V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Good to see you Child

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 06, 2012 8:11 am

Setherian Etherrior Fel’dan



Seth boog voorover bij een graf van een van de shapeshifters en grijnsde breed, Gewoon standaard reactie, niet vanwege blijdschap of jolijt. Hij vond het gewoon een goed gevoel om een naam te zien op een grafsteen als die de naam eens eerder had gehoord. Seth schraapte met zijn mismaakte linker klauw langs de rand en draaide zich toen om. Naast hem stond de vrouwelijke gedaante die bekend stond als Selene. Ze glimlachte en haar oplichtende ogen gleden door het bos. Ook zij had de aanwezigheid gevoeld van een ander wezen, waarschijnlijk shapeshifter vanwege het gebied, maar het kon voor hetzelfde geld een echt dier zijn of een ander ras. Seth glimlachte en omhelsde de kracht die hij door zijn lichaam voelde stromen. Hij tapte de energie van de gevallene doden af. Zijn klauw werd menselijk en zijn oorspronkelijke duistere prothese was er weer. Selene kwam al snel naast hem staan en de grijze boog verscheen in haar hand, een pijl in haar andere hand. Seth sloot zijn ogen even, eigenlijk hoopte hij wel dat het een interessant iemand was die hij niet o f pas veel later hoefde te vechten of … tja te doden als het nodig was. Het leven voelde nogal saai aan de laatste tijd, maar ja. Leven om te vechten is anders dan vechten om te leven. Als je altijd alles deed wat je goed vond dan werd het wel saai, nog steeds om die reden en het feit dat hij vechten leuk vond ging hij naar andere territoria toe.



-sorry nog steeds inkomen-



-Tessa-
Terug naar boven Ga naar beneden
.:TessaLyra:.

.:TessaLyra:.


Aantal berichten : 492
Dirua : 283
Registratiedatum : 21-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dark forest

Character
Real name: TessaLyra
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 06, 2012 8:40 am

Good to see you Child 21cw8rn
MAYLAINE
Lets call to all to make peace,
Lets by cold to create ease.
Open darkness we can see,
Youre not blind, borrow the light from me.


Maylaine rende als de machtige witte wolf waar ze een grote aantrekkingskracht toe had vanaf het begin dat ze geboren werd. De wolf die haar moeder was, De moeder die haar vader had vermoord. Vermoord omdat vier kinderen voor die man niet genoeg was. Hij smeekte haar moeder zijn kind te dragen nu zijn vampiervrouw geek kinderen meer kon krijgen. Maylaine rende en rende door het bos ze leidde de shapeshifters. Ze voelde zich meer een shapeshifter dan een wizard, ookal was ze beide evenveel, ookal was ze bij wizzards opgegroeit. Maylaine kon niet toveren het enige wat ze kon was veranderen in elk dier dat ze wilde. Ze kon als ze lang genoeg oefende op een dier shiften in dat dier. Langzaa, kwam het meisje dat 10 jaar leefde maar zich gedroeg als een volwassenen, een leider voor haar volk dichterbij. Het kleine meisje met haar witte korte haren dat er nu uit zag als een grote witte wolf. Rook een Fel'dan geur, die geur herkende ze uit duizenden. De witte machtige wolvin liep richting een groep bomen en wurmde het kleine tasje van haar rug en shifte om in haar menselijke vorm. Maylaine tronk het ondergoed en het witte jurkje snel aan. OP haar blote voeten liep het 10 jarige meisje naar haar vader, de man die haar moeder vermoorden. Langzaam maar op een zelfverzekerde manier liep ze langs de graven naar overleden shifters. De grafstenen in vormen van hun dier met teksten van hun dierbaren en op gegraveerd. Maylaine keek naar Setherian. ''Ga van mijn terrein af, je hebt hier niets te zoeken vader.'' Ze zei het woord vader vol afschuw.




Laatst aangepast door .:TessaLyra:. op ma mei 07, 2012 10:58 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 06, 2012 8:49 am

''Ga van mijn terrein af, je hebt hier niets te zoeken vader.'' Ze zei het woord vader vol afschuw. Seth keek haar stilletjes aan, "Maylaine, je bent groot geworden" zei Seth kalmpjes. Hij had de afschuw opgemerkt maar veel deed het hem niet, dit kind was een van hem, ookal wou ze het niet. Ze had Fel'dan bloed door zich heen stromend en dat bloed.. was tevens een last, in ieder geval voor hen die het niet accepteerden zoals Maylaine. Selene had de boog direct weggedaan bij het zien van het kind. "Je haat me, voor wat ik Delaney heb aangedaan. Haar leven gered om het later te verliezen. Het is zonde ja," zei Seth kalm. In stilte boog hij zijn hoofd, hij had er om gerouwd, het was en bleef een goed persoon, alleen geen echte tranen had hij gelaten. Niet vaak liet hij die, zelfs Valencia had geen traan gekregen. Zelfs Mimi had geen traan gekregen. Hij had niks behalve zijn kinderen en zijn summons die hun ziel zouden opofferen om hem te verdedigen, de summosn die geen slaven maar bondgenoten waren. Elke summon was belangrijk voor hem, maar pijn kregen ze als ze faalden... niet door hem maar alsnog. Dat is een privilege dat zijn kinderen hadden, altijd veilig voor hem of de duistere krachten. "Maylaine, wat wil je doen. Je haat me, alleen is dat genoeg om iemand die ongewapend is.. en je vader uit elkaar te scheuren omdat hij staat op een begraafplaats?" vroeg Seth kalmpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
.:TessaLyra:.

.:TessaLyra:.


Aantal berichten : 492
Dirua : 283
Registratiedatum : 21-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dark forest

Character
Real name: TessaLyra
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 06, 2012 9:15 am

Good to see you Child 21cw8rn
MAYLAINE
Lets call to all to make peace,
Lets by cold to create ease.
Open darkness we can see,
Youre not blind, borrow the light from me.


Maylaine keek naar de summon met de naam selene, ze deed haar boog weg zodra Maylaine te voorschijn kwam. "Je haat me, voor wat ik Delaney heb aangedaan. Haar leven gered om het later te verliezen. Het is zonde ja," ''ZONDE, je hebt haar vermoord, jij moordenaar. JE had vier kinderen en alsnog moet je experimenteren met een kruizing. Mijn volk lijd al genoeg onder jullie, doordat jullie denken dat wij minderwaardig zijn.'' Het meisje sprak wijzere woorden dan meeste meisjes van haar leeftijd. Het enige wat zij ooit gewilt heeft was haar moeder, haar echte moeder. De gene die haar droeg in haar buik, de gene met wie ze een ongesproken band heeft. "Maylaine, wat wil je doen. Je haat me, alleen is dat genoeg om iemand die ongewapend is.. en je vader uit elkaar te scheuren omdat hij staat op een begraafplaats?" ''Nee vader, de gene die gestorven zijn, die niet deze vrijheid kennen die ik nu wel ken zullen dit toe juigen. En JIJ moet nu met je gore moordende leven uit mijn koninkrijk verdwijnen voor ik wachters op jou af stuur.'' De kwaadheid in haar stem was hoorbaar en misschien voor jonge kinderen bangmakend. '' Jij vader zal het misschien niet weten maar ik, ik kan ergens komen zonder jou. Namelijk leider van de shapeshifters.'' Maylaine Keek haar vader aan met de vastberaden blik die ze de laaste tijd droeg. ''Jij Setherian, jij bent mijn vader niet, nooit geweest.'' Ergens hoopte ze dat deze woorden hem pijn zullen doen

Good to see you Child Kdtsg1


Laatst aangepast door .:TessaLyra:. op ma mei 07, 2012 10:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 06, 2012 9:52 am

''ZONDE, je hebt haar vermoord, jij moordenaar. JE had vier kinderen en alsnog moet je experimenteren met een kruizing. Mijn volk lijd al genoeg onder jullie, doordat jullie denken dat wij minderwaardig zijn.'' zei Maylaine. Seth schudde zijn hoofd afkeurend, weer een stereotype gedachte van iemand. '' Jij vader zal het misschien niet weten maar ik, ik kan ergens komen zonder jou. Namelijk leider van de shapeshifters.'' Maylaine Keek haar vader aan met de vastberaden blik die ze de laaste tijd droeg. ''Jij Setherian, jij bent mijn vader niet, nooit geweest.'' zei Maylaine. Seth glimlachte, "Je lijkt op mij, Je haat je ouders.. nou in ieder geval ik, je zegt dat ik je vader niet ben en nooit zal zijn en je beseft het niet alleen het bloed van mij stroomt door je heen. Bloed dat gehaat, aanbeden en verafschuwd word." zei Seth kalm. "Bloed, dat te beheersen valt." zei Seth simpel. Op dat teken gingen oude wonden op zijn rechter arm open en bloed sijpelde richting zijn handpalm, waar het hard werd en als het ware bevroor tot zijn hele rechterhand onder het bevroren bloed zat. "Bloed van Fel'dan. Setherian Etherrior Fel'dan. Jij bent Maylaine Delaney. Je wilt de naam niet dragen, maar mijn bloed is ook het jouwe." zei Seth. Hij lachte enkel en het bloed loste op in het niets. 'Demonheart,' zei Seth simpel. Een paar seconde later stond hij daar tegenover Maylaine, een verschijnsel van tweemeter en dertig centimeter. Grote rode ogen, een mond vol verminkte scherpe tanden en zijn vuisten groot genoeg om een hoofd vast te pakken. Behalve zijn linkerarm, de prothese van demonische magie die zich weer om had gevormd tot een knokige klauw. "Dit bloed, stroomt ook door jou," zei Seth nogmaals. Selene had zich stil gehouden en was de boom in gegaan om de familie zaken aan vader en dochter over te laten. "Ik ben Fel'dan. Jij ook, of je wilt of niet." zei Seth. Dat was het mooie, hij is haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
.:TessaLyra:.

.:TessaLyra:.


Aantal berichten : 492
Dirua : 283
Registratiedatum : 21-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dark forest

Character
Real name: TessaLyra
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 06, 2012 10:10 am

Good to see you Child 21cw8rn
MAYLAINE
Lets call to all to make peace,
Lets by cold to create ease.
Open darkness we can see,
Youre not blind, borrow the light from me.


Haar kwaadheid leek hem te plezieren "Je lijkt op mij, Je haat je ouders.. nou in ieder geval ik, je zegt dat ik je vader niet ben en nooit zal zijn en je beseft het niet alleen het bloed van mij stroomt door je heen. Bloed dat gehaat, aanbeden en verafschuwd word.Bloed, dat te beheersen valt." zei Seth simpel. Op een teken gingen oude wonden op zijn rechter arm open en bloed sijpelde richting zijn handpalm "Bloed van Fel'dan. Setherian Etherrior Fel'dan. Jij bent Maylaine Delaney. Je wilt de naam niet dragen, maar mijn bloed is ook het jouwe. Dit bloed, stroomt ook door jou. Ik ben Fel'dan. Jij ook, of je wilt of niet." Deze woorden maakte haar boos haar hand veranderde in een adelaarsklauw en krasde over zijn wang terwijl het bloed uit de wond sijpelde. ''Ik haat jou, Ik lijk in niets op jou buiten het feit dat jij mijn moeder dwong tot het dragen van mij, tegenwoordig noemen we dat verkrachting'' Haar mond stond hatelijk naar hem haar ogen straalde haat en woede uit. Dit kleine meisje was nooit echt kind geweest, ze heeft nooit buiten kunnen spelen als een klein kind. Met 10 jaar was ze al bijna volwassen. Dit was nog een reden om hem te haatten. ''Ik haat jou zo erg dat ik jou dood wens en medeleiden heb met die kinderen van jou. Maar om het duidelijk te maken Ik heb geen familie, geen broers en zussen of een vader. De enige die ik heb is mijn moeder en die heb jij vermoord.'' Het meisje keek hem boos aan en stond bijna op het punt te gaan grommen naar hem. ''Ik geef je ook een waarschuwing, kom nooit maar dan ook echt NOOIT meer op mijn land.''

Good to see you Child Kdtsg1


Laatst aangepast door .:TessaLyra:. op ma mei 07, 2012 10:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 06, 2012 10:22 am

haar hand veranderde in een adelaarsklauw en krasde over zijn wang terwijl het bloed uit de wond sijpelde. ''Ik haat jou, Ik lijk in niets op jou buiten het feit dat jij mijn moeder dwong tot het dragen van mij, tegenwoordig noemen we dat verkrachting'' Haar mond stond hatelijk naar hem haar ogen straalde haat en woede uit. Dit kleine meisje was nooit echt kind geweest, ze heeft nooit buiten kunnen spelen als een klein kind. Met 10 jaar was ze al bijna volwassen. Dit was nog een reden om hem te haatten. ''Ik haat jou zo erg dat ik jou dood wens en medeleiden heb met die kinderen van jou. Maar om het duidelijk te maken Ik heb geen familie, geen broers en zussen of een vader. De enige die ik heb is mijn moeder en die heb jij vermoord.'' Het meisje keek hem boos aan en stond bijna op het punt te gaan grommen naar hem. ''Ik geef je ook een waarschuwing, kom nooit maar dan ook echt NOOIT meer op mijn land.'' Het bloed uit de wond schoot uit het niets terug en de wond gleed dicht. Seth fronste, "Je bent niet de eerste die mij dood wenst en zal ook niet de laatste zijn." zei Seth. "Dark, Demonic, Destroying, Deceiving" ging hij verder. De vier bollen verschenen, Een zwarte, een grijze, een rode en een paarse. De vier zweefden rond Seth heen tot ze openbraken. Daarmee werden Seth's krachten losgelaten. Alles werd donker om hem heen, de zon brak niet meer door, van de grond kwam een hitte af terwijl de lucht ijzig koud was. Vuur vormde zich in symbolen rond Seth heen en Selene was spoorloos. Dood. Zwarte gaten in de grond waar klauwen uit omhoog kwamen en rond grepen, de graven die het meest dichtbij Seth waren brokkelden uit elkaar en vormde stof. "Ik ben geen alledaags iemand die je moet beledigen. Het bloed dat ik HEB, HEB JIJ OOK! Jij hebt een deel van mij, enige manier om dat te ontlopen is je einde." zei Seth grommend met rode ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
.:TessaLyra:.

.:TessaLyra:.


Aantal berichten : 492
Dirua : 283
Registratiedatum : 21-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dark forest

Character
Real name: TessaLyra
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 13, 2012 3:23 am

Good to see you Child 21cw8rn
MAYLAINE
Lets call to all to make peace,
Lets by cold to create ease.
Open darkness we can see,
Youre not blind, borrow the light from me.


"Je bent niet de eerste die mij dood wenst en zal ook niet de laatste zijn." zei Seth. Maylaine keek hem aan. "Seth Val dood, ik zie jou niet als mijn vader en dat zal ik nooit doen." Maylaine haar gezicht stond op onweer. Nu ze haar vader weer zag wilde ze hem zo snel mogelijk weer weghebben. Ze haatte hem, met heel haar hart, hij moest dood, dan pas zou Maylaine weer rustig kunnen slapen. "Dark, Demonic, Destroying, Deceiving" Maylaine keek op van zijn woorden die niet in een zin zouden passen. Vier bollen verschenen, Een zwarte, een grijze, een rode en een paarse. De vier zweefden rond Setherian heen tot ze openbraken, Maylaine had ze gevolgd met haar ogen. De lucht werd zwart en de zon deed moeite om haar stralen door te laten komen, Nu de stralen hun niet meer raakte werd het kouder terwijl de grond warmte uitstraalde. Zwarte gaten verschenen in de grond en startte een vuur dat er woedend uit vlamde. UIt eindelijk vormde het vuur symbolen. Maylaine wist dat haar vader kon toveren en was niet onder de indruk, ze wist dat hij haar niets zou aandoen. Hij hield namelijk wel van haar. "Ik ben geen alledaags iemand die je moet beledigen. Het bloed dat ik HEB, HEB JIJ OOK! Jij hebt een deel van mij, enige manier om dat te ontlopen is je einde." Toen Setherian de graven om hem heen tot stof liet verkeren werd haar woede zo groot dat ze onder zich zelf te kunne beheersen veranderde in een grote witte wolf. Ze was sterk en machtig, zonder te aarzelen ziel ze Setherian aan en beet gulzig in zijn nek terwijl hij op de grond lag. Haar stem was luid en grommend, hij klonk bijna mannelijk in haar wolvenvorm. "Verdwijn en laat je nooit meer zien" Maylaine keek hem aan, haar witte vacht stond overeind en haar ogen stonden op onweer.

Good to see you Child Kdtsg1


Laatst aangepast door xLyra op ma jun 11, 2012 8:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Emptyzo mei 13, 2012 9:45 am

Toen Setherian de graven om hem heen tot stof liet verkeren werd haar woede zo groot dat ze onder zich zelf te kunne beheersen veranderde in een grote witte wolf. Ze was sterk en machtig, zonder te aarzelen ziel ze Setherian aan en beet gulzig in zijn nek terwijl hij op de grond lag. Haar stem was luid en grommend, hij klonk bijna mannelijk in haar wolvenvorm. "Verdwijn en laat je nooit meer zien" Maylaine keek hem aan, haar witte vacht stond overeind en haar ogen stonden op onweer. De wond die ze had gemaakt herstelde zich direct, bij een normaal iemand was het fataal geweest, maar bij Seth niet en waarschijnlijk ook niet bij iedere andere wizard met een beetje begrip in de duistere krachten of lichtere vorm. Seth zette zijn handen tegen de keel van Maylaine en drukte die omhoog opdat ze los zou laten, tenzij ze wou dat er een hand in haar luchtpijp zou zitten. Toen Seth eenmaal vrijkwam stond hij op en veegde de aarde van zijn mantel af en knikte even naar Maylaine. "Als je het nou eens vroeg op een normale manier in plaats van dat van een opstandige tiener." zei Seth met een licht grijnsje en keek haar aan. Vroeg of laat zou het zo lopen dat zij beide een confrontatie zouden krijgen dat meer was dan enkele woorden en lichte verwondingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Good to see you Child Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good to see you Child   Good to see you Child Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Good to see you Child
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; Forest of the Lasting Youth-
Ga naar: