V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyza aug 18, 2012 1:15 am

Ken grijnsde breed en had niet door dat tijdens de paar zetten die ze verder hadden gedaan, hij onoplettender geweest was en zo de aandacht voor het spel verloren was. Hij had zijn ogen stevig in die van Vyndi gehaakt, en toe hij weer neer keek om naar het spelbord te kijken zag hij iets wat zijn verbazing opwekte. Hij bleef er naar kijken. "Wat..." Hij begreep het niet en keek op.

- This is... CHECKMAAAAAAAATE xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 6:18 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Zijn verbazing deed haar grijnzen terwijl ze haar laatste zet zette. "Hoe noemt men dit nou ook al weer? Check..Mate?" Ze grinnikte zacht en boog zich half voorover over het bord. Met haar vinger gleed ze over zijn wang en uiteindelijk greep ze zijn stropdas vast zodat ze hem naar haar toe kon trekken en ze haar mond op de zijne kon plaatsen. "Laten we eens terug gaan naar dat deel waar ik krijg wat ik wil?" Grinnikte ze zacht. "Wat is mijn prijs?" Fluisterde ze zacht en begon wat harder te lachen. "My Lord.."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 7:09 am

"Hoe noemt men dit nou ook al weer? Check Mate?" Vyndi's stem klonk zacht en ze grinnikte terwijl ze zich half over het bord boog. Hij reageerde echter niet, zijn ogen gefixeerd op haar zet. Dit kon niet waar zijn, toch?! Ze streelde met een vinger over zijn wang en uiteindelijk trok ze zijn stropdas los, zodat ze hem naar zich toe kon trekken. Ken's lippen raakten die van haar, en hij keek nu wél op van het spelbord. "Laten we eens terug gaan naar dat deel waar ik krijg wat ik wil?" Zegt ze. "Wat is mijn prijs?" Ken keek haar met een strakke blik aan, de grijns op zijn gezicht was weggevaagd. Ze lachte harder, en hij ging alleen maar terug zitten op zijn stoel. "My Lord." Ken keek haar recht in de ogen aan, en met een beetje een geïrriteerde blik, zwaaide hij zijn voeten op de tafel naast het spelbord. Hij spreidde zijn armen, en forceerde een glimlach. "Kies maar." Ken kon de vampiere alles geven wat ze wou.. Ze had het immers eerlijk verdiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 7:36 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Bij zijn woorden begon ze te lachen. Ze trok haar knieën snel op de tafel zodat ze half naar hem toe kroop om vervolgens stil te gaan zitten met haar benen in kledingmakerszit en haar ogen strak in de zijne. "Kom nou Kennie. Ik had gewoon beginnersgeluk." Fluisterde ze zacht en glimlachte. "Maar goed, wat ik wil.. Wat zou een meisje moeten willen die alles al heeft." Fluisterde ze met een lachje. "Ik wil macht.. Ik wil het bloed van mijn tegenstanders tussen mijn nagels. Ik wil perfectie en ik wil heerschappij. Ik wil alles." Fluisterde ze zacht en legde haar wijsvinger onder zijn kin. "Ik wil jou." Fluisterde ze zacht. Haar cyaan blauwe ogen gefocust op de zijne. Tja.. Ze was nou eenmaal inhalig.. Ze wou alles en dan ook echt alles..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 7:56 am

Terwijl ze op zijn schoot zat, luisterde hij naar haar woorden. Hij glimlachte breder toen ze hem zo'n naampje schonk. "Ik geef je het allemaal," grijnsde hij breed. "Alles voor de femme fatale." Hij drukte zijn lippen op de hare en beet zachtjes op haar onderlip. "Overwinning, samen." Vezelde hij tegen haar lippen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 8:07 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Zijn woorden deden haar lachen en ze drukte haar lippen op de zijne. "All mine.." Fluisterde ze zacht met een lichte dreiging in haar stem. Puur omdat ze wist dat daar buiten Joey zou staan te luisteren. Ze liet haar slanke hand over zijn wang gaan en glimlachte nogmaals. "Nou vertel me eens my lord.. Wat zijn je plannen." Haar woorden hadden een dubbele betekenis. Niet enkel wat zijn plannen waren met haar.. Nee ook absoluut wat zijn plannen waren met hun ras..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 8:33 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken

Zijn grijns was niet meer weg te slaan, en Ken liet zich meer naar achteren zakken in de stoel. "Hmm," peinsde hij en hij hief haar op terwijl hij recht stond. Hij liep naar de oude, leren stoel en liet zich erin vallen, natuurlijk met haar erbij. Hij zou haar niet zomaar vertellen over zijn duistere plannetjes, en het zou helemaal niet zo makkelijk gaan voor haar. "Misschien als je, je best doet dat je wel informatie verdienen kan, wie weet.." Grijnsde hij breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 8:38 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Ze werd door hem opgetild en ze kon het niet laten om even een grinnikende lach uit te slaan terwijl ze haar handen rond zijn nek legde. Toen ze eenmaal samen in de leren stoel zaten Liet ze haar handen los om ze achter haar hoofd te leggen en haar haar naar achteren te slaan. Zijn woorden deden haar lachen en ze liet haar handen over zijn schouders glijden. "Wel.." Fluisterde ze zacht terwijl ze haar handen omlaag liet gaan tot ze op zijn onderbuik lagen. "Als je niet oppast kan ik zometeen nieteens je mooie kleding goed houden." Fluisterde ze in zijn oor nadat ze voorover was gebogen. Voorzichtig beet ze zacht in zijn oorlel en een zachte glimlach strekte zich geheel uit over haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 9:49 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken

Ken voelde haar tanden in zijn oor, haar handen lagen inmiddels al op zijn onderbuik. Hij grinnikte een beetje stroef. "Vyndi, ik smeek je om die toch een beetje goed te houden.." Grijnsde hij. "Dat is het enige wat ik van je vraag," De Lord grijnsde en wist dat hij haar zo kon strikken met zijn woorden. "Alsjeblieft, My Goddess." Hij fluisterde de woorden zwoel en hij wist dat hij haar had, dat kon niet anders...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma aug 27, 2012 10:59 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Zijn eerste woorden deden haar lachen maar de woorden daarna deden haar ogen groot worden. Ze slaakte als een klein kind een schreeuw van blijdschap en klapte vrolijk in haar handen waarna ze zich achterover liet valen en ze via een handstand voor hem stond. Ze boog licht met haar ogen twinkelend. Ze had het! Perfect! Haar grijns werd nog breder terwijl ze zachtjes op haar rug klootte naar de rits van haar jurk. Simpelweg liet ze hem van haar schouders afglijden en zette ze zichzelf weer op zijn schoot met haar armen rond zijn nek. "Zorg er dan maar snel voor dat ik ze niet van je af hoef te scheuren.." Fluisterde ze zacht en lachend terwijl ze haar lippen op de zijne drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydi aug 28, 2012 2:11 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken

Hij grijnsde en kuste gewillig met haar mee, terwijl hij de knoopjes van zijn colbert en hemd terug losknoopte. Hij grijnsde en deed zijn riem los, daarna knoopte hij zijn broekknop open. "Trek jij mijn broek maar uit," Grijnsde hij met zijn bovenkleren ook nog steeds over zijn armen hangend. "ik ben te lui."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydi aug 28, 2012 2:25 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Ze keek even rustig toe hoe hij zich half van zijn kleding ontdeed en begon te lachen toen ze zijn bevel en zijn rede hoorde. Ze liet haar hand zachtjes over zijn broek glijden en zonder er een kreukje in te maken trok ze m zo van zn kont -lool- af. Vervolgens ging ze opnieuw dit maal op dr knieen naast zijn bovenbenen en dus op de stoel zitten en liet ze haar handen over zijn borst glijden terwijl haar mond opnieuw de zijne vond. Wat was begonnen als een manier om Joey even helemaal uit haar kop te zetten liep nu uit op iets wat ze niet meer wou missen. Zijn lichaam was wat ze niet meer wou missen. Hij was wie ze niet meer wou missen. Het idee alleen al begon als een verslaving op haar in te werken, iets waar ze niet meer zonder zou kunnen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydi aug 28, 2012 9:34 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken

Hij grijnsde en zoende haar enkel, maar na een tijdje verlangde hij stilaan toch ook weer meer. Dingen die ze al hele avond, hele nacht gedaan hadden en nu deze ochtend ook weer wouden doen blijkbaar. De stoel begon licht ongemakkelijk te zitten, maar alles wat hij met Vyndi deed was wel een beetje ongemakkelijk. Hij liet zijn vingers over haar onderrug dansen. "Hmm," Hij proefde de heerlijke smaak van bloed toen hij perongeluk iets té hard in haar onderlip beet, en hij vroeg zich af of de ijzeren smaak niet als een obsessie begon te werken. Het was in ieder geval geweldig, alles aan haar was geweldig. "Wil je hier bekeken blijven worden," grijnsde hij terwijl hij haar aankeek. Ze zaten dan wel onder de veranda waar ken altijd zat als hij uit zijn eigen optrekje was, en hier kwam niet echt vaak iemand, maar hij wist dat hij wel door andere vampiers in de gaten gehouden werd. "of zullen we een beetje van de frisse natuur genieten terwijl.." Hij grijnsde zwoel ".. onze magic." Een lach rolde over zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydo sep 06, 2012 10:40 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Zijn vraag deed haar lachen terwijl ze snel het bloed weg likte wat hij zojuist veroorzaakt had. Ze liet op haar beurt haar vingers over zijn wang en kin glijden en knikte toen langzaam. "Ik ben altijd al een natuurmens geweest." Sprak ze zacht. De gedachte aan hoe ze gemaakt was tot wat ze vandaag de dag was deed haar lachen. Tja, Tussen de struikgewassen geboren als machtigste die er was. Het was gewoon perfect. Zelfs voor haar was er een ding perfect. En dat was de natuur waar het recht van de sterkste gold en waar zij kon overheersen.. "Til me maar naar waar jij heen wil I'll follow." Met die woorden drukte ze nogmaals haar mond op de zijne en werd haar lach in stilte net even iets breder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyvr sep 07, 2012 7:01 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken
Ken grijnsde een beetje toen hij haar moest op tillen. "Natuurmens, das gezond." Zei hij, en een frons verscheen op zijn voorhoofd. "Maar lopen.. Dat wil ze nog stééds niet." Hij ging iets meer overeind zitten, en schoof zijn armen onder haar schouders en haar knieën. Vervolgens stond hij op, met haar in zijn armen opgetild. Hij begon te marcheren richting een plaats, niet bepaald doelend op een bepaalde plek. Na een tijdje zette hij haar terug neer. "Zo"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyvr sep 07, 2012 9:47 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Vyndi begon te lachen toen ze voelde hoe zijn sterke armen haar optilde. Haar hand gleed over zijn haar voor haar hoofd achterover viel en haar lange haren bijna de grond raakte en ze opnieuw begon te lachen. De wereld was even zoals hij hoorde. Ze was perfect. Hij was perfect. Ze had geen last van schimmen uit het verleden zoals Jasmyn, Rox en Setherian. Enkel hij en zij en toen ze pontificaal op de grond werd gezet liet ze zich achterover vallen in het zachte graast dat haar lichaam omstreelde. Enkele seconden bleef ze zo liggen en kwam daarna omhoog om met haar vinger hem te wenken. "Kom je me nog warm houden Ken?" Vroeg ze zachtjes met een verleidende toon en glimlachte opnieuw. Ken.. Haar weg naar de wereldmacht.. Haar weg naar perfectie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyma okt 01, 2012 7:43 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken
Het lange gras streelde langs zijn benen. De koren stonden hoog, zelfs nu nog steeds en de zomer liep op zijn eind. Het zou een goede zomer zijn voor de mensen, maar het kon de vampier niet echt schelen. Met koren was je niets, met geld was je niets.. Het enige wat voor hun ras telde was bloed, dieprood van kleur en het beste die je krijgen kan. Zijn ogen gleden over haar lichaam. "Natuurlijk," grijnsde hij vrolijk, en zakte door zijn knieën. "Wie wil dat nou niet?" Hij kroop dichter naar haar toe en ging naast haar plat op zijn rug liggen. Hij legde zijn handen op haar heupen en trok haar boven op zich. "Mag ik je een vraag stellen?" Hij keek haar met een ernstige blik aan, zijn vingers streken een lok van haar haren achter haar oor. "Waarom wil je mij?" Hij kon een korte lach niet onderdrukken. Iedereen wou hem, maar deze harde tante.. Had ze haar ziel echt verloren aan Joey?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydi okt 09, 2012 2:58 am


I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Terwijl ze zo boven hem hing tuitte ze even met haar lippen. Bedenkend waarom ze precies hem wou. Natuurlijk was het enige juiste antwoord haar weg naar victorie maar no way in hell dat ze dat zo lukraak voor hem neer zou smijten. Dan kon ze net zo goed meteen voor de rassen springen als die zwakkelingen misschien dachten dat ze dood was..

Bij die gedachte begon ze te grijnzen voor ze haar lippen dwingend op de zijne drukte en haar lichaam op zijne liet neerdalen. "Waarom ik jou wil.." Fluisterde ze zacht in zijn oor voor ze in zijn oor beet en glimlachte. "Why the hack not.." Fluisterde ze en voelde adrenaline door haar lichaam pompen terwijl haar lippen opnieuw op de zijne gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydi okt 09, 2012 7:52 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken
Hij grijnsde breed terwijl hij haar lippen tegen zijn mond voelde drukken. "Hoe..." Vezelde hij tegen haar lippen terwijl hij probeerde te praten. Hij liet zijn hoofd in zijn nek vallen en zijn mond open hangen. "..vernuftig." Fonkelende amberkleurige ogen keken naar haar volle lippen. Kort volgde hij met zijn kijkers de contouren van haar lichaam. Zijn vingertoppen streelden teder langs haar ruggengraat naar beneden. Misschien iets té teder. Een zeemzoete glimlach sierde zijn gezicht, zijn ogen verstrengelden zich met de hare. "Waarom heb je me dan leider gemaakt, kan een relatie dat niet vergallen? En antwoord me niet met Why the heck not, mij kan je niet van de domme houden." Hij rolde om zodat hij nu vanboven lag, zachtjes begon hij te lachen toen hij op haar neer keek. "Maar goed, laten we die onbenulligheden voor een andere keer houden."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptywo okt 10, 2012 10:01 am

I'm the kind of human
wreckage that you love!
Goddess Vyndi

Vyndi zuchtte even terwijl ze haar hoofd schudde. "Verpest dit nou niet Ken. Je weet best waarom ik jou als mijn opvolger wou. Je bent nieuw, je hebt geen historie met de rassen, bovenal, je bent onbekend. Als ze jou zien denken ze eerder een Elf dan een monster zoals ik. Overal waar ik zou staan zou de Fel'dan familie achter me aan gaan. Zou de Telrunya familie mij willen villen en dan nog maar niet te spreken over elke andere familie.." Gromde ze zacht maar bleef grijnzen. Ik heb vele levens vernietigd, en ik heb jou nodig om mijn werk voort te zetten.." Fluisterde ze zacht en drukte haar lippen op de zijne. "En dan heb je nog het geluk dat je niet de lelijkste thuis bent." Met die woorden trok ze hem omhoog naar zich toe en drukte nogmaals haar lippen om de zijne terwijl haar nu vrije hand over zijn lichaam gleed. "Voor nu.. Why won't you take over control my lord.."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydo okt 11, 2012 7:53 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken
Hij lachte breed. "Sure," fluisterde hij en genoot van de korte aanraking van haar hand. Haar opmerking zette hem aan het denken, zijn donkerrode lonken vielen langs een kant van zijn gezicht toen hij zijn haar over zijn schouder zwaaide. "wat een compliment. Of ga je dat achter mijn rug om ook zeggen tegen mijn tweelingbroer? Al zou me dat wel verbazen, aangezien ik hem in tijden al niet meer tegengekomen ben." Hij nam haar polsen vast en drukte haar armen boven haar hoofd tegen de grond. "Het blijft dus zeker niet bij deze drie keer, he." Hij grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydi okt 16, 2012 4:42 am

Ze begon te lachen terwijl ze met haar hand over zijn borst gleed. "Je tweelingbroer.. Wellicht zou ik hem maar wat graag willen ontmoeten, al denk ik niet dat hij me zo kan plezieren zoals jij.." Fluisterde ze zacht en grijnsde breder. "Drie keer, absoluut niet nee. " Ze grijnsde breed en bracht haar lippen opnieuw naar de zijne om nog een keer dringender te kussen. Ze had een lust naar zijn lichaam, een lust die ze gewoon wou vullen. Ze wou zijn lichaam ze wou alles..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptydi okt 16, 2012 6:35 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken
Hij gooide zijn hoofd in zijn nek en bulderde van het lachen. "Jij weet toch altijd de dingen zo subtiel te zeggen." Hun lippen raakten elkaar opnieuw en deze keer vuriger. "Nou, dan zal die uitslover blij zijn lijkt me." Hij drukte zijn lippen tegen haar zachte, kille huid en kuste haar teder over haar hele lijf.

>>Mwhuahaua, ik heb een Ken-grijns op mijn gezicht staan nu :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyvr okt 19, 2012 5:51 am

Ze grijnsde zacht bij zijn woorden en kwam half omhoog om haar handen over zijn lichaam te laten glijden. "Nu je zo over hem begint zou ik hem eigenlijk wel willen ontmoeten.." Fluisterde ze en grijnsde breder. "Stel me eens voor, nadat we dat zielige stadje van die vier rassen hebben vernietigd." Ze grijnsde breed en liet haar lichaam weer versmelten met de zijne voor ze haar lippen op zijn nek drukte en hem zacht kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Emptyvr okt 19, 2012 9:15 am

"Quid pro quo. Yes or no?"
ken
Hij luisterde met een grote grijns naar haar en grinnikte zacht terwijl ze haar lippen op de huid van zijn nek drukte. "Als ik hem vind," sprak hij luchtig. "dan doe ik dat meteen." Hij genoot intussen in alles wat ze deed, en bewoog zachtjes met haar handelingen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature content] Nom-nom-nom-nom
» [Mature content] Hello Baby
» ;; Mature Content rules
» [ Mature Content ] Ain't loving
» [Mature Content] One final mistake,,,

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: