V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Ceremonie 03/07/12

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Ceremonie 03/07/12 Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie 03/07/12   Ceremonie 03/07/12 Emptydi jul 03, 2012 8:41 am

    Wizard Ceremonie

Langzaam zuchtte Mariah terwijl ze met haar hand door haar haar gleed zoals normaal was voor haar. Ze stapte langzaam naar voren en bekeek elk gezicht van iedereen die tot haar volk toebehoorden. Vandaag was de dag dat ze een nieuwe Healer Student zouden krijgen. Ze was er klaar voor. Het was haar eerste officiële Ceremonie en ze zou het niet verpesten. Dat zou ze niet aankunnen. Diep ademde ze in waarna ze nog een maal haar blik over de Wizards liet gaan. "Gegroet Damens en Heren. Familie en Vrienden." Haar stem was helder en zuiver terwijl ze hen allemaal aankeek. "Vandaag zijn we bijeen gekomen om een aantal Students een nieuwe Mentor te geven. Ook zijn we bijeen om de twee Children Aofé en Catharina in te lijven als Students!" Haar stem schalde over het plein en liet haar volk juichen voor de twee Children wie deze dag zeer waarschijnlijk nooit zouden vergeten.
Als eerste wil ik de Students Yucka en Cherreley naar voren hebben." Ze stopte en wachtte tot de twee naar voren waren gestapt. "Ook al is jullie training al begonnen, zal er een verandering van Mentor plaatsvinden." Even richtte ze haar blik op een schaduw in het duister en knikte met een glimlachje naar haar vader. "Samen met de enigste Omega Summoner die zich onder ons bevind heb ik besloten dat jullie een speciale weg zullen volgen in jullie training. Jullie zullen getraind worden tot Summoners." Ze wachtte even en keek ze recht aan. "Yucka Leftsome, hierbij is jouw nieuwe mentor Sean Etherrior." Haar blik zocht die van Sean en ze keek hem strak aan. "Sean ik vertrouw er op dat je al je wijsheid en kracht over zal brengen aan jonge Yucka." Langzaam knikte ze even naar hen en glimlachte. "Dan Cherreley Delvico, jouw zal vanaf vandaag ook geleid worden door een nieuwe mentor. Dave Fel'dan zal jou trainen tot een sterke Wizard en eerlijke Summoner." Ze zocht ook zijn blik op en knikte enkel met een glimlachje naar hem.
Ze wachtte even rustig tot iedereen ze had gefeliciteerd en zocht toen de blik van Lucetta op. "Lucetta Nemesis aangezien ik heb vernomen dat jij en je mentor niet goed samen lopen geef ik je hierbij een nieuwe mentor. Logan McGarreth vanaf vandaag zal jij jonge Lucetta tot een sterke jonge Wizard trainen. Ik heb alle vertrouwen in het feit dat het tussen jullie beter zal lopen." Ze glimlachte warm naar de twee en ademde toen uiteindelijk nog een maal in.
Catharine Lewin vanaf vandaag ben ik blij om jou een Student te mogen noemen. Draag deze rang met trots." Ze glimlachte naar haar en richtte toen haar blik op iemand wie ze het meest vertrouwde op haar bloedeigen familie na. "Vanaf deze dag zal onze geëerde Deputy Zyvar Dyjin jouw mentor zijn. Ik vertrouw er op dat jullie als koppel perfect samen zullen werken en dat jij Zyvar Catharina een waardig Wizard maakt." Ze glimlachte warm naar hen bijde en zuchtte uiteindelijk nog even.
"En uiteindelijk zal vandaag onze Aiofé Naji' Moîra een zeer speciale weg inslaan. Vandaag is namelijk de dag dat Aryanna Hykaru onze Healer een leerling zal krijgen. Aiofé ik mag je hierbij met trots vertellen dat je vanaf vandaag Healer Student bent. Draag je rang met trots en leer zo veel je kan van onze wijze Healer." Een warme glimlach gunde ze Aiofé maar vermeed elk mogelijk contact met Aryanna wetend dat haar zuster haar geen blik waardig zou keuren. Zeker niet na wat er met haar biologische vader was gebeurd. Doch wist ze dat Aryanna en het hele volk haar keuze als Aiofé zou respecteren.
"Hierbij sluit ik deze Ceremonie af! Morgen begint voor jullie allen je training. Ik heb vol vertrouwen in jullie. Wilt iemand met mij nog spreken over iets wat hier besproken is. Laat hij of zij dan naar mij toe komen." Met die zin eindigde ze haar Ceremonie en boog ze licht waarna ze omhoog kwam en ontspannen bleef kijken naar haar volk. Wachtend of iemand wellicht wat te vragen had.

    Lucetta Nemesis - Logan McGarreth
    Yucka Leftsome - Sean Etherrior
    Cherreley Delvico - Dave Fel'dan
    Catharina Lewin - Zyvar Dyjin
    Aiofé Naji' Moîra - Aryanna Hykaru
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Sasha

Sasha


Aantal berichten : 59
Dirua : 95
Registratiedatum : 18-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : In een grotje

Character
Real name: Ana/Sasha
Characters:
Objects:

Ceremonie 03/07/12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 03/07/12   Ceremonie 03/07/12 Emptywo jul 04, 2012 1:31 am

DAVE
Have you ever been hated or discriminated against?
I have; I've been protested and demonstrated against
Picket signs for my wicked rhymes, look at the times
Sick as the mind of the motherfuckin kid that's behind.

Dave wist dat de ceremonie vandaag plaats zou vinden en hij zich zo nog voorgenomen om er vroeg bij te zijn, maar ja soms kon er iets tussen komen waardoor Dave net op tijd. "Gegroet Damens en Heren. Familie en Vrienden." Haar stem was helder en zuiver terwijl ze hen allemaal aankeek. "Vandaag zijn we bijeen gekomen om een aantal Students een nieuwe Mentor te geven. Ook zijn we bijeen om de twee Children Aofé en Catharina in te lijven als Students!" Haar stem schalde over het plein en liet haar volk juichen voor de twee Children wie deze dag zeer waarschijnlijk nooit zouden vergeten.
Als eerste wil ik de Students Yucka en Cherreley naar voren hebben." Ze stopte en wachtte tot de twee naar voren waren gestapt. "Ook al is jullie training al begonnen, zal er een verandering van Mentor plaatsvinden." Even richtte ze haar blik op een schaduw in het duister en knikte met een glimlachje naar haar vader. "Samen met de enigste Omega Summoner die zich onder ons bevind heb ik besloten dat jullie een speciale weg zullen volgen in jullie training. Jullie zullen getraind worden tot Summoners." Ze wachtte even en keek ze recht aan. "Yucka Leftsome, hierbij is jouw nieuwe mentor Sean Etherrior." Haar blik zocht die van Sean en ze keek hem strak aan. "Sean ik vertrouw er op dat je al je wijsheid en kracht over zal brengen aan jonge Yucka." Langzaam knikte ze even naar hen en glimlachte. "Dan Cherreley Delvico, jouw zal vanaf vandaag ook geleid worden door een nieuwe mentor. Dave Fel'dan zal jou trainen tot een sterke Wizard en eerlijke Summoner." HIj trok zijn wenkbrouwen op en knikte naar Mariah zijn zus en keek toen naar Cherreley, wat dacht zijn zus wel niet, Dave was nooit echt een summoner geweest, hij maakt half demons geen Summons. Hij was zo in gedachten dat hij de helft van de ceremonie had gemist, Hij schudde zijn hoofd en hoorde haar laatste woorden "Hierbij sluit ik deze Ceremonie af! Morgen begint voor jullie allen je training. Ik heb vol vertrouwen in jullie. Wilt iemand met mij nog spreken over iets wat hier besproken is. Laat hij of zij dan naar mij toe komen." Hij keek snel om zich heen of hij ergens een bekend schaduw zag en knikte naar die toen hij hem vond, Samen liepen ze richting Mariah. Ager ging naast hem lopen en hij glimlachte naar de mensen die hem feliciteerde, toen hij bij Mariah was keek hij har niet begrijpend aan 'Je weet best dat ik nooit een summoner ben geweest, Vader heeft het mij zelfs niet geleerd.' Zei hij zacht zodat zijn zus dat alleen kon horen, soms werd hij zo misselijk van haar en soms begreep hij zijn eigen gevoelens niet eens. Hij bleef nog steeds wachten op een uitleg. Zijn ogen stonden kalm maar van binnen was hij razend.
Ceremonie 03/07/12 WalterCDornez2
Terug naar boven Ga naar beneden
Cupcake

Cupcake


Aantal berichten : 80
Dirua : 60
Registratiedatum : 09-06-12

Character
Real name: Kaatje =D
Characters:
Objects:

Ceremonie 03/07/12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 03/07/12   Ceremonie 03/07/12 Emptydo jul 05, 2012 11:42 pm


Zijn groene ogen fonkelden vrolijk terwijl hij zich een weg baande naar
het centrum baande. Vandaag zou de ceremonie doorgaan en speciaal daarvoor had hij zijn haar wat proberen te fatsoeneren. Niet dat dat echt gelukt was, het stond nog altijd alle kanten op. Er waren al aardig wat Wizards op het stadsplein, dus hij was zeker niet de enige die zich
voorgenomen had om vroeg op te staan. Ergens was dat best wel typisch, altijd als hij besloot om iets te doen, deden anderen het ook. Even klakte de man met zijn tong toen iemand tegen hem aanliep en nog niet eens zijn excuses aanbood. Hé, het wilde niet zeggen dat hij onzichtbaar
was omdat hij anders was dan andere mannen. Alsjeblieft zeg, dat was echt gewoon laag. Zonder er teveel woorden aan vuil te maken, liep Logan verder totdat hij ongeveer in het midden van de mensenmassa stond. Als hij helemaal voorraan wilde gaan staan zou hij veel te veel mensen aan de kant moeten duwen en daar had hij op dit moment niet direct veel zin in. Hij richte zijn aandacht op Mariah toen ze begon te spreken. "Gegroet Damens en Heren. Familie en Vrienden. Vandaag zijn we bijeen gekomen om een aantal Students een nieuwe Mentor te geven. Ook zijn- we bijeen om de twee Children Aofé en Catharina in te lijven als Students!" Een vrolijke grijns verscheen op zijn gezicht en zonder zich iets van anderen aan te trekken juichte hij met de rest mee, waarom ook niet? In stilte volgde Logan de rest van de woorden en zijn rechtermondhoek krulde omhoog tot een scheve grijns toen hij te horen kreeg dat hij iemand zou mogen trainen. Hopelijk had Mariah gelijk en zouden ze het met elkaar kunnen vinden. Langzaam begon hij te lopen toen hij het blonde meisje gevonden had en glimlachend keek hij haar aan. "Hoi."

[/i]Flutje D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie 03/07/12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 03/07/12   Ceremonie 03/07/12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 03/07/12
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; South :: ;; Castle of Magic-
Ga naar: