poort komt, Geen gepraat, geen deal, Pin hem/haar/het vast aan de grond en zorg dat ..... dat het/haar etc. Geen aanval meer kan doen. Anders ben je je leven kwijt, als je nog geluk hebt" snoof Seth. Hij gaf Mariah een kus op haar voorhoofd. "Ik zweer je, als jij sterft ga ik persoonlijk dat ding achterna de poort door en ruk elke ziel uit hem tot ik je terug heb." zei Seth lachend en liep naar achter. "Het boek daarintegen blijft bij mij." vervolgde hij snel. Hij legde zijn hand op Selene haar schouder. Direct schoot Selene als een echte moeder op Mariah af en omhelsde haar hartelijk. "Gaat het goed met je? Eet je wel goed? je bent licht. Het lijkt gister nog dat je in mn armen pastte." zei ze haastig. Seth moest stilletjes lachen terwijl hij er naar keek vanaf een afstandje.


Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyma mei 07, 2012 12:45 am

Seth zuchtte.. "Ik, ik leer het je.. maar.. denk eraan.. dat het niet simpel is. Ik open de poort, jij vecht. Dat en niets anders. Beide tegelijk kan zwaar aankomen. Want met een menselijk lichaam en summons die niet eens demonic zijn haal je het niet als je ook nog eens de poort open moet houden." zei Seth. Hij keek haar aan en zuchtte. "Wat er ook door die poort komt, Geen gepraat, geen deal, Pin hem/haar/het vast aan de grond en zorg dat ..... dat het/haar etc. Geen aanval meer kan doen. Anders ben je je leven kwijt, als je nog geluk hebt" snoof Seth. Hij gaf Mariah een kus op haar voorhoofd. "Ik zweer je, als jij sterft ga ik persoonlijk dat ding achterna de poort door en ruk elke ziel uit hem tot ik je terug heb." zei Seth lachend en liep naar achter. "Het boek daarintegen blijft bij mij." vervolgde hij snel. Hij legde zijn hand op Selene haar schouder. Direct schoot Selene als een echte moeder op Mariah af en omhelsde haar hartelijk. "Gaat het goed met je? Eet je wel goed? je bent licht. Het lijkt gister nog dat je in mn armen pastte." zei ze haastig. Mariah lachtte terwijl ze Selene half van zich af duwde. "Het gaat prima met me mam. Rustig nou maar." Ze glimlachte terwijl ze haar moeder aankeek. In tegenstelling tot haar vader was ze haar moeder wel altijd mam blijven noemen. Het was een tik die er niet meer uitging. En zo hielt Mariah het ook graag. Met een glimlach keek ze haar vader aan terwijl haar ogen zachtjes twinkelde. "Dankje." Klonk haar stem zacht waarna ze zich helemaal uit haar moeders omhelzing los maakte. "Ik heb trouwens nog een nieuwtje." Klonk haar stem zacht terwijl ze haar vader recht aankeek. Nu kwam een nog moeilijker gedeelte, want hoe zou haar vader het op zich nemen? Hoe zou hij vinden dat zijn zoon was teruggekeerd.. Hoe zou hij reageren op Dave's aanwezigheid. Mariah had hem getolloreerd, geaccepteerd dat hij terug was. Maar of haar vader daar ook zo over dacht was nog maar de vraag. "Dave.. Hij is thuis." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem recht aankeek. Wachtend op zijn reactie hierop. Want Dave stond indirect verbonden met Mimi en Mimi was....

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyma mei 07, 2012 4:01 am

Mariah lachtte terwijl ze Selene half van zich af duwde. "Het gaat prima met me mam. Rustig nou maar." Ze glimlachte terwijl ze haar moeder aankeek. "Ik heb trouwens nog een nieuwtje." Klonk haar stem zacht terwijl ze haar vader recht aankeek. . "Dave.. Hij is thuis." Seth keek haar even aan, zijn hand werd een vuist. .... "Ik laat het achter me. Alleen ik zal hem duidelijk maken, dat als hij hier nogmaals weggaat dat het onplezierig gaat worden .... laat maar. Ik heb die macht niet omdat te bepalen. Jij bent de leider, je doet het goed." zei Seth simpel en Selene liep even naar hem toe na Mariah nog een knuffel te hebben gegeven. Ze sloeg haar arm om Seth heen en fluisterde 'Isnoe ir whala? Elunee adore?' naar hem. Seth zuchtte en dacht na over de woorden, "Mariah, ik heb wel iets dat je mag hebben, het zal helpen." zei Seth. hij sloeg zijn gewaad open en pakte een rol perkament uit een zijzak. Hij stak het uit richting Mariah. "Er staat in, over.. Demonheart, de diepere verandering die je ondergaat na deze scroll maakt je sterker en in het voordeel tegenover demonen. Om eentje te vermoorden, moet je hun eigen kracht tegen hun gebruiken." zei Seth nog.



-flutpost-
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptydi mei 08, 2012 5:08 am

Seth keek haar even aan, zijn hand werd een vuist. .... "Ik laat het achter me. Alleen ik zal hem duidelijk maken, dat als hij hier nogmaals weggaat dat het onplezierig gaat worden .... laat maar. Ik heb die macht niet omdat te bepalen. Jij bent de leider, je doet het goed." zei Seth simpel en Selene liep even naar hem toe na Mariah nog een knuffel te hebben gegeven. Ze sloeg haar arm om Seth heen en Mariah glimlachte zachte. Seth zuchtte waarna hij haar weer aankeek. "Mariah, ik heb wel iets dat je mag hebben, het zal helpen." zei Seth. hij sloeg zijn gewaad open en pakte een rol perkament uit een zijzak. Hij stak het uit richting Mariah. "Er staat in, over.. Demonheart, de diepere verandering die je ondergaat na deze scroll maakt je sterker en in het voordeel tegenover demonen. Om eentje te vermoorden, moet je hun eigen kracht tegen hun gebruiken." zei Seth nog. Mariah knikte zachtjes terwijl ze de rol stevig in haar hand drukte. "Dankje vader." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem aankeek. "Vader, ik wil dat jij Dave straft. Mij zal hij niet op prijs stellen." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem recht aankeek en zacht zuchtte.

-flut
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptydi mei 08, 2012 5:33 am

Mariah knikte zachtjes terwijl ze de rol stevig in haar hand drukte. "Dankje vader." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem aankeek. "Vader, ik wil dat jij Dave straft. Mij zal hij niet op prijs stellen." Klonk haar stem zacht terwijl ze hem recht aankeek en zacht zuchtte. Seth keek haar in stilte aan en zuchtte toen ook, "waarom zou ik hem straffen, dat is aan jou. Hij was oud genoeg om weg te gaan en ik als vader heb dan niets te zeggen, als hij weg wilt is het zijn keuze... ik doe het voor deze keer... maar jij moet als leader ook de verantwoording van straffen op je nemen... anders is het onterecht." zei Seth kalm. Hij hief zijn hand naar Selene en die pakte hem vast voor ze knikte naar Mariah. "je doet het goed liefje," zei ze en verdween toen . Seth was nu in stilte tegenover Mariah. Hij keek haar aan en zweeg nog even... hij draaide zich om en liep naar het raam opdat zijn rug dan Mariah's blik even blokkeerde. "Ik mis twee dingen in mijn leven.. vergelding en Mimi. Jij bent een van de weinige dingetjes plus je broertjes en zusjes die me niet laten verlangen naar een ronddolend bestaan om mijn krachten te gebruiken voor.. lagere bezigheden dan hoort." zei Seth terwijl hij zich omdraaide naar Maraih en haar door haar haren wreef. Hij glimlachte even vaderlijk en zweeg verder even.

-flut
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptydo mei 10, 2012 3:02 am

Mimi~ schreef:
Seth keek haar in stilte aan en zuchtte toen ook, "waarom zou ik hem straffen, dat is aan jou. Hij was oud genoeg om weg te gaan en ik als vader heb dan niets te zeggen, als hij weg wilt is het zijn keuze... ik doe het voor deze keer... maar jij moet als leader ook de verantwoording van straffen op je nemen... anders is het onterecht." zei Seth kalm. Hij hief zijn hand naar Selene en die pakte hem vast voor ze knikte naar Mariah. "je doet het goed liefje," zei ze en verdween toen . Seth was nu in stilte tegenover Mariah. Hij keek haar aan en zweeg nog even... hij draaide zich om en liep naar het raam opdat zijn rug dan Mariah's blik even blokkeerde. "Ik mis twee dingen in mijn leven.. vergelding en Mimi. Jij bent een van de weinige dingetjes plus je broertjes en zusjes die me niet laten verlangen naar een ronddolend bestaan om mijn krachten te gebruiken voor.. lagere bezigheden dan hoort." zei Seth terwijl hij zich omdraaide naar Maraih en haar door haar haren wreef. Hij glimlachte even vaderlijk en zweeg verder even. Mariah glimlachte even en zag in haar ooghoek hoe Aeron ook verdween. Mariah glimlachte zachtjes en keek haar vader aan. "Hoe zou ik ooit een goede leader worden.. Een betere als jij. Of even goed als jij." Klonk haar stem zachtjes terwijl ze hem aankeek. "Hoe kan ik het ooit goed doen zoals mam zegt." Verzuchtte ze zachtjes en keek hem opnieuw recht aan.
-flut
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptydo mei 10, 2012 3:11 am

"Hoe zou ik ooit een goede leader worden.. Een betere als jij. Of even goed als jij." Klonk haar stem zachtjes terwijl ze hem aankeek. "Hoe kan ik het ooit goed doen zoals mam zegt." Verzuchtte ze zachtjes en keek hem opnieuw recht aan. Seth legde zijn hand op zijn schouder, "Denk niet voor maar met het volk. Word geen tiran en leid ze.. dan ben je al een goede leider, je moet geen leider als ik was zijn, maar een leider hoe jij bent zijn." Zei Seth en streek zijn hand door haar haren alsof ze weer een klein kind was. "Dan komt het wel goed, dat kan ik je beloven." zei Seth terwijl hij glimlachend in gedachten verzonk. Zoveel jaren waren er al voorbij gegaan en Mariah was echt volwassen geworden... waar was de tijd gebleven. Hoewel zijn lichaam niet verouderde.. voelde hij zich wel ouder worden. Nog steeds was hij diezelfde persoon als vroeger, alleen nu trotser door de prestaties van zijn kinderen.

-flutpost Sorry D:-
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyma mei 14, 2012 7:30 am

A world so dark a world so cold
A world where only some will go
But not return,
when will they learn were do they go god only knows
Stay Wide Awake

Seth legde zijn hand op zijn schouder, "Denk niet voor maar met het volk. Word geen tiran en leid ze.. dan ben je al een goede leider, je moet geen leider als ik was zijn, maar een leider hoe jij bent zijn." Zei Seth en streek zijn hand door haar haren alsof ze weer een klein kind was. "Dan komt het wel goed, dat kan ik je beloven." zei Seth terwijl hij glimlachend en Mariah glimlachte zachtjes terwijl ze hem recht aankeek. "Dankje pap." klonk haar stem zacht. Pap.. Dat woord had ze lang niet gebruikt. Maar het voelde wel best goed. Ze glimlachte breed terwijl ze hem aankeek. "Ik zou hier nu niet zijn als het niet aan jou lag. Dank je zo veel voor dat alles." Ze glimlachte nogmaals terwijl ze ham recht aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Emptyma mei 14, 2012 7:45 am

"Dankje pap." klonk haar stem zacht. Pap.. Dat woord had ze lang niet gebruikt. Maar het voelde wel best goed. Ze glimlachte breed terwijl ze hem aankeek. "Ik zou hier nu niet zijn als het niet aan jou lag. Dank je zo veel voor dat alles." Ze glimlachte nogmaals terwijl ze ham recht aankeek. "Mariah, ik zou hier niet zijn zonder Valencia... en zij niet zonder haar voogd. Alle Fel'dan's hebben genade getoont aan een kind en het grootgebracht als hun eigen. Ik weet niet of het waar is, maar er is een soort van legende verteld aan mij door Valencia en dat gaat heel erg ver terug. 'Door moord en slachting zijn wij zondaars, alleen wij voorkomen daarmee dat er een groter kwaad kan opstaan. Om demonen te vechten moet je er eentje worden. Om te beschermen, moet je slachten." zei Seth kalmpjes terwijl hij achter Mariah stond en zijn hand op haar schouder legde. "Ik weet niet of het waar is, maar daarmee ben ik groot gebracht, inclusief keihard trainen en het leren haten van vampiers... maar ik geloof er in." zei Seth kalmpjes en hij glimlachte. "Ik was net als jij, ouderloos en achtergebleven in de armen van een vreemde... maar ik ben er blij door. Als dat niet was gebeurt, had ik jou ook nooit in mijn armen kunnen hebben toen je nog klein was of hier nu bij jou staan. Het lot loopt zoals het wilt, wij zijn enkel de schakelingen van welk pad word genomen en welke achterbljft. Het komt wel goed, je bent een goede queen dat weet ik zeker. Kleine toverbal," zei Seth net als toen Mariah nog heel klein was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Father.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Father..   Father.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Father..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; South :: ;; Castle of Magic-
Ga naar: