V Home*IndexGebruikerslijstRegistrerenInloggenGebruikersgroepenKalenderFAQZoeken

Deel | 

Don't touch my deer D:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Setherian

Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   vr mei 11, 2012 3:44 am

"eerst wilde ik het niet omdat ik te bang was en nu wil ik niet meer terug omdat ik het eigenlijk best wel fijn vind... Ik ben gewoon nutteloos." kwam ze tot ze conclusie en ze knikte, helemaal overtuigd van zichzelf. "Daarnaast, al zou ik het willen zou ik je strot nog niet doorbijten. Er zit of een catch achter en ik heb je nog nodig om me te helpen." zei ze tegen hem met een kleine grijns rond haar bek die er een beetje raar uit zag. Seth zuchtte en haalde zijn schouders op, "Probeer terug te veranderen, focus, wil het, word normaal." zei Seth kalmpjes terwijl hij bleef zitten en zwijgend dr aankeek. "Ik heb verder geen idee, hoe anders of hoe wel, iK ben zelf geen shapeshifter dus hoe moet ik het weten." Zei seth lachend en keek haar aan in verdere stilte zonder ook maar iets te zeggen of te doen. De tijd streek even vorobij voordat hij weer opstond en tegen een boom leunde. "ik wacht, probeer" zei hij kalmpjes

‘Limbs, guts, spread on the Floor, blood dripping, lives slipping, still they hunger for more,’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Aantal berichten : 128
Dirua : 151
Leeftijd : 22

Character
Real name: Cindy
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   vr mei 11, 2012 6:57 am

Weer had ze het idee dat ze werd uitgedaagd om het wel te doen. Ergens had ze er alleen helemaal geen zin in en dat ergens werd steeds sterker en sterker. Het voelde eigenlijk heel goed om gewoon zo te zijn, niet meer dan dit. Gewoon een beest dat niemand kende, dat zelf kon jagen en veel minder afhankelijk was van andere wezens. Ze snoof toen ze zag dat hij op stond en zegen een boom aan ging staan. Even verborg ze haar snuit onder haar voorpoot zodat ze haar grijns kon verbergen en ze schudde haar grote bruine kop. De limegroene ogen van het beest hadden een vermaakte uitdrukking gekregen en ze gromde zacht van plezier. "Dan kan je lang blijven wachten. Ik denk dat ik het nog even lekker een tijdje uitstel." zei ze met plezier in haar stem en ze stond op waarna ze zich uitschudde. Enkele plukjes haar dwarrelden door de lucht en ze draaide zich snel om. "Ik ga nog even genieten van het feit dat ik even geen wezens om me heen hoef te hebben." begon ze rustig waarna ze zachtjes begon te lopen. "En daarnaast, zoals je zij heb ik eigenlijk verder toch niets aan je." voegde ze er rustig aan toe.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   za mei 12, 2012 2:54 am

"Dan kan je lang blijven wachten. Ik denk dat ik het nog even lekker een tijdje uitstel." zei ze met plezier in haar stem en ze stond op waarna ze zich uitschudde. Enkele plukjes haar dwarrelden door de lucht en ze draaide zich snel om. "Ik ga nog even genieten van het feit dat ik even geen wezens om me heen hoef te hebben." begon ze rustig waarna ze zachtjes begon te lopen. "En daarnaast, zoals je zij heb ik eigenlijk verder toch niets aan je." voegde ze er rustig aan toe. Seth grijnsde, "neits aan mij? Je bent veranderd en bij bewust zijn zonder één wondje... dat noem ik een prestatie vergeleken met wat jij hebt gedaan, dus ik ben er wel blij mee." zei Seth lachend en werd toen weer serieus, zijn ogen stonden in een strenge blik en hij zuchtte. Hij liep zacht langs Aisha heen en kraakte zijn knokkels, "Je mag gaan als je wilt, alleen ik ga mee. Ik wil je zien op het moment dat je weer normaal bent. Na je eerste verandering kan eht nog wel eens verschillen tussen de originele onveranderde vorm" Zei Seth kalmpjes en keek naar Aisha, de wolvin, ze zag er gezond uit. Alleen hoe wass het met haar mensen vorm geworden? Dat wou hij graag zien.. en weten.

‘Limbs, guts, spread on the Floor, blood dripping, lives slipping, still they hunger for more,’
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   za mei 12, 2012 3:04 am

A I S H A

So what if you can see,
The darkest side of me?
No one would ever change this animal I have become.
Help me believe, it's not the real me.
Somebody help me tame this animal.

Ze kon hem bijna voelen grijnzen maar ze had zelf ook een enorme grijns op haar kop dus het maakte haar vrij weinig uit. "hah, bij wat ik gedaan heb? Dat is niets." zei ze en ze schudde haar kop. Zijn stem had eerst redelijk vrolijk geklonken maar toen was hij weer stil gevallen. Ze kon hem horen zuchten terwijl ze in een rustig tempo verder liep. Hij liep langs haar heen, kraakte zijn knokkels en zoals altijd vond ze dat een rot geluid. Ze rilde er even van en keek naar hem. "Je mag gaan als je wilt, alleen ik ga mee. Ik wil je zien op het moment dat je weer normaal bent. Na je eerste verandering kan eht nog wel eens verschillen tussen de originele onveranderde vorm" zei hij tegen haar en ze snoof van afkeuring. Enkel een beetje gesnuif liet horen dat ze het toch niet met hem eens was maar ze zei verder geen woord. Fijn, hij wilde het weten, prima. Ze had toch nog steeds een knallende koppijn dus dat zou dan nog wel iets erger worden. Ze stond stil en keek even om zich heen. "maar uhm... ja zegmaar ik heb geen kleren." mompelde ze waarna ze naar hem opkeek. Ze was dus echt niet van plan om in haar poedeltje naakie voor hem te staan. Ze keek hem uitdagend aan en zwiepte een beetje met haar staart heen en weer. "Geloof me, ik wil best terug maar niet als ik geen kleding heb." zei ze koppig.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   za mei 12, 2012 4:55 am

"maar uhm... ja zegmaar ik heb geen kleren." mompelde ze waarna ze naar hem opkeek. Ze was dus echt niet van plan om in haar poedeltje naakie voor hem te staan. Ze keek hem uitdagend aan en zwiepte een beetje met haar staart heen en weer. "Geloof me, ik wil best terug maar niet als ik geen kleding heb." zei ze koppig.
Seth pakte zijn mantel en gooide die op Aisha en liep aan de zijkant van Aisha, als ze zou veranderen zou hij zich direct omdraaien.Hij speelde met een zwarte bal met paarsegloed in zijn handen en schoot die even later af op een boom, de boom verotte direct en was zo goed als weg binnen een paar minuten. "Ik heb geen flauw idee wat nu, .... het is hier doodstil, ik had gehoopt op een goed gevecht op leven en dood... alleen dat kan ik hier blijkbaar niet vinden." zei Seth verveeld. Hij maakte in beide handen een tweede bol, alleen deze rood... hij keek naar de lucht en vuurde. De bol trof een havik... de havik verbrandde half en in de val veranderde die in een mens. "...ongelukkig. " zei Seth kalm terwijl de shapeshifter verbrand in de boom bleef hangen aan zijn been en.... volledig stierf.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   za mei 12, 2012 5:03 am

A I S H A

So what if you can see,
The darkest side of me?

Er werd een mantel naar haar toe gesmeten en met een vies gezicht keek ze ernaar. Ja daag dat ging ze niet aandoen. Ze ging even zitten en krabde even achter haar oor. Tot haar schrik. Ze ging weer staan, keek naar Seth die zich had omgedraaid en met een beetje moeite veranderde de dame weer terug. Snel sloeg ze de mantel om zich heen en merkte toen pas op hoe duizelig ze werkelijk geweest was. Ze haalde even een hand langs haar neus en merkte dat ze een bloedneus gehad had. Fijn. Hij had het over een gevecht die maar niet kwam en ze zag hoe er een havik uit de lucht geschoten werd en verbrandde. Inderdaad erg sneu. "Dus... " begon ze met haar normale stem tegen hem en ze keek naar de havik. "Toch wel jammer dat het geen echte was." mompelde ze zacht en ze hield haar hand maar tegen haar neus omdat ze het idee had dat de bloedneus maar bleef.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   za mei 12, 2012 5:07 am

Dus... " begon ze met haar normale stem tegen hem en ze keek naar de havik. "Toch wel jammer dat het geen echte was." mompelde ze zacht en ze hield haar hand maar tegen haar neus omdat ze het idee had dat de bloedneus maar bleef. Seth zuchtte, "ik denk dat hier onze wegen scheiden, ik heb nog wat zaken te regelen... hou mijn mantel maar. ik heb een reserve... hoop ik."zei Seth. War verscheen ten tonele en brieste zachtjes, Seth streek de manen voor hij op het vlammende paard stapte en hij zwaaide eventjes naar Aisha. "Succes met je kracht."zei hij. Hij gaf War het teken en weg waren ze, alsof iets op hun hielen zat. Als sneeuw voor de zon... als een roofdier op jacht... als.... als... als Seth.

-FLUTPOST D:, sethtopic uit-

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   ma mei 14, 2012 2:13 am

A I S H A

So what if you can see,
The darkest side of me?
[size=12] [color=white][b]

Enkele dagen had ze alweer alleen rondgelopen. Vaak was ze in wolvenvorm omdat ze het fijner vond inmiddels. Ze wist niet wat het was maar telkens weer keek ze om zich heen alsof ze verwachtte om iets te kunnen zien. Vandaag was het echter weer eens een dag dat ze normaal rond kon lopen. Ze had inmiddels een hoop bij elkaar gejat en de jongedame kon het er prima mee vinden. Een klein vuurtje had ze aan kunnen krijgen en nu was het haar vlees wat er boven te roken lag. Ze haalde haar tong langs haar lippen zo'n honger had ze en ze hoorde haar maag knorren. "Ja ja." mompelde ze alleen maar zacht in zichzelf. Toen ze zag dat het gewoon goed klaar was haalde ze er een stuk af en begon ze te eten. Zo raar dat ze ongeveer een week geleden niet eens wist wat ze was en dat ze nu niets anders meer wilde. Ze haalde diep adem en sloot haar ogen waarna ze even kort genoot van het zonnetje. Wat zou die wizard nu aan het doen zijn? Vroeg ze zich af maar het was maar voor enkele seconden en toen ging ze weer verder met eten.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   ma mei 14, 2012 3:09 am

Ze haalde haar tong langs haar lippen zo'n honger had ze en ze hoorde haar maag knorren. "Ja ja." mompelde ze alleen maar zacht in zichzelf. Toen ze zag dat het gewoon goed klaar was haalde ze er een stuk af en begon ze te eten. Zo raar dat ze ongeveer een week geleden niet eens wist wat ze was en dat ze nu niets anders meer wilde. Ze haalde diep adem en sloot haar ogen waarna ze even kort genoot van het zonnetje.
Uit de schaduw achter Aisha kwam Seth te voren en legde zijn hand in haar nek. "BOE." zei hij kalmpjes en stapte naar achter om de reactie te ontwijken. "Weer hier?" vroeg Hij met een grijns terwijl hij haar aankeek. Hij had al een tijdje verstopt gezeten door zijn magie in de schaduwen van bomen en planten. Niemand had het snel door ... en sommige sukkels hadden het nooit door, hoewel Aisha hem had opgemerkt als ze hem recht had aangekeken of de wind gedraaid was.

-flutpost=-

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ciara

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   ma mei 14, 2012 3:15 am

A I S H A

So what if you can see,
The darkest side of me?

Ze had helemaal niets door gehad. Niet dat ze het niet had gewild maar gewoon omdat ze het niet door had.. ofzo. Ze had heerlijk gegeten en zat nog steeds te genieten toen er plots een hand in haar nek werd gelegd en er boe gezegd werd. Ze stond direct op om hem een klap te kunnen geven maar toen ze de magiër herkende kreeg ze een klein lachje rond haar lippen. "Nee, ik ben er niet, dit is een ilusie." zei ze sarcastisch en ze ging weer zitten. "Waar heb jij rondgehangen?" vroeg ze hem in plaats van serieus op zijn vraag in te gaan.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Setherian

Character
Characters:
Objects:

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   ma mei 21, 2012 3:25 am

"Nee, ik ben er niet, dit is een ilusie." zei ze sarcastisch en ze ging weer zitten. "Waar heb jij rondgehangen?" vroeg ze hem in plaats van serieus op zijn vraag in te gaan. Seth ging kalmpjes zitten op een grote steen en haalde zijn schouders op. "Hier, daar, misschien daar. Waarom wil je dat weten. Trouwens, dan is die illusie redelijk goed gemaakt. Het enige wat niet klopt... is dat Aisha vlooien hoort te hebben" zei Seth met een flauwe grap ondertoontje zoals hij altijd goed wist te doen. Hij keek haar instilte aan en greep met zijn linkerhand die nu eerder op een iets te grote vuist leek een steen vast en kneep erin, hoewel de steen geen kik gaf. Hij merkte wel dat de plekken waar hij het meeste kracht zette met de demonische hand barsten kregen. Hij stopte met het knijpen en sloeg hard zijn vuist dicht waarbij er niks over was behalve gruis. Na enkele secodnen besefte hij weer dat Aisha er was en hij keek op. Hij glimlachte eventjes en stond op, "Mijn kracht is vergroot de afgelopen dagen." zei Seth kalmpjes en liet op zijn prothese het Omega teken zien. Het teken dat hem volleerd ahd gemaakt. Hij was nummer 8, Setherian Etherrior 'The Binder' Fel'dan. Alleen kennen de mensen hem natuurlijk enkel als Seth(erian) Fel'dan. Hij keek Aisha aan en grijnsde, hij had zin om zijn krachten te demosntreren maar die kans zou hij niet krijgen tenzij hij haar zou aanvallen wat hij niet zou doen en geen zin in had. Zeker niet omdat Aisha toch tekenen van het 'instinct' had. Hetzelfde dat hij herkende in waardige vijanden of sterke bondgenoten.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Don't touch my deer D:   

Terug naar boven Go down

Don't touch my deer D:
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I want to get high, and touch the sky!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; Lake of the Beasts-
Ga naar: