V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Time to relax, she said.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

Time to relax, she said.  Empty
BerichtOnderwerp: Time to relax, she said.    Time to relax, she said.  Emptydo aug 02, 2012 6:11 am

Tiro's blonde haren waaiden op door de frisse wind die in het bos huisde. Hij had zijn schouderstas losjes over zijn schouder hangen, en hield met zijn hand de band van de tas losjes vast. Hij was vanmorgen door Sára geadviseerd om eens iets leuks te gaan doen, want ze vond dat hij al zoveel werkte en hij moest volgens haar meer dingen doen wat de meeste mensen van zijn leeftijd deden. Ergens had ze wel gelijk, bedacht Tiro zich, want als 16 jarige was hij inderdaad nogal volwassen. Kruiden en mensen helpen waren dingen die hij nu eenmaal graag deed, en zonder dat hij het zelfs besefte is hij vandaag toch naar het bos gegaan om kruiden te zoeken en te verzamelen. Tiro grinnikte terwijl hij eenzaam tussen de struiken door liep en even neerknielde om een paar besjes in een potje te steken. Hij nam een pen en een etiketje uit zijn tas nadat hij het potje dichtgedraaid had. Hij kleefde het etiketje op het glas nadat hij er "jenever bessen" op geschreven had. Ze moesten toch een beetje op voorraad blijven, verzamelen als je ze ziet kan geen kwaad, bedacht hij zich. Hij stond op en hoorde vechtkreten vanuit de kuil waar hij langs liep opstijgen. Tiro besloot om af te dalen en even een kijkje te gaan nemen. Tegenwoordig waren de mentoren druk bezig met het opleiden van hun leerlingen, want het weer zat goed mee en er was een groot te kort aan krijgers. Daarbij was er nog steeds de zorgwekkende verdwijning van de vampiers. Tiro haalde zijn tas af zijn schouder en plaatste hem aan de rand van de plek op de grond. Hij nam het picnik laken eruit en sloeg het uit over de grond, waarna hij er op ging zitten. Hij nam zijn tas bij zich en nam zijn notitieboekje met pen erbij om zijn vondsten aan te vullen.

2e van de maand: Jenever bessen ten oosten van de trainingsplek gevonden.

Hij schreef altijd alles heel netjes en nauwkeurig op voor zichzelf én voor Sára. Hij keek op naar de vechtende leraar en leerling. Tiro herkende de twee, maar hij lette meer op het meisje en haar bewegingen. Ze heet Shylar, als hij het zich tenminste goed herinneren kon, en ze is maar een jaar jonger als hem. Toch kan ze beter vechten als hem, zo blijkt, maar dat kan ook niet anders aangezien hij alleen maar opgeleid is voor helen. Hij kijkt aandachtig vanop zijn plekje aan de rand van de plaats en glimlacht als hij ziet dat ze net een pauze gaan nemen. Hij wenkt haar tot bij hem.

[Je post hoeft niet zo lang als de mijne te zijn hoor x'D Ik vind het gewoon leuk om de situatie en het voorafgaande goed te beschrijven enzo, zo dat ik mij beter kan inleven ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Tiny

Tiny


Aantal berichten : 83
Dirua : 40
Registratiedatum : 24-05-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : België

Character
Real name: Tiny
Characters:
Objects:

Time to relax, she said.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to relax, she said.    Time to relax, she said.  Emptydo aug 02, 2012 6:29 am


Al zwetend, zuchtend en puffend vocht Shylar of haar hele leven ervan afhing. Alle Apprentices moesten door een mentor getraind worden op vaste tijdstippen dus zij namelijk ook. Erg lang was de kleine elf met blonde manen en goudkleurige ogen nog niet hier en het was zeker wennen aan de lange, harde trainingen. Toen ze even uit haar ooghoeken keek zag ze een blonde jongen op een picknick laken ging zitten, een boekje bij hem nam en er iets in opschreef. Was dit niet de leerling-healer van de elves?

Haar aandacht werd weer getrokken door haar mentor die haar nog een paar minuten hard liet trainen en toen een pauze inlastte met dank van Shylar die nu nogsteeds hard pufte van het werk. Met haar hand veegde ze de hoeveelheid zweet van haar voorhoofd en zag dat de jongen haar wenkte om bij hem te komen. Dit aanbod sloeg ze al zeker niet af. Met trage passen wandelde ze tot bij hem en keek hem met een lieve blik aan. 'Hoi! klonk haar zachte stem, wachtend op zijn wederantwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

Time to relax, she said.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to relax, she said.    Time to relax, she said.  Emptydo aug 02, 2012 7:25 am

Met trage passen wandelde het meisje naar hem toe. Ze keek hem met een lieve blik aan tijdens het wandelen. "Hoi!" Haar stem klonk zacht. Tiro glimlachte. "Shylar, toch?" Vroeg hij en keek even onzeker, want hij wist niet helemaal of hij het juist had. Hij legde het boekje naast hem neer. "Waar zijn mijn manieren," Hij grinnikte even en gebaarde naar de plek op het deken naast hem. "alsjeblieft, ga zitten." Hij ging in kleermakerszit zitten. "Je kan goed vechten, heb ik gezien?" Hij zei het een beetje op een vragende toon, alsof hij haar bevestiging wou voor iets dat al bewezen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Tiny

Tiny


Aantal berichten : 83
Dirua : 40
Registratiedatum : 24-05-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : België

Character
Real name: Tiny
Characters:
Objects:

Time to relax, she said.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to relax, she said.    Time to relax, she said.  Emptyvr aug 03, 2012 6:18 am

De blonde jongen glimlachte en keek even onzeker. 'Shylar toch?' Shylar knikte waardoor haar haar meebewoog. Dat was nou de straf van middel-lang haar. Het liefst zou ze het helemaal lang willen laten, maar van haar mentor mocht dit niet. - "Shylar, dat word nadelig voor je vecht- en verdedigingskunsten. Als je bij je haar word gepakt ben je verloren." - Ze glimlachte toen hij zijn boekje even naast hem opzij legde. 'Waar zijn mijn manieren,' Hij grinnikte even en deed een gebaar op het deken naast hem - een teken dat ze naast hem mócht zitten. Niet dat ze dat sowieso niet had gedaan, maar het was natuurlijk altijd leuker om " toestemming " te krijgen..

'alsjeblieft, ga zitten.' zei hij en ging in kleermakerszit zitten. Al snel deed Shylar hetzelfde en het voelde als een soort opluchting om ook maar even kunnen uitrusten van die trainingen. 'Je kan goed vechten, heb ik gezien?' zei hij op vragende toon. Haar lippen krulden zich weer tot een glimlach. 'Oh stop it you.' zei ze een tikkeltje verlegen en blozend. Komop meid, laat je nou niet van de kaart wassen door een simpel compliment. 'Maar ja, ik denk het. Als iedereen me een compliment geeft.' dat laatste fluisterde ze bijna. Eens verlegen, altijd verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

Time to relax, she said.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to relax, she said.    Time to relax, she said.  Emptyvr aug 03, 2012 11:34 am

Het meisje knikte en haar haren bewoogden daarbij mee. Shylar ging zitten en nam net zoals Tiro een kleermakerszit aan. Ze glimlachte naar de jongeman en hij wreef een van zijn blonde lokken achter zijn oren zodat hij haar aan kon kijken met zijn heldergroene ogen. "Oh stop it you." Zei ze verlegend en blozend. Tiro lachte op een zachte toon. Hij was ook zo'n typetje die verlegen was en niet graag complimentjes kreeg, dan gaf hij er altijd eentje terug omdat hij het minder gênant wou maken. "Maar ja, ik denk het. Als iedereen me een compliment geeft." Ze fluisterde het bijna. Hij glimlachte zijn tanden bloot en keek haar vrolijk aan. Hij legde zijn hand op haar schouder. "En ze hebben gelijk." Antwoorde hij vriendelijk. Hij haalde zijn hand weg en boog zich naar zijn tas om er een appel uit te halen, waarbij hij er gelijk nog eentje nam. "Je hebt vast honger na zo'n bikkelharde training." Hij reikte haar de appel aan. "Daarbij is fruit gezond om na een workout te eten." Hij glimlachte en zette zijn tanden in de appel die hij voor zichzelf genomen had. Hij genoot van de zoete smaak, en had om toe te geven wel best een grote honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Time to relax, she said.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Time to relax, she said.    Time to relax, she said.  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Time to relax, she said.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» For the first time
» He will save me just in time..
» For the first time in years..
» It's time for a showdown
» Needing time to heal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;;North :: ;; Everlasting Forest-
Ga naar: