V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Mature content] Nom-nom-nom-nom

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptydo jun 14, 2012 4:42 am


Kaiden rukte zich los van de ijzeren spijkers die door hem heen staken, hij had een gevecht verloren.. althans. Hij was van een berg geduwt en beland op de ijzeren spijkers die hem hadden doorboord. Hij was gewoon in slaap gevallen en zijn moordenaar had gedacht dat hij dood was. Kaiden klom van de spijkers af, hij keek rond en rekte zich uit. De wonden waren droog, zijn vlees was allang gestorven maar bleef als het ware ‘levend’ en ‘in werking’ door zijn magie. Kaiden liet het vlees aan elkaar groeien en voelde zijn schild van dode materie op sommige plaatsen dunner worden. Hij bewoog zijn arm licht en de ijzeren haken schoten uit zijn mouwen. Hij at het vlees dat er nog op zat en keek naar de berg boven hem. Hij was in een klein dal gevallen en moest zich een weg naar buiten banen. Kaiden grijnsde, Hij wierp de haken zo ver als ze konden en toen ze vast zaten klom hij omhoog. Toen hij bovenkwam keek hij uit over een eenzaam tentje. Zijn ‘moordenaar’ had besloten hier te blijven om te herstellen. Kaiden liep er kalm naartoe en haalde de schedel van onder zijn jas vandaan. Hij legde die neer en de grond barstte open, een lijk van een klein meisje greep de schedel en plaatste die op haar nek. De huid en het vlees die los over haar schouders hingen kroop omhoog en bewoonde de schedel weer. Het dode meisje lachte zoetjes, “Hallo” zei ze. Kaiden grijnsde en gebruikte zijn kleine marionet. Haar geest leefde misschien nog vaagjes, haar hersenen waren altijd intact gehouden voor dit soort zaakjes. Kaiden liet het bloed weer door het lijk stromen en het meisje knipperde. Als een gehoorzame pop liep ze de tent in. Geschreeuw klonk er en bloed spatte op het tent laken. Een man hinkte naar buiten,zijn been stak achterstevoren. Kaiden grijnsde en wierp zijn haak, die boorde zich diep in de nek van de man. Kaiden trok de man vlak voor hem. De man snikte en begon te huilen. Kaiden keek doods en boorde zijn tanden in de keel van de man en scheurde het zachte vlees los. Het kleine meisje kwam naar hem toe gelopen en keek met troebele ogen naar de man, “Ga maar mijn kind.” Zei Kaiden. Het meisje begon met haar handen in de rug te graven en rukte de ruggengraat eruit waarbij de schedel meeging. De man lag dood op de grond, bloedend, aangevreten en aan stukken gescheurd. Kaiden grijnsde, “Er is nog iemand hier, dit word een feestmaal.” Zei Kaiden terwijl zijn haak losschoot en weer zijn mouw inging. Hij draaide zich om en keek naar de gedaante. “Goede avond” zei Kaiden grijnzend terwijl bloed uit zijn mond stroomde en zijn lichaam bedekte.


Laatst aangepast door Setherian op zo jun 17, 2012 10:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyzo jun 17, 2012 8:38 am


Wellicht kon deze kleine wandeling haar kalmeren, al de hele avond had ze nare voorgevoelens. Bloed en vlees, de lucht hing er vol mee voor haar ookal konden anderen het niet ruiken. Misschien kwam het vanwege het geval van veertien jaar geleden. Misschien was ze toch een tikje gevoelig geworden voor die geuren. Maar al de hele dag had ze een soort krampen gehad, pijn die eigenlijk niet van haar was. Ze naderde heuvelland, daar stond een tentje, misschien wist de ridder in de tent waar de pijn vandaan kwam. Haar witte haar golfde achter haar aan, een kleine schok bij de gedachte dat het vier jaar geleden nog bruin was geweest. Ze stapte de tent binnen en schrok; een ridder lag gewond op zijn bed. Ze liep snel naar hem toe, daar was ze tenminste healer voor. Ze wilde net haar handen op de wonden leggen toen ze buiten een geluid hoorde. Het leek op een herstelling van iets maar het klonk raar, Brenna had dit haast nooit meegemaakt. Er klonken wat doffe woorden die ze niet kon verstaan en kort daarna kwam er een klein meisje binnenstappen. Brenna voelde meteen dat er iets mis was, dit was geen levende. De gewonde bijna vergetend, stapte ze langzaam achteruit. Wat er toen gebeurde drong niet goed tot haar door, ze sloeg haar handen voor haar ogen. Toen ze weer opkeek was de man naar buiten gehinkt en zat haar witte jurk onder de bloedspetters. Ze wilde gillen maar er kwam geen geluid uit haar keel, buiten klonk gesnik, geschreeuw en daarna stilte. Brenna voelde de aandrang te gaan huilen en gillen maar ze had haar stem al in geen tijden meer hardop gebruikt. Er stond iemand nuiten de tent, iemand die het meisje een bevel gaf. Hij zei iets, meer tegen zichzelf. Brenna drukte haar hand tegen haar borst en voelde haar hart bonzen. In de opening van de tent stond een jongen, overdekt met bloed, hatelijk grijnzend. 'Goede avond.' klonk het. Brenna stond daar als een standbeeld, verlamd van schrik en ontzetting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyzo jun 17, 2012 10:08 am

Een jonge vrouw, wel ouder dan hem, maar niet veel ouder stond daar versteend van angst en schrik. Het kleine meisje ging naast Kaiden staan en duwde haar hoofd tegen zijn arm en keek met doffe trieste oogjes naar de vrouw. Haar gezicht veranderde in een grijns en haar oog gleed uit de kast. Kaiden pakte het oog en duwde het er weer in. "Uitkijken, ik kan het maken alleen als het knapt word het lastiger." zei Kaiden tegen zijn kleine meisje. Zijn 'her-creatie' kon je het noemen. Het meisje knikte maar wat en keek naar Kaiden. "Ik wil weg." zei ze zacht. Kaiden knikte hij greep haar hoofd vast en de huid en organen begonnen los te laten uit het niets. Een lege schedel, schoon en heel bleef over die Kaiden aan een haak in zijn jas hing. Hij keek naar de jonge dame en twijfelde.... hij had geen honger, ze had hem niks gedaan.... en tja, het was goed als er weer eens geruchten kwamen. Hij keek haar aan, wees met zijn duim naar de tent en grijnsde dood. "Bekende van je? Ik hoop het niet.... hij was eigenlijk best wel te eten. Ik zit nu vol, dus... tja.. ik zal waarschijnlijk niet meer eten vanavond..." zei Kaiden droog. Hij grijnsde en zwaaide naar haar, "Wat is je naam?" vroeg hij simpel. Traag liep hij vooruit tot hij dichtbij de jongevrouw was. Zijn jas hing open en de verkleurde stukken huid waren goed te zien, eveneens de enkele gaten van het ongeluk nog. Kleine ronde stukken vlees die er hoorden te zitten lagen nog ergensop de grond. Alleen hij zou het wel opvullen met rottend vlees en dat herstellen. Dan had hij weer wat te doen. Hij voelde er namelijk toch niets van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyzo jun 17, 2012 10:46 pm


Ze had altijd geleerd dat het niet verstandig was om tegen vampiers te praten maar die regel had ze al op haar negende aan haar laars gelapt. Toch had ze geen zin om een praatje te maken met hem. Het meisje naats hem keek zo triest dat Brenna er misselijk van werd. Toen ze haar aankeek grijnsde ze gemeen en rolde haar ogen uit haar kassen. Brenna kon nog steeds niet gillen maar ze had nog nooit zoiets gezien. "Uitkijken, ik kan het maken alleen als het knapt word het lastiger." Zei de jongen tegen het meisje terwijl hij de ogen weer terugstopte. "Ik wil weg." zei ze zacht. De jongen knikte en greep haar hoofd en vervolgens begon alles los te laten. Op dat moment wilde Brenna het liefst flauwvallen maar ze hield zich goed. Wat overbleef was een schedel die de jongen opborg in zijn jas. Hij grijnsde hatelijk en wees naar buiten waar het verminkte lichaam lag. "Bekende van je? Ik hoop het niet.... hij was eigenlijk best wel te eten. Ik zit nu vol, dus... tja.. ik zal waarschijnlijk niet meer eten vanavond..." Zei hij droog, Brenna rilde. Hij zwaaide naar haar alsof ze elkaar jaren geleden ook hadden gezien. Brenna kon bijna niet meer op haar benen staan, haar naam vertellen? Waarom in vredesnaam, helaas won haar angst het. ''Ik...ik heet Brenna...'' Op dat moment verloor ze haar grip op de tafel die ze had vastgehouden en ze viel met een pijnlijke klap ertegen aan op de grond. Even werd alles zwart maar ze herstelde zichzelf snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyma jun 18, 2012 3:11 am

''Ik...ik heet Brenna...'' Op dat moment verloor ze haar grip op de tafel die ze had vastgehouden en ze viel met een pijnlijke klap ertegen aan op de grond. Even werd alles zwart maar ze herstelde zichzelf snel. Kaiden grijnsde “Hoi Brenna, ik ben Kaiden. Een Wizard, eentje die tot erge dingen in staat is.” Zei hij kalmpjes en bewoog zijn hand of hij een marionet het aan stukken gescheurde lijk kwam naar hem toe en stond op, hij keek met lege oogkassen naar Brenna en zwaaide zachtjes. Kaiden grijnsde en boorde de haken aan twee losgescheurde stukken vlees en nam die mee zijn mouwen in. “Voor later,” grijnsde Kaiden. Hij kraakte zijn knokkels en langzaam begon het geraamte naast hem erger te verrotten. Bewijs mocht er niet zijn, hij versnelde het proces en liet het geraamte om vormen tot verrot vlees, het zou lijken alsof hij hier al maanden lag. Kaiden voelde zich een beetje verknipt en kwam dichterbij Brenna hij snoof en rook haar geur. “Je….. ruikt naar….. .. nee, niet goed.” Snoof Kaiden en keek haar met lichte afkeer aan, hij hoefde haar niet te proeven, haar geur was al om van te walgen. Haar vlees zou hem niet goed smaken, misschien was het bloedgroep of iets alleen Kaiden wist zeker dat hij haar vlees niet zou willen proeven. Ze was het niet waard om aan te vallen, hoe wel… ze wist wel veel.

-sorry flutpost D:-
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyma jun 18, 2012 7:31 am


Ze had helemaal geen zin om op dit moment opgegeten te worden, om maar eens wat te noemen. De jongen had in zijn lichaam een aantal grote wonden en het feit dat hij nog leefde, een meisje als marionet gebruikte en mensen opat maakte haar er niet geruster op. “Hoi Brenna, ik ben Kaiden. Een Wizard, eentje die tot erge dingen in staat is.” Zei hij kalmpjes alsof Brenna hem op de thee had gevraagd. Toch vergist, een wizard, geen vampier. Kaiden bewoog even met zijn hand en het lijk buiten de tent stond gehoorzaam op, keek haar aan met lege oogkassen en zwaaide zachtjes. Kaiden greep wat vlees van het lichaam en stopte het in zijn mouwen. “Voor later,” grijnsde hij. Ze zag het lichaam verrotten, alsof het er al maanden lag. Natuurlijk, er mocht geen bewijs achterblijven. Kaiden kwam dichterbij haar en Brenna schoof wat achteruit. Hij snoof aan haar en leek haar geur walgelijk te vinden. “Je….. ruikt naar….. .. nee, niet goed.” Brenna wist niet of ze opgelucht of beledigd moest zijn, ze besloot dat ze maar beter voor het eerste kon kiezen. Ze vroeg zich af of hij haar zou laten leven, ze had alles gezien... ''Wat...wat ga je met me doen...?'' vroeg ze angstig en met trilling in haar stem. Een windvlaag kwam even de tent binnen en deed haar witte haar opvliegen en haar witte met bloed bespatte jurk opbollen. Ze had al eerder zulke situaties meegemaakt, maar Lily was tenminste aardig tegen haar geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyma jun 18, 2012 7:46 am

''Wat...wat ga je met me doen...?'' vroeg ze angstig en met trilling in haar stem. Een windvlaag kwam even de tent binnen en deed haar witte haar opvliegen en haar witte met bloed bespatte jurk opbollen. Kaiden keek bedenkend naar Brenna en deed zijn jas uit.Hij stond daar enkel in zijn broek tegenover brenna en hij pakte een van zijn scalpels. Hij begon zijn eigen borstkas open te snijden. Na een paar minuten stond hij daar met zijn borst en buik open en hij greep de restanten van de man die hij had opgegeten. Het vormde zich om en herstelde zijn oude wonden en de nieuwe wond. Na enkele minuten begon hij de wond weer dicht te naaien. De gaten waren verdwenen en hij keek haar aan, "Ik kan je doden.... ik kan op je voeden... ik kan je opensnijden om te kijken hoe je organen functioneren... ik kan een nieuwe rib gebruiken... alleen nee... Jij gaat niets gebeuren. Voorlopig. Maak geenzelfde fout als haar... zij die eens genade kreeg zocht mij op... Nu is...ze dit." zei Kaiden en hij haalde zijn cape/mantel te voorschijn. Haar gezicht trok hij over zijn hoofd aan, haar losgehaalde huid was zijn mantel geworden. Kaiden keek door de oogkassen die niet van hem waren. Hij deed evensnel de mantel weer af en zijn jas weer aan. "...Laat dit alvast een waarschuwing zijn.. loop niet in me weg. Jij gaat na vanavond weer terug naar de knights.... je zegt niets... over wat hier gebeurd.... en daarmee koop je tijd." zei Kaiden kalmpjes terwijl hij haar emotieloos aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyma jun 18, 2012 8:04 am


Hij keek haar tamelijk emotieloos aan, trok zijn jas uit zodat hij in zijn broek voor haar stond en begon zijn eigen huid open te snijden. Daar stond hij, greep van wat er over was van de ridder en herstelde daarmee zijn eigen wonden. Na een paar minuten naaide hij zijn borstkas weer dicht. "Ik kan je doden.... ik kan op je voeden... ik kan je opensnijden om te kijken hoe je organen functioneren... ik kan een nieuwe rib gebruiken... alleen nee... Jij gaat niets gebeuren. Voorlopig. Maak geenzelfde fout als haar... zij die eens genade kreeg zocht mij op... Nu is...ze dit." zei Kaiden en hij toonde zijn mantel die van de huid van het meisje was geweest en keek door haar losgeraakte huid. Brenna kokhalsde even, ze kreeg tranen in haar ogen maar bleef Kaiden angstig aankijken. "...Laat dit alvast een waarschuwing zijn.. loop niet in me weg. Jij gaat na vanavond weer terug naar de knights.... je zegt niets... over wat hier gebeurd.... en daarmee koop je tijd." Brenna kon niets anders doen dan knikken. Toch kon ze het niet laten: ''Hoe bedoel je: ''daarmee koop je tijd''?'' vroeg ze schokkerig. Ze besefte dat het een foute vraag was, alsof hij haar dat ging vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyma jun 18, 2012 8:17 am

''Hoe bedoel je: ''daarmee koop je tijd''?'' vroeg Brenna schokkerig. Kaiden liep kalmpjes naar haar toe en bracht zijn mond naar haar oor, "Kijk, ik kan je bloed bijna proeven. Ik hoef maar toe te geven aan de eeuwige honger en ik zou je hier te plekken open scheuren en te goed doen. Alleen .. ik zit vol. Ik heb geen behoefte... aan moorden momenteel. Daarom dood ik je niet. Ik hoef nu niets... je hebt tijd gekregen. Als de tijd voorbij is.. of het vlees raakt op." zei Kaiden doelend op de haken met mensen vlees in zijn mouwen. "Dan ... verlies jij misschien wel een ledemaat." zei hij kalmpjes en liep weer weg. Hij ging kalmpjes zitten en keek haar droog aan. Zachtjes sloot hij zijn ogen en had hij zin om iets open te halen. Hij had al gezegd dat hij haar voorlopig niets zou doen, dus zou hij het ook niet doen. Hij zou haar sowieso vandaag niet proberen open te snijden. Kaiden opende zijn ogen wijd en keek met een verwardde blik. Geen verwardde als in 'wat gebeurt er' maar eentje die waanzin en gekte leek te tonen. De moordenaarsblik. Hij keek naar Brenna en grijnsde, "Je leeft op gehuurde tijd als het ware." zei hij nog zachtjes met een grijns voor hij weer kalm werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptyma jun 18, 2012 10:39 pm


Kaiden liep kalmpjes naar haar toe en bracht zijn mond naar haar oor, Brenna gaf geen kik. "Kijk, ik kan je bloed bijna proeven. Ik hoef maar toe te geven aan de eeuwige honger en ik zou je hier te plekken open scheuren en te goed doen. Alleen .. ik zit vol. Ik heb geen behoefte... aan moorden momenteel. Daarom dood ik je niet. Ik hoef nu niets... je hebt tijd gekregen. Als de tijd voorbij is.. of het vlees raakt op." Ze staarde naar de grond. "Dan ... verlies jij misschien wel een ledemaat." zei hij kalmpjes en liep weer weg. Hij ging zitten en bleef haar aanstaren. "Je leeft op gehuurde tijd als het ware." zei hij nog zachtjes met een grijns. Brenna slikte, niet late merken dat ze nog banger was geworden. ''Dus...met andere woorden; zodra jij geen slachtoffers meer hebt om je walgelijke spelletjes mee te spelen, ben ik aan de beurt?'' ze keek hem droog aan, ze stond trillend op, wreef over haar rug en leunde weer tegen de tafel. ''En ik neem aan dat je het langzaam doet? Gewoon om de zoveel tijd even een been komen weggappen.'' Ze hield haar stem in toom, die kon het ieder moment uitschreeuwen.

Flutpost....
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptydi jun 19, 2012 12:25 am

''Dus...met andere woorden; zodra jij geen slachtoffers meer hebt om je walgelijke spelletjes mee te spelen, ben ik aan de beurt?'' ze keek hem droog aan, ze stond trillend op, wreef over haar rug en leunde weer tegen de tafel. ''En ik neem aan dat je het langzaam doet? Gewoon om de zoveel tijd even een been komen weggappen.'' zei ze. Kaiden schude zijn hoofd, "Ik doe niet aan spelletjes. Zie je.. ik leef op gestolen tijd. Ik leef zolang ik eet, ik kan ook zoveel eten als ik wil en zo langer leven. Alleen ik doe het enkel, wanneer het nodig is of de nood eraan komt. Het is ik... of hij.. .zij.... hun... jullie. Daarna.. als ik genoeg heb gegeten, ik probeer tenminste te zorgen dat de rest niet voor niets achterblijft. Als er nog van kan profiteren doe ik dat." zei Kaiden kalmpje en keek naar de schedel die hij had uit zijn jas had gepakt. Hij keek er naar met een grijns en bracht zijn voorhoofd tegen die van de schedel. "Ik ben zo goed als... halfdood. Ik kan geen plezier beleven aan eten of drinken en mijn gevoel is zo goed als verdwenen. Slechts mededogen en sympathie duiken heel soms op, maar dat is zelden." zei Kaiden weer terwijl hij naar Brenna keek. "Ik moet doden om te leven... ik meot eten om te leven. Wij doen allen hetzelfde, alleen ik doe het iets anders." zei hij met een kalm gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptydi jun 19, 2012 7:34 am


Kaiden schude zijn hoofd, "Ik doe niet aan spelletjes. Zie je.. ik leef op gestolen tijd. Ik leef zolang ik eet, ik kan ook zoveel eten als ik wil en zo langer leven. Alleen ik doe het enkel, wanneer het nodig is of de nood eraan komt. Het is ik... of hij.. .zij.... hun... jullie. Daarna.. als ik genoeg heb gegeten, ik probeer tenminste te zorgen dat de rest niet voor niets achterblijft. Als er nog van kan profiteren doe ik dat." Brenna walgde van zijn koelbloedigheid. Ze bleef met een mengeling van afgrijzen en angst naar hem kijken. "Ik ben zo goed als... halfdood. Ik kan geen plezier beleven aan eten of drinken en mijn gevoel is zo goed als verdwenen. Slechts mededogen en sympathie duiken heel soms op, maar dat is zelden." zei Kaiden weer terwijl hij naar Brenna keek. Die trok een wenkbrauw omhoog en keek hem onverschillig aan. "Ik moet doden om te leven... ik meot eten om te leven. Wij doen allen hetzelfde, alleen ik doe het iets anders." zei hij met een kalm gezicht. Nu schoot Brenna's hoofd omhoog. ''Vertel mij dat soort dingen niet, ik ben een Healer! Ik heb het mijzelf verboden om vlees te eten, probeer mij niet te vertellen dat ik moet doden om in leven te blijven!'' Haar ogen, eerst nog klein en bang, schoten nu woedend groter. ''Wat moet ik verwachten zodra mijn volk helemaal door jou is uitgeroeid, moet ik bij jou komen smeken? Of vluchten zoals die lafaards daar beneden?!'' Ze duide op haar eigen volk, maar wat kon het haar schelen. Driekwart van haar volk rende uiteindelijk voor zijn eigen leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptydi jun 19, 2012 7:41 am

''Vertel mij dat soort dingen niet, ik ben een Healer! Ik heb het mijzelf verboden om vlees te eten, probeer mij niet te vertellen dat ik moet doden om in leven te blijven!'' Haar ogen, eerst nog klein en bang, schoten nu woedend groter. ''Wat moet ik verwachten zodra mijn volk helemaal door jou is uitgeroeid, moet ik bij jou komen smeken? Of vluchten zoals die lafaards daar beneden?!'' riep ze. Kaiden's ogen werden wijder en hij keek haar aan. Healer... Kaiden keek haar aan. "Ik zal je iets zeggen... als jij.. mij kan genezen... dan stop ik met doden." zei Kaiden. Zijn borstkas deed hij weer open door de hechtingen los te trekken alleen nu specifiek.. bij de plaats van zijn hart. Hij wees er naar. Zijn hart klopte...heel erg langzaam.. een van de bloedbanen waar zuurstofarm bloed uit kwam leek abnormaal dun, zijn bloed droogde heel snel op waardoor de stroming vertraagde. Zijn linkerlong was er niet meer en het gat was afgesloten met iets wat leek op restanten merg. "Ik heb beloofd te blijven bestaan....zolang als ik kan. Ik kan mezelf leven geven door dat van anderen te nemen. Als jij deze wonden kan herstellen, organen herenigen... dan stop ik. Zo niet. Dan snap je wel waartot ik gedwongen ben." snoof Kaiden met waanzin in zijn ogen. Zijn borstkas was open en traag sijpelde dikke druppels bloed uit de snee. Alsof het stroop was. Kaiden keek onder andere woedend, waanzinnig en psychotisch. "Probeer!" snauwde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptydi jun 19, 2012 8:24 am


Kaiden's ogen werden wijder en hij keek haar aan. "Ik zal je iets zeggen... als jij.. mij kan genezen... dan stop ik met doden." zei Kaiden. Zijn borstkas deed hij weer open door de hechtingen los te trekken alleen nu specifiek.. bij de plaats van zijn hart. Hij wees er naar. Zijn hart klopte...heel erg langzaam.. een van de bloedbanen waar zuurstofarm bloed uit kwam leek abnormaal dun, zijn bloed droogde heel snel op waardoor de stroming vertraagde. Zijn linkerlong was er niet meer en het gat was afgesloten met iets wat leek op restanten merg. Brenna staarde ernaar, verlamd door de vraag of eigenlijk het verzoek. "Ik heb beloofd te blijven bestaan....zolang als ik kan. Ik kan mezelf leven geven door dat van anderen te nemen. Als jij deze wonden kan herstellen, organen herenigen... dan stop ik. Zo niet. Dan snap je wel waartot ik gedwongen ben." snoof Kaiden met waanzin in zijn ogen. "Probeer!" snauwde hij. Brenna dacht even na, ze kon dit misschien behandelen. Het bloed hoefde alleen maar verdunt te worden en hij moest een omleiding in zijn bloedvaten krijgen. Langzaam zette ze een stap in zijn richting, volgde geïnterreseerd de loop. ''Goed, ik zal een poging wagen.'' Zei ze na lange tijd. Het was vreemd dat ze nu opeens weer naar werk toeging. Hiervoor had zij geleerd, dit was zij. Nu werd ze weer de zorgzame healer. ''Ga liggen, ik zal je wat papaver geven. Je wordt er wat slaperig van en je zult de pijn niet voelen, hoewel...volgens mij heb je daar sowieso geen last van. Ik ga je bloed verdunnen en ik probeer je organen te versterken.'' Ze gebaarde naar het bed waar eerst de ridder op had gelegen. Gek, ze was zo plots omgeslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptydi jun 19, 2012 8:35 am

''Goed, ik zal een poging wagen.'' Zei ze na lange tijd. Het was vreemd dat ze nu opeens weer naar werk toeging. Hiervoor had zij geleerd, dit was zij. Nu werd ze weer de zorgzame healer. ''Ga liggen, ik zal je wat papaver geven. Je wordt er wat slaperig van en je zult de pijn niet voelen, hoewel...volgens mij heb je daar sowieso geen last van. Ik ga je bloed verdunnen en ik probeer je organen te versterken.'' zei ze. Kaiden snoof en stapte naar achter. "Ik ben niet dom. Daarbij, hoe wil je een missend orgaan herstellen. Hoe wil je zorgen dat mijn hele bloedstroom versneld. Hoe wil je zorgen dat mijn ademhalen het weer doet. Hoe wil je ervoor zorgen.... dat mijn hart ook daadwerkelijk vastzit." zei Kaiden terwijl hij die eruit pakte met een grijns. Hij klopte in zijn hand al was hij ....groen... grijzig...verrot. "Brenna, dat was niet serieus gevraagd." zei Kaiden terwijl hij zijn hart terug stopte en het dode vlees weer vastgroeide. "Ik leef door mijn kracht en door geluk. Als ik niet voed... ga ik dood. Dat kan ik niet toetstaan. Ik heb genoeg gegeten om het enkele dagen vol te houden maar dan stopt het. Wees blij dat ik je niets doe." zei Kaiden koud en keek haar aan. Het had geen zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptydi jun 19, 2012 11:17 pm


Kaiden snoof en stapte naar achter. "Ik ben niet dom. Daarbij, hoe wil je een missend orgaan herstellen. Hoe wil je zorgen dat mijn hele bloedstroom versneld. Hoe wil je zorgen dat mijn ademhalen het weer doet. Hoe wil je ervoor zorgen.... dat mijn hart ook daadwerkelijk vastzit." zei Kaiden terwijl hij die eruit pakte met een grijns. Hij klopte in zijn hand al was hij ....groen... grijzig...verrot. "Brenna, dat was niet serieus gevraagd." zei Kaiden terwijl hij zijn hart terug stopte en het dode vlees weer vastgroeide. "Ik leef door mijn kracht en door geluk. Als ik niet voed... ga ik dood. Dat kan ik niet toetstaan. Ik heb genoeg gegeten om het enkele dagen vol te houden maar dan stopt het. Wees blij dat ik je niets doe." zei Kaiden koud en keek haar aan. Brenna keek hem spottend aan. ''Volgens mij was het wel serieus, of niet? Je bent gewoon zielig Kaiden, ik kan veel, waar ben ik anders Healer voor?'' Ze zette haar handen in haar zij en tilde haar kin omhoog. ''Bovendien, ik heb niets meer te verliezen, waarom zou ik bang moeten zijn voor de dood?'' Ze was niet van plan om in haar schulp te kruipen, als hij haar wilde doden mocht hij zijn gang gaan, hij zou toch niks aan haar lichaam hebben. Ze had genoeg van zijn binnenkant gezien om te weten dat haar organen hem niet konden helpen, te klein en vol met vrouwenhormonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptywo jun 20, 2012 2:21 am

''Volgens mij was het wel serieus, of niet? Je bent gewoon zielig Kaiden, ik kan veel, waar ben ik anders Healer voor?'' Ze zette haar handen in haar zij en tilde haar kin omhoog. ''Bovendien, ik heb niets meer te verliezen, waarom zou ik bang moeten zijn voor de dood?'' zei Brenna. Kaiden snoof, "Je bent een healer... alleen wat valt er te genezen aan iets wat dood is." snoof Kaiden. Hij raakte nu wel echt geirriteerd door haar zogezegde heling. De laatste die dat zei had een zwaard dwars door Kaiden's nier geboord. Kaiden bewoog zijn arm licht en een van de haken kwam naar beneden. Het vlees eraan trok hij los en deed hij in één keer door zijn keel. De opening bij zijn borstkas liet zien wat er gebeurde. Het vlees viel uit elkaar en leek via zijn lichaam naar de opening die Seth had gemaakt te kruipen waar het zich weer vastzette en de wond afsloot. Kaiden keek naar Brenna.Hij bewoog zijn hand naar achter en slingerde die opzij en brak de steunpalen van de tent en gleed eruit snel. Hij stond om de tent heen en greep naar twee schedels in zijn jas en hield die vast. Eentje zonder onderkaak en de ander van het meisje. Uit de grond verschenen twee verotte lichamen, eentje van het jonge meisje en eentje van Amore.. zonder huid.... de spieren hielden haar bij elkaar... en haar middelste was helemaal kaal gewreten. Enkele botten die daar niet hoorden hielden haar omhoog. De ogen opengebarsten alsof er een kraai had uit gegeten. Kaiden stond naast de twee lijken die hij als poppen aan een marionet bespeelden. "Blijf uit me buurt." snoof Kaiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptywo jun 20, 2012 5:40 am


Kaiden snoof, "Je bent een healer... alleen wat valt er te genezen aan iets wat dood is." Brenna had haar antwoordt klaar. ''Veel, je binnenkant fascineert me.'' Kaiden bewoog zijn arm licht en een van de haken kwam naar beneden. Het vlees eraan trok hij los en deed hij in één keer door zijn keel. De opening bij zijn borstkas liet zien wat er gebeurde. Het vlees viel uit elkaar en leek via zijn lichaam naar de opening die Seth had gemaakt te kruipen waar het zich weer vastzette en de wond afsloot. Kaiden keek naar Brenna.Hij bewoog zijn hand naar achter en slingerde die opzij en brak de steunpalen van de tent en gleed eruit snel. Brenna had het geluk dat ze alleen maar tentdoek op zich kreeg. Ze werkte zichzelf eronderuit. ''Waar was dat voor nodig?!'' snauwde ze. Kaiden was weer eens bezig met zijn rotspelletjes. Er rezen twee lichamen op uit de grond. "Blijf uit me buurt." snoof Kaiden. Brenna was nu kwaad. ''Alsof ik dat van plan was!'' beet ze hem toe. ''Je bent echt zielig!'' Ze keek spottend naar de twee lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptywo jun 20, 2012 5:50 am

''Alsof ik dat van plan was!'' beet ze hem toe. ''Je bent echt zielig!'' Ze keek spottend naar de twee lijken. Kaiden voelde dat gevoel weer. De honger knaagde aan hem, het was niet alleen zijn kracht die erom vroeg maar ditmaal ook hijzelf. Hij keek naar de Knight healer. De twee lijken naast hem waren het begin, Kaiden verzamelde zijn kracht en hief beide armen en begon zijn handen te bewegen. De grond barste open, deze plek was weinig bezocht, want na paar seconden stonden er inclusief die hij had meegenomen maar 5 lijken. Ze keken hongerig en mismaakt naar Brenna. Kaiden leek de touwtjes los te laten en ineens schoten de drie nieuwe naar hem toe. Kaiden leek de touwtjes weer te spannen en de drie lijken kwamen bij elkaar, ze brokkelden uit een en razendsnel begon het dode weefsel te vergroeien en misvormen. Twee honden verschenen, gemaakt uit spieren en rottend vlees, met hun bek vol met gebroken scherpe botten als tanden en beide drie ogen. Een demonisch geknauw kwam uit hun muil en Kaiden stuurde ze op Brenna af samen met Amore. Het meisje raapte een stuk vlees op en legde het in Kaiden's open mond. Kaiden begon het te eten tijdens zijn 'poppenspel'. Amore bewoog zich langzamer dan de honden maar stabieler, het mes dat ze in Kaiden's rug ahd geboord lag in haar handpalm vastgenaaid aan de spieren. Kaiden grijnsde breed. "ik ben niet zielig. Zie het als, een goede oogst.... alleen die was vergiftigd voor het rijp was... alleen één vergiftigde spruit groeide uit .... tot een vrucht. Ik.. ben die vrucht." zei Kaiden met een schralende lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptywo jun 20, 2012 7:36 am


Kaiden hief zijn armen op en bewoog zijn handen. Ineens moest Brenna weer aan Dave denken, een van de weinige met wie ze bevriend was geweest. De grond barste open en er verschenen en algauw stonden er drie nieuwe lijken bij. Ze keken haar hongerig aan, Brenna walgde van de manier waarop dode mensen door hem werden gebruikt als een stel slaven. Kaiden leek de touwtjes los te laten en ineens schoten de drie nieuwe naar hem toe. Kaiden leek de touwtjes weer te spannen en de drie lijken kwamen bij elkaar, ze brokkelden uit een en razendsnel begon het dode weefsel te vergroeien en misvormen. Twee honden verschenen, gemaakt uit spieren en rottend vlees, met hun bek vol met gebroken scherpe botten als tanden en beide drie ogen. Een demonisch geknauw kwam uit hun muil en Kaiden stuurde ze op Brenna af samen met een vrouw. Brenna was er niet op voorberijd en deed haar best de lijken op afstand te houden, ze wist een van de honden een trap te verkopen die daarop een bot verloor. Het meisje raapte een stuk vlees op en legde het in Kaiden's open mond. Kaiden begon het te eten tijdens zijn 'poppenspel'. Brenna wist hen van zich af te houden maar het werd almaar lastiger. Kaiden grijnsde breed. "ik ben niet zielig. Zie het als, een goede oogst.... alleen die was vergiftigd voor het rijp was... alleen één vergiftigde spruit groeide uit .... tot een vrucht. Ik.. ben die vrucht." zei Kaiden met een schralende lach. Brenna had het te druk om een pakkend antwoordt terug te geven. Ze wist dat lijken uit elkaar trappen niet hielp om haarzelf te redden. Ze wist tussendoor te snauwen: ''Je bent inderdaad giftig! Als ik vanavond niet terugkeer, gaan ze me zoeken en dan is jou geheimpje voorbij!'' Ze verkocht de vrouw een trap en sloeg een bot uit het lichaam van een hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptywo jun 20, 2012 7:46 am

''Je bent inderdaad giftig! Als ik vanavond niet terugkeer, gaan ze me zoeken en dan is jou geheimpje voorbij!'' Brenna trapte Amore en daaran een van de honden. Kaiden grijnsde enkel en begon zijn handen sneller te bewegen. "Geheim? Welk geheim? Ik ben een wizard.. en jij verdedigde de man die op ons gebied mij probeerde te doden, ik ben hem enkel gevolgd om hem betaald te zetten... creatief. Je doet je best maar." zei Kaiden. Zijn ogen glommen. Amore hield stil en de honden kwamen naar haar toe en alle drie tegelijk vielen ze uit elkaar. Kaiden wierp zijn haak en greep de schedel van Amore en stopte die weg in zijn jas. "Ik ben weer op kracht, afleiding voltooid." grijnsde hij. Uit de grond, rezen botten...pezen, spieren... geen menselijk. Een paard...ooit van de klif gevallen waar Kaiden omhoog was gekomen. Het paard liep naar Kaiden toe. Kalmpjes zette hij het meisje op het paard en ging er achter zitten. "Er gaat ons niks gebeuren, kleintje."zei Kaiden tegen het ondode meisje. Kalm reed Kaiden langs brenna en liet zijn haak weer zakken uit zijn mouw. Hij wierp de klauw vlak langs Brenna en greep de tas van zijn verse slachtoffer met de haak en sleurde die mee. Het paard draaide om en pus droop uit de vele wonden van het beest. "Sorry dat ik zo gehaast wegga, het is tijd voor afscheid, er is nog een begravenis...die... ik moet bijwonen." zei Kaiden kalmpjes. Hij wou nog even haar antwoord weten voor hij zou wegrijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meylannetjuh

Meylannetjuh


Aantal berichten : 39
Dirua : 49
Registratiedatum : 08-05-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : in de keukenla

Character
Real name: Noa
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptywo jun 20, 2012 8:12 am


"Geheim? Welk geheim? Ik ben een wizard.. en jij verdedigde de man die op ons gebied mij probeerde te doden, ik ben hem enkel gevolgd om hem betaald te zetten... creatief. Je doet je best maar." zei Kaiden. Zijn ogen glommen. Brenna was woest, maar nu hielden de ondoden zich tenminste weer koest. Ze dropen af, terug naar hun ''meester''. Er rees een paard op uit de grond en liep gehoorzaam naar Kaiden. Kalmpjes zette hij het meisje op het paard en ging er achter zitten. "Er gaat ons niks gebeuren, kleintje."zei Kaiden tegen het ondode meisje. Kalm reed Kaiden langs brenna en liet zijn haak weer zakken uit zijn mouw. Hij wierp de klauw vlak langs Brenna en greep de tas van zijn verse slachtoffer met de haak en sleurde die mee. In het voorbijgaan raakte hij bijna haar wang met de scherpe punt. "Sorry dat ik zo gehaast wegga, het is tijd voor afscheid, er is nog een begravenis...die... ik moet bijwonen." zei Kaiden kalmpjes. Brenna greep zijn jas beet en keek hem woedend in de ogen. ''Het kan me niks schelen wat jij gaat uitspoken, per slot van de rekening zijn we binnenkort allemaal slaven.'' Ze liet hem los en haalde een diepe teug adem. ''Tot ziens Kaiden.'' Zei ze op een toon waar het ''dat-mag-nog-een-hele-tijd-duren'' van af te lezen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Setherian

Setherian


Aantal berichten : 282
Dirua : 332
Registratiedatum : 06-05-12
Woonplaats : Oblivion :3

Character
Real name: Angelo
Characters:
Objects:

[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Emptywo jun 20, 2012 8:27 am

''Het kan me niks schelen wat jij gaat uitspoken, per slot van de rekening zijn we binnenkort allemaal slaven.'' Ze liet hem los en haalde een diepe teug adem. ''Tot ziens Kaiden.'' zei ze. Kaiden grijnsde, "Slaven van wie? of wat? Ik zal geen slaaf zijn. Noch zal de rest van de rassen adt zijn." zei Kaiden kalmpjes. Hij aaide het kind voor hem over haar hoofd ze lachte en het paard begon te rennen. Kaiden hief zijn arm in de lucht en één hand stak uit de grond voor Brenna omhoog. Daarin geklemd.. een verdorde roos. Dood.... maar toch behield het diens geur. "Als leven en dood geen illusie meer zijn... zullen we heersen." zei Kaiden kalmpjes tegen het kind voor hem en die glimlachte naar hem.

-Sorry dat het zo kort is, Iig. Kaiden topic uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature content] Nom-nom-nom-nom    [Mature content] Nom-nom-nom-nom  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature content] Nom-nom-nom-nom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; West-
Ga naar: