V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 Ceremonie Ludi Publici!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

Ceremonie Ludi Publici! Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie Ludi Publici!   Ceremonie Ludi Publici! Emptyvr okt 19, 2012 11:38 pm

Mariah Fel'dan
You're gonna have another accident.
You know, I'm involved with black magic.


Oranje ogen staarde naar de grond en in stilte slikte Mariah even. Hoe veel jaar geleden was het geweest dat haar echte vader stierf voor haar ogen? Voor haar en haar zusters ogen.. Het had een leeg gat in haar achtergelaten die ze pas voelde nu ze ouder was. Haar zus haatte haar meer als wie dan ook. Verassend genoeg zelfs meer als Dave en ze had er alle reden toe. Mariah had haar leven verpest en de enigste van haar afgenomen die er altijd voor haar was geweest. Niet zoals Mariah die nog haar hele pleeg familie had. Het was best triest eigenlijk. Maar misschien moest ze er niet te lang over na blijven denken. Het maakte haar enkel depressief.

Er waren nu leuke dingen die gingen gebeuren, tijdens de laatste bespreking tussen alle Leaders en Deputies was er besloten om een 'Ludi Publici' een soort spelen, een wedstrijd tussen de volkeren om de gemoedstoestanden tot rust te brengen gezien er nog wel af en toe spanning was. Er zouden een aantal wedstrijden plaats vinden, de spelen zouden twee maanden duren en er lagen grote prijzen te wachtten op degene die zouden winnen. En het zou allemaal plaats vinden in hun Arena. Dat had Mariah zo ver gekregen.

Maar nu was het tijd om haar mensen dit me te delen. Ze moest vier kandidaten opgeven, vier spelers die voor hun volk uit zouden komen in de wedstrijden. Want ergens had ze iets nog liever dan alle rassen goed met elkaar om kunnen gaan. Namelijk dat haar ras alle andere in het stof zouden laten bijten. Om vervolgens tegenover Joshua, Falco en Maylaine veel mooier te kunnen staan. Vooral tegen Maylaine, haar zusje.

In stilte lachte ze even en schudde haar hoofd heen en weer voor ze met haar handen door haar haar gleed en haar keel schraapte. Minstens iedere volwassene was aanwezig perfect. "Mijn volk ik heb nieuws!" Riep ze uit over de Wizards en wachtte op hun volledige aandacht. Pas toen ze die had begon te te lachen en ging ze verder. "Binnenkort zullen volgens sommige geruchten de Ludi Publici van start gaan. Deze geruchten zijn waarheid! Ik heb gesproken met de Leaders van de andere rassen en we zijn samen tot het besluit gekomen om deze wedstrijd op te richten!" Ze keek een voor een een aantal Wizards aan voor ze in het algemeen verder ging. "Ik heb vier Wizards nodig die voor ons rijk uit willen komen in vier verschillende wedstrijden. Ik heb iemand nodig voor Boogschieten, zwaardvechten een uithoudingsvermogen wedstrijd en een potje voetbal." Heel even wachtte ze met een grijns tot het gegrinnik van sommige over gleed en ging verder. "Kies verstandig als je hier aan mee wilt doen. Het zal zwaar worden en ik verwacht van jullie niets anders dan jullie uiterste best. De spelen zullen plaatsvinden in onze eigen Arena dus moeten we laten zien waar wij Wizards toe in staat zijn zonder volledig op onze magie te vertrouwen." Ze keek nog een maal elke Wizard aan voor ze in stilte weer begon te grijnzen. "Wie bied zich aan!" Schalde haar stem over het plein en legde haar armen over haar middel en wachtte op reactie van haar volk.

Wil je meedoen vul dit dan even in onder je post:
Code:
[b]Charnaam:[/b]
[b]Welke wedstrijd:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Hiddlestoner

Hiddlestoner


Aantal berichten : 370
Dirua : 69
Registratiedatum : 27-04-12
Leeftijd : 25

Character
Real name: Jinte
Characters:
Objects:

Ceremonie Ludi Publici! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie Ludi Publici!   Ceremonie Ludi Publici! Emptyza okt 20, 2012 7:58 am

Loki
You were made to be ruled,
in the end you will always Kneel.

Lichte voetstappen liepen over de straatklinkers. Zijn ogen fixeerden zich op ieder mens die voor hem, of naast hem liep. Allemaal op weg naar hetzelfde doel. Hij zuchtte. Het zou toch weer saai worden. Al werd de stad laatst de hele tijd opgestuwd door geruchten over een soort spelen tussen de rassen, als vriendschap. Dat hoorde gewoon niet! Ze zouden moeten vechten tot de laatste restanten van hun stad brandend zouden vergaan. Hij zou herrijzen uit de as, als een feniks en alle rassen zouden onder hem zwichten. Als dat toch eens kon. Maar Loki was een man van harde waarheid, en wist dat deze dag nooit zou komen. Hij zou het er maar mee moeten doen wat hij nu had. De menigte had zich verzamelt hij was netjes op tijd. Mariah verscheen. Zijn mond werd een dunne, grauwe streep. Hij mocht haar niet. Punt. Daar zou nooit iets aan veranderen, zeker niet na hun gesprek in de bibliotheek. "Mijn volk ik heb nieuws!" Riep ze uit over de Wizards, Loki keek haar strak aan, ze lachtte even. Wat ging er rond in dat geschifte, mooie koppie van haar? "Binnenkort zullen volgens sommige geruchten de Ludi Publici van start gaan. Deze geruchten zijn waarheid! Ik heb gesproken met de Leaders van de andere rassen en we zijn samen tot het besluit gekomen om deze wedstrijd op te richten!" Haar ogen zochten een paar mensen in de menigte op. Het was Mariah gelukt om Loki's aandacht te trekken. Misschien kon hij zich bewijzen. "Ik heb vier Wizards nodig die voor ons rijk uit willen komen in vier verschillende wedstrijden. Ik heb iemand nodig voor Boogschieten, zwaardvechten een uithoudingsvermogen wedstrijd en een potje voetbal."Ze wachtte even, Loki zuchtte. Niet een van zijn strekse kanten, met zwaardvechten zou hij enige kans maken, maar uithoudingsvermogen sprak hem wel aan. Hij had tenslotte veel geduld. maar zou hij daar iets mee kunnen winnen? "Kies verstandig als je hier aan mee wilt doen. Het zal zwaar worden en ik verwacht van jullie niets anders dan jullie uiterste best. De spelen zullen plaatsvinden in onze eigen Arena dus moeten we laten zien waar wij Wizards toe in staat zijn zonder volledig op onze magie te vertrouwen Wie bied zich aan!" Schalde haar stem over het plein en legde haar armen over haar middel en wachtte op reactie van haar volk. Loki stond aan de voorkant van de menigte en stapte eruit. Zijn hand lag op zijn borst. 'Mijn koningin,' Sprak hij beleefd, en met harde ogen keek hij haar aan. 'Ik gef mij op om deel te nemen aan de uithoudingswedstrijd.' Zijn ogen keken haar kil aan. Hij ging bewijzen dat hij het waard was. Het waard was om hier nog verder te leven.

Charnaam: Loki Laufeyson
Welke wedstrijd: uithodingsvermogen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie Ludi Publici!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ceremonie Ludi Publici
» Ceremonie Ludi Publici
» Ludi Publici!
» Ceremony; Ludi Publici
» Ceremonie 22'06'12

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; South-
Ga naar: