V Home*IndexRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken

 

 [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 2:33 am

“Ik ben niet bang.” Sprak Joey en schopte Ken toen hard in zijn maag, op het zelfde moment toen hij de voormalig leader zijn nek omdraaide. “Ken was dat..” Hij hoorde de stem van Vyndi en draaide zich om. Ze stopte abrupt met praten toen ze het bloed over zijn armen en van zijn nek zag lopen. “Shit Ken.” Fluisterde ze zacht en keek naar Joey.

Ze kwam naast de roodharige vampier staan en gromde laag en gevaarlijk. Ze hief haar hoofd op om Ken aan te kijken. Ze knikte hem zacht toe en zuchtte nogmaals. Ken siste kort en voelde hoe de beet in zijn nek begon te brandden. Hij greep ernaar met zijn hand en keek naar zijn gehavende armen. “Zelfverdediging Vyndi, daar kan zelfs geen bevel van jou tegenop.” Hij gromde en draaide zich om. Hij trok zijn aan flarden gescheurde jas en hoodie uit terwijl hij weg liep naar zijn huis om nieuwe kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 2:42 am





Joey hoorde Vyndi haar stem praten tegen Ken "Ken was dat.." Ze stopte met praten. "Shit Ken." Zei Vyndi. “Zelfverdediging Vyndi, daar kan zelfs geen bevel van jou tegenop.” Hoorde Joey ken zeggen. Hij hoorden zijn voetstappen weg lopen. Hij stond op. Hij knakte zijn nek. Het ging wel weer. 'Sorry Vyndi' Sprak hij. Hij sprong in de boom de naast hem stond. Hij ging boven in de boom op een brede tak zitten. Was dit het waard geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 2:56 am

. “Zelfverdediging Vyndi, daar kan zelfs geen bevel van jou tegenop.” Vyndi schudde even haar hoofd terwijl ze hoog lachte en liep achter hem aan met nog aan maal haar ogen over Joey te laten glijden. Hij stond op en knakte zijn nek. 'Sorry Vyndi' Sprak hij. Zodra Vyndi zich omdraaide om hem te antwoorden was hij al verdwenen tussen de bladeren.

Even keek ze omhoog en zuchtte zacht. "Voor vergiffenis is het te laat.. My love.." Fluisterde ze zacht en wende haar hoofd af terug in de richting van Ken's huis. Met sjokkende passen liep ze achter hem aan en rekte zich nog een maal uit voor ze ook de deur door kwam. Ze had niet echt medelijden met die deur gehad en zuchtte zacht terwijl haar hand er over heen gleed. "Help me herinneren dat ik niet enkel een boxershort voor je koop maar ook een nieuwe deur.." Ze keek hem glimlachend aan en leunde tegen de deurpost terwijl ze hem onderzoekend aan bleef kijken.

<3 Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 3:13 am

Met een verveelde blik liep Ken zijn huis binnen. Hij stapte direct door naar zijn kleerkast en keek in de oude spiegel naar zijn gehavende armen en zijn gewonde nek. “Help me herinneren dat ik niet enkel een boxershort voor je koop maar ook een nieuwe deur..” Hij kwam terug naar haar toe gelopen en ze keek hem glimlachend aan. Ze leunde tegen de deurpost en bleef hem onderzoekend aankijken.

Ken zuchtte en zweeg een tijdje toen hij zijn blik afwende. Hij deed geen moeite meer om nieuwe kleren aan te trekken. Hij mompelde even iets onverstaanbaars en zweeg toen weer een tijdje. “Is Joey weg?” Vroeg hij uiteindelijk en keek vragend op. Vervolgens liep hij langs haar heen naar buiten en plofte opnieuw ietsje verder op de schuilplaats in de oude armstoel. Hij wreef over het leder en staarde naar de planken van de oude veranda waar de stoel onder stond. Hij keek weer iets geïnteresseerder naar Vyndi.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 4:16 am

Mimi~ schreef:
Ken zuchtte en zweeg een tijdje toen hij zijn blik afwende. Hij mompelde even iets onverstaanbaars en zweeg toen weer een tijdje. “Is Joey weg?” Vroeg hij uiteindelijk en keek vragend op. Vervolgens liep hij langs haar heen naar buiten en plofte opnieuw ietsje verder op de schuilplaats in de oude armstoel. Hij keek weer iets geïnteresseerder naar Vyndi.

Langzaam zuchtte ze en haalde haar schouders op en liep langzaam naar hem toe. Ze zuchtte zacht waarna ze op zijn schoot kwam zitten en liet haar vinger over zijn schouder glijden. Ze zuchtte nogmaals en schudde haar hoofd. "Ik denk niet dat hij zo snel genoegen zal nemen met de situatie." Fluisterde ze zacht terwijl ze haar hand liet rusten op zijn wang. "In iedergeval bedankt van net." Haar stem was zacht en niet helemaal toonvast zoals haar stem hoorde te zijn. Maar toch lag er een kracht in die absoluut herkenbaar was voor haar. "Wat ik wel weet Ken.." Begon ze langzaam terwijl haar Cyaan blauwe ogen zich haakte in de zijne. "Is dat Joey je niet mag." Half begon ze te grijnzen terwijl haar vinger over zijn lippen gleed. Ze glimlachte zacht terwijl ze nog een keer over haar schouder keek. Wellicht zoekend naar blauwe ogen die Ken vervloekte..

<3 Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 6:05 am

Langzaam zuchtte ze en haalde haar schouders op en liep langzaam naar hem toe. Ze zuchtte zacht waarna ze op zijn schoot kwam zitten en haar vinger over zijn schouder liet glijden. Ze zuchtte nogmaals en schudde haar hoofd. “Ik denk niet dat hij zo snel genoegen zal nemen met de situatie.” Fluisterde ze zacht terwijl ze haar hand liet rusten op zijn wang. “In iedergeval bedankt van net.” Haar stem was zacht en niet helemaal toonvast zoals haar stem hoorde te zijn. Maar toch lag er kracht in die absoluut herkenbaar was voor haar. “Wat ik wel weet Ken…” Begon ze langzaam terwijl haar cyaanblauwe ogen zich haakten in de zijne. “Is dat Joey je niet mag.” Half begon ze te grijnzen terwijl haar vinger over zijn lippen gleed. Ze glimlachte zacht terwijl ze nog een keek over haar schouder keek.

Ken haalde zijn schouders op. “Haters make me famous.” Grijnsde hij en draaide haar gezicht naar zich toe. Hij drukte zijn lippen op de hare en wreef over haar rug. “Je probeerde hem precies wel te tonen dat ik nu degene ben, he…” Grijnsde hij speels en liet haar even los om achteruit te leunen in de stoel. Hij dacht terug aan hoe ze weg liep en wat hij toen gedacht had. “Oh en schat, loved the walk daarstraks.” Hij keek haar speels en warm tegelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 6:28 am

Ken haalde zijn schouders op. “Haters make me famous.” Grijnsde hij en draaide haar gezicht naar zich toe. Hij drukte zijn lippen op de hare en wreef over haar rug. “Je probeerde hem precies wel te tonen dat ik nu degene ben, he…” Grijnsde hij speels en liet haar even los om achteruit te leunen in de stoel. “Oh en schat, loved the walk daarstraks.” Hij keek haar speels en warm tegelijk aan.

Ze slaakte een lach waarna ze haar lippen weer over de zijne liet gaan. Haar handen gleden even over zijn borst en glimlachte breed. Langzaam bewoog ze haar onderlichaam over zijn been en liet haar hand over zijn wang glijden. "Well it was all for you my Lord." Fluisterde ze met een brede grijns. Ze schudde haar haar uit haar gezicht en veranderde haar pose tot ze horizontaal op hem zat en haar hand zacht rond zijn wang legde en Ken opnieuw kuste. Ze grinnikte zacht. Haar stem twinkelend en hoog. Haar hand gleed opnieuw zacht over zijn borst terwijl ze grinnikte. "Zeg Ken.. Laten we eens een ander soort spel spelen." Fluisterde ze zacht en grinnikend. Haar cyaan blauwe ogen zich hakend in zijn amberkleurige. Als een val die langzaam dicht klapte. Al wat zij had was een betovering die zelfs de sterkste nog plat kreeg. Ken.. Was daar nou net geen uitzondering op.

<3 Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jun 29, 2012 7:40 am






Joey hoorde Vyndi weg lopen. Een traan rolde over zijn wang. Een traan?! Dat was het eerst in 132 jaar en 125 jaar daarvan was hij een vampier. Hij was vergeten wat huilen was. Hij sprong door de bomen, en hij zag Vyndi en Ken. “Je probeerde hem precies wel te tonen dat ik nu degene ben, he…” Grijnsde Ken. “Oh en schat, loved the walk daarstraks.” Zei Ken. Joey rolde met zijn ogen. "Well it was all for you my Lord." Zei Vyndi. Hij had haar leider nog moeten zijn. "Zeg Ken.. Laten we eens een ander soort spel spelen." Fluisterde Vyndi Zacht tegen Ken. Joey sprong uit de boom. Hij langen perfect op de grond. 'Denk aan de geschiedenis Vyndi, Laat niks verpeste omdat ik 15 jaar gevangen zat' Sprak hij.
[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyza jun 30, 2012 7:55 am

Ze slaakte een lach waarna ze haar lippen weer over de zijne liet gaan. Haar handen gleden even over zijn borst en glimlachte breed. Langzaam bewoog ze haar onderlichaam over zijn been en liet haar hand over zijn wang glijden. “Well it was all for you, my Lord.” Fluisterde ze met een brede grijns. Ze schudde haar haren uit haar gezicht en veranderde haar pose tot ze horizontaal op hem zat en haar hand zacht rond zijn wang legde en Ken opnieuw kuste. Ze grinnikte zacht. Haar stem klonk twinkelend en hoog. Haar hand gleed opnieuw zacht over zijn borst terwijl ze grinnikte. “Zeg Ken… Laten we eens een ander soort spel spelen.” Fluisterde ze zacht en grinnikend. Haar cyaan blauwe ogen zich hakend in zijn amberkleurige. Ken schrok op toen hij het neerkomen van voetstappen hoorde. Joey landde perfect op de grond. “Denk aan de geschiedenis Vyndi, laat niks verpesten om ik 15 jaar gevangen zat.” Sprak hij. Ken maakte zijn blik los van Vyndi’s ogen en keek de jongeman uitdagend aan. Dat hij, nadat Ken zijn nek omgedraaid had, hier nog steeds durfde te komen leek niet zo verwonderlijk. Ken was mild geweest, omdat Vyndi dat gevraagd had. Hij grijnsde breed zijn tanden bloot en keek de jongeman recht in zijn ogen aan. “Lijkt het je nog niet duidelijk, dan?” Ken wuifde met zijn hand. “Kom, van mijn terrein af.” Zei hij honend, alsof het een vriendelijk verzoekje was.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyza jun 30, 2012 8:58 am

Ken schrok op toen hij het neerkomen van voetstappen hoorde en Vyndi draaide zich grommend om. Joey landde perfect op de grond. “Denk aan de geschiedenis Vyndi, laat niks verpesten om ik 15 jaar gevangen zat.” Sprak hij. Ken maakte zijn blik los van Vyndi’s ogen en keek de jongeman uitdagend aan. Dat hij, nadat Ken zijn nek omgedraaid had, hier nog steeds durfde te komen leek niet zo verwonderlijk. Ken grijnsde breed zijn tanden bloot en keek Joey recht in zijn ogen aan. “Lijkt het je nog niet duidelijk, dan?” Ken wuifde met zijn hand. “Kom, van mijn terrein af.” Zei hij honend, alsof het een vriendelijk verzoekje was.

Vyndi daarentegen gromde zacht terwijl ze omhoog kwam van Ken's schoot. Haar ogen werden koude ijzige poelen gevuld vol haat en ze stapte naar voren. "Joey." Haar stem was nu niet meer als gegrom waar je licht de klanken van zijn naam in kon herkennen. "Vertrek of onderga dit maal mijn kracht." Siste ze grommend en ze stapte nog een stap naar voren. "Het feit dat je nu nog leeft komt omdat ik het Ken vroeg. Vergeet niet dat je nu niet meer bent dan een laag mormel." Ze gromde nogmaals zacht en liet zich opnieuw zakken op Ken's schoot. Ze zuchtte grommend waarna opnieuw haar lippen op die van Ken drukte. "Opgesloten of niet, je liet me achter voor dood.." Die gedachte maakte haar enkel bozer denkend aan de oorlog die gevoerd was. Grommend kwam ze omhoog en stootte zich af. Ze greep hem bij zijn keel en drukte hem omlaag tegen de grond. "Ik was bijna dood Joey!" Gromde ze woest. "Jasmyn had me bijna vermoord en jij deed niets!" Schreeuwde ze nu recht in zijn gezicht en kneep vol in zijn keel, niet zoals ze net nog had gedaan bij Ken in hun spel. Nee, dit was met volle haat. Niemand zou haar van hem afkrijgen al zou Ken het wellicht nog voor elkaar kunnen krijgen.

<3 Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Joey

Joey


Aantal berichten : 22
Dirua : 24
Registratiedatum : 10-05-12
Leeftijd : 24

Character
Real name: Gail
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyza jun 30, 2012 10:32 am





“Lijkt het je nog niet duidelijk, dan?” Zei ken. Joey negeerde, en bleef Vyndi aan kijken. “Kom, van mijn terrein af.” Zei Ken. Joey negeerde het, en bleef Vyndi aankijken. Vyndi kwam naar hem toe gelopen. Haar ogen straalde haat uit. "Joey." Zei ze. Joey keek haar strak aan. "Het feit dat je nu nog leeft komt omdat ik het Ken vroeg. Vergeet niet dat je nu niet meer bent dan een laag mormel." Gromde ze. De reden dat hij nog leefde was niet doordat Vyndi een bevel gaf. "Opgesloten of niet, je liet me achter voor dood.." Zei Vyndi. Joey's ogen werden groot. Hij voelden Vyndi haar handen om zijn keel. Hij deed niks. Hij liet zich op de grond vallen. "Ik was bijna dood Joey!" Gromde ze woest. Joey keek geschokt. "Jasmyn had me bijna vermoord en jij deed niets!" Schreeuwde ze. Ze drukte harder zijn keel dicht. Hij voelde zich schuldig. Als hij nou niet achter een wizard was aan gegaan! Hij liet Vyndi alles doen wat ze wou. Hij verdiende niet zoiemand als Vyndi. Vyndi was te goed voor hem. Het maakte niet meer uit.

[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyzo jul 01, 2012 8:16 am

Vyndi daarintegen gromde zacht terwijl ze omhoog kwam van Ken’s schoot. Haar ogen werden koude ijzige poelen gevuld vol haat en ze stapte naar voren. “Joey.” Haar stem was nu niet meer als gegrom waar je licht de klanken van zijn naam in kon herkennen. “Vertrek of onderga dit maal mijn kracht.” Siste ze grommend en ze stapte nog een stap naar voren. “Het feit dat je nu nog leeft komt omdat ik het Ken vroeg. Vergeet niet dat je nu niet meer bent dan een laag mormel.” Ze gromde nogmaals zacht en liet zich opnieuw zakker op Ken’s schoot. Ze zuchtte grommend waarna ze opnieuw haar lippen op die van Ken drukte. “Opgesloten of niet, je liet me achter voor dood.” Grommend kwam ze opnieuw omhoog door de boze gedachte en stootte zich af. Ze greep hem bij zijn keel en drukte hem omlaag tegen de grond. “Ik was bijna dood Joey!” Gromde ze woest. “Jasmyn had me bijna vermoord en jij deed niets!” Schreeuwde ze nu recht in zijn gezicht en kneep vol in zijn keel.

Ken onderging enkel de liefdevolle zoen van Vyndi op zijn lippen en keek voor de rest alleen maar toe. Hij hoorde haar felle en woedende woorden in de richting van Joey bulderen en zag haar hem nu ook tegen de grond aandrukken. Ze was echt razend, en hij onderging haar toorn. Met beide mondhoeken hoog opgetrokken tot in een brede grijns keek hij hoe ze zijn keel dichtkneep. Hij keek afwachtend of Joey’s gezicht paars zou kleuren, of dat eigenlijk wel kon, maar het gebeurde niet. Ken’s lach bulderde over de plaats en hij hield geamuseerd zijn hoofd iets schuiner. “Zeg lieveling, zou je die aandacht niet liever aan mij willen besteden?” Grinnikte hij en leunde terug achteruit in zijn stoel terwijl hij haar met pretoogjes aankeek. Hij verstrakte opnieuw zijn kaak. “Hopelijk heb je het nu geleerd, Joey…” Snauwde hij fel en keek hem dreigend aan, om vervolgens zijn blik opnieuw af te wenden en liefelijk naar Vyndi te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyzo jul 01, 2012 9:54 am

Ze was des duivels en absoluut van plan wraak te nemen voor die dag en dan vooral wraak op Joey. Ze gromde nogmaals zacht en liet haar nagels in zijn keel glijden. Echter hielt een ding haar tegen.. De stem van Ken. “Zeg lieveling, zou je die aandacht niet liever aan mij willen besteden?” Grinnikte hij en Vyndi liet hem met een lage grom los. Ze kwam langzaam omhoog en staarde Joey aan. “Hopelijk heb je het nu geleerd, Joey…” Snauwde hij fel en Vyndi snoof zacht waarna ze over hem heen stapte.

Even sloot ze haar ogen terwijl haar handen nog een paar keer woest samen trokken tot vuisten maar uiteindelijk had ze haar controle weer en stapte ze naar Joey toe. Om dit maal echter naast hem te gaan staan en haar hand op zijn schouder neer te leggen. Ze snoof nogmaals en liet haar ijzige ogen over Joey glijden. De haat stroomde echter nogsteeds door haar aderen en ze verstrakte haar greep op Ken's schouder alsof dat contact het enigste was wat haar nu weerhielt Joey's hoofd er af te rukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr jul 13, 2012 9:06 am

- We spelen door, Gail, sorry maar je antwoordt maar niet D: Joey has left the building now xD sorry voor powerplay ff-

Ken keek even uit zijn ooghoeken opzij naar Vyndi's hand. Hij spandde zijn schouders op, niet omdat ze hem zenuwachtig maakte maar om te tonen dat hij, in tegenstelling tot Joey, spieren had. Met zijn amberkleurige ogen keek hij toe hoe Joey boos snoof, iets mompelde en zich toen snel uit de voeten maakte. Ja, Vyndi had duidelijk pit. Ken had naar voren gebogen gezeten, met zijn ellebogen op zijn knieën steunend en met zijn kin op zijn hand steunend. Zijn vingers lagen in een peinzende beweging gekruld over zijn kin en zijn mond. Zijn mondhoek krulde omhoog toen hij Joey uit het zicht zag verdwijnen. Hij zuchtte even, op een quasi-geïrriteerde toon. Hij verplaatste zijn linkerelleboog naar de leren armleuning van de sofa waar hij nog steeds in zat, en leunde weer rechtopzittend naar links. Hij haalde zijn lippen even van elkaar, zonder iets te zeggen, terwijl hij overduidelijk even naar haar hand bleef staren en klakte toen luid met zijn tong. Een lachje ontsnapte uit zijn mond toen hij een binnenpretje kreeg. Hij schudde het weg terwijl hij zijn haar even naar achterzwiepte terwijl hij naar haar opkeek. Hij zwaaide zijn benen over de rechterarmleuning en legde zijn rechterarm over de rugleuning. Hij liet zijn hoofd over de linkerarmleuning hangen en keek haar met een grijns aan toen hij zo ondersteboven hing. "En wat wil je nu doen?" Grijnsde hij terwijl hij zijn ene hand op hief. Hij streelde met zijn wijsvinger langs de binnenkant van haar dij en hief daarbij de onderkant van haar jurk steeds naar omhoog, om even te kunnen lurken als ze hem liet doen.


[Ken; Trolololo]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyza jul 14, 2012 8:38 am

Vyndi staarde enkel toe hoe Joey zich uit de voeten maakte. Ze zuchtte zacht en gromde nogmaals even waarna ze haar gezicht op Ken richtte. Hij liet zijn hoofd over de linkerarmleuning hangen en keek haar met een grijns aan toen hij zo ondersteboven hing. "En wat wil je nu doen?" Grijnsde hij terwijl hij zijn ene hand op hief. Hij streelde met zijn wijsvinger langs de binnenkant van haar dij en hief daarbij de onderkant van haar jurk steeds naar omhoog. Vyndi staarde hem stil aan maar kwam daarna toch naar voren om haar hand door zijn haar te laten gaan. Tja, het was iets wat ze wou. Zijn haar.. Ze begon zacht te grinniken. Hij mocht van haar part alles doen met wie dan ook. Maar ze zouden van zijn haar afblijven!

"Wel.. Volgens mij kwam er nog een ronde drie aan." Fluisterde ze zacht terwijl ze zich naar voren boog en met haar hand over de zijne gleed die op haar dij lag en bracht hem langzaam meer naar voren. Ze glimlachte zacht en drukte haar mond op de zijne. "Tenzij je eerst een ander soort.. spel wil spelen." Fluisterde ze half in zijn mond en begon opnieuw te lachen. Ze duwde zijn hand zachtjes nog hoger op tot het bovenste deel van haar bovenbeen en ze begon langzaam te grijnzen zijn reactie aftastend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyza jul 14, 2012 9:17 am

Ken grijnsde geamuseerd. "Ohh, geweldig." Was zijn eerste reactie, en vervolgens kwam hij overeind. Hij sloeg met beide handen op de armleuningen en duwde zich daarbij krachtig overeind. "Wat dacht je van een potje schaak?" Hij draaide een lok van haar roodgeverfde haren rond zijn vinger terwijl hij haar aankeek, en liep vervolgens langs haar, terwijl de lok weer van zijn vinger gleed. Hij liet zijn hand over een klein, rond, marmeren tafeltje glijden en streek daarbij al hetgeen wat erop lag er weer van. Hij nam het tafeltje op zijn arm en liep met twee stoelen, die hij beiden aan de rugleuningen bij elkaar vast had, tot aan de rand van het afdak. Hij zette de meubelen op het gras, liep toen weer weg en pakte het schaakbord en de schaakstukken. Hij grijnsde bij het tafereel. "Ik neem aan dat je het wel kent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyza jul 14, 2012 11:29 am

Vyndi keek hem in stilte aan terwijl ze zacht begon te glimlachen en langzaam naar voren stapte. "Die weet ik inderdaad." Haar stem was honingzoet en hoog terwijl haar ogen de zijne opzochten. "Echter is er een ding dat ik me afvraag" Sprak ze nuchter en duwde haar handen tegen zijn borst. "Eigenlijk.. Doe eens wat nets aan." Ze glimlachte nog breder en drukte haar mond tegen de zijne. "Daarna zullen we bespreken wat ik krijg na afloop."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyzo jul 15, 2012 5:09 am

Ken fronste even zijn wenkbrauwen toen hij op haar neer keek. Hij strekte zijn armen langs haar beide kanten uit. "Wat, is dit niet netjes genoeg?" Snauwde hij, bedoelend op het shirt dat vol scheuren zat door Joey. Hij hief zijn kin hoog op. "Best, dan trek ik wel een pak aan." Hij draaide zich om en liep naar zijn huis, om vervolgens zijn kleerkast open te doen. Hij keek bij zijn avondkledij, waarvan hij best weinig had, en trok er een hoes van tussen. Hij deed de rits naar beneden en haalde er het pak uit, vervolgens trok hij het aan en liep hij weer terug. Zijn schoenen waren echter nog steeds de hoge, versleten all-stars, want hij had geen ander paar. Hij draaide even een rondje voor haar. "Beter?" Hij hield even een waarschuwende vinger voor zijn gezicht en leunde daarbij iets naar achteren. "Maar deze wordt niet aan flarden gescheurd, begrepen? Ik wil nog kleren overhebben als je weg bent." Hij trok zijn stropdas even recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyzo aug 12, 2012 4:25 am

Vyndi begon te lachen om zijn overdreven reactie. Ze schudde haar hoofd terwijl ze toekeek hoe hij door de deur verdween. Ze begon echter te grinniken toen ze hem in volledig pak even later zag terugkomen. Toen hij zei dat ze het pak heel moest laten begon ze te lachen en legde ze haar armen rond zijn nek terwijl ze zichzelf licht tegen hem aan duwde. "Dat is een ding waar ik niet zeker van kan zijn. Maar ik zal mijn best doen." Ze knipperde met haar ogen en keek van onder haar wimpers naar hem. Ze begon zacht te lachen terwijl ze haar mond zacht op zijn lippen legde. "Let's play my lord." Fluisterde ze sensueel in zijn mond en begon zacht te lachen.

<3 Rox - Loira - Ken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyzo aug 12, 2012 4:36 am

"Dat is een ding waar ik niet zeker van kan zijn. Maar ik zal mijn best doen." Ze knipperde liefelijk met haar ogen. "Let's play my lord." Fluisterde ze sensueel in zijn mond en begon te lachen. Ken tuitte kort zijn lippen even om haar nog eens te kussen, maar liet haar daarna los en liep naar de tafel. Hij ging op een van de stoelen zitten en plooide zijn ene been, zodat zijn voet op zijn knie rustte. Met zijn ene hand steunde hij op de knie die vrij was, en met de andere nam hij een van de schaakstukken bij het topje vast. "Jij speelt met wit, ik met zwart." Hij keek haar vrolijk aan en liet het schaakstuk los, zonder een zet te doen. "Wit begint, na u..." Hij glimlachte en wachtte tot ze een zet deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr aug 17, 2012 9:12 am

Vyndi luisterde simpel naar zijn woorden. Eigenlijk had ze helemaal geen intresse in het spel en enkel in haar prijs. Maar ja. Ze zou maar hem zijn lolletje moeten gunnen nu. Ze begon zacht te glimlachen terwijl ze kwam zitten. "Well my lord." Begon ze rustig en rekte zich even uit. "Wat win ik?" Ze grijnsde half en schoof haar hand langzaam langs een pion om die vooruit te bewegen terwijl ze door haar wimpers naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr aug 17, 2012 9:36 am

Ken's ogen gleden op het schaakbord en keek naar welke zet ze maakte. In een mum van tijd zette hij direct een tegenzet, zodra ze een zet gemaakt had. Hij dacht altijd al snel, dus het was geen probleem voor hem. "Wel," Hij grijnsde. "Dat hangt af van wat je wilt?" Hij knipoogde even speels. En vouwde zijn handen terwijl hij met zijn amberkleurige ogen naar haar gezicht keek, wachtend op haar tegenzet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr aug 17, 2012 9:46 am

Ze begon te lachen bij zijn antwoord en verzette een andere pion bijna met desintresse. Ze haalde even haar schouders op. "Wat wil ik wel niet?" Begon ze te lachen en schudde haar hoofd. Toen ze een geluid achter zich hoorde begon ze nog breder te lachen. Tja, in haar hoofd was alles een groot spel wat zich langzaam uitvouwde. En haar echte zet was zojuist gemaakt met het vertrek van een desbetreffende dame. "En weet je, ik krijg altijd wat ik wil." Ze begon nog breder te lachen waarna ze haar ogen diep in de zijne boorde. "Had ik je niet verteld over dat mooie meiske met die blauwe haartjes. Die ooit Queen was van de elven?" Begon ze luchtig en glimlachte half. "She just left to see her boyfriend." Sethy Sethy.. Gouw genoeg zou ze hem weer zien. En zijn hel zou nog even groter worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
LauraDINOSAUR
ɢяεεκ мчтнσʟσɢч ғяεακ
LauraDINOSAUR


Aantal berichten : 792
Dirua : 590
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : The Pisces Temple, 12th temple, Sanctuary.

Character
Real name: Laura
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr aug 17, 2012 11:28 am

"Vast wel," Grijnsde de vampieren leider breed. "Maar ik had waarschijnlijk alleen oog voor jou." Hij glimlachte uitdagend en deed nog een paar zetten wanneer het zijn beurt was. Hij grijnsde zijn tanden bloot en duwde de Dame op het schaakbord, die met een kort getik van haar vakje viel. Hij plaatste zijn eigen Paard daar waar ze stond en vouwde zijn handen om zijn kin te ondersteunen. "Hopelijk kent die Queen mijn gezegde; You snooze, you loose."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://anotherfairytale.actieforum.com
LuxuriousMoments
вℓσσ∂ ιѕ ησт єησυgн
LuxuriousMoments


Aantal berichten : 1572
Dirua : 1074
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : cupcake City

Character
Real name: мιcнєℓℓє
Characters:
Objects:

[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Emptyvr aug 17, 2012 12:45 pm

Vyndi begon te lachen bij zijn woorden en liet haar slanke wijsvinger over zijn kin glijden. "Ik geloof dat ze meer in het levende gelooft dan in ons." Haar lach verging even en ze schudde haar haar uit haar gezicht tot over een schouder. "Ze zou eens moeten weten wat ze misloopt" Ze lachte breder en verschoof op haar beurt een paar keer een loper. "En die lieve Queen, she will get what's coming to her.." Bij die woorden begon ze mysterieus te grijnzen en knipperde even. "En haar lieve vriendje ook. Ik heb nog een paar afspraken met hem staan."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anotherfairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~   [Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~ - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Mature Content] Well, I'll call you my lord, so you just call me your Goddess~
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Mature content] Nom-nom-nom-nom
» [Mature content] Hello Baby
» ;; Mature Content rules
» [ Mature Content ] Ain't loving
» [Mature Content] One final mistake,,,

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Just Another Fairytale ::  :: ;; Outlands :: ;; Hidden Camp-
Ga naar: