V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 ♠Just new here♠

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Feather

Feather


Aantal berichten : 6
Dirua : 8
Registratiedatum : 11-06-12
Leeftijd : 28

Character
Real name: Tineke(Tiny)
Characters:
Objects:

♠Just new here♠ Empty
BerichtOnderwerp: ♠Just new here♠   ♠Just new here♠ Emptywo jun 13, 2012 8:11 pm

Zachtjes liep Feather door het stille aangename bos. De vogels floten luid over de wind heen en de bladeren danste met de sterke windvlagen heen. Feather was net nieuw in dit gebied, sterker nog, net begonnen als Apprentice. 'Wat zal ik nu eens gaan doen.' Dacht hij in zichzelf af. Hij kende nog niemand, laat staan dat hij nog geen vrienden geeft. Maar dan scheelde hem niet veel, die komen wel..wacht maar af. Opeens stond hij stil. luisterend naar alles wat bewoog. Met zijn oren ving hij de voetstappen van een paard op. Nee, geen paard. Iets anders, lichter. Met zijn ogen gesloten concentreerde hij zich op het Noorden van hem. Daar zat iets. Toen de wind optrok en draaide kwam alles tot de duidelijkheid. Hert. Niet zo groot, jonger dan een volwassenen. Zijn maag knorde al de hele weg, zonder dat hij het had gemerkt. Dit was zijn kans om even los te gaan. Hij ging in de houding staan en veranderde van vorm. Een dunne, sterke staart kwam tevoorschijn. Harige oren plofte uit zijn hooft. Zijn handen en voeten veranderde in krachtige poten vol klauwen. Zijn lichaam zat vol met gestippelde patronen die leken door elkaar geen te dansen. Zijn ogen waren groot en hadden een speet als pupil, de kleur van zijn ogen was gemengd met blauw en groen met een licht tintje eraan. De tanden dat uit zijn mond zichtbaar waren zag er gezond en wit uit. De transformatie was compleet. Van een jongen van 15 was hij een Cheetah geworden. Al snel sloop hij op zijn prooi af. Hij hield ervan om in dit lichaam te zitten. Alles was helder. zijn zicht, het gehoor en elke stap dat hij maakte voelde hij alles wat eronder zat. Nu was het Hert zichtbaar. Lekker aan het grazen van het lange gras. onbewust van het gevaar. Geen tijd te verliezen. Met een grootte krachtige sprint rende hij over het veld recht op het wezen af die snel de benen nam. Feather sprong over grote boomstammen heen en dook onder elke dikke tak. Het dier was snel, maar niet snel genoeg. Met zijn scherpe klauwen greep hij een achterpoot vast en trok die met al zijn kracht naar hem toe. Het dier knalde keihard tegen de grond aan en probeerde zo snel mogelijk weer op te staan. Meet Feather was sterk en hield de Hert op de grond met zijn tanden in de keel van het nu nog levende wezen. Steeds minder en minder begon het dier te bewegen totdat het zijn laatste adem uitblies en zijn geest weg was. 'Dat was niet zo moeilijk, dit is niks voor mij.' sprak hij een beetje luid door het bos. Net toen hij een hap wou nemen hoorde hij iets vreemds achter hem. Snel draaide hij zich om en was benieuwd wat het zou kunnen zijn.

Oven voor iedereen^^
Eerste post :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer

Dreamer


Aantal berichten : 84
Dirua : 97
Registratiedatum : 08-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een doos onder je je bet XP

Character
Real name: Moontjehh ^^
Characters:
Objects:

♠Just new here♠ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♠Just new here♠   ♠Just new here♠ Emptyza jun 16, 2012 3:10 am



Anani zat weer in een boom. Ze bungelde met haat rechter been naar beneden, en had een glimlach op haar gezicht. Ze had laatst een nieuwe vriend ontmoet, Adam. Een lieve goede jongen, Anani mocht hem graag. Ze had haar veld fles in haar handen, en dronk er wat van. Ze had wat appels geperst, en het sap in de fles gedaan. Echte appelsap, en het was best lekker. Er zat een klein kuiltje in de tak, en ze keek ernaar. Ze goot wat van het spul in het gaatje, en Peach die in de boom zat kwam naar beneden. Anani had het opgemerkt, en ze wist dat hij het lekker vond. Blij sprong hij er naar toe, hij likte het op. Zijn staart zwiepte vrolijk boven zijn kont. Er zaten nog restjes van zijn middag maal op zijn mond. Hij had blaadjes, en besjes gegeten. Hij liep via de tak naar haar toe, en hij kroop bij haar op schoot. Ze veegde zijn snuit schoon, en hij rolde zich op, tot een bolletje op haar schoot. Ze bleef liefdevol naar het ventje kijken terwijl hij lag te knorren. Haar hand ging over zijn zachte vacht, en ze zuchtte. Heerlijk even rust voor hun twee. Vlak bij stond haar huis, een gigantische boomhut, waar ze erg haar best op had gedaan. Ze keek naar de zon, en de lucht genoot van het moment. Ze sloot haar ogen. Een tijdje zat ze zo, tot ze even in slaap viel. Toen ze net wakker begon te worden, hoorde ze opeens een hels kabaal onder haar. Op slag was ze wakker, en Peach hief ook gelijk zijn kopje op. Ze steunde met haar rechter hand tegen de boomstam, en keek naar beneden. Door haar groene kleren, viel ze tussen de bladeren niet zoveel op. Nieuwschierig en een klein beetje geschrokken keek ze naar beneden. Ze zag een jonge cheeta onder haar staan, met vreemde oog kleur. Hij gedroeg zich anders als een echte cheeta, dat merkte ze gelijk al op. Met een beet, dode hij het beest, en sprak... 'Dat was niet zo moeilijk, dit is niks voor mij.' Anani's ogen werden groot. Shapeshifters? Hier?! Dat wist ze niet. Ze wist niet dat de soort als haar ook hier leefde, de enige plek waar ze ze kende, was bij haar thuis. Ze stond voorzichtig op, en liep over de tak. Ze bekkek hem goed, verder niks biezonders. Ze barste van nieuwsgierigheid, van deze jongen wilde ze graag meer weten. Peach zat weer op haar schouder, en hij maakte schurkende geluidjes. De jongen keek om, en snel verschool ze zich even achter de takken en bladeren. Toen liep ze naar het begin van de boom. Snel en simpel, liet ze zich naar beneden glijden. Ze zag dat de jongen zich nu om draaide. Ze bkeek de jongen onderzoekend, en scherp aan. Ondangs dat deze jongen net was als haar, vertrouwde ze op het eerste gezicht, toch geen vreemde. ''Mooie vangst.'' Was een simpele openings zin. Peach zat nieuwsgierig op haar schouder, en keek de cheeta met grote ogen aan. Hij likte met zijn tongetje wat bessensap van zijn lip.





Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 6
Dirua : 8
Registratiedatum : 11-06-12
Leeftijd : 28

Character
Real name: Tineke(Tiny)
Characters:
Objects:

♠Just new here♠ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♠Just new here♠   ♠Just new here♠ Emptyza jun 16, 2012 6:20 am

Het vreemde geluid klonk als een dier. Niet zo groot, dat was makkelijk te raden. Maar toch was er iets vreemds aan de hand. De dieren in het bos zouden allang weg moeten zijn naar het gejank van het Hert. Feather bleef lang staren naar de plek waar hij het geluid had gehoord. Nog een geluid maakte Feather zich omdraaien. dit keer was het geen dier. Het geluid leek erop alsof iets tegen een boom schaafde. Zijn groen-blauwe ogen bleven haken op iets langs. Het maakte hem ongemakkelijk en wou bijna zeggen wie dat was dat het omsingelde. Vanuit een boom kwam een meisje op hem aflopen. Feather deed een stap naar voren, hij vertrouwde de zaak niet en probeerde niet terug te stappen en weg te rennen. Dit meisje had een kleine panda bij haar, dat verklaard al meteen het dierengeluid van daarnet. ''Mooie vangst.'' Klonk de stem van haar door hem door. Na die zin inspecteerde hij haar. Rood kort haar, fel blauwe ogen en goede bedenkte kleding voor in het wild. Ze keek nieuwschierig naar hem, maar waarom. Hij was maar een Shapeshifter, niks bijzonders. Oke, er waren niet veel Cheetahs als Shapeshifters, maar zeker niet veel. 'je kijkt naar me alsof ik zeldzaam ben.' Met een lag sluitte hij zijn zin, maar knikte als bedankje voor haar compliment. Op dat moment kwam Leaf aangevlogen. Een kraai met witte puntjes aan het uiteinde van haar vleugels. Al snel zweefde ze stil in de lucht, afegzien van haar vleugels die heen en weer wapperde. Deze vogel viel nooit iemand aan, tenzij je het haar vroeg. 'Hehe.' Een geniepige lach kwam tevoorschijn toen hij zijn ogen sloot en terug veranderde in ijn menselijke vorm. Zijn shaal wapperde in de wind als gevolg can een hevige windvlaag om hem heen toen hij was veranderd. 'Mijn naam is Feather, en dit hier is Leaf. Ik denk dat dit een vraag van jou alvast is beantwoord.' Nog steeds stond hij op dezelfde plek naast het dode lichaam van de Hert. Met zijn handen in zijn zakken bleef hij staren naar haar met zijn felle ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer

Dreamer


Aantal berichten : 84
Dirua : 97
Registratiedatum : 08-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een doos onder je je bet XP

Character
Real name: Moontjehh ^^
Characters:
Objects:

♠Just new here♠ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♠Just new here♠   ♠Just new here♠ Emptyma jun 18, 2012 8:02 am


Anani keek de jongen scherp aan, ze vertrouwde hem niet helemaal. Maar door zijn houding, sprak hij haar wel aan. Ze liep op hem af, en hij zette ook een stap naar voren. Ze zag dat hij zich groot wilde houden.Had ze ook gedaan. Dat deed ze ook, maar ze hoefde ook nergens voor bang te zijn. Ze zette nog wat stappen naar voren, en bleef toen een paar meter voor hem staan. Ze vond het toch, was hij de eerste Shapeshifter die ze zag, buiten haar eigen woonplaats en famillie om. Het was weer even vreemd voor haar. Hij merkte het op aan haar houding. 'je kijkt naar me alsof ik zeldzaam ben.' Met een lag sluitte hij zijn zin, maar knikte als bedankje voor haar compliment. Anani lachtte even, en knikte terug naar die van hem. Ze sprak zorgvuldig. '' Ik kom uit een plaats van Shapeshifters. Maar ik dacht dat ze alleen daar voor kwamen, je bent de eerste Shape die ik zie in twee jaar lang. Dat is voor mij nogal zeldzaam ja. '' Peach maakte grouwende geluidjes naar de jongen, iets leek hij niet te vertrouwen. Anani rook ook nog iets wat ze niet kon thuis brengen. Op dat moment viel het pzzel stukje op zijn plek. Uit de lucht, kwam een prachtige vogel aan gevlogen. Ze was zo te zien een kraai, duidenlijk. Maar het biezondere was, ze had witte veren aan het einde van haar vleugels. Het was een mooi iets. Al snel zweefde ze stil in de lucht, afegzien van haar vleugels die heen en weer wapperde. 'hehe' Was een geniepig lachje van hem. Anani keek hem achterdochtig aan. Ze hield niet zo van geniepigheid, maar ze bleef kijken terwijl de vogel neer streek. Toen de wind even op stak, veranderde hij in zijn menselijke vorm. Toen hij in zijn menselijk vorm voor haar stond, leek hij jonger dan ze had verwacht. Haar ogen gingen over zijn gelaat, ze schatte hem een jaar of 15. Hij had diep zwart haar, maar vreemd genoeg, zaten er aan het eind van de haar punten wit. Ze vond het er wel stoer uit zien. Zijn ogen hadden een leuke en mooie kleur, tussen blauw en groen in. Hij had een grijs vest aan, met een iets lichtere tint grijs t-shirt. Op het shirt stond een Cheeta poot afdruk af getekend. Een lange sjaal hing langs zijn nek. Hij had verder een slobber broek en gympen aan. 'Mijn naam is Feather, en dit hier is Leaf. Ik denk dat dit een vraag van jou alvast is beantwoord.' Ze lachtte even. Onbewust, was het wel iets dat ze had willen weten. Ze wilde graag meer over deze misterieuze jongen weten. Ze kuchtte even, en nam aan dat het haar beurt was, ze deed met gemak mee aan het kennis makings spel. Ze gooide een pluk rood haar voor haar ogen weg. ''Ik ben Anani, Anani Colon. Ik kom hier, eigenlijk ver vandaan.'' Ze keek toen glimlachend naar Peach die een beetje dom terug staarde, en zijn tongetje uit zijn bekje stak, en zijn neusje probeerde aan te raken. Ze moest lachen. ''En deze kleine domme en grappige opdonder is Peach. Rode panda, trouwens voor als je het nog niet wist.'' Peach, die het op gaf om verder in zijn neus te komen, merkte nu duidenlijk Feather op. Zijn hoofd stond nieuwsgierig, en nogal onozel. Hij grouwde onderzoekend naar de vogel, terwijl zijn tongetje tussen zijn bekje bleef hangen Hij schudde er even mee. Hij swiepte met zijn staart. Hij had nu even niet het lef, om naar de vogel toe te gaan. En hij was er te lui voor, hij had er net een dutje op zitten Hij zou later wel met de vogel kennis maken. Ze zette haar rechter hand tegen haar heupen aan, en keek de jongen vriendelijk aan. '' Maar goed, ik ga er niet van uit, dat je die in je eentje gaan op eten? Ik woon hier vlak bij. Mischien wil je met me mee komen? Dan kunnen we het boven het vuur hangen. Dat vind ik altijd wat lekkerder dan rouw.'' Ze deed haar hand, richting het pad achter haar.







Terug naar boven Ga naar beneden
Feather

Feather


Aantal berichten : 6
Dirua : 8
Registratiedatum : 11-06-12
Leeftijd : 28

Character
Real name: Tineke(Tiny)
Characters:
Objects:

♠Just new here♠ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♠Just new here♠   ♠Just new here♠ Emptydi jun 19, 2012 4:01 am

Leaf kraamde wat uit tegen hem terwijl hij het dier van de vreemdeling inspecteerde. Hij leek niet erg op zijn pootjes te staan met Leaf die rondvliegt. Maar afgezien van de geest in het dier was hij mooi gestreept met felle kleuren in een goede combinatie. Ook zijn kraalogen die leken licht te geven. Main tegendeel dat zij niet veel van haar soort zag, was dat bij Feather minder. Vel zag hij niet van de Shapeshifters, maar eens in de tijd ziet hij er een. Toch maakt hij snel contact met ze door gewoon iets te zeggen als een opening. Maar meestal gaat hij er weer op uit of diegene zelf, daar eindigt het meestal mee en is hij weer een tijdje alleen, afgezien van Leaf die altijd trouw blijft aan hem. Volgende keer zal er meer komen van dit verhaal van Feather en Leaf. ''Ik ben Anani, Anani Colon. Ik kom hier, eigenlijk ver vandaan.'' Wat, zei ze nou Banani? Feather kreeg een glimlach bij de gedachte van haar naam. Maar nu zou hij dat niet tegen haar zeggen, nog niet. Nu was niet het juiste moment. Voor dat hij een antwoord kon zeggen begon de Red Panda met zijn tong het topje van zijn neus aan te raken dat duidelijk mislukte. Hij merkte nu Feather op die zijn kant op staarde met een vreemde blik.''En deze kleine domme en grappige opdonder is Peach. Rode panda, trouwens voor als je het nog niet wist.'' Opeens begon de Panda dat Peach heette naar Leaf te grommen nadat hij hem had geïnspecteerd. Leaf negeerde hem en lande op het hoofd van de jongen met het witte haar. Ze boog haar poten en nestelde zich in zijn warrige half lange haren. Feal paste zich zo aan dat ze goed lag, oplettend op elke beweging die Peach maakte. Feathers hoofd was net groot genoeg voor de Kraai om er niet af te vallen.
'' Maar goed, ik ga er niet van uit, dat je die in je eentje gaan op eten? Ik woon hier vlak bij. Mischien wil je met me mee komen? Dan kunnen we het boven het vuur hangen. Dat vind ik altijd wat lekkerder dan rouw.'' Feather keek naar de buit voor vandaag. Hij was inderdaad een beetje groot voor een jonge Cheetah om in een keer op te eten. Ookal hield hij er niet erg van om zelf te werken en dat dan iemand mee eet terwijl diegene niks heeft gedaan. Maar dit was anders. Gelukkig maar, dit slaat hij niet graag af. Lekker warm vlees zou wel gunstig zijn. Het was al een paar weken geleden dat er een vuurtje voor hem was aangeboden. 'Ik vind het goed, maar jij doet het kookwerk.' Al snel liep hij met de vogel op zijn hoofd terug naar het Hertenlichaam. Hij pakte hij bij beide voorpoten vast, gooide het over zijn eigen lichaam waarbij er een beetje bloed op zijn jas druppelde. De achterpoten raakte de grond aan. Ookal was het Hert niet zo zwaar, hij was niet lang genoeg om de poten te laten zweven. 'Ik draag dit wel, zo ver is het vast niet.' Hij keek in de richting waar Anani weer en liep er al snel naartoe, wachtend tot Anani bij hem voegde en ze verder konden gaan naar die Boomhut waar ze het over had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer

Dreamer


Aantal berichten : 84
Dirua : 97
Registratiedatum : 08-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een doos onder je je bet XP

Character
Real name: Moontjehh ^^
Characters:
Objects:

♠Just new here♠ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♠Just new here♠   ♠Just new here♠ Emptydi jun 19, 2012 5:17 am


Ze zag hoe Peach vreemde taferelen uitvoerde, en gek deed. Het maakte haar altijd aan het lachen. Ze aaide en krouwde hem. Ze kon zich goed het eerste moment dat ze hem zag herinneren. Ze had die dag weer door het bos gedwaald, en was naar nergens op weg. Tot ze een vreemd knorrend geluidje hoorde. Ze was naar een boom gelopen, waar het geluid vandaan gekomen was. In de boom zat een holletje, en na wat bladeren op zij geschoven te hebben. Ze zag een rood bolletje met streepjes, en twee grote glanzende ogen. Ze dacht vertederd terug aan dat moment. Ze keek de jongen even vriendelijk aan. Ze zag dat de vogel op zijn, hoofd.. Was gaan zitten. Het zag er nogal lollig uit, en Anani deed moeite om haar lach in te houden. Maar ze kuchtte, en slikte de lach weg. Voor hem was het waarscheinlijk heel erg normaal. Ze stelde hem voor, om bij haar te eten. 'Ik vind het goed, maar jij doet het kookwerk.' Ze lachtte, ''Ja, is goed.'' Ze zag dat hij het hert op pakte, en mee sleepte.'Ik draag dit wel, zo ver is het vast niet.' '' Als je dat wilt. Nee het is niet ver hier vandaan.'' Hij ging de richting op die ze hem wees. Peach draaide nogal onozel zijn hoofd mee waneer hij langs haar liep. Hij veegde met zijn pootje over zijn neus. En lachtte toen even. Daarna, ging Anani gemakenlijk naast hem lopen. Onderweg, pratte ze, en lachtte.

Evenlater, ging ze vanuit het bos, het onzichtbare pad op. Een vreemdeling had het nooit opgemerkt, maar later op het weggetje, was plat gelopen aarde te zien. Ze liepen naar het heuveltje, en toen ze boven op het heuveltje stond, wees ze naar haar grote boomhut. Het was een gigantisch ding, geen in een dag gebouwd kinder ding. Je zag dat er echt werk in was gestoken. Ze klopte op het bordje met haar sings. ''Welkom bij mijn thuis.'' Ze glimlachte, en genoot van de aanblik, dat dit mooie huis echt van haar was. Ze liep naar de rivier -van een meter breed-, en stak het bruggetje over. Voor de grote boom, lag een klein gras veldje, waar een vuurplaats was te zien. Er stonden takken in een vorm, waarme je dieren op stok kon zetten. '' Leg die daar maar neer'' Ze bedoelde het hert, en wees naar een steen, naast de vuurplaats groot genoeg als bewerk blok. Ze liep naar haar boom, en ging onder aan de stam, er tegen aan zitten.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





♠Just new here♠ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♠Just new here♠   ♠Just new here♠ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
♠Just new here♠
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; Forest of the Lasting Youth-
Ga naar: