V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Summer Festival

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Summer Festival Empty
BerichtOnderwerp: Summer Festival   Summer Festival Emptywo jun 20, 2012 10:58 am

Summer Festival 11l05z5
Lieve leden,

zoals jullie kunnen zien is er een nieuw Board bijgekomen. Het zo geheten Center of Festivals board. Waarschijnlijk hebben jullie ook al het idee gezien van Dreamer en weten jullie dat we dat aan het uitwerken zijn. Om alvast jullie wat genot te gunnen en omdat de langste dag, begin van de zomer voor de deur staat. Vandaag om precies te zijn, 21 Juni heeft het team besloten een feest te houden om zo ook deze Festivals uit te testen. Dit gaat echter niet zonder wat meewerking van de leden. En daarom vraag ik jullie aandacht voor de volgende punten.

  • Post met al je Chars in 1 post. Dit bedoel ik dus je Postsheets en/of namen bovenaan de post en dat voor al je Chars in een Post zodat je zo min mogelijk spamt. Natuurlijk begrijp ik als de ene met wie je post heel lang niet antwoord en de andere wel meteen dat je even post zonder een char mee te nemen. Dat mag ook. Maar niet voor elk Char een nieuwe post.

  • Er heerst vrede onder de volkeren! Hier word streng op gelet, mocht een van jouw Chars toch ruzie willen maken zal deze verwijderd en verbannen worden van Festivals. Je Char mag een ander ras niet mogen, maar wil je echt haat gedrag vertonen, is een Festival daar niet de plaats voor en word je verzocht ook niet te posten met je Char.

  • Vampires zijn niet welkom op dit feest! Al lijkt mij dit meer als logisch zet ik het er toch even bij. Om twee simpele redenen. Vampires zijn tot nu toe nog niet erkend als Ras. Oftewel, de andere rassen weten niet dat ze in de buurt zijn. Ten tweede, elk ras haat de Vampires. Simpel toch?

  • Het Board blijft maar twee weken open voor Posts, daarna word door Mariah het feest afgesloten en zal je moeten wachten tot het volgende Festival. Niet boos/verdrietig worden dus als je het niet helemaal hebt kunnen afmaken.

  • Er worden enkel topics in dit Board aangemaakt door Staff. Open jij hier leuk een topic om te rp'gen word deze verwijderd. Let hier dus alsjeblieft op.


Wij hopen dat iedereen zeer zal genieten van het eerste Festival.
    Summer Festival Year one is officieel geopend!


XX Het Team~
Summer Festival Eanp8w
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
 
Summer Festival
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Informatie-
Ga naar: