V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Tell me the truth about this

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyma okt 15, 2012 7:11 am


In stilte leunde een lange jongeman tegen een pilaar van de watchtower, diep in gedachtes verzonken. Het feit dat hij ergens over piekerde was voor hem niet iets positiefs, meestal dacht hij niet eens na over dingen. Maar voor eens in zijn leven had hij er een reden voor, en een pijnlijke reden. Hij had geruchten gehoord die hem diep in het hart sneden, en als het waar was zou zijn hart er waarschijnlijk nog uit gerukt worden ook. Langzaam schudde hij zijn hoofd en omdat hij zijn bandana niet om had gedaan vloog zijn blonde haar heen en weer. Toen hij zijn hoofd weer stilhield viel zijn haar voor zijn helderblauwe ogen. Langzaam tilde hij zijn hoofd op en staarde naar de blauwe lucht. Een zucht ontsnapte uit zijn mond, hij sloot zijn ogen en liet zijn hoofd tegen de pilaar zakken. Hij moest echter wel de waarheid achter de gebeurtenissen weten, hij kon zijn vragen niet onbeantwoord laten. Maar waarom zou zij hem dit aandoen, hij zou door het vuur voor haar gaan, haar alles geven wat ze wilde. Hij balde even zijn vuisten en liet zijn armen langs zijn lijf hangen en zuchtte weer.

-Serah



Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyma okt 15, 2012 8:17 am

Sommige dingen kan je niet verklaren, andere wil je wegstoppen. Ver weg en nooit meer ophalen. Maar ze branden in je hart. Ze branden en maken je langzaam aan stuk vanbinnen. Een verlies.. Alleen zijn, maar weetje. Ik heb mijn vrienden waar ik op kan rekenen. Ik kom er wel doorheen..

Zacht slikte Serah en staarde in stilte vooruit. De schaduw van Snow stak duidelijk af tegenover de lichte wachttoren. Ze zag hoe hij zijn spieren in zijn hand samen spande en weer on spande. Sinds dat vervloekte Festival had ze hem ontlopen. Zich enkel gefocust op haar training. Niet willen denken aan de kus met Noel of Snow. Maar nu leek ze er niet meer om heen te kunnen. Ongetwijfeld had hij al gehoord over haar kus met Noel. Ongetwijfeld was hij woest. In stilte stapte ze naar voren met haar roze haar wapperend in de wind en haar Starseeker op haar rug. "Snow.." Fluisterde ze zacht terwijl tranen al opkwamen in haar ogen hoe kon ze hem ooit alles uitleggen als er niets uit te leggen was..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyma okt 15, 2012 8:40 am


Hij wist even niet meer wat hij moest denken, hij wilde boos zijn maar ook kon hij het juist niet. Hij wist niet hoe hij zou moeten reageren op de harde waarheid. Zou ze niet meer van hem houden, ging ze hem verlaten voor een of andere idioot. Hij sloot zijn ogen weer en trok zich terug in zichzelf. bij het horen van voetstappen keek hij alleen op en zijn blik ontmoette meteen die van Serah. Zijn gezicht verstrakte en hij keek onmiddelijk weg, zijn haren weer wapperend in de wind. "Snow.." Haar stem klonk fluisterend en het sneed hem meteen in zijn ziel, hij wist dat ze elf ook pijn had. Zwijgend sloeg hij zijn armen over elkaar heen en staarde voor zich uit. ''Wat wil je van me?'' Sprak hij toen zacht, maar bleef voor zich uitstaren. Als hij haar nu aankeek zou hij zichzelf verraaden en geen schijn van kans maken. Alle spieren van zijn lijf stonden gespannen, zijn kaakspieren en zijn handen waren nog altijd gebald tot vuisten. Zijn knokkels toonde zich duidelijk af tegen zijn leren handschoenen. Hij bleef zwijgend staan, zelf niet wetend wat hij moest zeggen, en niet wetend wat zij zou zeggen tegen hem.


Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyma okt 15, 2012 8:50 am

Zijn stem brak haar en haar handen vielen naast haar zij waarna ze haar hoofd langzaam ophief. Haar tranen vrijwillig over haar wangen glijdend. Vervolgens stapte ze nog een stap dichterbij negeerde alles wat mogelijk kon gebeuren, hij kon haar onmogelijk pijn doen toch?

Ze legde haar hand rond zijn wang en dwong hem haar recht aan te kijken. "Snow.." Fluisterde ze nogmaals zacht. Ze zou hem niet hier en nu opgeven. Ze zou niet wegsmijten wat ze hadden opgebouwd. Het boeide haar niet dat Light veel liever had dat Noel met haar ging. Dat Snow een dom schepsel was in haar ogen. Serah hielt van hem. Met haar gehele hart hielt ze van Snow, ze zou nooit niet van hem kunnen houden. Hij was alles.. Hij zou altijd alles zijn. "Het is niet zoals je denkt.." Hoe afgezaagder kon ze klinken? Hoe stommer kon ze zijn. Het was wel zoals hij dacht. Ze had Noel gekust maar niet om de reden zoals hij dacht. Maar alsnog.. Had ze wel hem gekust.. En Snow.. Snow had er pijn door dat was nog het ergste..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyma okt 15, 2012 9:52 am



Nee gabs,
Jamaaar
Nee kan ook morgen, je moet ook nog een topic maken weetjenog
Naahhh whatever dat topic kan ook morgen..
-my mind-

Hij wist ook wel dat hij haar nu een hoop pijn deed, maar hij moest het nu eenmaal zo zeggen. Vanuit zijn ooghoeken zag hij dat ze huilde en zijn hart trok even samen. Dat was niet zijn bedoeling geweest, maar diep van binnen kon hij ook wel huilen. Hij huilde echter nooit, en zeker nu niet meer. Hij was altijd de sterkere geweest en hij zou ook nooit neer te halen zijn. Maar hij had nooit gewild haar pijn te doen, maar zij had hem nu pijn gedaan. Als hij nu op dat festival was geweest was dit allemaal niet gebeurd. Dan had hij bij haar kunnen zijn al die tijd en dit daarmee kunnen voorkomen.

Hij hoorde haar dichterbij komen en bewoog nog steeds niet. Wat moest hij doen? Haar slaan zou hij nooit doen en haar uit zijn buurt jagen wilde hij nog altijd niet.Ze legde haar hand rond zijn wang en dwong hem haar recht aan te kijken. "Snow.." Fluisterde ze nogmaals zacht. Zijn blauwe ogen ontmoette die van haar en nu wist hij dat zijn pijn zichtbaar was. Hij probeerde meteen haar blik te ontwijken maar haar hand brandde op zijn wang. "Het is niet zoals je denkt.." Bij die woorden trok hij zijn hoofd weg en keerde haar de rug toe. Hij zette een paar passen van haar af en stak zijn handen toen in zijn zakken. "Ohnee? Vertel me dan, wat is het wel?" Zijn stem klonk nu wel kwaad. Hoe kon ze dit zeggen, het kon niks anders zijn. "want ik kan me niet voorstellen dat het nu echt zo anders is." Vervolgde hij bitter en keek naar de grond. Ze had het gedaan, er was niks anders. Zij had die andere idioot gekust en hij moest geloven dat het niet was zoals hij dacht?

Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptydi okt 16, 2012 4:48 am


Zijn stem brak haar opnieuw en een enkele traan gleed over haar wangen. "Je was er niet.. Je was er niet en en Noel en Lightning.." Ze begon te snikken, een reactie waar ze niets aan kon doen. Ze kon er gewoon niets aan doen dat ze hier het einde zag van haar leven.. Het einde aan haar liefde. Ze had zin om Noel te slaan en toch zou ze dat nooit kunnen doen. Het was haar schuld geweest. Het zou altijd haar schuld zijn.. "Het spijt me Snow.. Het spijt me zo.." Fluisterde ze zacht terwijl haar hand van zijn wang gleed en ze haar hoofd liet zakken. Hoe was dit ooit goed te maken.. Hoe zou ze ooit nog haar leven kunnen oppakken.. Zonder Snow..

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptydi okt 16, 2012 8:57 am



Tell me the truth about this S4nyqb
Snow Villiers
"All I can do is go forward.
Keep fighting and surviving,
until I find the answers I need."


"Je was er niet.. Je was er niet en en Noel en Lightning.." Ze begon te snikken en hij moest zijn best doen om zich toch niet om te draaien. Was dit een beschuldiging naar hem, wilde ze hem de schuld geven. Nee was hij er maar geweest, dan had hij die Noel wel een flinke ram verkocht om hem te waarschuwen. "Je wil dus zeggen dat dit mijn schuld is?" Vroeg hij kortaf en sloeg zijn armen weer over elkaar. Het was niet zijn schuld, en dat wist hij zelf ook. Zelfs als hij er niet was moest ze dit soort streken niet uithalen, en zeker niet met hem. Ze was zijn alles, en hij zou zelfs sterven voor haar."Het spijt me Snow.. Het spijt me zo.." Fluisterde ze zacht terwijl haar hand van zijn wang gleed en ze haar hoofd liet zakken. Hij legde nu zijn hand onder haar kin en tilde deze op en keek haar recht aan. De pijn in zijn blauwe ogen was niet te missen. "Spijt draait niet terug wat je hebt gedaan." zei hij zacht maar met een botte, gekwetste toon. Hij liet haar kin weer los en sloeg zijn armen over elkaar. "Dus?" Vroeg hij nu en bleef zwijgen, wachtend op haar reactie. Hij wist niet wat hij kon verwachten van haar, maar hopelijk begreep ze wat hij bedoelde. Hij wilde haar wel vertrouwen en hij wilde haar ook niet kwijt. Als zij weg zou zijn dan zou hij nooit meer dezelfde zijn, er zou een gat in zijn leven bevinden en hij wist niet of hij dat wel aan zou kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptydi okt 16, 2012 9:41 am

Tell me the truth about this 5akry1
Serah Farron
Battles we can win,
if we believe our souls
Hang in for the light, till dawn


Ze had de verkeerde woorden gebruikt, natuurlijk had ze de verkeerde gebruikt, hoe kon ze ooit de juiste gebruiken. Momenteel ramde ze zichzelf nog liever voor haar kop dan dat ze Noel sloeg. Tranen welde op in haar ogen en gleden over haar wangen. "Snow.." Fluisterde ze zacht en slikte schor. Haar armen lagen langs haar lichaam niet in staat te bewegen. Zelfs niet toen ze zijn vinger onder haar kin voelde. Gewillig liet ze haar hoofd door hem iets optrekken zonder te antwoorden op zijn woorden. Je zou bijna kunnen zeggen dat ze in een soort schoktoestand zat.

Pas toen zijn vinger verdween en hij zijn armen weer over elkaar legde kon Serah weer knipperen met haarogen. "Ik snap het.." Fluisterde ze schor haar stem hees van het verdriet. Ze wou zich half omdraaien om weg te lopen, op haar bed neer te vallen en nooit meer haar ogen te openen. Ze hielt van hem. Ze zou altijd van hem houden.

In stilte gleed haar vingers naar de ketting rond haar nek. "Herinner je nog wat je zei.." Fluisterde ze schor en sloot haar ogen. "Je beloofde altijd mij te beschermen.. En ik besloot het een keer terug te doen, de eerste dag dat ik eindelijk eens wou trainen in het open veld kwam ik een man tegen, een vreselijke man die mijn hand brak vanaf die dag heb ik je al niet meer aan willen kijken, ik schaamde me. Ik haatte mezelf voor zo weinig kunnen. Het spijt me zo" Ze slikte en probeerde haar hoofd af te wenden. Wat kon ze mogelijk doen.. Wat zou ze ooit mogelijk kunnen doen. Ze haatte het. Ze haatte zichzelf. Ze kon gewoonweg niets doen.. Snow was haar alles maar nu.. Nu wist ze gewoon niet meer wat ze moest doen. Want wat als ze hem kwijt zou raken. Wat als ze ze allemaal kwijt raakte..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptydi okt 16, 2012 10:16 am

AwesomeMissG schreef:


Tell me the truth about this S4nyqb
Snow Villiers
"All I can do is go forward.
Keep fighting and surviving,
until I find the answers I need."



"Snow.." Fluisterde ze zacht en slikte schor. Hij zag de tranen in haar ogen en kon zijn eigen nek wel omdraaien, hij wilde haar geen pijn doen, dat had hij zelfs beloofd. Maar nu deed hij haar alsnog pijn en dat sneed hem behoorlijk. Het liefst wilde hij haar in zijn armen nemen en al haar verdriet wegnemen. Maar iets in hem weerhield hem daarvan, was het misschien de pijn die hem teisterde? Hij wist het allemaal niet meer en sloot zijn ogen weer.
"Ik snap het.." Was haar fluisterende antwoord en hij bleef haar aankijken zonder een woord te zeggen. Het was maar goed dat ze dat snapte, anders wist hij het ook niet meer. Maar dat maakte nog steeds niet goed wat er was gebeurd, hoe graag hij dat ook wilde op dit moment. Heel zacht zuchtte hij, bijna gek worden van zijn eigen gedachtes. Hij wilde haar niet kwijt, maar dit, hij wist niet wat hij hiermee aanmoest.
"Herinner je nog wat je zei.." Zei ze fluisterend en hij merkte dat haar stem schor was. Hij volgde haar hand en zijn blik bleef op de ketting om haar nek hangen. Hij had exact dezelfde ketting om zijn eigen nek hangen, een teken van zijn liefde. "Je beloofde altijd mij te beschermen.. En ik besloot het een keer terug te doen, de eerste dag dat ik eindelijk eens wou trainen in het open veld kwam ik een man tegen, een vreselijke man die mijn hand brak vanaf die dag heb ik je al niet meer aan willen kijken, ik schaamde me. Ik haatte mezelf voor zo weinig kunnen. Het spijt me zo" bij haar eerste woorden knikte hij even. Ja hij had beloofd haar altijd te beschermen, maar haar verhaal deed hem ook een schuldgevoel krijgen. Waarom was hij er toen niet om haar te beschermen tegen die mafkees? "Ja, dat heb ik je inderdaad beloofd..." Mompelde hij zacht en stak zijn hand uit naar de ketting en pakte hem zacht vast. Zijn ogen fixeerde zich op het juweel en hij zuchtte. "Hoewel ik niet begrijp wat dat ermee te maken heeft, wil ik weten waarom je het nooit hebt gezegd." Zei hij, zijn stem iets vriendelijker dan net, maar nog steeds gepijnigd. Hij had achter die mafkees aan kunnen gaan en hem tot moes kunnen slaan, alleen omdat hij zijn Serah had aangeraakt. "Niet iedereen is perfect, en dat weet jij ook. En je kan prima voor jezelf opkomen, dat weet ik zeker." Mompelde hij weer en zuchtte zacht. Waar ging dit gesprek nu eigenlijk heen? Hiermee kwamen ze eigenlijk geen stap verder bij een oplossing van de situatie. Hij bleef zijn ogen op de ketting houden en streelde er met zijn duim zacht over. Nog steeds had hij alles voor haar over, ookal liep alles hier nu in duigen, hij zou achter haar blijven staan en haar beschermen.

Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptydi okt 16, 2012 10:42 am



Tell me the truth about this 5akry1
Serah Farron
Battles we can win,
if we believe our souls
Hang in for the light, till dawn


Ze voelde hoe zijn hand over het kettinkje gleed maar durfde haar gezicht niet los te maken van de zijne, te bang dat hij zometeen toch haar verliet. En zijn zachte worden drongen tot diep in haar door.
Nogsteeds had ze het gevoel dat ze zometeen door haar benen zou zakken en in een hoopje stof op de grond zou belanden, maar ze hielt zich sterk. Ze haalde diep adem en sloot haar ogen.
Haar hand gleed automatisch naar de zijne en al aarzelde ze een enkele seconde pakte ze hem toch vast voor ze haar helder blauwe ogen weer opende. "Wat ik er mee wil zeggen is." Begon ze langzaam en haalde nog een maal diep adem. "Dat ik je nodig heb, Lightning en Noel waren het dan misschien die me hadden gered, maar jij was de enigste die in mn hoofd speelde, de pijn van mijn arm was niets in vergelijking met de pijn die ik voelde in mijn hart aan de gedachte van jou wellicht nooit meer terug zien.." Fluisterde ze zacht en sloot haar ogen even. "Ik wou je niet vertellen dat ik ging trainen omdat jij je dan schuldig zou voelen. En ik weet dat niemand perfect kan zijn, maar ik wil het toch, voor Lightning, maar vooral voor jou, zodat ik jou een keer kan beschermen inplaats van andersom." Haar stem stokte bij de laatste woorden, want wellicht was er na vandaag wel niemand meer om te beschermen. En terwijl haar hand de zijne nog vasthield beet ze even op haar onderlip, het gevoel van alleen zijn te willen onderdrukken..


Laatst aangepast door Mimi~ op wo okt 17, 2012 4:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptydi okt 16, 2012 11:04 am



Tell me the truth about this S4nyqb
Snow Villiers
"All I can do is go forward.
Keep fighting and surviving,
until I find the answers I need."


Hij merkte haar blik wel op maar hij had zijn aandacht er helemaal niet bij. Hij was in gedachtes verdwaald in een groot doolhof van keuzes en kwesties. Twijfels en hoop en nog veel meer dingen gingen er door zijn geest. Normaal zou hij niet echt veel denken, maar nu kon hij het even niet stopzetten. Toen hij haar hand ineens om de zijne voelde schrok hij op uit zijn gedachtes en keek haar aan. Hij wist wat hij haar aandeed nu, hij wist de pijn in haar ogen niet te ontkennen. "Wat ik er mee wil zeggen is." Begon ze en Snow richtte zijn aandacht weer op het kettinkje terwijl hij luisterde naar haar woorden.
"Dat ik je nodig heb, Lightning en Noel waren het dan misschien die me hadden gered, maar jij was de enigste die in mn hoofd speelde, de pijn van mijn arm was niets in vergelijking met de pijn die ik voelde in mijn hart aan de gedachte van jou wellicht nooit meer terug zien.." Fluisterde ze zacht en haar woorden raakte hem op precies die plek die hem zwak maakte. Ze had hem nodig, en ze wilde hem niet kwijt. Maar toch zuchtte hij even zacht en begreep toch hoe ze zich gevoeld had. "Ik wou je niet vertellen dat ik ging trainen omdat jij je dan schuldig zou voelen. En ik weet dat niemand perfect kan zijn, maar ik wil het toch, voor Lightning, maar vooral voor jou, zodat ik jou een keer kan beschermen inplaats van andersom." Hij schudde zijn hoofd waardoor zijn blonde plukken voor zijn ogen heen en weer schoten. "Ik voel me al schuldig, ik had daar moeten zijn in plaats van die Noel en Lightning." Zei hij zacht en merkte dat het echt de waarheid was. Als hij de tijd kon terugdraaien dan had hij daar gestaan om haar te beschermen en niemand anders. Hij sloot zijn ogen even en zuchtte opnieuw. Hem beschermen? Sinds wanneer moest iemand hem beschermen, dat was echt niet nodig. Hij liet zijn andere hand naar die van haar gaan en maakte haar hand los van die van hem. Hij keek haar aan en legde toen haar hand op zijn borstkas en liet zijn handen langs zijn lichaam vallen. Zijn gedachtes schreeuwde naar hem dat hij moest weglopen en nooit meer in haar buurt te komen. Maar zijn hart vertelde hem een compleet ander verhaal. Nadat hij weer zuchtte nam hij snel een besluit en sloeg zijn krachtige armen om haar heen en trok haar tegen zich aan. "En zelfs jij moet toch weten dat ik nooit van je zal vragen mij te beschermen. Je weet toch ook wel dat dat niet nodig is." Zei hij zacht en liet zijn hoofd in haar haar wegzakken. Hij had zojuist gedaan wat zijn hart hem had verteld dat hij moest doen, hopelijk kreeg hij hier nooit spijt van.
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptydi okt 16, 2012 11:29 pm

Tell me the truth about this 5akry1
Serah Farron
Battles we can win,
if we believe our souls
Hang in for the light, till dawn


Wat kon ze anders doen dan denken dat haar leven hier zou eindigen, dat Smow zometeen zou omdraaien en haar zou verlaten, het was een gedachte die ze niet aankon, die haar koud maakte tot op het bot en toen zijn woorden klonken kon ze geen adem halen.
Toen ze voelde dat hij haar hand losliet viel die zonder nut langs haar zij. Het was over..
De grootse schok kwam echter toen ze zijn handen rond haar rug voelde, haar ogen schoten wijd open toen ze naar hem toe getrokken werd en tranen kwamen voor de zoveelste keer dat geprek over haar wangen. Zijn stem was zo zacht en al wat ze kon doen was even verslagen knikken voor ze zijn hoofd op haar schouder voelde en zijn voorbeeld volgde voor zo goed als dat ging met zijn lengte.
De geur van zijn huid was geruststellend en ze ademde diep in voor ze zacht zuchtte en opnieuw een gevecht tegen de tranen begon. "Snow.." Fluisterde ze zacht tegen zijn schouder aan. Meer woorden konden niet over haar lippen komen ze wou hem altijd, altijd en voor eeuwig, nooit meer loslaten..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptywo okt 17, 2012 7:35 am

Tell me the truth about this S4nyqb
Snow Villiers
"All I can do is go forward.
Keep fighting and surviving,
until I find the answers I need."


Haar handen vielen eerst weg maar daar trok hij zich niks van aan. Hij wist nu wat hij ging en wilde doen. Hij zou zijn hart volgen, zoals hij bijna altijd wel deed. Hij luisterde bijna nooit naar redelijkheid of logica, dat was teveel nadenken. Hij zag nog wel dat ze even knikte, maar wilde zelf niks zeggen voor nu. Er waren geen woorden voor dit moment en hij zou ze ook niet verspillen nu. Hij voelde haar hoofd tegen zijn lichaam en hij kon een glimlach niet onderdrukken. Ze was van hem en niemand kon haar van hem afnemen. Ze zouden echt veel meer moeten uitspoken dat na dit gedoe, je zou veel meer nodig hebben om haar uit zijn hart te wissen.. Hij hoorde haar even zuchten maar bleef met zijn hoofd op haar schouder leunen. "Snow.." Fluisterde ze en haar stem gaf hem weer het eeuwige gevoel van warmte. "Serah, mijn kleine Serah." Zei hij zelf zacht en klemde haar strak tegen zich aan. Hij wilde haar niet kwijt, zij was zijn alles, zijn ziel en alles wat hem gelukkig maakte. Als hij haar om zoiets idioots zou kwijt raken, dan was hij juist de grootste idioot die er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyvr okt 19, 2012 5:27 am

Tell me the truth about this 5akry1
Serah Farron
Battles we can win,
if we believe our souls
Hang in for the light, till dawn


Serah's hart had absoluut een sprong net gemaakt en ze drukte zich nogmaals dicht tegen Snow aan met een glimlach en tranen op haar wangen. Ze wou zo blijven, voor altijd, ze wou hem niet loslaten en hem al helemaal niet vergeten hoe veel hij voor haar betekende.
"Zo klein ben ik nou ook weer niet.." Fluisterde ze in zijn schouder en duwde haar vuist tegen zijn borst terwijl ze zich uit zijn grip lospeuterde en met haar blauwe ogen opkeek naar zijn schitterende ogen. "Reus.." Ze glimlachte waterig en liet haar voorhoofd opnieuw op zijn schouderblad rusten en sloot haar ogen heel even met een waterig glimlachje.

-Ok laat gebeuren wat moet gebeuren
Waz prepare yourself >3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyza okt 20, 2012 11:56 am

Tell me the truth about this S4nyqb
Snow Villiers
"All I can do is go forward.
Keep fighting and surviving,
until I find the answers I need."


He felt her pulling herself closer to him, and he smiled in silence. Nothing could take her away from her, especially not some stupid idiot. Even though he could be one hell of an idiot some times. When he felt her fist agains his chest he chuckled as he looked down on the woman who made his life perfect. He didn't want to lose her, he wanted to have her with him for the rest of his life. Her words made him laugh for a moment and he smiled. ''For me, almost everyone is small beauty.'' He said with a amused voice. She got herself out of his grip and looked up at him with her watery eyes. Again he smiled at her words. ''And I will always be your, and only your giant.'' He said warmly en looked at her while she was resting her head against his shoulder. With his hand he toched her cheek and lifted up her head so she would look at him. ''And as long as you don't do anything stupid again, I will stay ypurs forever.'' He whispered softly and suddenly went down on his knee. Still looking into Serah's eyes, he took her hand and smiled briefly. ''Serah, My lovely Serah. What I am going to ask you will surely not please your sister. And to be honest, I don't care what she will say about this.'' He said slowly not breaking the eye contact. But I'm going to ask you this because I love you and I don't wan to lose you. I want to take our love to eternity.'' He whispered. ''Serah, will you marry me, will you bind our love for eternity?'' He asked. He blinked for a moment, but his eyes were still holding those of his true love. ''Lightning will accept this, I know sure.'' He said at last. Now he had to wait and see what her answer was gonna be.

Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptyvr okt 26, 2012 2:36 am

Tell me the truth about this 5akry1
Serah Farron
Battles we can win,
if we believe our souls
Hang in for the light, till dawn


At first she smiled hearing his soft words. But then as soon as he went down on one knee her eyes grew bigger and bigger, she stepped back hearing his words while tears came up again. And as soon as she heard his voice saying the words she knew would come her mouth opened in order to give an anser. But nothing came out. Just for one minute she stood like that looking like a fish on dry land with her mouth closing and opening in order to find her voice back. "I.." She finally found her voice. "Yes.." She whispered and fell on her knees looking up to him. "I do.."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Emptywo okt 31, 2012 5:49 am

Tell me the truth about this S4nyqb
Snow Villiers
"All I can do is go forward.
Keep fighting and surviving,
until I find the answers I need."


First she smiled, but then her eyes became bigger than he had ever seen. Had he shocked her that much with his question? He felt like he had to wait hours for her answer, time did not want to stand at his side for this. When he looked at Serah he got the strong urge to laugh, she looked very strange, opening and closing her mouth like she couldn't find the right words to say. But he didn't laugh, he controlled it and looked up in her beautiful blue eyes. "I.." He looked at her with a blink of hope in his eyes, wat was she going to say to him? "Yes.." She whispered and fell on her knees looking up to him. "I do.." Now he started to smile and threw his arms around her again, pulling her tightly against his chest. He did not speak, he spared this moment for now.
''Serah,'' he finally said and pulled his head up to look at her. His smile was full of love,he had her now. He had her, and he would never let her go. Nobody could take her now, she would stay at his side for the rest of his life. With his thumb he stroke over her cheek as he kept looking at her. ''And I swear, i will not let you down again.'' He said softly and gave her a soft kiss. ''Next time I will be there, protecting you.'' He smiled for a moment, but kept looking into her eyes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tell me the truth about this Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tell me the truth about this   Tell me the truth about this Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me the truth about this
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; West :: ;; Watching Tower-
Ga naar: