V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 He will save me just in time..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

He will save me just in time.. Empty
BerichtOnderwerp: He will save me just in time..   He will save me just in time.. Emptyza jun 09, 2012 6:25 am

Mimi zuchtte en verschool zich weer in een hoekje ver weg in de schaduwen. Met een klein lappen popje in haar handen. Daar was ze dan. Ze moest dit doen, wou ze later terug kunnen komen voor haar dochter. Ze waren veilig. Sara was veilig. Mimi wist dat ze nu opgegroeid moest zijn, ze wist dat Hunter voor haar dochter had gezorgd nadat Meredith naar Seth was gegaan. Ze wist dat Maylaine ook veilig was en Dave sterker werd.
Ze wist dat Seth haar nooit zou vergeven voor haar vertrek..
Een traan rolde over de wang van de eeuwig jonge Mimi. Ze was veranderd in iets wat ze nooit had willen zijn. Ze was veranderd en vernederd. Had haar ouders moeten beschamen en had zich moeten verstoppen in de schaduwen. Met elke cel in haar lichaam mistte ze haar vroegere leven. Niet het leven dat elke Elf naar haar op keek. Niet het leven dat iedereen voor haar boog als de uitverkoren Queen langs liep. De overdreven geur van bloed prikkelde haar neusgaten en ze moest weer kokhalzen. Op haar handen steunend gaf ze opnieuw over. Tranen stroomde weer over haar wangen terwijl ze zo bleef zitten. Ze was er nog niet aan gewend, van vegetariër naar bloedzuiger.. Het was te veel gevraagd van haar lichaam. Ze kon het niet aan. De plas van bloed vermengd met gal rond haar honden zorgde er voor dat ze een vies gezicht trok. En toch ging ze verder. Mimi had maar een enkel doel voor ogen, een doel dat ze hoe dan ook moest behalen.
Ze moest Seth terug zien, ze moest overleven voor Setherian Fel'dan. Zij was niet meer Mimi Telrunya nee, haar naam was Mimi Fel'dan en dat sterke gevoel stroomde door haar aderen. Dat gevoel zorgde er voor dat ze door ging. Dat gevoel maakte haar sterker en ze zou niet opgeven. Nooit zou ze opgeven. Mimi zou door gaan en ze zou Seth weer in haar armen sluiten. Of ze zou sterven terwijl ze dat doel probeerde te bereiken!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

He will save me just in time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He will save me just in time..   He will save me just in time.. Emptyza jun 09, 2012 7:51 am




~Flashback~

Roxanne opende haar ogen en zag waar ze terecht was gekomen. Was dit het eind van haar? Ze keek omhaar heen en zag dat ze nog leefde."Wat si dit?" Rox keek om haar heen en keek naar haar handen die onder het bloed zaten. Toen keek ze naar het strand waar allemaal doden zeemeerminnen lagen en Brooke die te laat was met waarschuwen. Rox wist het toen weer het gevecht dat ze had over leeft als ene wonder en niet zomaar een wonder het boven natuurlijek moest geholpen hebben of het was haar dochter. Ze wist het niet zeker maar Lucetta zou toen al in staat zijn op iets gruwelijks. Rox keek om zich heen en glimlachde. Ze liep toen naar het kind dat Brooke hete en keek naar hara koude ziel lose lichaam. Rox glimlachte en kon er bijna omlachen de mermaid queen had haar dood hier gevonden en zou niet kunnen rusten. Rox pakte toen haar goude ring met de mooie diamanten er in. Dit zou haar souvenier zijn aan deze dag de dag dat de zeemeerminenn ten onder zijn gegaan. Rox dee gerust de ring om en wist dat iedereen dacht dat ze dood was maar niemand wist over lucetta behalve de doden arme denaii en haar vieze dochter.

Rox opende haar ogen in het nieuwe gebied waar ze zat met een glimlach naar de mermaid queen ring die nu haar bezit is. Ze rook een geur die bekend in haar neus was en volgde het. Ze wist wie het was het moes wil Mimi zijn haar oude vriendin. De vriendin die haar in de steekt late op de dag dat dit gebeurde. rox kon die dag nog goed beseffen die dag dat haar leefde veranderde de dag dat haar ziel haar lichaam verlaten. De dag dat haar lichaam geen rust meer vond en ed dag dat ze haar gevoel verloor. De dag dat haar lichaam vooraltijd zou branden. Dat ze nooit meer normaal zonder pijn zou kunnen leven als je dit leven kon noemen. Rox keek ijskoud toen ze terug dacht maar ze had wraak genomen. Ze had wraak genomen op de moordenaar van haar vriend en op mimi. De wraak dat mimi een wrak maakte en Seth woest en verdrietig heeft gemaakt. Het bewijs dat Rox niet met zich liet sollen. Rox lachte toen aan het terug denken en ook toen ze haar handschoen draagde met ene wapen die naar haar wens veranderede wat ze wou. Rox zou vooraltijd de monster zijn en dat wist ze ze leefde op verdriet van anderen.

Rox liep toen verder en zag haar toen daar de wrak Mimi. Ze lachde even en kwam gerust verder vooruit met ene grijns."Je blijft zwak." Was haar eerste ogen terwijl Rox in de ogen van Mimi keek zonder genade. Rox had wat beters ze had de zeemeerminnen overleefd op haar kracht en daarmee bewezen dat ze ene van de sterkere is. "Je dacht waarschijnlijk dat ik dood was toen Vyndi me verrade." Glimlachde Rox maar haar glimlach verdween. Ze keek toen goed naar mimi met haar koude ogen en wist dat dit veel geschiedenis omhoog zou brengen om haar o te zien. "De oude queen is geveld door een oude vriendin."





(moet inkomen)
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

He will save me just in time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He will save me just in time..   He will save me just in time.. Emptyma jun 11, 2012 5:41 am

"Je blijft zwak." De bekende stem maakte haar koud rond haar hart en geschrokken hief ze haar hoofd om recht in de ogen van Rox te kijken. "Je dacht waarschijnlijk dat ik dood was toen Vyndi me verrade." Glimlachde Rox maar haar glimlach verdween. "De oude queen is geveld door een oude vriendin." Langzaam kwam Mimi overeind. Ze was groter als Rox en keek op haar neer. Al was Rox alsnog veel gevaarlijker als zij ooit zou zijn. Rox had haar gemaakt wie ze nu was. Een monster en niets meer dan een bloedzuiger. Mimi walgde van zichzelf en walgde er van dat Rox ooit haar vriendin was geweest.
Die gedachte bracht haar meteen terug bij Jasmyn. Ze was ergens en Mimi moest haar vinden. Mimi moest haar vertellen zo ver mogelijk weg te blijven van Sára. Net als Seth, ze mochten geen contact met haar dochter hebben. Het was nooit Mimi geweest wie Vyndi nodig had al had ze het altijd gedacht. Het was Sára..
Zacht slikte Mimi terwijl ze de vampier van wie ze dacht dat ze al tien jaar dood was onderzoekend aankeek. "Dat dacht ik inderdaad." Haar stem was schor sinds ze hem niet meer zo vaak gebruikte als dat ze eens deed. Bovendien was het gewoon te pijnlijk om haar nieuwe stem te horen. Het was niet meer de stem die toebehoorde and Mimi. Het was een ander die gewoon op haar leek. Een monster dat zich in haar ziel had geplaatst en het deed zo veel pijn om zo over die dingen na te denken. "Weet je lieve grote nicht het al dat je nog leeft?" De haat in haar stem was duidelijk hoorbaar. De haat die uitging van Vyndi, Vyndi wie haar dochter, haar vriendin en haar partner onder zich wou werpen. Mimi wist dat het nooit zou gebeuren en toch was het beangstigend.. Ook was Mimi deels dankzij Vyndi nu vampier. Vyndi was degene die Rox had gemaakt. Ja, haat was er absoluut. En toch vroeg Mimi zich stilletjes af wat er in haar hoofd om zou gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

He will save me just in time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He will save me just in time..   He will save me just in time.. Emptyma jun 11, 2012 10:16 am


Rox hoorde dat mimi haar stem niet wou horen en wist dat zo. Ze wou haar een dodelijke blik geven maar toen ze Mimi zo zach kon Rox niks doen er brak iets in haar en deels kwam het doro verraad. "Ze weet het niet." Sprak Rox met ene oude stem, deels nog vampier maar wel ene bekende stem. Rox keek Mimi toen ana maar kon niks aan haar dode ogen doen die zo gevormd waren. "Ze heeft em veraden en me achter gelaten." Sprak Rox rustig uit en keek mimi toen voor het eerst weer met stille ogen aan zonder moord neiging maar met egbalde vousten van haat aan Vyndi. Rox was deels egschok dat het zo ging maar deels wist ze dat ze een soort bedreging was voor haar nicht en dat zou iedereen zijn. Rox keek toen even naar de gond en keek toen naar Mimi."Ik doe ej geen pijn meer de enige die ik nu nog pijn wil doen is me nicht de verrader." Zei Rox toen were met een dode stem en sprak de zoete dood van Rox uit over haarnicht. "Ze is nog niet van me af, dat beloof ik." Rox keek toen weer Mimi aan en wist dat ze zich anders voelde de tien jaar had hara sterker gemaakt en kalmer maar nog steeds met moord lust en haat. Alleen zag Rox dat Mimi haar leven niet zo was maar nu wel haat aan haar had maar wat kon Rox den dat ze zo gemaakt was het enige wat Vyndi van haar wou was kracht als wapen en die had ze nu verknoeid. "Je wou em niet in de steek laten die nacht he?" Sprak Rox rustig uit en keek toen haar oude vriendin aan die deels walgde van haar zelf. Rox zuchte er om maar gign toch verder. "Het moes zo voor jou veiligheid." Rox keek toen weer naar de vloer en zuchte. "Ik wou het liefst toen ik daar doodgebloed was dan deze verdoemde duister." Rox keek toen were naar Mimi en stapte toen gerust dichter bij en keek haar aan. "Je wou het niet zo hebben." Zei Rox rustig en keek haar toen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

He will save me just in time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He will save me just in time..   He will save me just in time.. Emptydi jun 12, 2012 3:23 am

"Ze weet het niet." Sprak Rox met ene oude stem, deels nog vampier maar wel ene bekende stem. "Ze heeft em veraden en me achter gelaten. Ik doe ej geen pijn meer de enige die ik nu nog pijn wil doen is me nicht de verrader. Ze is nog niet van me af, dat beloof ik. Je wou em niet in de steek laten die nacht he? Het moes zo voor jou veiligheid. Ik wou het liefst toen ik daar doodgebloed was dan deze verdoemde duister." Rox stapte toen gerust dichter bij en keek haar aan. "Je wou het niet zo hebben." Zei Rox rustig en keek haar toen aan.
Meteen verschoot Mimi weg in de duisternis terwijl ze zacht siste. Ze had geen zin in weer zo'n spelletje. Ze kon Rox, of nou ja de nieuwe Rox. Ze wist dat ze niet te vertrouwen was en Rox enkel uit was op haar pijn. Ze sloot haar ogen langzaam terwijl ze zo onopmerkelijk mogelijk zo ver mogelijk van de vampier vandaan probeerde te komen. "Blijf bij me uit de buurt." Siste ze zacht terwijl ze haar spieren spande. "Je kan zeggen wat je wil maar je zal je toch weer voegen bij Vyndi. Ik weet dat je Seth, Jasmyn en mijn kinderen wil pijn doen. Ik zal het niet toelaten en zal me zeker nooit bij jullie voegen." Ze gromde zacht en pijnlijk keek ze even weg. Dit gedeelte van zichzelf haatte ze. Ze had nog veel menselijkheid in zich maar op momenten als deze voelde ze zich zo hulpeloos. Monsterlijk.. Het beest dat ze diep vanbinnen was. Het beest dat naar bloed zocht en niet zou stoppen voor het bloed vond. Ze haatte zichzelf.. Maar deze kant zou ook in haar voordeel kunnen werken. Rox zou bij haar wegblijven. Andere zouden bij haar wegbijven en Mimi zou in stilte rotten tot ze weer haar weg terug kon vinden naar Seth. Tot ze hem weer in haar handen kon sluiten. Tot ze zich weer goed voelde en tot ze weer kon leven..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Jasmyn

Jasmyn


Aantal berichten : 641
Dirua : 601
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hilversum

Character
Real name: Shanice
Characters:
Objects:

He will save me just in time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He will save me just in time..   He will save me just in time.. Emptydi jun 12, 2012 9:05 am


Meteen verschoot Mimi weg in de duisternis terwijl ze zacht siste. Ze had geen zin in weer zo'n spelletje. Ze kon Rox, of nou ja de nieuwe Rox. Ze wist dat ze niet te vertrouwen was en Rox enkel uit was op haar pijn. Ze sloot haar ogen langzaam terwijl ze zo onopmerkelijk mogelijk zo ver mogelijk van de vampier vandaan probeerde te komen. "Blijf bij me uit de buurt." Siste ze zacht terwijl ze haar spieren spande. "Je kan zeggen wat je wil maar je zal je toch weer voegen bij Vyndi. Ik weet dat je Seth, Jasmyn en mijn kinderen wil pijn doen. Ik zal het niet toelaten en zal me zeker nooit bij jullie voegen." Ze gromde zacht en pijnlijk keek ze even weg. Dit gedeelte van zichzelf haatte ze. Ze had nog veel menselijkheid in zich maar op momenten als deze voelde ze zich zo hulpeloos. Monsterlijk.. Het beest dat ze diep vanbinnen was. Het beest dat naar bloed zocht en niet zou stoppen voor het bloed vond. Ze haatte zichzelf.. Maar deze kant zou ook in haar voordeel kunnen werken. Rox zou bij haar wegblijven. Andere zouden bij haar wegbijven en Mimi zou in stilte rotten tot ze weer haar weg terug kon vinden naar Seth. Tot ze hem weer in haar handen kon sluiten. Tot ze zich weer goed voelde en tot ze weer kon leven..

Rox lachte toen uit. "Lieve Mimi ik doe je geen pijn meer ik heb een veel mooiere prooi." Zei ze met ene glimlach terwijl haar dode ogen haar aan staarde. "Denk je nou echt dat jij erger kan zijn dan de schepsel die me heeft gemaakt." Zei Rox nu weer duister. Terwijl ze dat zei begon het duister te overheersen en haar haar wapperde door de wind die over de vlakte strijkt en de gil van de nacht mee bracht. Rox keek toen weer duivels naar Mimi en wist dat ze met ene beweging een eind er aan kon maken maar waarom nou doen als lang laten lijden veel leuker was? "Mimi de enige reden dat ik nu geen einde aan ej zielige leven maakt dat het veel leuker is als je handen niet zelf vuil hoeft te maken." Rox keek toen speels naar haar en maakte een stap naar voren om een leuke reactie te krijgen die ze wou. Ze wou de woede horen die ze er uit kon schreeuwen zodat Rox alleen maar woorden hoef te gebruiken om haar nog harder te breken dan dat ze was. Rox keek toen dood naar mimi en zei de laatste woorden die vlak bij de drempel moes komen. "Je bent niks en je miezerige kinderen ook."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





He will save me just in time.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: He will save me just in time..   He will save me just in time.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
He will save me just in time..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» For the first time
» For the first time in years..
» Time to relax, she said.
» It's time for a showdown
» Needing time to heal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: