V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Give me silence..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Raccoon
шαяяıσя ɢσɔɔεƨ ʟıɢнтпıпɢ
Raccoon


Aantal berichten : 382
Dirua : 365
Registratiedatum : 06-05-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bodhum City

Character
Real name: WazBeer
Characters:
Objects:

Give me silence.. Empty
BerichtOnderwerp: Give me silence..   Give me silence.. Emptyzo mei 06, 2012 11:54 pm


Met rustige passen stapte Lightning weg van de drukke straten. Het was tijd om de rust weer een beetje op te zoeken, en waar kon dat beter dan in de ruïnes. Ze had zich nooit op haar gemak gevoeld tussen de menigte, waardoor ze vaak weg liep van de bewoonde wereld om even alleen te zijn. Soms legde ze zichzelf een missie op, de andere keer was het weer om gewoon wat te trainen, haar technieken te verbeteren. Aqua blauwe ogen scande de omgeving. Van de afgebrokkelde stenen tot de bouwwerken die nog wel overeind stonden. De zolen onder haar schoenen tikte mee op het ritme van haar passen, elke keer als deze de koude stenen grond raakte. Zo volgde ze een oud pad, tot ze uit kwam bij een oude stenen brug. Op enkele punten zaten er gaten in, maar hij was stevig genoeg om op te lopen. Met een kleine zucht liet ze zich tegen de reling aan vallen en sloeg haar armen over elkaar heen. Het water dat onder de brug door stroomde maakte een zacht kabbelend geluid. Even streek ze het roze haar voor haar ogen weg, om vervolgens naar het pad te kijken. Het leek een eeuw geleden dat haar ouders Light en Serah alleen hadden gelaten. Toen zij stierven was het ouderschap overgenomen door Lightning. Om eerlijk te zijn had ze het nodig, iemand om voor te zorgen. Het gaf haar een doel, de mogelijke afleiding die ze nodig had om niet terug te zakken in het zwakke kind dat ze ooit was. In de verte was een figuur te zien, een persoon die haar richting in kwam lopen. De voetstappen werden langzaam harder, maar Light keek enkel voor zich uit en deed geen moeite om de persoon te begroeten. Als deze zou willen praten, zou hij of zij zelf het gesprek wel aangaan. Zo niet, dan deed het haar ook niets. Ze kwam hier immers toch voor de stilte.

KNIGHT // GUARDIAN // 21 YEARS // SINGLE // HEALTHY
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

Give me silence.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me silence..   Give me silence.. Emptydi mei 15, 2012 1:05 am


Heel lang geleden leek het wel, toen haar haren nog vrolijk bruin waren, toen haar geliefde haar nog opzocht. Deze tijd, het was voorbij. Nu waren haar haren wit als sneeuw, ze had hen zelf gekleurd. Haar zus en ouders waren dood, haar leven was een groot gat geworden. haar rang was omhoog gekomen, nu was ze healer, de healer van de knights. Soms walgde ze van die titel, hij herinnerde haar aan de dag dat ze alles was kwijtgeraakt. Ze had haar huwelijk verzuimd, haar echtgenoot was weg. net zoals die dagen dat ze nog kon lachen. Ze was welliswaar voornamelijk hetzelfde gebleven, maar wat had het voor zin dat ze een porselijnen huid had en haren als de sneeuw? Ze wilde hen niet, ze had liever haar bruinverbrande huid en haar. Haar tijden met Dave en Rinaldo waren weg. Voorgoed. Ze schudde haar hoofd, ze kon beter een eindje gaan lopen. In de verte stond al iemand, misschien kon ze haar gedachten verzetten door een praatje te maken. heel misschien...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me silence..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Please, Give me back my Legacy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; West :: ;; The Lost Town-
Ga naar: