V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 I just want to play a game

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

I just want to play a game Empty
BerichtOnderwerp: I just want to play a game   I just want to play a game Emptydi okt 16, 2012 3:03 am

Abigail Marilyn Queen

Langzaam liep een slanke jonge vrouw tussen de bomen door. Haar goudblonde haar danste op de wind en haar blauwe ogen hadden een vreemde glans. Ze zag er nog altijd uit als een jonge tiener maar in de werkelijkheid was ze iets ouder. Zij zou een eeuwige puber zijn. Maar dat zou niks veranderen aan wie ze was, ze was namelijk niet echt een schattige meid. Ze had deels het karakter van haar vroegere mentor, en dat was te merken. Vroeger was ze nog lief geweest, fel maar wel lief. Voornamelijk gaf ze altijd meer om haar tweelingzusje gegeven dan om wie dan ook. Ze was de oudste van de twee en het meest beschermend als ze het zelf mocht zeggen. Maar zij hield er tegenwoordig niet van om een lief meisje te zijn. Ze was een echt kreng nu, knap en dodelijk. Vroeger zou ze haar prooi gewoon afmaken, maar tegenwoordig genoot ze ervan om er speelde ze er liever mee, het was haar genot.

Daar stond ze nu tussen de bomen, het was onmogelijk om haar te missen. Als je haar zo zag leek het net alsof ze een echte engel was. Ze had een aparte outfit aan, een spierwitte jurk beeldde de contouren van haar verfijnde lichaam. Haar lange blonde haar hing los en bij haar heupen. Bij het horen van zachte voetstappen draaide ze zich elegant om en zette haar meest sierlijke glimlach op. Achter haar stond een knappe menselijke man. Haar blauwe ogen glansden even voor ze verdween en ineens achter hem stond. Haar hand gleed om zijn mond om hem te smoren en de andere legde ze in zijn nek. "Shhhh," fluisterde ze zacht en grijnsde haar witte tanden bloot. Langzaam gleed haar hand af naar zijn onderarm en ze greep hem vast. Voor hij kon beseffen wat ze deed draaide ze soepel zijn arm om en voelde de botten onder haar hand breken. Ze voelde hem spartelen en zijn kreet was gedempt. Haar hand gleed zacht naar zijn bovenarm om daar precies hetzelfde te doen. Ze hield ervan om hem te zien spartelen om bij haar weg te komen. Snel wisselde ze haar handen om en begon het ritueel op zijn andere arm. Even lachtte ze luid en helder en liep om de man heen. Ze zette haar voet tegen het bovenbeen en zette even druk tot ze het bot onder de druk van haar voet brak. Nu liet ze haar slachtoffer vrijuit schreeuwen. De man zakte door zijn nog onaangeroerde been heen en keek angstig omhoog naar de jonge vrouw die hem toegetakeld had. Zij torende arrogant en vol macht boven hem uit. Maar langzaam zakte ze door haar knieen en haar jurk viel perfect om haar heen. Haar gouden haar gooide ze even over haar schouder en keek de man aan met twee hemelsblauwe ogen. Haar glimlach was verblindend maar de ogen van de man schoten open toen ze haar hand op zijn ongebroken been liet zakken. "Doet het pijn?" Fluisterde ze bezorgd en haar stem klonk als die van een engel. De man, te veel pijn hebbend om te spreken, knikte langzaam en de jonge vrouw trok haar mondhoeken zo omhoog dat haar vampiertanden zichtbaar werden. "Mooizo!" Siste ze nu en zette tegelijk met haar woorden druk op zijn been waardoor deze nu ook brak. "pijn is namelijk fijn," zei ze nu en lachtte weer.

Zo ging ze ook verder met zoveel mogelijk botten als dat ze kon vinden zonder hem te doden, dit was haar ultieme spelletje. Haar ogen glansden vol plezier en ze bleef grijnzen. Maar nu er geen botten meer waren die ze kon breken zonder hem van het leven te beroven. Zwijgend greep ze hem bij de kraag van zijn jas en bekeek hem nog eenmaal. Veel was er niet over van hem, en het interesseerde haar ook niet veel. Ze boog zijn hoofd iets naar achteren zodat zijn nek bloot lag en ze lachtte even zacht in zijn oor voor haar tanden in zijn nek verdwenen en ze hem alsnog het leven afnam. Met elke slok bloed voelde ze hoe hij zwakker werd en uiteindelijk slap aan haar hand hing. Even snoof ze minachtend en liet het lijk los waardoor het met een plof op de grond viel. Ze was de wereld om zich heen compleet vergeten terwijl ze langzaam met haar hand langs haar mond streek.
[/size]

-Ken only
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

I just want to play a game Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want to play a game   I just want to play a game Emptywo okt 17, 2012 4:01 am

K E N
Een doffe kreet van pijn weergalmde door het bos en overstemde alle andere geluiden. De vogels in de hoogste bomen vielen stil. De gedempte voetstappen van een simpel persoon klonken nu helderder, ze stootten zich af van boomstam naar boomstam tot ze behendig op de hoogste tak boven het geluidmakende stonden. De voeten waren van een man met een opmerkelijk figuur: Lang, gespierd én knap als hij was liet hij zich naar beneden vallen op een lagere tak. "Voor zover ik weet heb ik nog steeds geen toestemming gegeven om te jagen, Abigail." Grijnsde hij bitter. "Ook niet in een dronken bui." Hij hurkte en keek op haar neer. "Al is het wel een mooie vangst." Hij lachte breed.

>> Hurr, niet 't beste postje. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

I just want to play a game Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want to play a game   I just want to play a game Emptydo okt 18, 2012 7:09 am

Abigail Marilyn Queen

haar blauwe ogen waren gefixeerd op het levenloze lichaam van de man, wiens leven zij net had afgenomen. Een brede grijns sierde haar fijne gezichtje en ze keek even naar haar jurk en grinnikte toen ze zag dat deze geen bloedvlekken bevatte."Voor zover ik weet heb ik nog steeds geen toestemming gegeven om te jagen, Abigail." Een stem deed haar opschrikken en ze site even. Ten ze zag wie het was streek ze een verdwaalde pluk uit haar gezicht en grijnsde breed. Hij zat op een tak boven haar, maar hij intimideerde haar niet. Ze was voor niemand meer bang tegenwoordig, vroeger was ze echt een angsthaas geweest. "Ook niet in een dronken bui." Hij hurkte en keek op haar neer. "Al is het wel een mooie vangst." Hij lachte breed. Verwaand tilde ze haar hoofd op en snoof. ''Punt een, mijn Leader,'' de laatste woorden waren niet zoals ze hoorde te zijn. Maar ze was geen onderdanige kleine meid meer. ''Ik doe wat ik wil en heb niemands toestemming nodig om iets te doen. Plus regels zijn er om te breken en te buigen naar je eigen hand.'' Ze keek haar leader strak aan en zette haar handen in haar zei. ''Punt twee, ik ben niet dronken! Dat ben ik nooit.'' Hoewel dat een kleine leugen was ging ze hem niet vertellen dat ze heel anders was als ze dronken was. ''En punt drie, AL mijn vangsten zijn mooi, omdat ik weet wat ik doe.'' Dat was min of meer waar, ze was geen jonkie meer en wist nu wel wat ze deed. Hoewel ze haar uiterlijk vaak misbruikte om haar prooi te vangen, deed ze het toch altijd goed

meh fails to
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

I just want to play a game Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want to play a game   I just want to play a game Emptyzo okt 21, 2012 4:44 am

K E N
"Punt een, mijn Leader," begon ze protesterend. "Ik doe wat ik wil en heb niemands toestemming nodig om iets te doen. Plus regels zijn er om te breken en te buigen naar je eigen hand." Hij lachte breed. "Zullen die volkeren ook zeggen, dat ze doen wat ze willen en je hoofd dus op een piek mogen spitsen." Hij liet haar verder praten. "Punt twee, ik ben niet dronken! Dat ben ik nooit. En punt drie, al mijn vangsten zijn mooi, omdat ik weet wat ik doe." Hij sprong van de tak en landde vlak naast haar stevig op zijn twee benen. "Heb ik dan gezegd van niet?" Hij trok een mondhoek omhoog en boog zich dan over het lijk. Hij nam het aan de kraag van zijn bovenstuk op en droeg het een stukje voor zich uit terwijl hij liep. "Kom mee, laten we dit lijk een beetje verbergen of je mag het barbecueën en met huid en haar op eten, of je het nu leuk vind of niet." Hij trok een minachtend gezicht bij het zien van de lelijke jonge man die zojuist ten prooi gevallen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
AwesomeMissG

AwesomeMissG


Aantal berichten : 437
Dirua : 369
Registratiedatum : 16-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : HENKIELONIA =3

Character
Real name: Gaby/Gabs
Characters:
Objects:

I just want to play a game Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want to play a game   I just want to play a game Emptydo okt 25, 2012 10:25 am

Abigail Marilyn Queen

Hij lachte breed. "Zullen die volkeren ook zeggen, dat ze doen wat ze willen en je hoofd dus op een piek mogen spitsen." Even kreeg ze een beledigde blik in haar ogen en sloeg haar armen over elkaar. Ze keek toe hoe hij zich afzette en op zijn voeten op de grond terecht kwam. Ze bleef hem strak aankijken en streek een blonde lok uit haar fijne gezichtje."Heb ik dan gezegd van niet?" Hij trok een mondhoek omhoog en boog zich dan over het lijk. Abigail keek zelf even met een vuile blik naar het lijk en keek toen weer naar Ken"Kom mee, laten we dit lijk een beetje verbergen of je mag het barbecueën en met huid en haar op eten, of je het nu leuk vind of niet." Abigail trok een vies gezicht en snoof. ''Dan zal ik ook jou een paar stukken achterin je strot stampen'' Siste ze zacht, maar volgde hem wel. Ze keek naar de man, nee knap was haar slachtoffer niet geweest. Maar uitzonderlijk lekker wel, plus ze had weer even plezier kunnen hebben. Ze tilde even de onderkant van haar jurk op en volgde haar Leader even in stilte. ''Maar wat als ik zijn gezicht nog in puin wil slaan?'' Vroeg ze toen heel rustig en grijnste boosaardig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I just want to play a game Empty
BerichtOnderwerp: Re: I just want to play a game   I just want to play a game Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I just want to play a game
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Play the game.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands-
Ga naar: