V Home*IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenGebruikersgroepenKalenderFAQZoeken

Deel | 

Don't touch my deer D:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Setherian

Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 6:43 am

Seth zat tegen een boom aangeleund, voor hem stond het vuur lekker een hert te roosteren, of in ieder geval een deel, de rest was verdwenen na de klap waarmee Seth het beest had uitgeschakeld en nu zat hij vlakbij het meer als het ware te kamperen terwijl de geur van het hert door de bomen dwaalde om wezens te verleiden. Alleen wie zo dom was om dichtbij te komen of te stelen van Seth zou het niet lang uithouden zonder geldige reden. Seth sloot zijn ogen even rustig om na te denken over zijn volgende stap, hij was hier naartoe gekomen om lekker te jagen op dieren, shapeshifters, dieren, het maakte niet zoveel uit wat of wie precies zolang hij maar kon uitrusten onder een boom. Alleen hij genoot er iets te veel van en zakte in een ondiepe slaap waarbij hij soms omhoogschoot door een klein geluid, waarna hij weer wegzakte alsof hij sliep.

-Flutpost i know -

‘Limbs, guts, spread on the Floor, blood dripping, lives slipping, still they hunger for more,’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Aantal berichten : 128
Dirua : 151
Leeftijd : 22

Character
Real name: Cindy
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 6:50 am

A I S H A

Sleep my friend and you will see that dream is my reality
They keep me locked up in this cage
Can't they see it's why my brain says Rage

Ze had honger. Haar maag knorde zacht en ze sloeg een arm rond haar maag heen om die op die manier tot stilte te dwingen. Ze wilde niet dat iemand haar zou horen. Dagen had ze al nauwelijks gegeten. Ze was alweer gevlucht uit een klein dorp waar ze betrapt was en nu liep ze al enkele dagen in de bossen en andere gebieden rond. Ze had niet echt een idee waar ze zich bevond noch waar ze heen ging maar nu wist ze een ding wel heel erg zeker.
Een geur werd door de wind meegevoerd en ze snoof. Ze had honger en weer knorde haar maag waardoor ze zacht in zichzelf iets mompelde over dat ze nu toch echt moest eten. Rustig stond ze op en stak het korte zwaard weer in de schede. Ze had eten nodig, anders zou ze niet eens zelf snel kunnen eten. De jongedame bewoog zich zacht en geruisloos tussen de bomen door en bleef zoveel mogelijk tussen de beschutting staan. De geur van hert zorgde ervoor dat haar honger nog erger werd dan deze al was en ze ging even met haar tong langs haar lippen. De man zag eruit alsof hij sliep, al wist ze wel beter dan dat te vertrouwen. Zachtjes glipte ze tussen de struiken vandaan. Dit moest ze snel doen. Ze rende razendsnel en zo stil mogelijk naar de plek toe waar de man lag. Ze had haar zwaard al uitgestoken en een deel van het hert bungelde al aan het uiteinde van haar zwaard. Een beetje iets te blij werd ze daardoor waardoor ze niet al te goed opletten en er een zacht geluid ontstond doordat ze zich verstapte.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 7:12 am

Een meisje rende razendsnel en zo stil mogelijk naar de plek toe. Ze had haar zwaard al uitgestoken en een deel van het hert bungelde al aan het uiteinde van haar zwaard. Een beetje iets te blij leek ze te worden waardoor ze niet al te goed opletten en er een zacht geluid ontstond doordat ze zich verstapte. Seth was echter een paar seconden al wakker en had dit gade geslagen. Hij kraakte zijn knokkels, "zo zo... jij wilt dus stelen van mij he... mijn vers gevangen wild afnemen."zei Seth simpel terwijl hij haar bekeek. 'Selene, bedankt voor het wakker maken." zei Seth terwijl de vrouw vanuit de schaduwen zich vormde. Selene leunde tegen een boom aan een paar meter achter het meisje. Ze knikte enkel terwijl Seth grijnsde, "Geef me 1 goede reden waarom je nu niet zou moeten rennen terwijl ik je bestook met vuur," zei Seth droogjes tegen het meisje die nog steeds bij de hert stond. Seth grijnsde licht triomfantelijk onder zijn gezichtsuitdrukking door.

‘Limbs, guts, spread on the Floor, blood dripping, lives slipping, still they hunger for more,’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 7:23 am

A I S H A

De man werd wakker, of was al wakker. Ze wist het niet helemaal zeker. De jongedame keek naar de man met een geschrokken blik in haar ogen op het moment dat hij zijn knokkels kraakte. Zijn stem zorgde er bijna voor dat er een rilling over haar rug heen ging. De dame zei niks tegen hem en keek nog naar de vrouw die uit de schaduwen verscheen. Hoe had ze het kunnen missen?! Ze had het door moeten hebben dat hij niet zo'n sukkel was als de meeste. Ze had in ieder geval zijn magie moeten opmerken. Ze slikte en keek naar de man die haar grijnzend aan staarde.
Ze vond snel haar stem weer terug en keek naar hem met een koppige uit drukking op haar gezicht. Er zat nog steeds een stuk vlees aan het zwaard en de punt haalde ze naar zich toe waarna ze het stuk er rustig af haalde. Ze scheurde er een klein stukje af en begon er zachtjes op te kauwen voor ze sprak. "Wie zeg dat ik niet ga rennen, straks?" stelde ze hem een vraag terug met een rustige stem die niet al te veel verraadde. Haar waren alleen haar groene ogen die wel degelijk een beetje van haar gevoel verraadde. Zijn lach was iets te triomfantelijk naar haar zin en ze nam nog een klein stukje. "Ik heb helemaal geen goede reden en toch.. misschien is het anders sterven van honger een goede reden." opperde ze.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 7:30 am

Ze vond snel haar stem weer terug en keek naar hem met een koppige uit drukking op haar gezicht. Er zat nog steeds een stuk vlees aan het zwaard en de punt haalde ze naar zich toe waarna ze het stuk er rustig af haalde. Ze scheurde er een klein stukje af en begon er zachtjes op te kauwen voor ze sprak. "Wie zeg dat ik niet ga rennen, straks?" stelde ze hem een vraag terug met een rustige stem die niet al te veel verraadde. Haar waren alleen haar groene ogen die wel degelijk een beetje van haar gevoel verraadde. Zijn lach was iets te triomfantelijk naar haar zin en ze nam nog een klein stukje. "Ik heb helemaal geen goede reden en toch.. misschien is het anders sterven van honger een goede reden." opperde ze. Seth maakte van zijn hand een vuist en het vlees verrotte direct aan het zwaard, het stuk hert op het spit was nog heel en goed. Alleen het meisje zou er niet van kunnen eten nu, dan zou ze hem de rug toe moeten keren en dat was helemaal niet slim. Seth zijn prothese veranderde in een zweepachtige tentakel die hard neer kwam om het zwaard en het vastgreep. "Leg je wapens neer en blijf met je klauwen van mijn hert af." snoof Seth. Zijn andere hand werd gevuld met een pulserende zwarte bol die er gevaarlijk uit zag, dat was het ook. Een zo'n bol vlies een woudreus omver en maakte er hout voor de openhaard van. Seth bleef haar aankijken en liep zachtjes dichterbij tot slechts een paar meter. "Ik ben Setherian Fel'dan, ooit van gehoord?" vroeg hij met een grauwe toon.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 7:37 am

A I S H A

De man had van zijn hand een vuist gemaakt en de dame keek naar hoe het stukje vlees aan haar zwaard verrotte. Met een vies gezicht keek ze er naar terwijl ze op een klein stukje verder kauwde. Eigenlijk vond ze het een beetje jammer en ze keek dan ook met een beetje ene gespeelde dramatisch blik in haar ogen naar het einde van haar zwaard. De hand van de man veranderde in een tentakel en deze greep haar zwaard vast. Ze slaakte een zucht en ze rolde met haar ogen. "Oké, ten eerste." begon ze als tegenwerping en ze slikte het stukje vlees door. "Ten eerste heb ik geen wapens, maar een wapen. Groot verschil. Ten tweede.." ging ze verder waarde ze een harde ruk aan haar zwaard gaf "Heb ik geen klauwen want ik heb vinger" zei ze en voor de duidelijkheid bewoog ze nog even haar vingers voor zijn ogen. "En ten derde... Alsjeblieft haal dat zwarte ding weg want daar krijg ik de rillingen van over mijn rug." zei ze rustig tegen hem.
Hij kwam langzaam dichterbij en een paar meter voor haar stond hij stil. Hij zei zijn naam en luchtig haalde de dame haar schouders op. "Nee niet echt, zal dan wel niet zo belangrijk zijn of wel dan?" vroeg ze hem en ze sloeg een hand voor haar mond om een gaap tegen te houden terwijl haar maag weer begon te knorren. "Als je me wat eten doneerd is dat erg welkom." zei ze kalm. Zijn grauwe toon negeerde ze, alsof ze die niet eens had gehoord.

Laatst aangepast door Ciara op di mei 08, 2012 7:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 7:44 am

"Oké, ten eerste." begon ze als tegenwerping en ze slikte het stukje vlees door. "Ten eerste heb ik geen wapens, maar een wapen. Groot verschil. Ten tweede.." ging ze verder waarde ze een harde rug aan haar zwaard gaf "Heb ik geen klauwen want ik heb vinger" zei ze en voor de duidelijkheid bewoog ze nog even haar vingers voor zijn ogen. "En ten derde... Alsjeblieft haal dat zwarte ding weg want daar krijg ik de rillingen van over mijn rug." zei ze rustig tegen hem.
Hij kwam langzaam dichterbij en een paar meter voor haar stond hij stil. Hij zei zijn naam en luchtig haalde de dame haar schouders op. "Nee niet echt, zal dan wel niet zo belangrijk zijn of wel dan?" vroeg ze hem en ze sloeg een hand voor haar mond om een gaap tegen te houden terwijl haar maag weer begon te knorren. "Als je me wat eten doneerd is dat erg welkom." zei ze kalm. Seth snoof en trok zijn tentakel samen tot het zwaard brak. "Dat had je nek kunnen zijn.... of dat kan het nog worden." zei Seth pissig. Hij schoot de zwarte bol op de restanten van het zwaard en smolt het weg. Hij Snoof nogmaals en sloeg hard met zijn vuist in haar maag. "Nu houd ie zijn mond wel hoop ik voor je." Het hert aan het spit verrotte ook na 1 beweging van Seth's hand en hij liep van het meisje vandaan. Smerige dief dat het was en dan ook nog zo arrogant doen. Hij keek met minachting en woede naar haar, nu had ze hier niet veel meer te zoeken gelukkig.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 7:51 am

A I S H A

Haar zwaard brak door zijn tentakel die zich er omheen had gevestigd. Een beetje beteuterd keek ze naar hoe de resten daarvan smolten en ze zuchtte. Toen hij het had over dat het haar nek had kunnen zijn keek ze weer op en had ze een lach op haar gezicht. "Ja maar het was mijn nek niet, weet je." zei ze toch weer tegen hem. Ze vond het heerlijk om weerwoord te hebben tegen mensen die ze niet mocht. Plots kwam er met een enorme vaart zijn vuist in haar maag en even slikte ze om ervoor te zorgen dat ze niet over haar nek ging. De dame keek hem vuil aan toen hij van haar weg liep en het hert verrotte aan het spit. Ze ging weer normaal staan en weer begon haar maag te knorren. "Duidelijk is mijn maag het oneens met deze zaak. Net als ik trouwens." zei ze waarna ze achter hem aan ging. Zijn minachting en woedde vond ze geweldig en het zorgde er alleen maar voor dat ze nog meer zin had om de vreemde man te irriteren. "Dus, wie ben je eigenlijk? Waarom zou ik je naam moeten kennen? Waar kom je vandaan? Kom je hier vaker? Heb je echt geen eten?" kwam er een eindeloze stroom van vragen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 8:22 am

"Duidelijk is mijn maag het oneens met deze zaak. Net als ik trouwens." zei ze waarna ze achter hem aan ging. Zijn minachting en woedde vond ze geweldig en het zorgde er alleen maar voor dat ze nog meer zin had om de vreemde man te irriteren. "Dus, wie ben je eigenlijk? Waarom zou ik je naam moeten kennen? Waar kom je vandaan? Kom je hier vaker? Heb je echt geen eten?" Seth zuchtte en keek naar Selene, die kwam naar hem toe lopen en knikte even zacht. Seth zuchtte, "Jij....Hardnekkige vlek." Zei Seth. Hij greep met zijn hand haar bij haar keel en tilde haar met gemak op de lucht in. Zijn linkerarm werd een klauw, hij greep haar hoofd in de klauw en sloeg met volle kracht de klauw tegen de grond aan waarbij hij het meisje los liet en die stuiterde in het zand van de oever. Zijn linkerarm veranderde in een hand en hij liep naar haar toe, hij scheurde een lap stof bij haar schouder los en raakte het aan met zijn vingertoppen, door zijn prothese heen stuurde hij de zwarte magie door die bij het oppervlakte van haar huid een litteken vormde, de vijf punten op haar schouder waar zijn vingers het hadden aangeraakt vormden een cirkel waar in het midden zijn teken verscheen als litteken. Selene knikte naar Seth toen hij haar aankeek en hij liep weg van het meisje. "Ik doe je niks meer.... je bent gebrandmerkt dus zal ik je niets meer doen, tevens... zal je veilig zijn voor mijn summons." zei Seth simpel terwijl hij naar het vuur liep. Selene stak haar hand naar hem uit en hij pakte de bundel aan, hij rolde de lappen over en er lag vlees in. Hij legde het op de grond en ging tegen de boom leunen. "Hop... eten gedoneerd." zei hij droogjes.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 8:31 am

A I S H A

Een vlek? Noemde hij haar nou een vlek? "Hé ik ben geen vlek ja!" sputterde ze eerst tegen maar toen voelde ze hij zijn hand haar keel vastgreep en haar omhoog tilde. Ze probeerde zich los te krijgen maar het ging niet al te best en het duurde niet lang voordat ze de smaak van zand in haar mond proefde. Ze spuugde het uit en mompelde enkele vervloekingen. Ze had niet door dat hij op haar af kwam tot er opeens een stuk stof van haar schouder werd afgescheurd en ze een raar gevoel op haar schouder kreeg. Toen hij zijn hand eraf haalde verdween het rare gevoel echter ook en ze schudde haar hoofd.
De man liep van haar weg. Had het over gebrandmerkt en veilig zijn en nog een hoop andere dingen waar ze op dit moment helemaal niets van snapte. Ze stond weer op en ging even met haar hand langs haar keel waarna ze naar de man keek. Opeens lag er eten voor hem en hij zei droog iets over dat er eten was voor haar. Ze keek er eerst een beetje wantrouwig naar maar haar honger overwon en ze ging op hem af waarna ze op de grond plaats nam en rustig begon te eten. "Dus, als ik het goed begrijp." begon ze en ze slikte het stukje vlees door "Jij zorgde dus voor een of ander brandmerk dingetje op mijn schouder en nu opeens ben je aardig tegen me? What's the catch?" vroeg ze hem nog met wantrouwen in haar stem waarna ze snel door at. De hoofdpijn probeerde ze zo goed mogelijk te negeren... stomme klap. Stom zand, stomme wizards.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 8:59 am

"Dus, als ik het goed begrijp." begon ze en ze slikte het stukje vlees door "Jij zorgde dus voor een of ander brandmerk dingetje op mijn schouder en nu opeens ben je aardig tegen me? What's the catch?" vroeg ze hem nog met wantrouwen in haar stem. Het feit dat ik je met gemak had kunnen vermoorden, dat teken is mijn teken van genade. Zolang jij mij niets doet, zal ik noch mijn summons je wat aan doen." zei Seth. hij grijnsde, hij hief zijn hand en riep zijn summons op. Erisha, Silvatra, Selene, Salia, Moora, Seralai, Angelos, Girmentir, Gosh, voidwalker en War. Alle summons, van menselijke tot demonische wezens tot varianten op dieren. War kwam aanlopen, het zespotige paard dat overal waar het liep vuur achterliet, hij brieste en kleine vlammen spoten naar buiten. Seth streek hem over zijn manen die alleen hem niet deerden. Verder verdwenen ze allemaal op War en Selene na. Hij keek naar het meisje, "Wat is je naam?"vroeg Seth kalm terwijl hij verder ging met het aaien van War, hij klom er op en reed richting het meisje terwijl hij haar aankeek. Selene was mee komen lopen met haar boog in de aanslag voor het geval dat.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 9:15 am

A I S H A

Hij had het over genade en alleen dat al maakte haar aan het lachen. Ze kon zichzelf niet meer inhouden en schoot in de lach. Geweldig, wat een eigendunk had die man. Er kwamen enkele tranen in haar ogen van het lachend en ze veegde deze met de rug van haar hand weg. "Geweldig! Genade." zei ze nog steeds lachend en ze schudde haar hoofd. Toch hief de man zijn hand op en wezens verschenen naast hem. Van menselijke vormen tot aan demonische vormen. het verschilde allemaal en ongeveer allemaal joegen ze de jongedame angst aan. Ze rilde even en was bij dat het grootste gedeelte weg ging. Het enige wat overbleef was een zesbenig paard en de vrouw die haar had verraadde. De man vroeg haar naar haar naam en nu ging ze staan. Ze vond alles prima maar ze vertelde nooit haar naam. "Gaat je niets aan." beet ze hem dan ook fel toe en ze keek naar de vrouw die naast hem mee liep. Haar boog had ze al in haar handen genomen en Aisha zelf keek naar de vreemde vrouw. "Alsof ik iets kan doen, heb alleen handen weet je nog." beet ze haar toe terwijl ze even haar vingers bewoog.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 9:38 am

Gaat je niets aan." beet ze hem dan ook fel toe en ze keek naar de vrouw die naast hem mee liep. Haar boog had ze al in haar handen genomen en Aisha zelf keek naar de vreemde vrouw. "Alsof ik iets kan doen, heb alleen handen weet je nog." beet ze haar toe terwijl ze even haar vingers bewoog. Seth lachte enkel, "Selene doet niks met die boog, ze jaagt er vooral mee en dood enkel als ik het vraag. ~Limbs,guts, spread on the floor, blood dripping, lives slipping, still they hunger for more~" zei Seth kalmpjes met een glimlach toen hij de melodie weer wist. Hij stapte toch maar van War af en keek naar het meisje. Hij boog even galant, "ach jongedame, ik doe je niks meer dus alle vijandelijkheid kan wel weg," zei hij pesterig en ging rustig bij het vuur zitten dat al die tijd nog steeds aanstond. Hij keek erin en floot rustig hetzelfde melodietje keer op keer, War was ondertussen verdwenen in een spiraal van vuur en Selene was weer spoorloos zoals gewoonlijk.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 9:43 am

A I S H A

Ze kreeg zo ongeveer een hele preek over dat de vrouw niets zou doen met de boog. Dat er niets zou gebeuren zonder dat hij het zei en nog een hoop ander gelul waar ze niet echt heel veel aandacht aan wilde besteden. Dat koste har weer zoveel tijd, etenstijd nog wel. Hij stapte van het paard af en ze rolde met haar ogen. Wow dat hij daar al zo snel vanaf gestapt was, hij had toch wel die hele twee meter op het paard gezeten. Hij begon pesterig tegen haar te praten en ze stond op. "O krijg toch lekker helemaal de vinketering" beet ze hem toe waar ze weg begon te benen. Ze had geen zin om de rest van de tijd behandeld te worden als een klein kind, daarnaast... ze had wel iets beter te doen. Ze moest nog dingen stelen van reizigers anders had ze straks helemaal niets meer.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 10:10 am

"O krijg toch lekker helemaal de vinketering" beet ze hem toe. Seth lachte toen ze wegliep waarna Selene naar hem toe kwam. "Ik zei je toch dat ze weg zou gaan dan." zei ze. Seth glimlachte, "eigenlijk dacht je het maar inderdaad je hebt gelijk." Zei Seth zacht. Selene ging naast hem zitten en omhelsde hem even. "Het is alweer 32 jaar geleden... dat je mij kreeg." zei Selene lachend. Seth knikte, "of andersom. Ik was niet echt zo ervaren als nu," kaatste hij terug. Hij zat even stil naast Selene en riep naar achteren, niet zeker of ze het kon horen. "...Er ligt hier nog genoeg wat je kan 'Stelen' hoor" riep hij. Selene glimlachte en staarde met haar oranje ogen het vuur in. Ze zuchtte even voordat ze weer opstond om te verdwijnen zoals ze de laatste tijd deed. Seth bleef staren in het vuur dat soms eventjes oplaaide of zakte aanvankelijk van de wind en of die water van het meer meenam als die blies. Wat vaak wel het geval bleek te zijn indien er dan ook echt wind was. Hij glimlachte even voor zichzelf, hij was nu een beetje lui om een of andere reden die hem niet echt veel boeide. Hij vond het wel fijn voor een keertje.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   di mei 08, 2012 9:11 pm

A I S H A

Ze hoorde ze op zachte tonen praten en het wakkerde haar woede een klein beetje aan. Ze haalde een elastiekje tevoorschijn en bond haar rode haren in een lange staart zodat ze er later niet zoveel last meer van zou hebben. Weer riep hij iets, naar haar dit keer en ze draaide zich om waarna ze iets naar hem riep. Iets in de richting van dat hij moest sterven en nog wat andere dingen. De vreemde dame verdween weer en ze voelde zichzelf helemaal niet op haar gemak door alles wat er gebeurd was. Waar was ze eigenlijk? Vroeg ze zich nu pas af en de dame stond tussen de bosjes stil. Zoekend keek ze om zich heen, opzoek naar iets bekends maar nee. Ze herkende helemaal niets hier en het irriteerde haar mateloos dat ze niet wist waar ze was. Ze plofte op de grond neer en liet har rug tegen een boom aanleunen. Ze haalde even diep adem want zoals wel vaker wanneer ze boos werd had ze het gevoel alsof haar lichaam het er niet helemaal mee eens was. Een ontsnapt plukje haar duwde ze terug achter haar oor en ze liet haar zicht in haar handen leunen. Wat een leuke dag, nu al. Ze had een of andere randebiel ontmoet met zijn slaafjes, of wat het dan ook waren, ze had een brandmerk dingetje op haar schouder gekregen en nu had ze weer een van haar aanvallen, prachtig. Ze snoof even en na enkele minuten daar gezeten te hebben stond ze weer op. Ze had wel iets beters te doen zoals onwetende nietsnutten beroven van spullen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 5:59 am

Seth stak zijn hand in het vuur en nam het als het ware over en draaide zich om. Hij keek naar de rand van het bos en grijnsde eventjes. Hij hield de vlam voor zijn mond en ademde het als het ware in. "Fire of the hunt" zei Seth en hij ademde het vuur uit. De eerste 12 bomen voor hem vatte vlam en vormde het begin van een ketting reactie dei hij nu als enige kon stoppen. "Vind haar.' zei Seth met een verknipt lachje. Het vuur begon zich te verspreiden en ging richting 1 kant. Seth ging er met kalme looppas achteraan en volgde de vlammen die hij zelf voort stuwde met zijn kracht. Hij grijnsde eventjes terwijl de vogels en dieren wegvluchten van de plek, ze zou sowieso niet kunnen jatten aangezien iedereen weg zou vluchten bij het aanblik van vuur. Hij ademde nogmaals diep uit en de vlammen werden groter en gevaarlijker, War verscheen uit het niets en Seth sprong erop en reed met gemiddelde snelheid van War achter het spoor aan op weg anar het meisje. Hij moest haar naam sowieso weten en hij vond het wel grappig hoe ze zich gedroeg.

-flutpost D:-

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 6:09 am

A I S H A

Ze was rustig opgestaan en haalde diep adem. Haar lichaam leek het weer een beetje met haar eens te worden. De jongedame met het rode haar was rustig weer gaan lopen en leek zich er niet van bewust te zijn dat er iets niet klopte. Dat tot er steeds meer onrust rond haar heen kwam. Vogels die luid kwetterend wergvlogen, dieren die langs haar heen stormden en daarna de geur van verkoold hout. Ze keek naar achter en haar groene ogen werden groot bij het aanblik van het vuur dat haar kant op kwam. Ze begon zo hard mogelijk te rennen als ze kon. Af en toe struikelde ze over een boomstronk die ze niet echt goed had aan zien komen maar verder kwam ze er redelijk goed vanaf. Wat had ze ook alweer altijd geleerd bij vuur? Ja naar water gaan, maar dan moest ze weer terug en dat vond ze geen sterk idee. De dame rende nog harder verder en haar adem kwam langzamer binnen net als dat het verkrampte gevoel in haar borstkas weer opspeelde. Ze ging bij een boom staan en zette haar hand er tegenaan. Haar hele lichaam trilde en ze haalde met stoten adem. Wat was er aan de hand? Dit kon ze niet gebruiken, niet nu! Ze keek weer achter zich en zag het vuur weer dichterbij komen waarna ze weer zo snel als ze kon begon te rennen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 6:18 am

Setherian reed nu vollop met War, het snelle vuur met gemak inhalend, War was zoals geen enkel ander paard dat was wel duidelijk. De wind vloog hun om de oren en Seth zag in de verte het meisje al en strekte zijn hand uit. Hij greep haar bij haar kraag omhoog en pleurde haar achterop bij War. Die sowieso al groot genoeg was voor twee personen. Hij riep snel " Hou je vast!" naar haar toe en keek toen naar de vuurzee die op hen afstormde terwijl War minderde en zich omdraaide. "INCINERATION!" riep hij naar de vuurzee. De vuurzee werd teruggestuurd naar de beginpunt waar het implodeerde, het vormde zich samen en knalde toen uit elkaar. De steek vlam was even in de verte te zien waarna een golf van geluid naar hun toe sloeg en hun achter liet na een halve nanoseconde. Seth keek achterom naar het meisje en glimlachte. "Wees dankbaar voor het littekentje anders was je nu gebraden door War.... zo niet door War, dan door de vuurzee." zei Seth droogjes en streek door de manen van War die zachtjes opvlogen, hij brieste eventjes vlammen en hield toen stil. Hij gaf haar de gelegenheid af te stappen. "Stap af en ga als je wilt .... of blijf zitten en aanvaard een lift." zei Seth voor de grap.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 6:29 am

A I S H A

Achter zich hoorde ze al hoefgetrappel van een paard en voor ze het door had was ze bij haar kraag gegrepen en werd ze op het paard gesodeflickert. Ze keek met een zure blik omhoog en toen hij zij dat ze of weg mocht of mocht blijven zitten sprong ze behendig van het beest af. "Had ik niet gezegt dat je van mijn part mocht sterven? Laat me gewoon met rust wil je. And take that bloody beast with you." beet ze hem toe en stug begon ze weer te lopen. Hoe kon hij dat nou weer flikken! Hij joeg op haar als op een wild beest, bloody wizards. Ze dacht aan enkele moordpogingen maar al snel liet ze deze varen omdat ze wist dat het toch niet kon helpen. Misschien dat ze nu liever dood was geweest dan dat ze werd achtervolgt door een of andere halve gare idioot. Toch stopte ze en draaide ze zich om. Hij had haar een lift aangeboden? Fijn, dan zou hij haar een lift geven ook en haar antwoorden geven op dingen. Ze liep naar hem terug en bleef naast het paard staan. "Oké, fine. Geef me dan maar een lift en als je toch bezig ben geef me dan maar meteen een aantal antwoorden." zei ze waarna ze weer soepel op het paard sprong. "Ten eerste, wat ben ik?" vroeg ze hem. Nou ja ze dwong het hem meer te zeggen dan dat ze het vroeg, maar ze zou waaschijnlijk toch niet snel antwoord krijgen.

Laatst aangepast door Ciara op wo mei 09, 2012 6:52 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 6:40 am

"Oké, fine. Geef me dan maar een lift en als je toch bezig ben geef me dan maar meteen een aantal antwoorden." zei ze waarna ze weer soepel op het paard sprong. "Ten eerste, wat ben ik?" vroeg ze hem. Seth keek haar aan en lachte, "Je bent niet zo heel slim, je bent in dit gebied... en je vertoont de tekenen die bijna elke shapeshifter heeft. Dus ik neem aan dat je er eentje bent." zei Seth lacherig. Hij hield War in een licht drafje. "je bent een beest en mens en je weet het niet eens... ironisch vooral aangezien mijn soort ervoor schuldig zou zijn. Waar wil je trouwens naartoe?" vroeg Seth kalm terwijl hij War zijn manen streek. Seth's bloedlust leek op pauze gezet te zijn sinds de verdwijning van de vampiers jammerlijk, hij was nu leeg.... hij ahd zijn wraak neit eens volledig gehad en toen verdwenen ze..... Valencia had nog steeds geen rust dus zou hij doorgaan tot hij die aan haar had gegeven al kostte het hem nog eeuwen. Hij zou zijn woord houden, hij was zich al eerder van bewust dat dit wezen, van wie hij haar naam nog niet eens kende geen mens was. Natuurlijk niet anders had ze het nooit zo lang volgehouden in Shapeshifters gebied, dan was ze allang vermoord of opgegeten. Seth zuchtte eventjes en keek haar even lastig aan over zijn eigen schouders. " Weet je echt niet wat je bent?" vroeg hij haar.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 7:20 am

A I S H A

Hij lachtte haar gewoon vierkant uit en ze keek hem een beetje beledigd aan. Hij vertelde haar glashard in haar gezicht dat ze dom was en dat ze half beest half mens was. Nou ja.. als ze er over nadacht was het best wel logisch maar ze had er nooit aan gedacht. Ze was even stil en gaf stilletjes aan dat ze sowieso het bos uit wilde. Even was het stil en toen slaakte de man een zucht. Hij keek over zijn schouder naar haar en vroeg haar of ze het echt niet wist. "Nee, ik wist het niet. Nooit doorgehad. Ik dacht dat het gewoon een afwijking was ofzo. Nooit verder iets opgemerkt dat me eraan deed denken. Ik heb me er nooit zozeer in verdiept." antwoorde ze zacht en ze slikte even. Ze herinnerde zich dat ze haar naam nog schuldig was. "Ik ben Aisha trouwens. Niet slechts een beest dus." zei ze, het laatste meer een mompeling dan iets andes.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 7:26 am

"Nee, ik wist het niet. Nooit doorgehad. Ik dacht dat het gewoon een afwijking was ofzo. Nooit verder iets opgemerkt dat me eraan deed denken. Ik heb me er nooit zozeer in verdiept." antwoorde ze zacht en ze slikte even. Ze herinnerde zich dat ze haar naam nog schuldig was. "Ik ben Aisha trouwens. Niet slechts een beest dus." zei Aisha. " Zoals ik al zei, IK ben Setherian Etherrior Fel'dan. Tovenaar... of beter gezegd summonner net als elke Fel'dan. Het is een ... erfenis en een naam." zei Seth kalmpjes terwijl hij verder reed. " Waar wil je naartoe...." vroeg Seth verder terwijl hij War maar naar de richting stuurde waar ze vandaan was gekomen waarschijnlijk zat hij dan wel goed. Anders moest ze het gewoon zeggen en met haar mond zou ze dat waarschijnlijk wel doen als hij fout zat. Nog steeds vond hij zijn teken wel leuk, het feit dat hij haar had kunnen vermoorden als hij had gewild zat er in, hoewel ze dat zelf altijd zou ontkennen wat toch niet zoveel voor Seth uitmaakte. Hij zweeg echter even verder, in ieder geval tot Aisha zou antwoorden.... Aisha.. aparte naam.. ironie kwam er ook in voor in Seth's gedachte tenminste. Alleen hij en Valencia kende die naam van een eerder gebeuren dat leuk was afgelopen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 7:42 am

A I S H A

Ze kreeg een uitleg. Ongeveer een hele preek over hoe hij heette, wat hij was, wat hij voor familie had ofzo. Ze reageerde er niet echt bijster enthousiast op. Het maakte haar weinig uit, voor haar bleef hij een halve gare idioot die haar had wille vermoorden en toen had gebrandmerkt. "uhm... de rivier is prima." gaf ze als antwoord op de vraag waar ze heen wilde. Ze had geen echt vast huis dus echt ergens heen wilde ze niet. De jongedame stapte bij de rivier af en ze ging aan het water zitten. Haar voeten liet ze er in bungelen en ze hoopte nogsteeds dat alles door het water meegenomen zou worden. "Wat weet je over shapeshifters?" vroeg ze toen aan de man. Zijn naam was te lang om die te gebruiken want daar had ze gewoonweg geen zin in. De dame keek heel even naar hem en toen weer voor zich uit. Wat moest ze nu?

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 7:48 am

"uhm... de rivier is prima." gaf ze als antwoord op de vraag waar ze heen wilde. Ze had geen echt vast huis dus echt ergens heen wilde ze niet. De jongedame stapte bij de rivier af en ze ging aan het water zitten. Haar voeten liet ze er in bungelen en ze hoopte nogsteeds dat alles door het water meegenomen zou worden. "Wat weet je over shapeshifters?" vroeg ze toen aan de man. Seth zuchtte en keek haar aan "Shapeshifters zijn mensen die door mutatie met magie kunnen veranderen in een bepaald of specifiek dier, tegenover Lycantrophy is het verschil dat het vrijwillig is en kan gebeuren wanneer je wilt, vaak kan het beinvloed worden door emoties en kan dat gevolgen hebben. Ik weet dit door kennismaking met een Shapeshifter die ik aanzag voor gewonde wolf en toen heb 'genezen'. Plus een dochter van me is een shapeshifter."zei Seth kalmpjes. "Ze wilt me kop van me romp rukken." zei hij lacherig en keek toen weer naar Aisha. Hij zuchtte eventjes zacht en kraakte zijn knokkels, hij stapte van War af en die ging naar het riviertje. Waar hij begon te drinken. Seth vond het wel grappig eruit zien, een vlammend paard dat water dronk. Hij streek over de vlammende manen en keek Aisha aan. "Welk dier ben je? als je dat weet tenmisnte?"vroeg Seth kalmpjes.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   

Terug naar boven Go down

Don't touch my deer D:
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I want to get high, and touch the sky!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; Lake of the Beasts-
Ga naar: