V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Ceremonie 22'06'12

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
.:TessaLyra:.

.:TessaLyra:.


Aantal berichten : 492
Dirua : 283
Registratiedatum : 21-03-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dark forest

Character
Real name: TessaLyra
Characters:
Objects:

Ceremonie 22'06'12 Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie 22'06'12   Ceremonie 22'06'12 Emptyvr jun 22, 2012 8:26 am


Ceremonie 22'06'12 I26h39
M A Y L A I N E
My love is unconditionally
until you lie to me


Het jonge meisje met haar tien jaar maar haar gedachtegang was als die van een volwassen omdat ze een halve wizard was. Dochter van Setherian en een onbekende shapeshifter wie nu overleden is tijdens de geboorte. Maylaine stapte haar bed uit. Het was bijna thuis voor de ceremonie die voor vandaag geplant stond. Om zonhoog zouden de shifters zich voor het grasveld verzamelen om te luisteren wie er gepromoveerd zou worden. Het jonge meisje keek door het raam naar de stad die voor haar kasteel lag. Snel trok ze een kort wit jurkje aan. Een jurkje die bij haar uiterlijk past maar niet haar innerlijk. Maylaine liep naar de eetzaal waar haar eten was klaar gezet op de lange tafel. Kort nam ze hapjes en toen ze klaar was met het eten liep ze naar de open plaats waar al een paar shifters waren. Maylaine liep er langzaam heen terwijl steeds meer mensen kwamen kijken.

Maylaine keek naar alle shifters die gekomen waren. ''Lieve medeshifters, bedankt voor het komen bij deze ceremonie.'' Begon de zachte stem van Maylaine ze wachtte even tot het stiller werd. ''Jullie zijn hier bijeengekomen voor een Ceremonie om Apprentices hunters te maken en de partnerschappen tussen een paar koppels te verbreken en nieuwe te vormen. Maar ook om een apprentice hunter te maken en onze nieuwe healer apprentice te verwelkomen.'' Sprak de tien jarige leader en keek even naar iedereen. ''De keuzes die gemaakt zijn waren niet makkelijk, vele van jullie beschikken over goede kwaliteiten, maar zelfs shifters met goede kwaliteiten kunnen botsen met elkaar.''

Het tienjarige meisje met het gedachtengang van een achtienjarige keek naar haar volk. Haar gedachte gang was volwassen en rechtvaardig. Het was geen eigenschap die ze van haar vader had gekregen. ''Willen de volgende apprenticen naar voren komen en mij vergezellen op dit grasveld.'' Haar stem klonk fier en melodieus, meteen na een korte pauze sprak ze weer. ''Feather, Aisha, Infinity, Linn, Liadalyn, Caia en Joy. Ik heb gehoord dat jullie vorige trainingen niet goed gingen dus maken we nieuwe koppels.'' Van zenuwen heeft Maylaine nog nooit last van gehad. Dat was een van de redenen waarom ze leader was, ze kon goed spreken in het openbaar zonder zenuwen of stotteren. '' Willen nu de volgende hunters hier hebben. Delaney, Aerys, Griffith, Yuuri, Norah, Anani en mijn geliefde deputy Aeris.'' Haar stem was wederom vriendelijk en uitnodigend. ''Anani, ik geef jou feather als leerlinge, leid haar op jou wijsheid die jij zelf verkregen hebt. Norah jou leerlinge zal de viertien jarige Infinity zijn, leer haar alles wat jij weet en maak haar een waardige hunter. Griffith the Griffin jou geef ik de jonge Caia als jou apprentice. Aerys, jou leerlingen zal de Catshifter Joy zijn, leer haar alles wat je weet. Yuuri, jou schenk ik Linn als jou apprentice. Delaney jou apprentice zal Laidalyn zijn leer haar alles van jou wijsheid. And last but not least. Mijn lieve deputy Aeris zou jij de lieve Aisha willen leren alles wat jij weet en al jou kracht doorgeven aan haar.'' Haar stem was gestopt het klonk stil op deze prachtige zonnige dag voor het kasteel van Maylaine.

Maylaine keek naar de klappende menigte met haar mede-shapeshifters, er heerste vrolijkheid en plezier. Iedereen hield wel van een ceremonie. Het meisje wachtte even tot de Apprenticen met hun nieuwe mentoren van het grasveld verdwenen waren. ''Dan wil ik nu graag Sora bij mij hebben.'' Maylaine wachtten even tot ze pas achttien geworden apprentice het grasveld bereikte. ''Sora je bent pas achttien geworden wat betekend dat je geen apprentice meer bent. Je mentor heeft dit bevestigd, hij had geen slecht woord over jou te zeggen. We zijn blij iemand met jou kracht en slimheid te verwelkomen als hunter van de Shapeshifters. Draag je rank met trots''

Na het eindigen van de apprentices en Sora promoveren tot Hunter was de healer aan de beurt om haar apprentice te ontvangen. ''Ik wil graag onze healer naar voren hebben Soushi, wil je naar voren komen om je nieuwe leerlingen te accepteren.'' De Melodieuze stem van Maylaine klonk uitnodigend en vriendelijk. ''Alyssa we willen jou graag verwelkomen als onze Healer apprentice, draag deze rank met trots''

Het meisje keek nog een laatste keer om zich heen. Een tevreden gevoel nestelde zich in haarzelf, en goedkeurend zag ze het juichen en nieuwe of oude begroetingen toe. Eerst was ze niet zeker geweest, maar uiteindelijk leek ze toch goed gekozen te hebben. Voor haar jonge leeftijd was ze een goede Leader, door bepaalde eigenschappen die over had genomen. Ze maakte er nu ook geen wereldspraak van, maar ze kon niet ontkennen dat het handig meegenomen was. Langzaam draaide ze zich om, en liep terug naar waar ze van gekomen was. Maylaine wou niet te lang meer daar te blijven staan, en met haar passen verdween zijzelf ook steeds verder.

Soushi -> Alyssa

Aeris -> Aisha
Anani -> Feather
Norah -> Infinity
Yuuri -> Linn
Griffith -> Caia
Aerys -> Joy
Delaney -> Laidalyn

Sora -> Hunter

-- sta je er niet bij, ben je niet actief geweest of je hebt je niet gemeld in een van de 2 topics waar dit gevraagd werd. --

Ceremonie 22'06'12 34xi00m


Laatst aangepast door .:TessaLyra:. op zo jun 24, 2012 4:39 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 235
Dirua : 225
Registratiedatum : 08-06-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Belgium c:

Character
Real name: Max
Characters:
Objects:

Ceremonie 22'06'12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 22'06'12   Ceremonie 22'06'12 Emptyvr jun 22, 2012 9:45 pm



De zon scheen warm op zijn blote armen toen de jongeman door de straten liep. Morgen was het midzomerfeest, waar hij dan toch naartoe zou gaan, samen met de Healer van de Wizards. Maar eerst stond er nog een ceremonie gepland. Zijn eerste ceremonie sinds hij hier kwam wonen. Het was nog geen tijd, maar hij haatte te laat komen. Hij kuierde nog wat rond, begroette de Shifters die hij tegenkwam met een glimlachje en volgde de straat richting het kasteel. Daar zouden ze bij zonshoog verzamelen, om te luisteren naar wie een hogere rang zou krijgen. Hij was nog steeds Hunter, en hij dacht niet dat dat snel zou veranderen. Yuuri kon de blijheid die de anderen uitstraalde bijna voelen. Het maakte hem zelf ook vrolijk. Het deed hem goed om nog een keer om te gaan met andere Shifters, na al die tijd alleen te hebben rondgedoold. Dit gevoel had hij wel gemist, het gevoel dat er anderen waren zoals hij, dat ze verbonden waren door het feit dat ze allemaal iets konden wat de andere volkeren niet konden. Hij ging tussen de menigte staan, zijn bloedrode ogen gericht op het gezicht van de leader. Het was vreemd. Ze zag er zo kinderlijk uit, maar in haar ogen had ze de blik van een volwassene. Kort somde ze op wat er ging gebeuren en uiteindelijk riep ze een heleboel Shifters naar voren. Het waren blijkbaar allemaal apprentices die een nieuwe trainer nodig hadden. Het was nu blijkbaar tijd om de leerlingen te koppelen aan een hunter. Vol verbazing schoten zijn oren naar voor toen hij zijn naam hoorde. Een kleine glimlach kwam om zijn lippen. Awesome, hij kreeg een apprentice toegewezen! Hij stapte naar voor en keek opgewekt naar Linn, het meisje dat aan hem gekoppeld was. "Nice to meet you, Linn", Zei hij terwijl hij de andere koppels volgde. Samen liepen ze van het grasveldje af, om te luisteren naar wie er nog allemaal bevorderd zou worden. Zoals eerder gezegd werd een apprentice bevorderd tot hunter en was er een nieuwe healer apprentice. Blijkbaar was de ceremonie afgelopen, want iedereen begon terug te gaan naar hun eigen woning. Hij keek de leader na, die terug naar binnen ging. Vervolgens keek hij Linn weer aan. "Je zou me dan best vertellen wat je al allemaal kan", Zei hij. Dan wist hij tenminste wat hij haar nog moest leren en wat niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamer

Dreamer


Aantal berichten : 84
Dirua : 97
Registratiedatum : 08-06-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In een doos onder je je bet XP

Character
Real name: Moontjehh ^^
Characters:
Objects:

Ceremonie 22'06'12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 22'06'12   Ceremonie 22'06'12 Emptyvr jun 29, 2012 12:33 am


Die ochtend, was Anani vroeg opgestaan. Ze liep nu door het grote kasteel, van de Shapeshifetrs. Ze had gehoord, dat hier de mentoren en dergenlijk werd gegeven. Ze was benieuwd, of ze ook was uitgekozen. Maar ze verwachtte niks. Geduldig verlogde ze haar weg door het kasteel. Peach zat op haar schouder, terwijl hij nieuwschierig rond keek. Ze haalde even een lange lok haar voor haar ogen vandaan. Uiteindelijk kwam ze bij de plek aan. Ze zag een klein meisje staan, in een witte jurk. Het verbaasde Anani nog steeds, dat ze hun leader was. Anani was veel ouder. Maar Maylaine, werd van gezegd dat ze vele levens had geleefd. En ondangs haar leeftijd, had Anani veel respect voor haar. Mischien juist wel daarom.''Lieve medeshifters, bedankt voor het komen bij deze ceremonie.'' Begon de zachte stem van Maylaine. ''Jullie zijn hier bijeengekomen voor een Ceremonie om Apprentices hunters te maken en de partnerschappen tussen een paar koppels te verbreken en nieuwe te vormen. Maar ook om een apprentice hunter te maken en onze nieuwe healer apprentice te verwelkomen.'' Sprak de tien jarige leader en keek even naar iedereen. ''De keuzes die gemaakt zijn waren niet makkelijk, vele van jullie beschikken over goede kwaliteiten, maar zelfs shifters met goede kwaliteiten kunnen botsen met elkaar.'' Anani luisterde rustig met haar armen over elkaar. ''Feather, Aisha, Infinity, Linn, Liadalyn, Caia en Joy. Ik heb gehoord dat jullie vorige trainingen niet goed gingen dus maken we nieuwe koppels.'' Hey, Feather. Die kon ze, ze had hem wel eens eerder ontmoet. Ze zag hem naar voren stappen. '' Willen nu de volgende hunters hier hebben. Delaney, Aerys, Griffith, Yuuri, Norah, Anani en mijn geliefde deputy Aeris.'' Haar wenkbrouwen schoten verbaasd omhoog. Was het werkenlijk waar? Zou ze mentor worden? Ze glimlachtte, en liep ook naar voren. ''Anani, ik geef jou feather als leerlinge, leid haar op jou wijsheid die jij zelf verkregen hebt. Norah jou leerlinge zal de viertien jarige Infinity zijn, leer haar alles wat jij weet en maak haar een waardige hunter. Griffith the Griffin jou geef ik de jonge Caia als jou apprentice. Aerys, jou leerlingen zal de Catshifter Joy zijn, leer haar alles wat je weet. Yuuri, jou schenk ik Linn als jou apprentice. Delaney jou apprentice zal Laidalyn zijn leer haar alles van jou wijsheid. And last but not least. Mijn lieve deputy Aeris zou jij de lieve Aisha willen leren alles wat jij weet en al jou kracht doorgeven aan haar.'' Ze stond erg blij en tevreden te kijken, Feather was haar leerling! Ze liep naar de jongen toe, '' Leuk Feather. Ik had het niet verwacht, ik zal je zo veel mogenlijk leren als ik weet. '' Ze glimlachtte de jongen vriendelijk toe.





Terug naar boven Ga naar beneden
~The_Master~

~The_Master~


Aantal berichten : 11
Dirua : 14
Registratiedatum : 07-06-12

Character
Real name: Call me Dieuw >333
Characters:
Objects:

Ceremonie 22'06'12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 22'06'12   Ceremonie 22'06'12 Emptyzo jul 01, 2012 3:54 am

Linn

Een stoer meisje wandelde door de drukke stad. Het was een mooie dag. ze zou vandaag een nieuwe mentor krijgen. Stiekem vond ze het wel spannend, maar ze liet het niet merken. Snel wandelde ze naar het kasteel. Haar vorige mentor was geen succes geweest. Met een gemeen glimlachje naderde ze de menigte. Ze wrong zich naar voren. Met veel bewondering keek ze naar de Leader. Ze had erg veel respect voor haar. Ze was zo jong, maar zo sterk.
''Willen de volgende
apprenticen naar voren komen en mij vergezellen op dit grasveld.''
Haar
stem klonk fier en melodieus, meteen na een korte pauze sprak ze weer. ''Feather,
Aisha, Infinity, Linn, Liadalyn, Caia en Joy. Ik heb gehoord dat jullie
vorige trainingen niet goed gingen dus maken we nieuwe koppels.''
Weer grijnsde Linn. Met gespitste oren luisterde ze verder. kom op... ga nu verder, dacht ze gespannen terwijl ze naar het grasveld liep. '' Willen nu de volgende hunters hier hebben. Delaney, Aerys, Griffith, Yuuri, Norah, Anani en mijn geliefde deputy Aeris.'' Haar stem was wederom vriendelijk en uitnodigend. ''Anani,
ik geef jou feather als leerlinge, leid haar op jou wijsheid die jij
zelf verkregen hebt. Norah jou leerlinge zal de viertien jarige Infinity
zijn, leer haar alles wat jij weet en maak haar een waardige hunter.
Griffith the Griffin jou geef ik de jonge Caia als jou apprentice.
Aerys, jou leerlingen zal de Catshifter Joy zijn, leer haar alles wat je
weet. Yuuri, jou schenk ik Linn als jou apprentice."
Verder hoorde Linn het niet meer. Yuuri was haar nieuwe mentor! Enthousiast rende ze naar hem toe. Daar zag ze hem al staan. hij stapte naar voren en zei : "Nice to meet you, Linn" Onderdanig keek ze naar haar voeten. Toen hervond ze haar brutaliteit en keek hem recht in zijn ogen. "Nice to meet you, Yuuri", zei ze ondeugend. Samen liepen ze het grasveld af. Blijkbaar was toen de ceremonie afgelopen, want iedereen ging naar zijn eigen woning. "Je zou me dan best vertellen wat je al allemaal kan", Zei hij "Eeh, ja. Ik... Ik kan goed klimmen en springen. En eeh", verder kon ze zo snel niet bedenken. Eigenlijk kon ze best weinig. Nou, dan moest Yuuri het haar maar leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie 22'06'12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 22'06'12   Ceremonie 22'06'12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 22'06'12
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie 03/07/12
» Ceremonie topic
» Wizard Ceremonie
» Elf Ceremonie Aanmelden
» Ceremonie 23-8-2012

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; East :: ;; Castle of the Animals-
Ga naar: