V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 It's time for a showdown

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptydo feb 07, 2013 8:15 am

Woest ja dat was ze. De roodharige godin was woest haar handen jeukte en haar ogen trokken geiriteerd samen. De brief in haar hand was ondertussen tot een propje gevouwen en langzaam kwam ze omhoog. Loira meekomen. Iedereen houd je aan het plan." Gromde ze laag voor ze naar Ken's kamer stapte even grijnsde naar het bed dat nogsteeds zo.. rommelig er bij lag en stapte naar de kast. "Ken is ontvoerd, hij is er in geluisd door zijn eigen broer, ze dreigen hem te doden als wij ons niet overgeven." Gromde ze terwijl ze die zelfde witte jurk uit de kast rukte die ze weken geleden ook aan had gehad waardoor haar koning zo woest was geworden. "Voor speciale gelegenheden.." Gromde ze even en trok haar jurk uit om vervolgens de beeldschone witte over haar boezem heen te trekken. Na heel even in de spiegel gekeken te hebben en door Loira in stilte haar haren te hebben laten doen draaide ze zich om. "Loira, wat er ook gebeurd ik wil dat je na deze ontmoeting vlucht, het maakt niet uit waarheen of waarnaar toe. Neem mee wie je mee wilt nemen en verdwijn." Haar stem was als een bevel en hoewel Vyndi de angst voor het vertrekken in Loira haar ogen kon lezen knikte deze toch stilletjes en draaide zich om om bij de deur te wachten.

De trip naar het nieuwe gebied van de rassen was kort en met enige stille honger in haar onderbuik keek Vyndi toe vanuit de schaduwen. Hier en daar hoorde ze wat geluid, de hinderlaag die ze had voorbereid mocht er iets onverwachts gebeuren. Uiteindelijk kwam de roodharige vampier omhoog en staarde met haar ijzig blauwe ogen richting de grote leiders die zich verzamelt hadden. Ze herkende Mariah, Jasmyn en wonderbaarlijk genoeg zelfs Hunter, Seth en Mimi die de moed hadden gehad haar te ontmoeten. Maar nergens zag ze Ken. Zacht gromde ze en kwam toch tevoren uit de schaduwen met een onschuldig lachje op haar gezicht en Loira sterk naast haar die haar schouders nog nieteens haalde. "Wat een verassing, al mijn beste vrienden bij elkaar tegen mij gekeerd. Maar toch herken ik een iemand niet. Waar is Ken?" Siste ze grommend en staarde naar de leiders en verloren zielen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptydo feb 07, 2013 9:15 am

Because shut up that's why



"Zo zeg, ben jij stoer." Bromde de forse vampier met een sarcastische ondertoon duidelijk hoorbaar in zijn stem. Het schuur van de strakke touwen schuurde langs zijn achter zijn rug vastgebonden polsen. Hij zat al sinds zijn kidnapping op een krakkemikkige stoel die veel te klein was vergeleken zijn gigantische lichaam. Het zinde de leider der vampieren helemaal niet. Ken was degene die de afgelopen tijd vier gijzelaars had gehad om zijn masterplan in werking te stellen samen met Vyndi, maar nu waren de rollen omgekeerd. Hij staarde recht in de helderblauwe ogen van zijn broer, die vuile verrader. En zoals gewoonlijk hadden ze allebei die enorme grijns op hun gezicht, arrogant van haat jegens elkaar. Nu kon Ken er zeker niet meer mee lachen, na wat die blauwharige jongeman hem geflikt had. Dave snoof smalend en rollend met zijn ogen draaide hij zich om richting de deur. "Ren maar." Lachte Ken luid, om alleen achtergelaten te worden op de bouwvallige stoel waar hij met opgetrokken benen noodgedwongen op moest zitten.

Even later zwaaide de deur van de ruime kamer, waar hijzelf zich in het midden ervan bevond, open om drie figuren te onthullen. Één vrouw en twee mannen, Ken herkende de vrouw als een van de leiders. De andere twee waren waarschijnlijk twee van diens volk. De vrouw liep zwijgend naar de stoel toe en ging op de grond achter hem neerzitten om de touwen los te knopen met haar dunne vingers. "Ja ga maar op je knietjes schat, het wordt hoog tijd dat je me los maakt." Ze reageerde niet op die opmerking en in een mum van tijd werd de roodharige leider al beetgenomen aan weerszijden door twee man. Hij had niet eens de tijd om zich los te wrikken gehad, uit zijn ooghoeken zag hij het blinkende zicht van een naald. Ze boorden hem in zijn halsader en spootten de vreemde vloeistof in, hij mocht dan wel een vampier zijn maar tegen slaapmiddel kon hij niet...

"Wat een verassing, al mijn beste vrienden bij elkaar tegen mij gekeerd. Maar toch herken ik een iemand niet. Waar is Ken?" Ken hoorde het sissende maar toch zo zalige geluid van Vyndi's stem weerklinken, niet zo ver van bij hem vandaan. Het tintelende gevoel van grasprietjes langs zijn wang liet hem bijna wegdromen. Hij voelde zich nog steeds erg versuft en licht in zijn hoofd. Hij had geen tijd om te bekomen want hij werd al weer omhoog gesleurd aan zijn armen. Hij probeerde zich opnieuw los te worstelen en wierp ze haatdragende blikken toe met zijn amberen ogen maar ze duwden hem simpel naar voren. Stom slaapmiddel. Ze grepen hem beter vast en probeerden hem op de grond te duwen, maar hij liet zich niet doen. Al snel kwam Vyndi in beeld..



Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptydo feb 07, 2013 9:31 am

Het zien van Ken deed haar even haar wenkbrauw optrekken maar vervolgens zacht sissen. Ze kon het van deze afstand al ruiken dat ze een of ander chemisch middel in zijn bloed hadden gespoten. Haar ogen bleven heel even in de zijne gehaakt voor ze ze wel moet lospeuteren om Mariah Fel'dan recht aan te kijken. "Dus je moet zo nodig smerige trucjes gebruiken omdat je het op eigen kracht niet kon winnen?" Gromde ze even voor ze naar voren stapte en een steen rond haar hals los rukte. "Dit is wat je wil nietwaar.." Siste ze zacht terwijl ze het in haar hand liet spelen. Haar ogen vlogen heel even naar Setherian die onder zijn mantel was gehuld als een zielig schaapje dat zich verschool voor de realiteit terwijl hij Mimi dicht tegen zich aan hielt. "Maar waarom zou ik het je geven? Wat is Ken voor mij.. Ik wil slechts een ding, ken je de verhalen niet?"

Mariah keek even hulpzoeken op naar Setherian als een klein meisje dat aan haar papa vraagt of ze het wel goed doet vervolgens draaide ze haar slanke hoofd weer naar Vyndi die haar toe grijnsde. "Ik ken elk verhaal en die van jou is het meest misselijkmakend." De woorden zorgde er voor dat Vyndi begon te lachen en ze klemde opnieuw het steentje in haar hand. "Ik had je uit de weg moeten ruimen toen je nog een onbenullig kind was." Siste Vyndi zacht en keek met een grijns naar Setherian die ze zag verschieten. "Ik ben hier niet om spelletjes te spelen Montgomery!" Het weerwoord van Mariah deed haar niet veel en ze haalde even haar schouders op. "Maar zie je dan niet dat je in een groot spel bent. Denk je nou echt dat ik niet al had voorzien dat Ken zo dom zou zijn om gevangen te worden door zijn eigen broer. Hij was enkel lokaas en jij bent mijn prooi. Ik heb alles uitgestippeld vanaf het begin. Mijn volk luistert nogsteeds naar mij, Ken was gewoonweg een pion op mijn schaakspel, je kan geen kant op Mariah, je weet het nog niet maar je bent omsingeld mijn gehele volk wacht om mijn teken. Verzet is zinloos.." Ze grijnsde kil maar haar ogen gleden heel even naar Ken, zo lang hij maar de waarheid in haar leugens of zo ver weg was dat hij niets merkte van dit alles want zijn woedde kon ze hier niet bij hebben. Bovendien had ze geen zin in hem boos hebben over dat ze die jurk aan had..

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptydo feb 07, 2013 9:46 am

Because shut up that's why


Vyndi's prachtige ogen bleven een tijdje gefixeerd op de leider der vampieren, hij hield de blik aan en voelde de spieren van zijn armen trillen terwijl hij zich probeerde te verweren. Ondertussen moest hij ook nog eens proberen te luisteren naar de speech die Vyndi opvoerde, en de antwoorden die ze terug gekaatst kreeg moest hij proberen te verstaan. De woorden die ze verkondigden drongen echter niet tot hem door, zelfs het deel waar Vyndi predikte dat hij slechts een pion in zijn schaakspel was. Was hij niet haar koning? Stond hij niet hoger dan haar?! De strakke blik vol woede maakte plaats voor een ontzette uitdrukking waardoor hij overmeesterd werd en op de grond geduwd werd. "Jouw volk?" Snoof hij toen het allemaal doordrong. "Ik ben leider, weet je nog." Siste hij. Hij probeerde zich terug overeind te worstelen maar werd abrupt aan zijn roodkleurige haren in bedwang getrokken, tot hij terug op de knieën getrokken werd.



Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptydo feb 07, 2013 9:57 am

Mariah was sprakeloos wat Vyndi maar al te veel plezierde maar toen ze de stem van Ken hoorde werd het haar even koud om haar hart. Fuck hij nam het verkeerd op. Snel keek ze hem even aan hopend dat haar ogen hem tot stilte zouden brengen zouden snappen wat ze probeerde te doen. "Hush Fluffy.." Klonk haar stem enkel en ze draaide haar hoofd weer om naar Mariah om enkel op dat moment iets van een grom te horen, haar ogen werden groter toen ze zag hoe iemand Ken ruw omlaag trok aan zijn haar en ze zette grommend een stap in de richting van haar koning. "Laat hem los." Siste ze laag en voelde haar lichaam tintelen. "Wat zei je zo net over niets om hem geven Montgomery?" Mariah's grijns was er een die Vyndi wel van haar gezicht kon rammen en ze gromde even. "You're taking it to far princess." De haat in de stem van Vyndi drong diep door in de wizard maar zo juist had Vyndi ook haar zwakke punt bekend gemaakt. Ken. Of liever gezegd op dit moment dacht Mariah Ken's haar.

Haar ogen gleden weer naar de roodharige vampier king en ze slikte even. "Vind je ook niet dat hij vreselijk lang haar heeft Montgomery." Vyndi's ogen werden groter en ze draaide zich in Mariah's richting. "Wat zei je.." Mariah begon te lachen en kwam omhoog om naar Ken toe te lopen en zonder angst haar vinger onder zijn keel te leggen en vol aan zijn haar te trekken om zijn gehele keel bloot te leggen. "Ik zou zeggen, knip het er allemaal af. Het is toch geen wijf. Of heb jij niet zo veel macht over jouw volk Montgomery?" Een woeste grom gleed over Vyndi's lippen terwijl ze naar voren schoot. Verbazingwekkend genoeg hielt niemand haar tegen en ze maakte een snelle stop vlak voor Ken om Mariah's handen weg te slaan en haar drijgend aan te kijken. "Blijf met je klauwen van hem af." Haar gegrom was laag en als blikken konden doden was Mariah nu al drie meter onder de grond begraven. Heel even gleed Vyndi's hand naar achter om voor een enkele seconde Ken aan te raken voor ze weer opstond en van boven af op Mariah neerkeek. "Laten we door gaan met de deal kind." Gromde ze zacht en keek nog even naar Ken hopend dat ze nu wel genoeg had laten zien om hem te vertellen dat ze er alles aan zou doen hem hier uit te krijgen. Haar hele toneelstuk was toch al verpest kon ze net zo goed harde feiten op tafel smijten en hopen dat ze de hele boel op kon lichten.

Nu eindelijk nam ze plaats op een luxe stoel die was neergezet tegenover Mariah en grijnsde even. "Goed, ik wil de steen jij wilt je speelmaatje. Eerlijke ruil?" Vyndi gromde even en keek Mariah aan. "We hebben het hier over een brokje magisch steen tegenover het leven van een koning. Laat hem eerst los, ik heb nog veel meer eisen." Ze gromde nogmaals maar een grijns lag op haar lippen. Mariah keek even moeilijk maar keek vervolgens de twee aan die Ken vasthielden en Vyndi wachtte met een lichte spanning in haar vingertoppen wat het onzichtbare bevel zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptyzo feb 10, 2013 10:03 am

Because shut up that's why

De troetelwoorden die uit Vyndi haar mond kwamen klonken niet gemeend, maar langs de andere kant toch weer wel.. Het voelde allemaal zo raar, al kon het nog steeds zijn dat de verdoving nog niet uitgewerkt was. Het deed er allemaal niet toe, de leider der vampiers voelde de warme aanraking van vingers langs zijn kin. Vingers die toe behoorden aan Mariah, de wizardleider. Zijn haren, afknippen? Hij vond het wel best zo. Wat hem het ergste irriteerde was het feit dat ze hem een wijf noemde. Voordat Ken kon reageren, zelfs maar even kon nadenken, was Vyndi al in actie gekomen. Hij voelde hoe ze na enkele acties, die voor Ken razendsnel voorbij leken te gaan, aan zijn achterhoofd kwam en vervolgens zich weer tot Mariah wendde. In ieder geval, nu had hij wel gemerkt dat ze hem misschien toch wel niet zomaar gebruikt had. Had hij haar hart nu wel of niet in zijn bezit? De twee wizards stonden nog steeds aan beide flanken van de leider opgesteld.

Een knie boordde zich hard in de vampier zijn onderrug. Die mannen hadden geen zachte hand met hem, waren dat de eisen van hun leidster geweest? Hij voelde hoe de grepen om zijn armen verstrakten. Het verdovingsmiddel was stilaan aan het uitwerken, echter waren het twee mannen die hem nog steeds tegenhielden. Normaal zou dat geen probleem geweest zijn, maar twee wizards? Hij had de kans niet om zijn tanden diep in hun vlees te boren. Met hun magische krachten hielden ze hem goed in bedwang. Vyndi zat op een stenen troon tegenover Mariah, zag hij, zoals gewoonlijk had ze weer heel wat kunnen verkrijgen bij haar vijanden, om een onderhandeling te kunnen voeren. Hij kon al ontcijferen dat ze aandachtig afwachtte wat de wizard zou doen na haar woorden. Ken voelde de greep om zijn nek verstrakken, uit zijn ooghoek zag hij de bekende glinstering die hij eerder gezien had. Gingen ze hem weer in slaap brengen? Wat had het voor een nut, enkel om hem in bedwang te krijgen klaarblijkelijk. Zodat hij zich niet zou gaan verzetten toen ze hem weer steviger bij de haren grepen. Ken verroerde geen vin



Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptyzo feb 10, 2013 10:15 am

Een zachte sis gleed over haar lippen toen Vyndi er achter kwam dat ze helemaal niet van plan waren Ken los te laten. Haar ijs blauwe ogen gleden half woest naar Mariah voor ze opnieuw het steentje vast pakte en inplaats van de leader van de wizards aan te kijken recht naar Setherian keek. "Dit heeft geen waarde voor je lieve dochtertje, dit is jouw belang." Met die woorden zette ze iets meer kracht er op en grijnsde smerig. "Mimi's leven, of nou ja menselijkheid nietwaar? De enige reden waarom jij haar nog zo dicht bij je wilt is vanwege dit. Je hebt je dochtertje gevraagd, nee gesmeekt het terug te winnen zodat jij jezelf kon verschuilen in de schaduwen nietwaar Sethy." Ze kon hem horen hoe hij zijn tanden knarste en zag de angstige blik in de blauwharige vampier die ooit een elf was geweest. Zonder op antwoord van Setherian of Mariah te wachten ging ze verder. "Mocht dit kristal breken.. Zou dat het einde beteken van je relatie met Mimi, waarom zou ik het dan nog heel houden? Dan heb ik haar als mijn persoonlijke slaaf en jou gebroken. Jasmyn is dan een fluitje van een cent." Haar ogen staarde vervolgens recht in die van de Knight. "Je liefje is ook al gevallen weet je dat nog. Tien jaar geleden."

De bruinharige knight wou haar bijna aanvallen maar stopte de aanval direct toen ze zag hoe Vyndi nog meer kracht op het stuk kristal zette. "Laat hem gaan of deze onderhandelingen zijn meteen al gestaakt en jij zal nooit meer het morgenlicht zien Setherian." Hij had nogsteeds de oppermacht, als hij zijn dochter beval Ken los te laten zou dat gebeuren ook. "Setherian Fel'dan het leven van je vrouw staat op het spel wat kies je!" Haar stem verhief drie octaven en ze was half overeind gekomen hem doods aanstaren tot hij uiteindelijk wegkeek en knikte. Met een tevreden grijns viel ze neer op de troon en hielt haar hand uit richting Ken. Ze ontspande haar andere hand en liet het kristal weer om haar nek glijden om zo te wachten tot haar koning zich aan haar zijde zou voegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptyzo feb 10, 2013 10:37 am

Because shut up that's why

Hij had in stilte met zijn amberen ogen het gevolg bekeken, met zijn bleke oren had hij aandachtig naar het gesprek geluisterd en met zijn hersenen had hij verder nagedacht over hoe hij alles het beste kon aanpakken. Het zou slechts nog even duren voor er een chaos zou ontstaan, en daar ging het al.. Vyndi leek echter alles onder controle te hebben, ze had nog steeds diezelfde smalende uitdrukking op haar gezicht. Ken worstelde zich in het korte tumult overeind, proberend zich los te werken uit de greep van de twee wizards. Hij voelde hoe hij hard aan zijn haren achteruit gerukt werd. De blinkende naald zag hij bewegen, een vlijmscherpe pijn sneed door zijn hals maar hij voelde zich niet slap.. Hij viel op zijn knieën en hief zijn hand, en alsof ze een teken hadden gekregen trokken ze het er terug uit. Hij zag de uitgestoken hand van Vyndi, de greep om zijn armen was weg. Met zijn hand tastte hij de zeerlijke plek aan zijn hals af om zich vervolgens omhoog te werken. "Ziezo, dat werd tijd." Zijn stem klonk schor, de zenuwen gierden nog steeds door zijn lijf. Hij probeerde zich zo koel mogelijk te gedragen. Zijn ledematen voelden nog steeds enorm versuft aan door het slaapmiddel. Wankelend liep hij naar Vyndi toe, hij strekte zijn armen voor zich uit en liet zijn vingers eens goed kraken. "Nou nou, waar waren jullie.. Een deal?"



Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Emptyzo feb 10, 2013 11:19 am

Hem zien wankelen zorgde er evan voor dat ze ongerust naar hem keek en haar vinger even over zijn huid liet gaan. Zonder woorden vroeg ze zich af of dat spul wel fatsoenlijk uit zijn systeem zou gaan. "Een deal ja Ken.." Klonk haar stem zacht iets rustiger dan dat ie net was en haar glimlach net zo rustig. Ze gaf hem het kristal en grijnsde even. "Het heeft emotionele waarde."

"Geef me de steen." Mariah's koude stem deed Vyndi haar hoofd achterover slaan en ze stootte een lach uit. Even schudde ze haar hoofd toen ze eenmaal haar lach weer onder controle had en keek de leader van de wizards weer aan. "Laat mijn partner het woord doen, we hebben enkele eisen voordat we dat mooie steentje van je pappie afstaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





It's time for a showdown Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's time for a showdown   It's time for a showdown Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's time for a showdown
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» For the first time
» He will save me just in time..
» For the first time in years..
» Time to relax, she said.
» Needing time to heal

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Festivals-
Ga naar: