V Home*IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenGebruikersgroepenKalenderFAQZoeken

Deel | 

Don't touch my deer D:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Ciara

Aantal berichten : 128
Dirua : 151
Registratiedatum : 06-05-12
Leeftijd : 22

Character
Real name: Cindy
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 7:56 am

A I S H A

Sleep my friend and you will see that dream is my reality
They keep me locked up in this cage
Can't they see it's why my brain says Rage

Ze bleef naar hem kijken en ze ging op haar rug in het gras liggen. Ze kon het paard zien drinken en moest zich inhouden niet te gaan lachen. Het was eigenlijk best wel grappig dat zo'n beest gewoon wel water nodig had. De jongedame keek weer naar Seth en probeerde de informatie in zich op te slaan. Toen hij het had over zijn dochter kwam er een grote grijns op haar gezicht en ze kwam weer omhoog. "Hoe zou dat nou toch komen? Ik kan me niet indenken waarom sommige mensen jou willen afmaken, je bent zo aardig." zei ze met een hoop sarcasme in haar stem. Bij zijn volgende vraag dacht ze even na en ze haalde luchtig haar schouders op. "Nee, geen idee. Ik heb wel altijd al iets met wolven gehad, zegt dat iets?" zei ze voorzichtig. Ze vond het nog steeds een raar idee dat ze gewoon gedeeltelijk een beest was. Hoe had ze dat nou niet kunnen weten? Het verklaarde wel die aanvallen wanneer ze boos werd op bang was.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Aantal berichten : 282
Dirua : 332

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 8:02 am

"Hoe zou dat nou toch komen? Ik kan me niet indenken waarom sommige mensen jou willen afmaken, je bent zo aardig." zei ze met een hoop sarcasme in haar stem. Bij zijn volgende vraag dacht ze even na en ze haalde luchtig haar schouders op. "Nee, geen idee. Ik heb wel altijd al iets met wolven gehad, zegt dat iets?" zei ze voorzichtig. Seth knikte, "misschien wel, grote kans van wel. Natuurlijk kan ik niet zeker daarvan zijn." zei Seth kalmpjes en floot even een melodietje terwijl hij nadacht. "Trouwens, geloof me... veel mensen wouden me dood. Nog steeds willen er veel me dood hebben. Ik heb ook veel gedood... voor vierenveertig jaar heb ik gemoord, voor vierenveertig jaar willen mensen en anderen mij vermoorden. Degene die eht dichtsbij kwam nam me linkerhand" zei Seth kalmpjes. Zijn prothese viel uit elkaar en zijn linker arm was er nog maar tot de pols. De zwartemagie stroomde weer terug en de prothese hervormde zich in de vorm van een hand met een donkere handschoen. Seth keek in stilte naar Aisha en grijnsde toen, "mijn dochter is ook een wolf.. in ieder geval zo was ze geboren bij haar moeder. Ze scheurde haar open als welpje.. "zei Seth droogjes en keek naar zijn linkerhand en bewoog die rustig heen en weer.

‘Limbs, guts, spread on the Floor, blood dripping, lives slipping, still they hunger for more,’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 6:55 pm

A I S H A

"Trouwens, geloof me... veel mensen wouden me dood. Nog steeds willen er veel me dood hebben. Ik heb ook veel gedood... voor vierenveertig jaar heb ik gemoord, voor vierenveertig jaar willen mensen en anderen mij vermoorden. Degene die eht dichtsbij kwam nam me linkerhand" had de man kalmpjes gezegd. Zijn prothese viel uit elkaar en zijn linker arm was er nog maar tot de pols. Ze knikte en met een klein beetje afschuw had ze naar de hand van de man gekeken die nu weer een soort aangegroeid leuk. "Rustig maar, ik geloof je. Ik bedoel als ik in een andere situatie had gezeten en iets minder dom was geweest had ik het ook gewild." vertrouwde ze hem toe waarna ze weer met een zucht in het gras landde. "O, wat heerlijk. Leuk verhaal voor tijdens het eten." merkte ze droog op en ze keek even naar de lucht die opeens heel erg boeiend bleek te zijn. "Dus, jij bent al best oud zeg maar." stelde ze vast maar haar interesse was grotendeels weer verdwenen en ze dacht alleen nog maar aan het feit dat ze gedeeltelijk een beest was.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   wo mei 09, 2012 7:03 pm

"Rustig maar, ik geloof je. Ik bedoel als ik in een andere situatie had gezeten en iets minder dom was geweest had ik het ook gewild." vertrouwde ze hem toe waarna ze weer met een zucht in het gras landde. "O, wat heerlijk. Leuk verhaal voor tijdens het eten." merkte ze droog op en ze keek even naar de lucht die opeens heel erg boeiend bleek te zijn. "Dus, jij bent al best oud zeg maar." stelde ze vast. Seth zuchtte en keek haar aan, "Dankjewel.. ja ik ben vierenveerting, maar blijf 21 qua uiterlijk door mijn vroegere streekjes. Dat jou niks aangaan en waarschijnlijk niet eens boeit." zei Seth kalmpjes en keek haar aan, "Nog nooit vrijgwillig veranderd dan? het vergroot je kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, ik denk dat als een wolf een stuk vlees steelt hij eerder wegkomt of met rust word gelaten dan wanneer een meisje dat doet." zei Seth kalmpjes.

‘Limbs, guts, spread on the Floor, blood dripping, lives slipping, still they hunger for more,’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 4:12 am

A I S H A

Ze draaide zich om zodat ze nu op haar buik in het gras lag en ze hoorde hem aan. "Dankjewel.. ja ik ben vierenveerting, maar blijf 21 qua uiterlijk door mijn vroegere streekjes. Dat jou niks aangaan en waarschijnlijk niet eens boeit." zei de man tegen haar en ze haar haar schouders op. "Misschien boeit het me wel. Misschien ben ik wel erg nieuwsgierig." opperde ze en ze bleef naar hem kijken. "Nog nooit vrijgwillig veranderd dan? het vergroot je kracht, snelheid en uithoudingsvermogen, ik denk dat als een wolf een stuk vlees steelt hij eerder wegkomt of met rust word gelaten dan wanneer een meisje dat doet." zei hij daarna nog tegen haar en ze snoof een beetje beledigd. Alsof ze niet snel was, ze was al redelijk snel in vergelijking met andere dieven, niet altijd even handig maar zeker sneller. Toch veranderde haar gevoel weer gedeeltelijk in spijt en ze schudde haar hoofd. "Als ik het niet eens wist, waarom zou ik dan wel een keer veranderd zijn. Daar zit totaal geen logica in." zei ze tegen hem en ze trok een beetje aan het gras. "Daarnaast, ik ben een scheitert, al zou ik het kunnen zou ik het niet durven." zei ze hem.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 5:17 am

"Misschien boeit het me wel. Misschien ben ik wel erg nieuwsgierig." opperde ze en ze bleef naar hem kijken. Toch veranderde haar gevoel weer gedeeltelijk in spijt en ze schudde haar hoofd. "Als ik het niet eens wist, waarom zou ik dan wel een keer veranderd zijn. Daar zit totaal geen logica in." zei ze tegen hem en ze trok een beetje aan het gras. "Daarnaast, ik ben een scheitert, al zou ik het kunnen zou ik het niet durven." zei ze hem. Seth knikte eventjes, "Ik snap dat je het niet wist alleen je kan ook per ongeluk zijn veranderd of denken gedroomd te hebben terwijl je veranderde. Trouwens, ik blijf zo jong.. doordat ik een bad heb genomen in het bloed van vampieren, plus een demonische oeroude bezwering. Maken mij voor eeuwig jong en fit qua uiterlijk, en een sterke geest is standaard voor hen die deze tak van magie nemen." zei Seth kalmpjes. "Je bent geen scheitert, ik heb krijgers gezien die eerder wegrenden bij het zien van mijn summons en krachten. Die zichzelf doden om lijden te voorkomen, maar ja dat kan ook gewoon verstand zijn... maar mijn punt is dat je geen scheitert bent en je leert je kracht wel te gebruiken. Gewoon focussen en trainen dan krijg je het wel voor elkaar." vervolgde Seth terwijl hij War in de gaten hield. War at gras hoewel het bijna direct verbrandde als het in zijn mond aankwam, het was een vreemd wezen maar een geweldige compagnon en rijdier. Een waardig summon en sterk creatuur.
Seth keek naar Aisha en glimlachte eventjes schaapachtig. "Je hebt er geen spijt van neem ik aan, dat je probeerde me hert te jatten?"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 5:29 am

A I S H A

"Ik blijf zo jong.. doordat ik een bad heb genomen in het bloed van vampieren, plus een demonische oeroude bezwering. Maken mij voor eeuwig jong en fit qua uiterlijk, en een sterke geest is standaard voor hen die deze tak van magie nemen." zei de man en ze grijnsde even. Ze vond het wel een leuke verklaring, weer eens wat anders dan het elven verhaal. Ze bleef even naar hem kijken maar ging verder niet in op de opmerking dat ze misschien het gedroomd kon hebben. Daar kon ze zich niets van herinneren dus waarschijnlijk niet. Even keek ze net als Seth naar het paard en het had wel iets grappig. Het was net een normaal paard qua gedrag alleen dan net iets anders dan de meesten. Ze had hem voor het eerst zien glimlachen en ondanks dat hij het niet echt heel goed voor mekaar kreeg kon ze zijn poging wel waarderen. "Goed geprobeerd meneer, maar voor een overtuigend lachje moet je nog even oefenen." zei ze en ze lachte zachtjes waarna ze haar hoofd schudde. "Nee, zeker niet. Ik ben meer te weten gekomen dan in al de jaren dat ik mijn hersens heb leren gebruiken." gaf ze toe. Ze dacht nog even aan wat hij gezegd had over het trainen en ze kneep even haar ogen samen. "Wat bedoel je precies met trainen?" vroeg ze hem nieuwsgierig.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 5:40 am

"Goed geprobeerd meneer, maar voor een overtuigend lachje moet je nog even oefenen." zei ze en ze lachte zachtjes waarna ze haar hoofd schudde. "Nee, zeker niet. Ik ben meer te weten gekomen dan in al de jaren dat ik mijn hersens heb leren gebruiken." gaf ze toe. Ze dacht nog even aan wat hij gezegd had over het trainen en ze kneep even haar ogen samen. "Wat bedoel je precies met trainen?" vroeg ze hem nieuwsgierig. "Je bent een merkwaardig geval aangezien meeste shapeshifters vanaf geboorte al veranderen. je moet jezelf trainen, je instinct loslaten. Het beest vrijmaken en laten proeven van diens natuur. Jagen, vechten etc." zei Seth simpeltjes en kraakte zijn knokkels, "ik heb zat Shapeshifters gezien, je moet trainen om te veranderen aangezien je blijkbaar niet vanaf wist. Dus ik zou zeggen, jaag, leef, ren etc. Laat het beest gewoon los en kijk waar je geraak. In ieder geval, dat werkt als alles wat ik weet klopt en het principe hetzelfde is als bij anderen." ze hij weer simpeltjes en grijnsde.

-short D:-

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 5:58 am

A I S H A

"Je bent een merkwaardig geval aangezien meeste shapeshifters vanaf geboorte al veranderen. je moet jezelf trainen, je instinct loslaten. Het beest vrijmaken en laten proeven van diens natuur. Jagen, vechten etc." zei de man op een simpele manier tegen haar hij en kraakte zijn knokkels. "ik heb zat Shapeshifters gezien, je moet trainen om te veranderen aangezien je blijkbaar niet vanaf wist. Dus ik zou zeggen, jaag, leef, ren etc. Laat het beest gewoon los en kijk waar je geraak. In ieder geval, dat werkt als alles wat ik weet klopt en het principe hetzelfde is als bij anderen." ze hij weer en de man grijnsde. Dit keer werkte het iets overtuigender en ze rolde met haar ogen. "pfff een merkwaardig geval. Moet jij nodig zeggen meneer handloos." gooide ze er terug in en ze ging in kleermakerszit zitten. Ze haalde even diep adem maar kon zich er niet toe zetten om werkelijk op te staan en het eens uit te proberen. Ze maakte wel heel even aangestalte om op te staan maar liet zich toch weer terug zakken. "Nee, geen zin." mompelde ze waarna ze zich weer achterover in het gras liet zakken en naar de lucht staarde. "Ik heb gejaagd, ik rende elke dag maar nog nooit is het verder gekomen dan een verkramping in mijn borstkas, daarna stopte ik altijd omdat ik dacht dat het aan mijn hart lag." zei ze meer tegen zichzelf dan tegen de man. "Trouwens, ik leef anders had ik hier nu niet gezeten." zei ze als zwak argument voor dat ze wel degelijk een leven had. Al wist ze dondersgoed dat haar leven niet meer was dan stelen en haar hart kloppend laten houden.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:03 am

"pfff een merkwaardig geval. Moet jij nodig zeggen meneer handloos." gooide ze er terug in en ze ging in kleermakerszit zitten. Ze haalde even diep adem maar kon zich er niet toe zetten om werkelijk op te staan en het eens uit te proberen. Ze maakte wel heel even aangestalte om op te staan maar liet zich toch weer terug zakken. "Nee, geen zin." mompelde ze waarna ze zich weer achterover in het gras liet zakken en naar de lucht staarde. "Ik heb gejaagd, ik rende elke dag maar nog nooit is het verder gekomen dan een verkramping in mijn borstkas, daarna stopte ik altijd omdat ik dacht dat het aan mijn hart lag." zei ze meer tegen zichzelf dan tegen de man. "Trouwens, ik leef anders had ik hier nu niet gezeten." zei ze als zwak argument. Seth lachte even. "Ik zie het zo, vlees en bloed zijn binnen 1 seconde hersteld en versterkt door iets wat zichzelf kan herstellen. Ik ben veilig voor alle schade als ik het maar op mijn linker hand krijg of er mee blokkeer." zei Seth simpel. "Je moet het gewoon proberen, het wezen in je vrijlaten en het beest worden. Ik neem nog steeds aan dat ehtzelfde is als wanneer je demonheart gebruikt, tenminste als je net als mij bent." zei hij dit maal echt lachend. Hij stak zijn hand uit richtign Aisha en grijnsde, "voel maar.... net vlees, alleen dan.. harder...sterker en steviger." zei hij kalmpjes.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:10 am

A I S H A

Natuurlijk wist ze dat hij gelijk had. Eigenlijk was hij door het verlies juist sterker geworden. Toch was het anders, hij was er mee opgegroeid en zij niet. Hij had zijn hand naar haar uitgestoken en ze schudde haar hoofd. "Nee dankje. Daar zie ik vanaf." wees ze zijn voorstel af. De jongedame bleef nog even twijfelen. "Nee, eigenlijk vind ik scheitert zijn wel een prima techniek. Geen gevaar, gewoon alles wat ik ken blijft hetzelfde. Het enige wat dan veranderd is is dat ik weet dat ik vooral niet teveel mezelf moet laten gaan." zei ze waarna ze goedkeurend knikte. "Ik doe het niet en als je het zonodig wil dat ik het doe zal je me moeten dwingen." zei ze koppig tegen hem. Telkens weer kwam ze met excuses om niet onder ogen te komen wat ze werkelijk was. Ze vond het gewoon eng dat was alles. Ze wilde niet dat er iets zou veranderen al was dat al gebeurd toen ze deze magiër had ontmoet. Haar maag begon weer te knorren en ze gromde zacht. "Je heb toevallig niet nog wat te eten over of wel?" vroeg ze hem.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:17 am

"Nee dankje. Daar zie ik vanaf." wees ze zijn voorstel af. De jongedame bleef nog even twijfelen. "Nee, eigenlijk vind ik scheitert zijn wel een prima techniek. Geen gevaar, gewoon alles wat ik ken blijft hetzelfde. Het enige wat dan veranderd is is dat ik weet dat ik vooral niet teveel mezelf moet laten gaan." zei ze waarna ze goedkeurend knikte. "Ik doe het niet en als je het zonodig wil dat ik het doe zal je me moeten dwingen." zei ze koppig tegen hem. Telkens weer kwam ze met excuses om niet onder ogen te komen wat ze werkelijk was. Ze vond het gewoon eng dat was alles. Ze wilde niet dat er iets zou veranderen al was dat al gebeurd toen ze deze magiër had ontmoet. Haar maag begon weer te knorren en ze gromde zacht. "Je heb toevallig niet nog wat te eten over of wel?" vroeg ze hem. Seth rekte zich uit en ademde rustig in. Zijn linkerarm werd een harpoenachtig iets en hij ging kalm bij het meertje staan. Afwachtend, na een paar minuten sloeg hij met zijn arm in het water en hij had een vis gespiest. Zijn rechterhand werd gevuld door een zwart vuur dat als het ware de vis direct grilde, na een paar seconden was de geur ook echt goed te ruiken. Seth's linkerhand werd normaal en hij stak de vis richting Aisha uit met een grijns. "Wolf.. Nooit de hand bijten die je voed..... vooral omdat je dan je tanden breekt met mijn linkerhand." zei hij als flauw grapje

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:24 am

A I S H A

De man rekte zich uit en ademde rustig . Ze zag dat zijn linkerarm een harpoenachtig iets werd en hij ging kalm bij het meertje staan. Afwachtend, na een paar minuten sloeg hij met zijn arm in het water en hij had een vis gespiest. Zijn rechterhand werd gevuld door een zwart vuur dat als het ware de vis direct grilde, na een paar seconden was de geur ook echt goed te ruiken. Seth's linkerhand werd normaal en hij stak de vis richting Aisha uit met een grijns. "Wolf.. Nooit de hand bijten die je voed..... vooral omdat je dan je tanden breekt met mijn linkerhand." zei hij. Het was als een grapje bedoelt maar ze stak gewoon haar tong uit en pakte de vis aan. Het was eigenlijk iets wat ze minder lekker vond maar ja ze moest het er maar mee doen. Simpelweg omdat ze honger had. Ze keek naar hem en begon te eten. "Ik ben je hond niet." zei ze nog onder het eten door en ze at snel verder. "Daarnaast was ik je helemaal neit van plan te bijten, nog niet tenminste. Niet tot ik alles weet wat ik nodig heb." zei ze luchtig tegen hem toen er nog maar niets anders dan de vissengraat over was. Ze glimlachte onschuldig en grijnsde daarna nog even. "Als ik jou was geweest had ik me laten werken voor voedsel. Maarja niet iedereen heeft blijkbaar zo'n goed stel hersens." zei ze waarna ze in lachen uitbarstte en ze hield zich met moeite in. "Nee maar serieus, make me otherwise i won't do it... ever." zei ze daarna serieus.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:32 am

"Ik ben je hond niet." zei ze nog onder het eten door en ze at snel verder. "Daarnaast was ik je helemaal neit van plan te bijten, nog niet tenminste. Niet tot ik alles weet wat ik nodig heb." zei ze luchtig tegen hem toen er nog maar niets anders dan de vissengraat over was. Ze glimlachte onschuldig en grijnsde daarna nog even. "Als ik jou was geweest had ik me laten werken voor voedsel. Maarja niet iedereen heeft blijkbaar zo'n goed stel hersens." zei ze waarna ze in lachen uitbarstte en ze hield zich met moeite in. "Nee maar serieus, make me otherwise i won't do it... ever." zei ze daarna serieus. Seth grijnsde, "Full demonheart Extinction." zei hij kalm. Hij stond overeind en begon direct te veranderen. Twee en een half meter groot, gevaarlijk, breed en met een tweede muil in zijn middenrif die helemaal rond ging waardoor het leek alsof zijn boven lichaam erboven zweefde. Zijn linkerarm werd een klauw die veels te groot was, alsof die voor iemand van nog groter was. Zijn rechterarm werd een vuist waarin je iemands schedel kon fijn knijpen. Twee vleugels verschenen vanuit zijn rug en acht wonden sprongen open over zijn lichaam die in bloederige tentakels veranderden. Alleen het had een vreemde aanblik, alsof het geen normaal bloed was. Dit was geen mens, geen wizard of beest. Seth was nu gewoon veel gevaarlijker dan menselijke vorm en de overlevenden van zijn vijanden.. enkelingen dus. Zouden alle hoop achterlaten bij deze aanblik. Hoe wou je een wezne van deze grote en kracht ,..... schade aan doen. Seth brulde en een demonisch geluid verspreidde zich door het hele bos.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:42 am

A I S H A

Hij zei iets. Zacht maar simpel en toen veranderde de man voor haar. Twee en een half meter groot, gevaarlijk, breed en met een tweede muil in zijn middenrif die helemaal rond ging waardoor het leek alsof zijn boven lichaam erboven zweefde. Zijn linkerarm werd een klauw die veels te groot was, alsof die voor iemand van nog groter was. Zijn rechterarm werd een vuist waarin je iemands schedel kon fijn knijpen. Twee vleugels verschenen vanuit zijn rug en acht wonden sprongen open over zijn lichaam die in bloederige tentakels veranderden. Alleen het had een vreemde aanblik, alsof het geen normaal bloed was. Even keek ze er naar met een kalme uitdrukking op haar gezicht. Alsof het een truc was die ze niet geloofde. "Haha, nice try mister." reageerde ze eerst. Het beest begon te brullen en een demonisch geluid verspreidde zich door het hele bos. Daarna ging ze toch maar staan en haar ogen leken langzaam iets groter te worden. De limegroene ogen van de dame weerspiegelde nu een klein beetje angst toen ze doorkreeg dat het zeker geen grap was. Ze draaide zich razendsnel om en zette het op een rennen. O boy... dit had ze niet moeten doen. het was maar een grapje geweest. Waarom moest ze nou altijd zulke domme grapjes maken. Ze kon zich wel voor haar kop slaan. Haar hart begon steeds harder te kloppen terwijl ze het bos in rende en af en toe even over haar schouder heen keek. Ze ging niet meer terug, no way. Ze voelde die oude bekende verkramping in haar borstkas weer en kon haar lichaam voelen trillen onder de druk die er op kwam te staan. Nee niet nu! Dacht ze angstig waarna ze toch even een korte pauze nam achter een van de grote bomen. Zolang hij haar maar niet opmerkte...

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:53 am

"Haha, nice try mister." reageerde ze eerst. Het beest begon te brullen en een demonisch geluid verspreidde zich door het hele bos. Daarna ging ze toch maar staan en haar ogen leken langzaam iets groter te worden. De limegroene ogen van de dame weerspiegelde nu een klein beetje angst toen ze doorkreeg dat het zeker geen grap was. Ze draaide zich razendsnel om en zette het op een rennen. O boy... dit had ze niet moeten doen. het was maar een grapje geweest. Waarom moest ze nou altijd zulke domme grapjes maken. Ze kon zich wel voor haar kop slaan. Haar hart begon steeds harder te kloppen terwijl ze het bos in rende en af en toe even over haar schouder heen keek. Ze ging niet meer terug, no way. Ze voelde die oude bekende verkramping in haar borstkas weer en kon haar lichaam voelen trillen onder de druk die er op kwam te staan. Seth knalde de bomen omver met een snelheid en stond binnen een paar seconde wer voor Aisha. Hij rook haar, hij hoorde haar en boog naar voren. De bloederige tentakels raakten de grond om Aisha heen en blokkeerden haar uit weg. "VERANDER VOOR DAT IK JE UITELKAAR SCHEUR EN JE LICHAAM EN ZIEL IN DE VERGETELHEID BRENG!" brulde Seth. Een demonische schreeuw kwam er achter aan die de grond deed trillen. Zijn tweede muil bracht de schreeuw voort en langzaam maar zeker trok Seth haar mee . Duister lucht, verbrande aarde, kale horizon.... geen licht, de duisternis was dik en mistig, je zag bijna niks. Als mens tenmisnte. Seth was geen mens nu.. Hij had hun beide de dieptes van Oblivion ingesleurd. Alleen hij kon haar terugbrengen maar dan moest ze wel veranderen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:00 am

A I S H A

Binnen een paar seconden stond het wezen weer voor haar. Het had wel geleken of hij haar geroken of iets anders, anders had hij namelijk nooit kunnen weten waar ze zich bevond. Ze keek naar hem met grote ogen toen hij naar voren boog. Zijn tentakels raakten de grond om haar heen en ze kon niet meer weg. Dit was altijd al waar ze bang voor was, dat ze nergens meer heen kon. Hij schreeuwde naar haar dat ze moest veranderen omdat ze anders uit elkaar gescheurd zou worden en even kreeg ze haar koppige houding terug. Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek naar hem met samengeknepen groene ogen. "That's not very nice is it?" zei ze tegen hem maar door zijn geschreeuw werd ze weer stil. Plots leek het of ze werd meegetrokken en even was er helemaal niets. Ze kon wel verbrandde aarde zien, geen licht en ergens hier en daar iets wat leek op een schaduw. Ze had geen flauw idee waar ze was. Ze zou wel kunnen rennen maar het zou niet veel nut hebben omdat ze niet wist waar ze was. Ze slikte even maar juist weer op dit moment voelde ze niets. Ze keek paniekerig om haar heen en dacht na terwijl ze dat juist niet moest doen. Meestal kwam het wanneer ze zonder nadenken ergens heen rende. Ze was alleen zo bang omdat ze niet zag. Toch nam ze het zekere voor het onzekere en ze begon weer te rennen waardoor ze weer die verkramping zou krijgen. Hij wilde het zo spelen, fijn. Als ze het onder controle zou hebben dan zou ze het hem nog eens betaald zetten... ooit.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:13 am

"That's not very nice is it?" zei ze tegen hem maar door zijn geschreeuw werd ze weer stil. Plots leek het of ze werd meegetrokken en even was er helemaal niets. Ze kon wel verbrandde aarde zien, geen licht en ergens hier en daar iets wat leek op een schaduw. Ze had geen flauw idee waar ze was. Ze zou wel kunnen rennen maar het zou niet veel nut hebben omdat ze niet wist waar ze was. Ze slikte even maar juist weer op dit moment voelde ze niets. Ze keek paniekerig om haar heen en dacht na terwijl ze dat juist niet moest doen. Meestal kwam het wanneer ze zonder nadenken ergens heen rende. Ze was alleen zo bang omdat ze niet zag. Toch nam ze het zekere voor het onzekere en ze begon weer te rennen waardoor ze weer die verkramping zou krijgen. Hij wilde het zo spelen, fijn. Als ze het onder controle zou hebben dan zou ze het hem nog eens betaald zetten... ooit.

Seth brulde hard en knalde vanuit de lucht op Aisha af en belandde voor haar, enkele meters van haar vandaan. Zijn rechtervuist werd geheven en ze werden direct omsingeld door een muur van zwart vuur. Ze kon hem zien, ze moest veranderen. Dat zou hij haar laten doen, hij ademde in en toen weer uit. Een oorverdovend gekrijs ontstond er en Seth sloeg zijn klauw en vuist aan weerszijden van Aisha en was van plan ze dicht te slaan, ze moest en zou veranderen of sterven.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:19 am

A I S H A

Hij brulde weer hard en kwam vanuit het niets voor haar te staan. Daar creëerde hij een ring van vuur om haar heen waardoor ze niet meer weg zou kunnen komen en ze voelde de steken in har borstkas alweer toenemen al liet ze het nog niet zo erg merken. Een oorverdovend gekrijs was even te horen en ze had haar handen voor haar oren geslagen om die te beschermen tegen zijn gekrijs. Zijn vuisten knalde aan weerzijde van haar neer en ze slikte. Ze moest wel maar ze kon het gewoon niet. Ze wilde gewoon niet. Misschien dat ze gewoon banger was voor wat ze was dan voor dood zelf. Al vond ze het niet zo aantrekkelijk om in een donkere ruimte rond te hangen zonder besef van iets. Ze keek om zich heen maar kon nog steeds geen kant op waarna ze langzaam steeds meer pijn haar hoofd begon te krijgen. Dat was vaker wanneer ze zich of heel druk maakte of teveel zich had ingespannen. Langzaam voelde ze zich misselijk worden en ze kwam op handen en knieën op de grond terecht waarna langzaam de verandering begon en ze niet echt alles meer door had wat er om zich heen gebeurde.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:28 am

Dat was vaker wanneer ze zich of heel druk maakte of teveel zich had ingespannen. Langzaam voelde ze zich misselijk worden en ze kwam op handen en knieën op de grond terecht waarna langzaam de verandering begon en ze niet echt alles meer door had wat er om zich heen gebeurde.
Seth grijnsde en de tentakels en vleugels verdwenen al. Het was niet zo hard meer nodig om alles te gebruiken. Hij brulde enkel om haar te provoceren en sloeg met zijn klauw en vuist hard op de verbrande aarde. "KOM DAN! LAAT JE BEEST ZIEN!!" brulde hij. Hij zag haar veranderen, zijn plan werkte, al zou ze niet blij zijn dat wanneer ze weer normaal zou worden hij gewoon doodleuk en weer normaal zou doen en vertellen dat het bij izjn plan had gehoord. Seth gromde en keek grijnzend naar Aisha, het liep volgens plan en snel zou hij haar volledig veranderd hebben. Het was daarbij ook wel grappig om iemand zo op te jagen... al vond Aisha dat waarschijnlijk neit zo.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:33 am

Ze had niet door dat zijn tentakels en vleugels alweer verdwenen. In werkelijkheid had ze helemaal niets door alleen maar dat hij weer aan het schreeuwen was wat haar alleen maar boos maakte op het moment. Dit was niet wat ze in gedachten had. Met een grom kwam er een bruin gekleurde wolf voor hem te staan met dezelfde ogen die hem woedend aanstaarde. Ze had zin om hem de huid vol te schelden maar in plaats daarvan zwiepte ze dreigend met haar staart en trok ze haar lip omhoog waardoor er een lange rij van scherpe tanden te zien was. Het was alsof het automatisch was, ze had zo'n gevoel en ze deed het, zonder na te denken en dat maakte haar bang. Ze ging hem straks zo afmaken, maar dat zou moeten wachten. Eerst zou ze weer moeten uitvinden hoe ze weer terug kwam. "Now what?" vroeg ze hem met een schorre stem.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:43 am

Ze had zin om hem de huid vol te schelden maar in plaats daarvan zwiepte ze dreigend met haar staart en trok ze haar lip omhoog waardoor er een lange rij van scherpe tanden te zien was. Het was alsof het automatisch was, ze had zo'n gevoel en ze deed het, zonder na te denken en dat maakte haar bang. Ze ging hem straks zo afmaken, maar dat zou moeten wachten. Eerst zou ze weer moeten uitvinden hoe ze weer terug kwam. "Now what?" vroeg ze hem met een schorre stem. Seth haalde zijn demonische schouders op. "Ik weet niet, ik denk gewoon terug proberen te veranderen." zei Seth simpel terwijl ze weer terug waren in de echte wereld. "Illusie" zei hij lachend. Terwijl hij wees naar de bomen die ze in 'oblivion' omver hadden gekegeld zonder het te weten. "Maar die vorm was wel echt." zei hij lacherig. Hij keek naar Aisha als wolf en klapte daadwerkelijk serieus. " Het siert je wel erg, daabrij... je ziet er als een gezonde sterke wolvin uit." zei hij grijnzend. Hij haalde zijn schouders even op en keek haar aan, "probeer zelf weer de overhand te krijgen en te zorgen dat die wolf ... tja... weer vast zit. "

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:55 am

Hij had zijn schouders opgehaald en ze keek naar hem. Toen hij zei dat het een illusie geweest was had ze het idee dat ze knapte. Al helemaal omdat ze de bomen zag die ze had omgekegeld, dat verklaarde wel die hoofdpijn. Hij lachte alleen maar maar ze werd zelf niet veel vrolijker. "Hou je kop." gromde ze woedend tegen hem waarna ze nogmaals enkele keren met haar staart zwiepte. Hij kon het wel zo makkelijk zeggen maar ze had er niets aan. "Het enige waar ik nu zin in heb is je strot doormidden bijten." beet ze hem grommend toe en ze draaide zich om. Nee, nu ze eenmaal zo was had ze even helemaal geen zin om te doen wat hij zij. Haar koppigheid was nu gewoon extra versterkt en ze kreeg steeds meer een hekel aan de man. Ze was de kalme kant helemaal kwijt en kon alleen maar denken aan hoe graag ze hem wilde wurgen.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 6:24 pm

"Hou je kop." gromde ze woedend tegen hem waarna ze nogmaals enkele keren met haar staart zwiepte. Hij kon het wel zo makkelijk zeggen maar ze had er niets aan. "Het enige waar ik nu zin in heb is je strot doormidden bijten." beet ze hem grommend toe en ze draaide zich om. Nee, nu ze eenmaal zo was had ze even helemaal geen zin om te doen wat hij zij. Haar koppigheid was nu gewoon extra versterkt en ze kreeg steeds meer een hekel aan de man. Ze was de kalme kant helemaal kwijt en kon alleen maar denken aan hoe graag ze hem wilde wurgen.
Seth keek Aisha aan en liep kalm op haar af. "Bijt dan, probeer maar... bijt mijn strot doormidden, zo lasitg is het niet hoor." zei Seth kalmpjes tot hij een paar meter voor Aisha stond. Hij grijnsde enkel kalm en en ging zelfs zitten, zijn nek was simpel te bereiken en een wolf zou hem kunnen breken, maar als Aisha echt zou bijten , zou het anders uitlopen dan dat zij hem beet en hij gewoon stierf. Hij had iets achter de hand. Inclusief het feit dat hij zijn bloed zure stoffen had gegeven waardoor haar tanden kapot zouden gaan. Een wolf met een bek vol... halve tanden.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   do mei 10, 2012 7:27 pm

"Bijt dan, probeer maar... bijt mijn strot doormidden, zo lasitg is het niet hoor." zei de man kalmpjes tegen haar en hij begon te lopen tot hij een paar meter voor Aisha stond. Hij grijnsde enkel kalm en en ging zelfs zitten, zijn nek was simpel te bereiken en een wolf zou hem kunnen breken. Ze had zich snel omgedraaid en even hadden haar ogen een flikkering gehad die weergaf dat ze het wel degelijk wilde. Toch schudde ze haar grote bruine kop en ze liet zich gewoon met een zucht op de grond ploffen. Ze liet haar kop op haar poten rustig en ze gaapte. Het was gewoon zo raar. "eerst wilde ik het niet omdat ik te bang was en nu wil ik niet meer terug omdat ik het eigenlijk best wel fijn vind... Ik ben gewoon nutteloos." kwam ze tot ze conclusie en ze knikte, helemaal overtuigd van zichzelf. "Daarnaast, al zou ik het willen zou ik je strot nog niet doorbijten. Er zit of een catch achter en ik heb je nog nodig om me te helpen." zei ze tegen hem met een kleine grijns rond haar bek die er een beetje raar uit zag.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   

Terug naar boven Go down

Don't touch my deer D:
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I want to get high, and touch the sky!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; Lake of the Beasts-
Ga naar: