V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 This house is a broken home..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

This house is a broken home.. Empty
BerichtOnderwerp: This house is a broken home..   This house is a broken home.. Emptyzo mei 06, 2012 3:08 am

Sára~
Tonight I'm screaming out to the stars
He knows he owes me a favor
It doesn't matter where you are
You'll be mine again

Blauwe ogen staarde even voor zich uit terwijl ze zachtjes met haar lange haar speelde. Sommige keken haar nog eens angstig aan. Andere bogen respectvol hun hoofd naar haar. Het kon Sara allemaal niet veel deren. ze was uiteindelijk toch alleen. En niets zou haar de warmte teruggeven die ze ooit van haar moeder had gevoeld. Maar zij was nu weg.. En dat alles was te danken aan haar vader. De vervloekte.. Hij had niet enkel haar zusje Meredith meegenomen nee ook haar moeder en haar hier achtergelaten. Om te sterven.. Tranen gleden over haar wangen terwijl ze omhoog kwam. Door de straten met ogen in haar rug geboord liep ze verder. Ze wou zo ver als haar benen haar konden dragen. Maar ze had haar plicht. Jonge onschuldige Falco. Hoe vel ze ook tegen zijn benoeming als leader was geweest. Was de jongen toch leader geworden. En had zij zich als Healer opgesteld als zijn persoonlijke begeleider. Geen woord mocht er gesproken worden over zijn vader.. Hunter.. Hunter wie haar ook had verraadden. Opnieuw aan die gedachte stroomde tranen over haar wangen. En toen ze dat beeld voor ogen kreeg viel ze op haar knieën. Zo statig als dat beeld stond, het had haar spiegelbeeld kunnen zijn. Handen verborgen haar gezicht terwijl tranen vrij over haar wangen stroomde. Ze wou woedend zijn, de mensen die haar in de steek lieten haten. Maar inplaats daarvan wou ze van ze blijven houden. Houden met heel haar hart en ziel.. Waarom was ze zo.. Vernielt.. Verdriet had haar overmant en ondergedrukt in een diepe poel van nietszeggendheid. Ze hoorde nieteens hoe iemand achter haar kwam. En als ze hem of haar al hoorde was het te laat.. Haar masker kon niet meer doorgeschoven worden.. En diegene zag nu haar pure verdriet..

-open
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
xSugarbaby

xSugarbaby


Aantal berichten : 71
Dirua : 63
Registratiedatum : 18-04-12

Character
Real name: ♥ Juul :3
Characters:
Objects:

This house is a broken home.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This house is a broken home..   This house is a broken home.. Emptyzo mei 06, 2012 7:55 am



Miku Hatsune
Haar helder blauwe ogen tuurde over het bloederige strijdveld. Koppen en andere lichaamsdelen vlogen haar om de oren. Snel verstopte ze zich achter een kapotgeslagen muur, smachtend naar haar vader. 'Papa!' Gilde ze over de open plek, maar niemand hoorde haar. Ze dook ineen, en begon te snikken. Normaal was ze nooit zo, maar haar vader betekende alles voor haar. Na enkele minuten gehuild te hebben, voelde ze een warme hand op haar schouder. Metteen keek ze omhoog. 'Papa?' Snikte ze. 'Shht, geen tijd nu.' Hij drukte een zwaard in haar armen. 'Hier, beloof dat je het alleen zult gebruiken in geval van nood. Doodt nooit iemand die het niet waardig is...' Voordat ze iets kon zeggen, was haar vader alweer verdwenen...
Ze schrok wakker uit haar dagdroom, en wreef in haar ogen. 'Wie, wat, waar?' Ze keek geschrokken om haar heen. 'Oh, laat maar...' Ze tuurde naar het zwaard dat aan de muur hing, dat was het zwaard van haar vader geweest. Miku besteedde er nu niet meer zoveel aandacht aan. Het maakte haar alleen maar verdrieteig. Ze stond op, en liep haar kleine huisje uit. Ze kon maar beter wat vrienden gaan maken. In de verte zag ze de healer, Sára. Ze stond met haar rug naar Miku toe. Was ze... huilde ze nou? Metteen rende Miku naar toe. 'Gaat het?' Fluisterde ze. Ze legde haar hand op Sára's schouder, net zoals haar vader dat bij haar altijd deed...

-Meap, flut-
Asa me ga samete. Massaki ni omoiukabu kimi no koto. Omoikitte maegami wo kitta "doushita no?" tte kikaretakute. PINKU no SUKAATO ohana no kamikazari. Sashite dekakeru no. Kyou no watashi wa kawaii no yo! MERUTO tokete shimaisou. Suki da nante zettai ni ienai... dakedo. MERUTO me mo awaserarenai. Koi ni koi nante shinai wa watashi. Datte kimi no koto ga... suki nano


This house is a broken home.. 11sjmom
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

This house is a broken home.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This house is a broken home..   This house is a broken home.. Emptyzo mei 06, 2012 8:02 am

Sára~
Tonight I'm screaming out to the stars
He knows he owes me a favor
It doesn't matter where you are
You'll be mine again

Ze zouden eens moeten weten.. Ze zouden eens haar verhaal moeten weten.. Hunter, Mimi, Meredith, en zelfs Dave, ze hadden haar verraadden.. Als vervloekte dochter.. Kind van Setherian Fel'dan.. Moordenaar.. Monster, demon in mensenvorm, hij was het.. En zij was zijn dochter. Hoe was zij ooit gekozen tot healer, hoe kon haar volk haar vertrouwen na wat haar moeder hen had aangedaan.. Ze was nog wel het evenbeeld van haar moeder, en toch, toch vertrouwde ze haar. Sára was er zeker van dat ze de naam Telrunya weer eer aan zou brengen, ze zouden haar moeders daden vergeten en haar als de uitverkoorne Telrunya zien. Al zou Sára dat nooit zijn.. Dat was de gene met de naam Mimi.. 'Gaat het?' Klonk een fluisterende stem en Sára draaide zich met een ruk om. Het was de jonge Miku die haar bezorgd aanstaarde met haar hand rond Sára's schouder. Met een klein waterig glimlachje kwam Sára overeind en legde zuchtte zachtjes even. "Ik wens dat ik op die vraag kon antwoorden dat er niets met me aan de hand is. Doch wil het lot dat er wel iets is." Klonk haar stem zacht maar wijs terwijl ze het jonge meisje recht aanstaarde. Vervolgens gleed haar blik langzaam naar het stenen beeld van haar moeder, en voor een enkele seconde vroeg Sára zich af of Miku ook de gelijkenis zou kunnen zien tussen moeder en dochter..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
xSugarbaby

xSugarbaby


Aantal berichten : 71
Dirua : 63
Registratiedatum : 18-04-12

Character
Real name: ♥ Juul :3
Characters:
Objects:

This house is a broken home.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This house is a broken home..   This house is a broken home.. Emptyma mei 07, 2012 3:27 am

Toen Sára zich met een ruk
omdraaide, deed Miku geschrokken een stapje naar achteren. 'Ik wens dat
ik op die vraag kon antwoorden dat er niets met me aan de hand is. Doch
wil het lot dat er wel iets is.' Sprak de wijze healer rustig. Miku
knikte, ondanks ze het niet helemaal begreep. Sára richtte haar aandacht
op één van de vele stenen beelden. Miku kwam eens dichterbij, en bekeek
het beeld goed. 'Is...' Ze kneep haar ogen tot spleetjes. 'Is dat uw
moeder?' Ze was bang dat ze het verkeerd had. Daarmee zou ze Sára
misschien alleen maar mee kwesten, maar toen ze eens goed keek, zag ze
dat er wel een erg grote gelijkenis was tussen die twee. Toen gleed haar
blik naar een ander beeld. Het stond enkele meters van haar af. Dat was
het beeld van haar vader... Even sprongen de tranen weer in haar ogen,
en ze zakte door haar knieën heen. Stilletjes snikte ze voor het beeld
van haar vader. 'Papa...' Fluisterde ze muisstil.
Na eventjes gehuild
te hebben, stond ze op. Ze was helemaal vergeten dat ze niet alleen
was. 'Het spijt me Sára...' Nu vond ze haar vast een aanstelster...

- Nog flutter -.- -
- Sorry, had ruzie met dr sheet, en k was te lui t uit te zoeken x'3-
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

This house is a broken home.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This house is a broken home..   This house is a broken home.. Emptyma mei 07, 2012 8:02 am

Sára~
Tonight I'm screaming out to the stars
He knows he owes me a favor
It doesn't matter where you are
You'll be mine again
'Is... Is dat uw moeder?' Sára keek op en zag hoe Miku naar het beeld van haar moeder staarde waarna ze zich omdraaide naar een ander beeld. Ze zakte door haar knieën heen. Stilletjes snikte ze voor het beeld. 'Papa...' Fluisterde ze muisstil. Na eventjes gehuild te hebben, stond ze op. 'Het spijt me Sára...' Sára glimlachte zachtjes terwijl ze haar hand rond de schouder van het meisje legde. "Je hoeft geen spijt te hebben voor verdriet van het verloren leven.. De herrinering maakt ons er juist zeker van dat ze bestonden en om ons gaven." Klonk haar stem zacht terwijl ze het meisje aankeek. "Zij was inderdaad mijn moeder.. Heb je wel eens het verhaal gehoort van haar?" Sára glimlachte zachtjes door haar pijn heen terwijl ze langzaam omhoog kwam. Haar ogen richtte zich op het beeld waarna ze zachtjes adem haalde.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





This house is a broken home.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: This house is a broken home..   This house is a broken home.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This house is a broken home..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» .:New home?:.
» I need a home

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;;North :: ;; The Memorial Garden-
Ga naar: